Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze tochquote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef Marieke_B het volgende:
[..]
Ja! Dat hoorde ik ook! Nog 5 weken, zei Lieke...![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Wat een trieste zooiquote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
Klopt, ik kom ook nu neit meer in mijn TIEN account.
Ben dus gewoon geblokt.![]()
Waar is die tijd dat iedereen de politie, ambulance etc. belde voor veel minder? Kan me niet voorstellen dat niemand iets of iemand belt. Topic openen en massaal politie gaan bellen, zo van 1,2, NUquote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef Lieve het volgende:
Ik wil dat het stopt!Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt! Ik wil dat het stopt!
Ik wil dat het stopt!
![]()
Kan er niet gewoon politie naar dat pand en wat schoften aanhouden? Met filmmateriaal als bewijs? Gewoon om Nederland en de wet nog een kans te geven?
Nee, ik overdrijf niet. Dit is.....dit kan en mag niet... nooit gebeuren in een land waar allemaal mensen vol verbijstering toekijken!Ik kan de filmpjes niet eens meer afkijken. Het begin en de afgelopen dagen waren al schokkend genoeg!
![]()
en geen motivatie erbij gekregen?quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
volgens mij zeiden ze erbij 'eind augustus'quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze toch![]()
Ze hadden het over eind augustusquote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Nee 5 weken na het avondje uit met Japio bedoelde ze toch![]()
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 00:39 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Waar is die tijd dat iedereen de politie, ambulance etc. belde voor veel minder? Kan me niet voorstellen dat niemand iets of iemand belt. Topic openen en massaal politie gaan bellen, zo van 1,2, NU
Of die was er niet eens. Maar ja, wie zegt dat mijn vermoeden klopt. Voor hetzelfde geld heeft achter genoten voor ze het tijd vonden er toch maar iets van te zeggen.quote:
tjonge jonge jonge wat een stakkers daar op dat kutforum, nou ik volg je wel even op.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:38 schreef wolferl het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:30 schreef wolferl het volgende:
Ik zeg volop filmpjes terror op de forums van TIEN.
En teksten dat deze groepsaanranding en slachtpartij niet door de beugel kan.
Stuur email's naar kranten, weekbladen en ander media gespuis.
Laat maar eens zien wie hier de baas zijn, zonder ons zijn al die TV stations niks.
Alsof de politie niets beter heeft te doen als streams kijken, kom op zeg, een avondje lezen en filmpjes terug kijken en je hebt beelden voor 60 jaar cel.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houden![]()
Ook heeft iemand van VOL Gerard Spong benaderd.
sjuustquote:Op maandag 16 juli 2007 00:43 schreef wolferl het volgende:
ik ga nu slapen moet er over 4 uurtjes weer uit
tot morgen, voor terror op DGK.
Vandaar ook dequote:Op maandag 16 juli 2007 00:44 schreef tutjehola het volgende:
[..]
Alsof de politie niets beter heeft te doen als streams kijken, kom op zeg, een avondje lezen en filmpjes terug kijken en je hebt beelden voor 60 jaar cel.
quote:Op maandag 16 juli 2007 00:41 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
VOL heeft de politie gebeld en volgens zeggen hebben zij een abonnement genomen om de streams in de gaten te houden![]()
Ook heeft iemand van VOL Gerard Spong benaderd.
Jouw reactie is dezelfde als de mijnequote:Op maandag 16 juli 2007 00:46 schreef Pavement het volgende:
[..]
sorry maar dat gaat mij te ver een beetje terror op hun site vind ik ok, maar dit gaat nergens over
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |