quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
Ze hebben genoeg mensen als getuige en er zijn beelden!!!!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef BuffyJan het volgende:
[..]
Kranten, poltie ed. Door wie zijn die ook alweer gebeld![]()
Weet wel zeker dat de fora van belang zijn
3 keer jaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef mazaru het volgende:
[..]
Ja hoor, hij liep tegen haar voet op
Net zoals Nadia tegen haar nagels op liep, en Jaap ook tegen haar voet op liep![]()
Reflex.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:33 schreef scanman01 het volgende:
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.
zoiets, ja.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef dgk_fan het volgende:
[..]
Hij werkt bij de AIVD, daar kunnen ze nauwelijks internet op. Maar als je het op
een usb-stickkie kan zetten voor hem is het geen probleem
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
Nee is niet nodigquote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef avonne het volgende:
[..]
volgens mij kun je fok meelezen zonder in te loggen.
Als het goed is komt morgenvroeg Stijn terug van vakantie, hij kan dan besluiten nemen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:34 schreef Day het volgende:
In het verleden betekende 'nette' kleding een exit of een stemming.
Nu is het wel zo dat het programma niks meer over heeft van een aantal maanden terug, maar een utije zie ik, met de huidige omstandigheden niet zo gauw gebeuren. Denk wel dat er morgen iets heftigs gaat gebeuren, een exit of op z'n minst een heftige preek van de programmamakers.
Ik heb ook voor de 1e keer een mail gestuurd naar DGK, ik haat agressie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Ik denk het ook. Heb vandaag zelf ook meerdere pisnijdige mailtjes de deur uit gestuurd (Nog nooit eerder gedaan...) en heb van meerdere mensen gehoord dat zij ditzelfde hebben gedaan.
Het was dan ook te walgelijk voor woorden !
Amanda vind ik echt nog veel erger dan iemand als Natasia. Amanda vind ik echt een dieptepunt. Onvoorstelbaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:36 schreef noucky het volgende:
En Brian en Amanda doet het allemaal niks, ze neuken er weer vrolijk op los.
Ik ben pas blij met 4 boetes en 2 exits. kan me niet schelen wie.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
30 juni, 21:10 uur Bootcamp, vrijgezellenavond Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....
Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef patist het volgende:
[..]
eric was een van de grote ratten in het huis... dat was tenminste terecht
Misschien gaan ze ook een scene uit Hostel naspelen. Ik zie die gore tuig er wel voor aan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Dat zou gerechtigheid zijn inderdaad. Maar gerechtigheid hebben we al heel lang niet meer gezien in de kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
Het is 'schijnheilen"quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
wat huub heeft gedaan is veel minder erg dat ditquote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
Onzin, dat was ook walgelijk, en heb ik de streams ook uit gezet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Het gaat om het fysieke geweld, niet het pesten van 6 tegen 2quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |