Spannend!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef wolferl het volgende:
[..]
Nee, maar morgen gaat er iets gebeuren.
Hou morgen FOK! DGKforum maar goed in de gaten.
![]()
Da's dan wel weer grappig jaquote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
Het zou toch wel een stunt zijn als Gerard Spong morgen naar de gouden kooi belt voor een afspraak met Huub
kweenie, m'n posts verschijnen err laat.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef CoT het volgende:
Ik heb een link gepost
Kijken of ik wordt geband![]()
Ja, die heeft vast niks beters te doenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
Het zou toch wel een stunt zijn als Gerard Spong morgen naar de gouden kooi belt voor een afspraak met Huub
Als hij daar een mogelijkheid ziet om daar flink geld uit te slaan, dan zou ik echt in een deuk liggenquote:
Gerard Spong, is dat niet die advocaat die in de jaren tachtig, toen hij nog rechter was, een onschuldige man, R. van Zaane (paskamermoord) voor 12 jaar wilde laten brommen, zonder bewijs?!quote:Op maandag 16 juli 2007 00:47 schreef mazaru het volgende:
neequote:Op maandag 16 juli 2007 00:31 schreef tipsch het volgende:
maar, word je van het tien forum gebanned ls je er linkjes post naar de filmpjes van vanmiddag?
Als Lieke een klacht zou indienen bij de politie, dan staat ze zeker heel erg sterkquote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar Tien (misschien wordt het niet gelezen) Maar toch, even mijn frustatie kwijt.
Daarnaast een vraag: Want nu als Lieke officieel een klacht gaan indienen tegen Natasia, Amanda en Nadia voor aanranding (evt bij de politie) Want een aanranding was het. De officele regels waren fysiek geweld is exit. Dat was de regel bij de aftrap van het programma. Lieke kan zich nu onveilig voelen en dat de regels worden ontkend. Contract breuk?
Misschien dat jullie hier al eerder over hebben gesproken, was toen waarschijnlijk de Tien klaag klaag brief aan het schrijven. Ik ben gewoon hyper van de woede.
ik heb ook een brief gestuurd om me woede te verwerkenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:48 schreef carpediem23 het volgende:
Ik heb een mail gestuurd naar Tien (misschien wordt het niet gelezen) Maar toch, even mijn frustatie kwijt.
Daarnaast een vraag: Want nu als Lieke officieel een klacht gaan indienen tegen Natasia, Amanda en Nadia voor aanranding (evt bij de politie) Want een aanranding was het. De officele regels waren fysiek geweld is exit. Dat was de regel bij de aftrap van het programma. Lieke kan zich nu onveilig voelen en dat de regels worden ontkend. Contract breuk?
Misschien dat jullie hier al eerder over hebben gesproken, was toen waarschijnlijk de Tien klaag klaag brief aan het schrijven. Ik ben gewoon hyper van de woede.
Waarom doet ze dat niet! Het was echt een aanranding! De redactie zal dit wel niet ok vinden en daarom mag ze er gewoon niet meer over praten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:51 schreef mazaru het volgende:
[..]
Als Lieke een klacht zou indienen bij de politie, dan staat ze zeker heel erg sterk
Toch blijft het dat. Al moet talpa wel op gaan passen met natas die nu ook echt uit begint te spreken dat ze voorrechten heeft in dat huis.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:54 schreef Dark het volgende:
Huub kan zich niet voorstellen dat dit ongesanctioneerd zal blijven, ik ook niet!
Ik wil het ook niet, maar ben bang van wel !quote:Op maandag 16 juli 2007 00:54 schreef Dark het volgende:
Huub kan zich niet voorstellen dat dit ongesanctioneerd zal blijven, ik ook niet!
Ja, ooit een keer een linkje van hier neer gezet, ik weet niet meer waar het over ging, kreeg alleen maar een waarschuwing.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |