Goed zo schatje laat je niet gek maken!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Potverdomme, hadden ze mijn commentaar weggehaald op de Tiensite.
Ik laat me niet censureren
Het staat er gewoon weer opnieuw.
Wat was je post dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
huub moet aan de telefoon komen.
Zal hij er wel niet meer over mogen praten denk ik.
Ow dat dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
De regels zijn ondertussen al zo vaak aangepast.. en daar moeten ze ook iedere keer weer voor tekenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik
Daarnaast een vraag: Want nu als Lieke officieel een klacht gaan indienen tegen Natasia, Amanda en Nadia voor aanranding (evt bij de politie) Want een aanranding was het. De officele regels waren fysiek geweld is exit. Dat was de regel bij de aftrap van het programma. Lieke kan zich nu onveilig voelen en dat de regels worden ontkend. Contract breuk?
wat had je er neer gezet?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Maar het andere kamp praat er ook al de hele dag/avond over.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
Zou het dan toch ???quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
vrees dat je wat dat betreft helaas wel kan blijven liggen.....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef heracles het volgende:
Ik sta vroeg op om Natasia te zien vertrekken
echt?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgenochtend 10:00 iedereen netjes gekleed op de bank
Duidelijk dus. Stijn terug en meteen mag hiij de vuile was gaan opknappenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Morgenochtend om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank zitten.
ow misschien hebben ze mijn brief gelezenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Morgenochtend om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank zitten.
Speculaties? Ik vermoed, hoop, dat het over de groepsaanval van vandaag gaat. Jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgenochtend 10:00 iedereen netjes gekleed op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |