1 stem voor elly en een paar voor herma.. dus datquote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef Gert het volgende:
[..]
Interessant. Waar gaat dit over, en over wie? BSOL een theorie?
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou allang in bed moeten liggen, morgen weer werken. What the fuck, ik werk bij maatschappelijk werk, zit in de plaatselijke politiek, zit nu met mijn bek vol tanden. Ik zit de hele avond al te googlen om iemand te bereiken daar, ik zou zo graag iemand van Talpa spreken, of zelfs familie van Huub en Lieke, nogmaals, we kijken er hier met zijn allen naar, en zijn voor mijn gevoel medeplichtig.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Heel erg ja. Zo van 'wij hebben er ook niets aan gedaan' ...
Dat past wel bij het idee wat ik steeds meer heb: dat er achter een stel onoplettende, oningewerkte, ongeinteresseerde klungels zitten de laatste dagen. Dat Flens er misschien helemaal niet achter zit, maar dat die ook even weg is.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:26 schreef Marieke_B het volgende:
Lieke zegt 'Als het goed is wordt een bepaald personeelslid aangepakt
Huub: 'Ik weet het, ik heb het zien staan op een post-it. Heb je het nog gezegd van die schoenen onder het bed?
Lieke: Ja, er werd meteen een aantekening van gemaakt.
Bericht op het scherm
Ander onderwerp
Ontstoken oogquote:Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke zegt dat het getreiter haar niets doet maar ze ziet eruit alsof ze onder een tram gelegen heeft
Is ook zo en het is ook daarom dat een heleboel mensen vandaag actie hebben ondernomen dat dit TE ver gaat !!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Dat gevoel heb ik dus ook, ik zou allang in bed moeten liggen, morgen weer werken. What the fuck, ik werk bij maatschappelijk werk, zit in de plaatselijke politiek, zit nu met mijn bek vol tanden. Ik zit de hele avond al te googlen om iemand te bereiken daar, ik zou zo graag iemand van Talpa spreken, of zelfs familie van Huub en Lieke, nogmaals, we kijken er hier met zijn allen naar, en zijn voor mijn gevoel medeplichtig.
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/quote:Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef mootie het volgende:
[..]
Van dat filmpje waardoor je van het Tienforum bent afgeschopt...
Vanmiddag zei Huub dat hij het allemaal prima vond, toen zei Lieke dat zij dat niet zo zag. Dus echt gelukkig is er niet mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Lieke zegt dat het getreiter haar niets doet maar ze ziet eruit alsof ze onder een tram gelegen heeft
Ze heeft een ontstoken oog. Dan zie je er al snel niet uit.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:32 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Ik denk Herma.... maar ze moeten ook Olga niet vergeten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:24 schreef droomkoningin het volgende:
er gaat een personeelslid aangepakt worden... iemand een idee wie?
Ik hoop dat het iemand van achter is. Dat kan namelijk ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk Herma.... maar ze moeten ook Olga niet vergeten.
als je die link post komt ie onbruikbaar in dat forum terecht, althans, hier. weet niet waaromquote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef wolferl het volgende:
[..]
http://goudenkooi.headlin(...)t-flink-uit-de-hand/
Ja! Dat hoorde ik ook! Nog 5 weken, zei Lieke...quote:
Pannekoek ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:36 schreef Disana het volgende:
Ik hoop dat het iemand van achter is. Dat kan namelijk ook.
Klopt, ik kom ook nu neit meer in mijn TIEN account.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef tipsch het volgende:
[..]
als je die link post komt ie onbruikbaar in dat forum terecht, althans, hier. weet niet waarom
Ik denk ook Herma ,van de week zat Lieke aan Huub te vertellen dat Herma aan Natasia had verteld waar de schoenen van Dennis stonden.Huub begon dat gesprek omdat hij het zat werd dat hij niet alleen tegen de miljonairs maar ook tegen het personeel moest spelen.Vooral Herma werd uitvoerig besproken.Huub zei ook nog tegen Lieke dat zij doorlullen van Herma wel even aan achter door moest geven.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:34 schreef Desii het volgende:
[..]
Ik denk Herma.... maar ze moeten ook Olga niet vergeten.
Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze tochquote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ja! Dat hoorde ik ook! Nog 5 weken, zei Lieke...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een trieste zooiquote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Klopt, ik kom ook nu neit meer in mijn TIEN account.
Ben dus gewoon geblokt.![]()
Waar is die tijd dat iedereen de politie, ambulance etc. belde voor veel minder? Kan me niet voorstellen dat niemand iets of iemand belt. Topic openen en massaal politie gaan bellen, zo van 1,2, NUquote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef Lieve het volgende:
Ik wil dat het stopt!Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt!
![]()
Kan er niet gewoon politie naar dat pand en wat schoften aanhouden? Met filmmateriaal als bewijs? Gewoon om Nederland en de wet nog een kans te geven?
Nee, ik overdrijf niet. Dit is.....dit kan en mag niet... nooit gebeuren in een land waar allemaal mensen vol verbijstering toekijken!Ik kan de filmpjes niet eens meer afkijken. Het begin en de afgelopen dagen waren al schokkend genoeg!
![]()
en geen motivatie erbij gekregen?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze erbij 'eind augustus'quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze toch![]()
Ze hadden het over eind augustusquote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze toch![]()
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat iedereen de politie, ambulance etc. belde voor veel minder? Kan me niet voorstellen dat niemand iets of iemand belt. Topic openen en massaal politie gaan bellen, zo van 1,2, NU
Of die was er niet eens. Maar ja, wie zegt dat mijn vermoeden klopt. Voor hetzelfde geld heeft achter genoten voor ze het tijd vonden er toch maar iets van te zeggen.quote:
tjonge jonge jonge wat een stakkers daar op dat kutforum, nou ik volg je wel even op.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
Ik zeg volop filmpjes terror op de forums van TIEN.
En teksten dat deze groepsaanranding en slachtpartij niet door de beugel kan.
Stuur email's naar kranten, weekbladen en ander media gespuis.
Laat maar eens zien wie hier de baas zijn, zonder ons zijn al die TV stations niks.
Alsof de politie niets beter heeft te doen als streams kijken, kom op zeg, een avondje lezen en filmpjes terug kijken en je hebt beelden voor 60 jaar cel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houden![]()
Ook heeft iemand van VOL Gerard Spong benaderd.
sjuustquote:Op maandag 16 juli 2007 00:43 schreef wolferl het volgende:
ik ga nu slapen moet er over 4 uurtjes weer uit
tot morgen, voor terror op DGK.
Vandaar ook dequote:Op maandag 16 juli 2007 00:44 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Alsof de politie niets beter heeft te doen als streams kijken, kom op zeg, een avondje lezen en filmpjes terug kijken en je hebt beelden voor 60 jaar cel.
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houden![]()
Ook heeft iemand van VOL Gerard Spong benaderd.
Jouw reactie is dezelfde als de mijnequote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
sorry maar dat gaat mij te ver een beetje terror op hun site vind ik ok, maar dit gaat nergens over
Spannend!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar morgen gaat er iets gebeuren.
Hou morgen FOK! DGKforum maar goed in de gaten.
![]()
Da's dan wel weer grappig jaquote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
Het zou toch wel een stunt zijn als Gerard Spong morgen naar de gouden kooi belt voor een afspraak met Huub
kweenie, m'n posts verschijnen err laat.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef CoT het volgende:
Ik heb een link gepost
Kijken of ik wordt geband![]()
Ja, die heeft vast niks beters te doenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
Het zou toch wel een stunt zijn als Gerard Spong morgen naar de gouden kooi belt voor een afspraak met Huub
Als hij daar een mogelijkheid ziet om daar flink geld uit te slaan, dan zou ik echt in een deuk liggenquote:
Gerard Spong, is dat niet die advocaat die in de jaren tachtig, toen hij nog rechter was, een onschuldige man, R. van Zaane (paskamermoord) voor 12 jaar wilde laten brommen, zonder bewijs?!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
neequote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef tipsch het volgende:
maar, word je van het tien forum gebanned ls je er linkjes post naar de filmpjes van vanmiddag?
Als Lieke een klacht zou indienen bij de politie, dan staat ze zeker heel erg sterkquote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar Tien (misschien wordt het niet gelezen) Maar toch, even mijn frustatie kwijt.
Daarnaast een vraag: Want nu als Lieke officieel een klacht gaan indienen tegen Natasia, Amanda en Nadia voor aanranding (evt bij de politie) Want een aanranding was het. De officele regels waren fysiek geweld is exit. Dat was de regel bij de aftrap van het programma. Lieke kan zich nu onveilig voelen en dat de regels worden ontkend. Contract breuk?
Misschien dat jullie hier al eerder over hebben gesproken, was toen waarschijnlijk de Tien klaag klaag brief aan het schrijven. Ik ben gewoon hyper van de woede.
ik heb ook een brief gestuurd om me woede te verwerkenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar Tien (misschien wordt het niet gelezen) Maar toch, even mijn frustatie kwijt.
Daarnaast een vraag: Want nu als Lieke officieel een klacht gaan indienen tegen Natasia, Amanda en Nadia voor aanranding (evt bij de politie) Want een aanranding was het. De officele regels waren fysiek geweld is exit. Dat was de regel bij de aftrap van het programma. Lieke kan zich nu onveilig voelen en dat de regels worden ontkend. Contract breuk?
Misschien dat jullie hier al eerder over hebben gesproken, was toen waarschijnlijk de Tien klaag klaag brief aan het schrijven. Ik ben gewoon hyper van de woede.
Waarom doet ze dat niet! Het was echt een aanranding! De redactie zal dit wel niet ok vinden en daarom mag ze er gewoon niet meer over praten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Lieke een klacht zou indienen bij de politie, dan staat ze zeker heel erg sterk
Toch blijft het dat. Al moet talpa wel op gaan passen met natas die nu ook echt uit begint te spreken dat ze voorrechten heeft in dat huis.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:54 schreef Dark het volgende:
Huub kan zich niet voorstellen dat dit ongesanctioneerd zal blijven, ik ook niet!
Ik wil het ook niet, maar ben bang van wel !quote:Op maandag 16 juli 2007 00:54 schreef Dark het volgende:
Huub kan zich niet voorstellen dat dit ongesanctioneerd zal blijven, ik ook niet!
Ja, ooit een keer een linkje van hier neer gezet, ik weet niet meer waar het over ging, kreeg alleen maar een waarschuwing.quote:
Goed zo schatje laat je niet gek maken!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Potverdomme, hadden ze mijn commentaar weggehaald op de Tiensite.
Ik laat me niet censureren
Het staat er gewoon weer opnieuw.
Wat was je post dan ?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Dat denk ik ook.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
huub moet aan de telefoon komen.
Zal hij er wel niet meer over mogen praten denk ik.
Ow dat dus.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
De regels zijn ondertussen al zo vaak aangepast.. en daar moeten ze ook iedere keer weer voor tekenen.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik
wat had je er neer gezet?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:56 schreef mazaru het volgende:
Maar het andere kamp praat er ook al de hele dag/avond over.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:57 schreef blomst het volgende:
Zou het dan toch ???quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Marieke_B het volgende:
Morgen om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank![]()
![]()
![]()
![]()
vrees dat je wat dat betreft helaas wel kan blijven liggen.....quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef heracles het volgende:
Ik sta vroeg op om Natasia te zien vertrekken
echt?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgenochtend 10:00 iedereen netjes gekleed op de bank
Duidelijk dus. Stijn terug en meteen mag hiij de vuile was gaan opknappenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Morgenochtend om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank zitten.
ow misschien hebben ze mijn brief gelezenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef Disana het volgende:
Morgenochtend om 10 uur moet iedereen netjes gekleed op de bank zitten.
Speculaties? Ik vermoed, hoop, dat het over de groepsaanval van vandaag gaat. Jij?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:58 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Morgenochtend 10:00 iedereen netjes gekleed op de bank
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |