abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  maandag 16 juli 2007 @ 01:08:23 #51
138563 bright_side_of_life_
bright side of life
pi_51509293
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Yollie het volgende:

[..]

Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)
JdM op bezoek om de zaak even stevig toe te spreken. Is al eens eerder gebeurt.
Keep the Sunny Side Up
pi_51509304
Ik denk dat J. de Mol himself komt en zegt dat de kooi wordt gesloten, afgelopen uit !!!
  maandag 16 juli 2007 @ 01:08:52 #53
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51509309
Jaap trekt een handdoek over zijn slaapkamerdeur heen.... WILDE plannen Jaap ???
pi_51509310
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)

Is er morgen geen evenement waar de dresscode netjes is? Misschien een stemming of een gezamelijk uitje. Jazz festival in Den Haag?
pi_51509313
Jaap wilt geen knuffel van NADAhoer
Over 100 jaar weet niemand het meer
  maandag 16 juli 2007 @ 01:09:04 #56
38396 mazaru
Geloof niet alles wat je denkt
pi_51509315
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef blomst het volgende:

[..]

Het staat er
Ik ben niet onhandelbaar, ik ben gewoon een uitdaging 💖
pi_51509316
ik gok morgen van 10 tot 12 stream lock
pi_51509320
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:

[..]

Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Kan me de regel nog goed herinneren dat je niet iemand de doorgang mocht belemmeren...wat waren dat nog eens goede tijden!!!
Make my day!
  maandag 16 juli 2007 @ 01:09:21 #59
126233 patist
fietsen is gezond, eet meer fi
pi_51509321
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef petraa het volgende:

[..]

Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.
dat verkondigd ze toch al bijna 10 maanden?
Pim Patist Fotografie http://home.casema.nl/pimpatist/
pi_51509331
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Adothehague het volgende:
Natasia mag er inblijven hopelijk

Natasia
nee, hoor. Natasia is al weken met "achter" aan het praten om vroeger weg te kunnen.

Misschien dat ze dus morgen fijn vertrekt met 10 duizend op zak.
pi_51509335
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef mootie het volgende:

[..]

Hoe weet je dat zo zeker?
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51509342
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:

[..]

waar plaatste je het? plaats ik het ook even
bij talpa forum
ff filmpje van vanmiddag plaatsen
krijg je gelijk een ban
pi_51509345
Huub moet natuurlijk zijn nederige excuus aanbieden voor het in de villa van Flens verblijven!
En Lieke moet nog de hele vloer en de schoenen van alle bewoners schoonlikken toch?

Nee nee, het kan altijd..... erger toch Flens? Altijd!

kan er om 10 uur alsjeblieft politie komen om de 6 te arresteren? Mag er dan misschien meteen een arrestanten busje komen om ' de buren' in te rekenen? Laat justitie de boel maar gaan uitzoeken!
  maandag 16 juli 2007 @ 01:11:09 #64
38396 mazaru
pi_51509359
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)

Is er morgen geen evenement waar de dresscode netjes is? Misschien een stemming of een gezamelijk uitje. Jazz festival in Den Haag?
Lieke is personal trainer.
Ze heeft de beste conditie van allemaal
pi_51509368
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
Make my day!
  maandag 16 juli 2007 @ 01:11:30 #66
143001 Prospera
Verfrissend
pi_51509374
Tas zet aan tot geweld en pleegt ook zelf geweld.

Zo werkt dat bij haar.
Alles wordt tussen de regels bepaald.
  maandag 16 juli 2007 @ 01:11:52 #67
182228 dgk_fan
Dennis Bax RULEZ !!!!!!!
pi_51509382
Voor degene die nog lekker wilde gaan sexen straks :

pi_51509386
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef Lieve het volgende:
Huub moet natuurlijk zijn nederige excuus aanbieden voor het in de villa van Flens verblijven!
En Lieke moet nog de hele vloer en de schoenen van alle bewoners schoonlikken toch?

Nee nee, het kan altijd..... erger toch Flens? Altijd!

kan er om 10 uur alsjeblieft politie komen om de 6 te arresteren? Mag er dan misschien meteen een arrestanten busje komen om ' de buren' in te rekenen? Laat justitie de boel maar gaan uitzoeken!
Ow, dat zou ik leuk vinden
Lieke en Huub alleen in de villa terwijl de rest in de cel zit
Reality is nothing but a collective hunch.
pi_51509387
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Natasja wist als enige dat er woensdag een leuke dag was voor iedereen, dus waarschijnlijk weer een belonings-uitje voor het tuig!
Woensdag is die theezooi.
pi_51509390
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef mazaru het volgende:

[..]

jou bericht staat er ook nog is alleen weggezakt.
Goedemorgen :W
pi_51509396
dacht het niet
heb je gezien wat brian deed daarvoor
hij duwde huub zn strot in
toen huub door jaap werd vastgehouden
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef agter het volgende:
ik ben bang dat alleen huub weer gestraft wordt voor het trappen wat hij vandaag deed...
  maandag 16 juli 2007 @ 01:12:21 #72
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51509397
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_51509398
pfffff ondanks het feit dat ik 9 van de 10 keer denk dat alles doorgestoken kaart is en werk van de regie....wind ik me alsnog ontzettend op om het filmpje van vandaag
maar lijkt me duidelijk dat zowel lieke als huub niets hoeven te verwachten van hun medebewoners....(kijk er alleen niet gek van op als bv huub morgen weer bij natasja om dr nek hangt te kroelen,en lieke dikke vriendinnen is met bv jaap ofzo )
pi_51509402
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
Mag ik hopen op alle 2 ???? Natasia denk ik, die had al OW volgende fysiek zou exit betekenen, als je dan de bloempot van gisteren en de trap van vandaag meerekent is het gewoon EXIT NATAS. Brian een boete, Amanda en Nadia en Jaap ook. Dennix nix want die durft nix
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51509410
Als er een exit is, is het Natasia
Die heeft al 3x fysiek geweld gebruikt na haar laatste waarschuwing
pi_51509411
Huub vertelt: "Weet je Natasia wat ik de mooiste moord vindt? Dat las ik in een boek. Een vrouw vermoord haar man met een bevroren lamsbout en belt de politie. Ze maakt de lamsbout klaar en eet samen met de politie het moordwapen op"

Als Huub Natasia maar niet op een idee heeft gebracht
pi_51509418
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
pi_51509419
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
[..]
erna nog een tackle op Huub waarop hij viel, er brak glas, huub had er met z'n gezicht in kunnen komen
  maandag 16 juli 2007 @ 01:13:30 #79
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51509423
quote:
Wat denk je?
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_51509425
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:

[..]

Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Kan me de regel nog goed herinneren dat je niet iemand de doorgang mocht belemmeren...wat waren dat nog eens goede tijden!!!
De regels zijn veranderd en verruimd, maar toch gingen sommigen over de schreef nadien, ook na waarschuwingen.
DGK is een "psychiatrische inrichting" met "gestoorde" mediageile bewoners en daarop geselecteerd zijn. Doel van "het spel" is gestuurd of niet, ze te confronteren met hun stoornissen en hoe ze daarmee omgaan.
pi_51509432
Woensdag een uitje, dan komt ook dat vliegtuig toch ?
  maandag 16 juli 2007 @ 01:13:54 #82
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51509435
quote:
Wat denk je?
Ongetwijfeld voor Natasia. ALS er iemand uitvliegt is het Natasia, maar het zal bij 5 of 6 boetes blijven denk ik.
pi_51509436
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.

Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Sorry, maar nu val ik toch wel weer van mijn stoel van het lachen, de grootste tokkie kan niet naar huis omdat haar straat is afgezet
als je niets doet kan er niets gebeuren
pi_51509437
Met Deborah Flens weet ik het nog niet, echt een rot persoon brrr, oftewel Natasia blijft er nog wel in. Het is echt zo gestoord veels te ver, echt niet normaal. Ik zie niet in hoe je op dit moment tegen Huub en Lieke kan zijn.
  † In Memoriam † maandag 16 juli 2007 @ 01:14:01 #85
137949 Disana
pi_51509442
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:

[..]

Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.

Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.

Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
pi_51509450
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
Huub vertelt: "Weet je Natasia wat ik de mooiste moord vindt? Dat las ik in een boek. Een vrouw vermoord haar man met een bevroren lamsbout en belt de politie. Ze maakt de lamsbout klaar en eet samen met de politie het moordwapen op"

Als Huub Natasia maar niet op een idee heeft gebracht
Roald Dahl
  maandag 16 juli 2007 @ 01:14:34 #87
148059 Pritt
Atheïst
pi_51509452
Mag een Huub of Lieke Natasia bijvoorbeeld discimineren vanwege haar huidskleur?
Iets wat ongeveer even mensonterend is, is dat bekend?
Sorry voor mijn onkunde, want ik kijk niet zo vaak.
A.F.C. Ajax - Piet de Visser
  maandag 16 juli 2007 @ 01:14:35 #88
160398 akveor
Ja, ik ben het...
pi_51509453
Ik gok Natasia naar huis... Amanda, Nadia een ton boete... en heel klein kansje Brian een OW....
Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
[..]
Ik ben het helemaal met je eens hoor!
Voor mij is er maar 1 persoon die een directe exit verdient...en dat ook al langer verdient...haar naam begint met een N.
Maar het punt wat ik wilde maken, is dat de huidige redactie kennelijk met heel veel maten meet.
En dus ook de volstrekt andere kant op kan redeneren.
Make my day!
pi_51509458
FUCK ZOOI ik had het pootje haken van Brian niet eens gezien, waarna Huub over het tafeltje valt! OMG en de trap van Natasia. Hulde aan de persoon die het filmpje heeft gemaakt! Nu ben ik nog meer hyper en kwaad.
pi_51509460
En ze mogen ook best gestraft worden met een exit, ik hen het laatste gedeelt van de tour door hun gemist
  maandag 16 juli 2007 @ 01:15:25 #92
38396 mazaru
pi_51509469
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef blomst het volgende:

[..]

jou bericht staat er ook nog is alleen weggezakt.
Ja? Gaat het zo snel daar?Ik ga ff kijken of ze er allebei nog staan
Anders ben ik te vroeg boos geworden

Maar ik ben ook zo opgefokt door vanmiddag
  maandag 16 juli 2007 @ 01:15:33 #93
22416 elcastel
Maggot Brain
pi_51509470
quote:
Een kleine overwinning, maar eigenlijk gek dat je blij moet zijn met zoiets normaals. Zo gek is het toch niet dat mensen van hun stoel springen om wat er gebeurde ?
The Hick from French Lick
The camera always points both ways. In expressing the subject, you also express yourself.
pi_51509474
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef blomst het volgende:
En ze mogen ook best gestraft worden met een exit, ik hen het laatste gedeelt van de tour door hun gemist
Mijn geweten is zuiver. Ik gebruik het nooit.
  maandag 16 juli 2007 @ 01:15:44 #95
16701 scanman01
Today's a good day
pi_51509476
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Daar ben ik ook bang voor
pi_51509482
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Pritt het volgende:
Mag een Huub of Lieke Natasia bijvoorbeeld discimineren vanwege haar huidskleur?
Iets wat ongeveer even mensonterend is, is dat bekend?
Sorry voor mijn onkunde, want ik kijk niet zo vaak.
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.
pi_51509483
quote:
Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sveto het volgende:
Met Deborah Flens weet ik het nog niet, echt een rot persoon brrr, oftewel Natasia blijft er nog wel in. Het is echt zo gestoord veels te ver, echt niet normaal. Ik zie niet in hoe je op dit moment tegen Huub en Lieke kan zijn.
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.
Een dag niet gelachen, is een dag niet geleefd!
pi_51509488
quote:
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.
M.i. is er maar 1 optie mogelijk...exit Natasia.
Make my day!
pi_51509501
pi_51509506
een exit zal het helaas niet worden vrees ik....want laten we eerlijk zijn,de camera`s draaien 24 uur per dag!
lijkt mij dat ze dus acuut iemand uit het huis kunnen zetten als daar genoeg reden voor is(lees: als die maffe redactie eindelijk eens actie zou ondernemen...).
straat van natasia afgesloten is geen excuus om haar nu nog naar huis te sturen(dan sturen ze haar toch naar hetzelfde rot hotel waar ze toendertijd met brian zat voor een nachtje?)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')