SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitiequote:
Officiele waarschuwing = Exit natasia, maar morgen worden de regelsweer aangepast ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk dus. Stijn terug en meteen mag hiij de vuile was gaan opknappen
Ga er maar niet vanuit, er zal wel een of andere butt sanctie komenquote:
snap ik niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
waar plaatste je het? plaats ik het ook evenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
En het is weer weggehaald![]()
Dat laatste. Stijn begint om 11.00 uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
Geeft niet, het is gelezen..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
maak je niet druk.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
GVD moet ik net morgenochtend om 8.30 op m´n werk aanwezig zijn ipv. 13.00![]()
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amandaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:
[..]
waar plaatste je het? plaats ik het ook even
wie denk je? jeetje.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Nou niet blij worden, hoor.
Er zal wel iets "leuks" komen, zoals een stemming.
Blijkbaarquote:
Ik denk dat Spong via VOL contact heeft opgenomen...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Speculaties? Ik vermoed, hoop, dat het over de groepsaanval van vandaag gaat. Jij?
Ik heb je tekst gekopieerd en geplakt daar, kijken hoe lang het blijft staan!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter naar een streamlock kijken en de COSsen te lezen dat in een saaie vergadering vol ellende te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
maak je niet druk.
Als Stijn of zo komt praten is er toch een streamlock, en anders is het een "leuke" stemming.
Je mist niks, dus.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
ls ik op de ban(k) ga zitten, zie ik niks meerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef heracles het volgende:
Ik trek morgen ook me nette kleding aan:):):):)
Het staat erquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amanda![]()
Plus dat Brrrrr Huub aanviel terwijl die geen kant op kon door Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken trok de slip van Lieke naar beneden! en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
natasia had laatst toch al haar laatste waarschuwing gehad?![]()
hmmm in dat geval(als de regels niet plots ongemerkt weer zijn veranderd...) zou het nog kunnen dat ze eruit moet!![]()
![]()
![]()
![]()
prima wat mij betreft(maar zielig voor die kindjes,die mama bokita weer in huis moeten hebben....)![]()
JdM op bezoek om de zaak even stevig toe te spreken. Is al eens eerder gebeurt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Yollie het volgende:
[..]
Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)
Yep, wat komt hierna?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef petraa het volgende:
[..]
![]()
Eensch, Als iemand vast wordt gehouden door 1 persoon en je vriendin wordt door 3 personen aangevallen, dan is het niet gek dat je alles doet om los te komen. Brian stond ook flink dreigend boven Huub, met zijn para stem.
dat verkondigd ze toch al bijna 10 maanden?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef petraa het volgende:
[..]
Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.
nee, hoor. Natasia is al weken met "achter" aan het praten om vroeger weg te kunnen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef Adothehague het volgende:
Natasia mag er inblijven hopelijk![]()
![]()
![]()
![]()
Natasia![]()
![]()
![]()
![]()
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.quote:
bij talpa forumquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:
[..]
waar plaatste je het? plaats ik het ook even
Lieke is personal trainer.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:08 schreef carpediem23 het volgende:
Heeft Lieke bij de Marine of het leger gezeten ofzo....Wat is die chick sterk! (ze laat niets blijken)
Is er morgen geen evenement waar de dresscode netjes is? Misschien een stemming of een gezamelijk uitje. Jazz festival in Den Haag?
Ow, dat zou ik leuk vindenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef Lieve het volgende:
Huub moet natuurlijk zijn nederige excuus aanbieden voor het in de villa van Flens verblijven!
En Lieke moet nog de hele vloer en de schoenen van alle bewoners schoonlikken toch?
Nee nee, het kan altijd..... erger toch Flens? Altijd!![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
kan er om 10 uur alsjeblieft politie komen om de 6 te arresteren? Mag er dan misschien meteen een arrestanten busje komen om ' de buren' in te rekenen? Laat justitie de boel maar gaan uitzoeken!
Woensdag is die theezooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:07 schreef Yollie het volgende:
Natasja wist als enige dat er woensdag een leuke dag was voor iedereen, dus waarschijnlijk weer een belonings-uitje voor het tuig!
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef agter het volgende:
ik ben bang dat alleen huub weer gestraft wordt voor het trappen wat hij vandaag deed...
Mag ik hopen op alle 2 ???? Natasia denk ik, die had al OW volgende fysiek zou exit betekenen, als je dan de bloempot van gisteren en de trap van vandaag meerekent is het gewoon EXIT NATAS. Brian een boete, Amanda en Nadia en Jaap ook. Dennix nix want die durft nixquote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
erna nog een tackle op Huub waarop hij viel, er brak glas, huub had er met z'n gezicht in kunnen komenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
heb je gezien wat brian deed daarvoor
hij duwde huub zn strot in
toen huub door jaap werd vastgehouden
[..]
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
De regels zijn veranderd en verruimd, maar toch gingen sommigen over de schreef nadien, ook na waarschuwingen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:09 schreef agter het volgende:
[..]
Yep, wat komt hierna?
Iemand vastbinden en dan walgelijke dingen uithalen?
Kan me de regel nog goed herinneren dat je niet iemand de doorgang mocht belemmeren...wat waren dat nog eens goede tijden!!!
Ongetwijfeld voor Natasia. ALS er iemand uitvliegt is het Natasia, maar het zal bij 5 of 6 boetes blijven denk ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Wat denk je?
Sorry, maar nu val ik toch wel weer van mijn stoel van het lachen, de grootste tokkie kan niet naar huis omdat haar straat is afgezetquote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.
Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.
Ik hou zeker rekening met een exit van Natasia. Normaal is het meestal in de avond, haar exit zou wel eens vroeg kunnen zijn in verband met haar opvang. De straat waar haar huis woont was vandaag afgesloten (onderzoek steekpartij), maar die zal morgen wel weer open zijn.
Roald Dahlquote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sug4r het volgende:
Huub vertelt: "Weet je Natasia wat ik de mooiste moord vindt? Dat las ik in een boek. Een vrouw vermoord haar man met een bevroren lamsbout en belt de politie. Ze maakt de lamsbout klaar en eet samen met de politie het moordwapen op"
Als Huub Natasia maar niet op een idee heeft gebracht![]()
Ik ben het helemaal met je eens hoor!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef johngrisham het volgende:
dacht het niet
heb je gezien wat brian deed daarvoor
hij duwde huub zn strot in
toen huub door jaap werd vastgehouden
[..]
Ja? Gaat het zo snel daar?Ik ga ff kijken of ze er allebei nog staanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef blomst het volgende:
[..]
jou bericht staat er ook nog is alleen weggezakt.
Een kleine overwinning, maar eigenlijk gek dat je blij moet zijn met zoiets normaals. Zo gek is het toch niet dat mensen van hun stoel springen om wat er gebeurde ?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef blomst het volgende:
En ze mogen ook best gestraft worden met een exit, ik hen het laatste gedeelt van de tour door hun gemist
Daar ben ik ook bang voorquote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Pritt het volgende:
Mag een Huub of Lieke Natasia bijvoorbeeld discimineren vanwege haar huidskleur?
Iets wat ongeveer even mensonterend is, is dat bekend?
Sorry voor mijn onkunde, want ik kijk niet zo vaak.
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef Sveto het volgende:
Met Deborah Flens weet ik het nog niet, echt een rot persoon brrr, oftewel Natasia blijft er nog wel in. Het is echt zo gestoord veels te ver, echt niet normaal. Ik zie niet in hoe je op dit moment tegen Huub en Lieke kan zijn.
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Wat denk je?
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
FUCK ZOOI ik had het pootje haken van Brian niet eens gezien, waarna Huub over het tafeltje valt! OMG en de trap van Natasia. Hulde aan de persoon die het filmpje heeft gemaakt! Nu ben ik nog meer hyper en kwaad.
Wat zou het leuk zijn dat brian ook meteen kan vertrekken, samen met natasja, dat zou inslaan als een bom.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.
Zelfs als Natasia iemand aan het mes rijgt ,gebeurt er nog niks..dus valse hoop...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef CoT het volgende:
Ze moeten nette kleding aan, dus er gaat wel iets gebeuren
Wie zou er bij jou dan exit moeten?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.
Ja, dat is zo vreemd. Alsof er een volkomen onbenul achter zat tot wie het nog nauwelijks was doorgedrongen wat er was gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
De hoge heren mogen alleen over een exit beslissen. Zo snel gaat dat dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
een exit zal het helaas niet worden vrees ik....want laten we eerlijk zijn,de camera`s draaien 24 uur per dag!
lijkt mij dat ze dus acuut iemand uit het huis kunnen zetten als daar genoeg reden voor is(lees: als die maffe redactie eindelijk eens actie zou ondernemen...).
straat van natasia afgesloten is geen excuus om haar nu nog naar huis te sturen(dan sturen ze haar toch naar hetzelfde rot hotel waar ze toendertijd met brian zat voor een nachtje?)![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef neehe het volgende:
Woensdag een uitje, dan komt ook dat vliegtuig toch ?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
Zonder twijfel Natasia..... maar ik denk (wat iemand anders ook al zei) dat er een preek komt en dat er geen boete of wat dan ook wordt uitgedeeld. Waanzinnig natuurlijk, maar dat ik het programma ook al een tijdje.quote:
Dat is iets wat je hooguit kunt concluderen als je zeker weet dat er morgenochtend alsnog sancties volgen. Hetgeen we mogen hopen, maar helaas nog niet weten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.
Dat lult ze gewoonquote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.
Dat denk ik ook ja... om zichzelf moed in te lullen dat ze er nooit uitvliegt.quote:
Kijk jij DGK wel al lang genoeg, anders mag je geen mening hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aan
Pas toen Amanda binnenkwam veranderde dat.
Ik denk eerder dat "nette kleding aan" gezegd is omdat tegenwoordig om 10 uur de helft nog in bed ligt en de andere helft een badjas of sportkleding aan heeft
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.
Heb ik ook gedaan maar geen ban.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef johngrisham het volgende:
[..]
bij talpa forum
ff filmpje van vanmiddag plaatsen
krijg je gelijk een ban
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.
Huub heeft niets gedaan... datgene wat hij wel heeft gedaan is heel logisch als je ziet dat je vriendin wordt aangerand en je zelf wordt vast gehouden. Ik vond zelf dat hij nog veel te weinig deed eigenlijk. Op zo'n moment denk je toch niet meer na en sla je er op los?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
Ze liegt de hele dag door, dus dat zou makkelijk kunnenquote:
Die zinnen, dat is waar ik aan denk. Dat er onbenullen achter zaten en pas nu duidelijk is wat zich heeft afgespeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)
Ik weet wel zeker dat er niks gebeurd, als er iets zou gebeuren dan was natasia allang naar achter geroepen of hadden huub en lieke iets gehoord.
Misschien dat flens vrij was vandaag en dit later zag of gebeld was.
Ik denk idd wat je man zegt dat het uitje niet door gaat, maar de vraag is dan: ze moeten allemaal netjes in pak dus tv moment, word de terror dan ook uitgezonden.
Laten we het hopen!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
ik denk dat de fora niet van belang zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Nou ik heb mij de afgelopen maanden al tig x heerlijk......compleet met chippies ......zitten verheugen op de aankomende exit van Natasia,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.
M.i. is er maar 1 optie mogelijk...exit Natasia.
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:
Jaap -> Vetzak
Lieke -> Manwijf
en mensontering zoals vanmiddag/ochtend/whatever mag ook gewoon.
Dat zou dan wel mogen maar een vrouw een vieze negerin noemen mag niet?
Ik denk als Huub of Lieke dat vaak naar voren laten komen dat Natasia geweldig overstuur raakt.
Ik ook! Ik ook!! Ik kan ze alle zes goed beschrijven!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe de dader er uitzag.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |