Ik denk dat deze berichtenregen veel groter was dan die keerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ik heb zo'n berichten-regen maar 1 keer eerder gezien en dat was met de exit van Huub. En we weten wat de fora toen hebben bereikt.
Een berggorilla en zelfverdediging?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.
Huub en Lieke zeiden het nog zelf eerder vandaag of gisteren. Als je slachtoffer bent in een terror actie en je wordt onder handen genomen dat ze je dan geen boete of sancties mogen geven wat betreft zelf verdediging. Duidelijk dus....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Er zijn ook maar 2 personen die zelfverdediging kunnen aanvoeren. De anderen absoluut niet.
Hij werkt bij de AIVD, daar kunnen ze nauwelijks internet op. Maar als je het opquote:
kijk, dit moet dus gewoon waar zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Stel nou dat Natasia hierdoor exit gaat...dan moeten ze dat in de uitzending wel weten te verkopen. En in dat opzicht heeft ze het ook erg goed gedaan...toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Disana het volgende:
[..]
Dank je. Ik ben erna een tijdje van de streams weggeweest, het werd teveel. Dan blijft de vraag of Natasia liegt of dat er echt een gestoord figuur bezig is geweest haar te prijzen.
Dat zij er zelf mee begon heeft er niets mee te maken, volgens mij was het een reflex.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef carpediem23 het volgende:
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.
oequote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Lieve het volgende:
[..]
zal best. Maar ik zit HIER! En als het je niet bevalt.....
Volgens mij is Jaap alleen maar met zichzelf bezig, met zijn plannen voor buiten/na De Kooi. In het gesprek met Huub en Lieke na het gruwelijke gebeuren wilde hij het ook alleen maar daarover hebben: hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn rol in het geheel; zelfs toen Huub aangaf boos te zijn gooide Jaap het nog op 'het programma' en dat hij iets anders wil.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:31 schreef tutjehola het volgende:
Zou Jaap nu bang zijn, en beseffen dat hij op het verkeerde paard heeft gewed?
Kranten, poltie ed. Door wie zijn die ook alweer gebeldquote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Ik denk het ook. Heb vandaag zelf ook meerdere pisnijdige mailtjes de deur uit gestuurd (Nog nooit eerder gedaan...) en heb van meerdere mensen gehoord dat zij ditzelfde hebben gedaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ik denk dat deze berichtenregen veel groter was dan die keer
Ieder normaal denkend mens die dit ziet voelt meteen dat dit ver over de grens is.
Ik liet het mijn moeder vanmiddag zien, dat mens heeft geen greintje agressie in zich, maar die werd rood van woede
En, op zn zachtst gezegd, nogal onhaalbaar lijken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Japio, zit er gewoon doorheen omdat hij zichzelf gek maakt met z'n commerciele plannen. Dat is een obsessie, die een eigen leven is gaan leiden.
[afbeelding]
Ze heeft trek in frambozenzeker, vast haar fruithapje niet op vandaagquote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef Prospera het volgende:
Nada aast weer op het sperma van Nix...
[afbeelding]
Of ze heeft het goed gedaan omdat ze al lang exit wilde, nu is er een rede voor?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef agter het volgende:
[..]
Stel nou dat Natasia hierdoor exit gaat...dan moeten ze dat in de uitzending wel weten te verkopen. En in dat opzicht heeft ze het ook erg goed gedaan...toch?
Ja hoor, hij liep tegen haar voet opquote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef APK het volgende:
[..]
Dat zij er zelf mee begon heeft er niets mee te maken, volgens mij was het een reflex.
Ja, en dat vind ik dat toch wel weer erg zwak van Jaap. Maar het geeft ook een aanwijzing dat deze actie wel met achter is overlegt. "Het programma"...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:35 schreef Disana het volgende:
[..]
Volgens mij is Jaap alleen maar met zichzelf bezig, met zijn plannen voor buiten/na De Kooi. In het gesprek met Huub en Lieke na het gruwelijke gebeuren wilde hij het ook alleen maar daarover hebben: hij nam geen enkele verantwoordelijkheid voor zijn rol in het geheel; zelfs toen Huub aangaf boos te zijn gooide Jaap het nog op 'het programma' en dat hij iets anders wil.
Tjee de pee, is deze van brian ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef Adothehague het volgende:
Flens flens flens ik steek je in de hens.
Wie denk je dat je ben? Je reet is nog groter dan de big Ben.
Je ben echt te ver gegaan, en corrigeert morgen de fouten die je hebt begaan.
Je speelt een vies spel, en bent als je zo doorgaat ook nogeens een dell
Ik ben nu klaar met jou, en morgen ontslaat stijn jou zonder berouw
Dat laatste dus want Natasia mag er niet uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
In het verleden betekende 'nette' kleding een exit of een stemming.
Nu is het wel zo dat het programma niks meer over heeft van een aantal maanden terug, maar een utije zie ik, met de huidige omstandigheden niet zo gauw gebeuren. Denk wel dat er morgen iets heftigs gaat gebeuren, een exit of op z'n minst een heftige preek van de programmamakers.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
Ze hebben genoeg mensen als getuige en er zijn beelden!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kranten, poltie ed. Door wie zijn die ook alweer gebeld![]()
Weet wel zeker dat de fora van belang zijn
3 keer jaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij liep tegen haar voet op
Net zoals Nadia tegen haar nagels op liep, en Jaap ook tegen haar voet op liep![]()
Reflex.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.
zoiets, ja.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij werkt bij de AIVD, daar kunnen ze nauwelijks internet op. Maar als je het op
een usb-stickkie kan zetten voor hem is het geen probleem
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
Nee is niet nodigquote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.
Als het goed is komt morgenvroeg Stijn terug van vakantie, hij kan dan besluiten nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
In het verleden betekende 'nette' kleding een exit of een stemming.
Nu is het wel zo dat het programma niks meer over heeft van een aantal maanden terug, maar een utije zie ik, met de huidige omstandigheden niet zo gauw gebeuren. Denk wel dat er morgen iets heftigs gaat gebeuren, een exit of op z'n minst een heftige preek van de programmamakers.
Ik heb ook voor de 1e keer een mail gestuurd naar DGK, ik haat agressie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Heb vandaag zelf ook meerdere pisnijdige mailtjes de deur uit gestuurd (Nog nooit eerder gedaan...) en heb van meerdere mensen gehoord dat zij ditzelfde hebben gedaan.
Het was dan ook te walgelijk voor woorden !
Amanda vind ik echt nog veel erger dan iemand als Natasia. Amanda vind ik echt een dieptepunt. Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef noucky het volgende:
En Brian en Amanda doet het allemaal niks, ze neuken er weer vrolijk op los.
Ik ben pas blij met 4 boetes en 2 exits. kan me niet schelen wie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
30 juni, 21:10 uur Bootcamp, vrijgezellenavond Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....
Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef patist het volgende:
[..]
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terecht
Misschien gaan ze ook een scene uit Hostel naspelen. Ik zie die gore tuig er wel voor aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Dat zou gerechtigheid zijn inderdaad. Maar gerechtigheid hebben we al heel lang niet meer gezien in de kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
Het is 'schijnheilen"quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
wat huub heeft gedaan is veel minder erg dat ditquote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
Onzin, dat was ook walgelijk, en heb ik de streams ook uit gezet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Het gaat om het fysieke geweld, niet het pesten van 6 tegen 2quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |