SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitiequote:
Officiele waarschuwing = Exit natasia, maar morgen worden de regelsweer aangepast ofzoquote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:59 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Duidelijk dus. Stijn terug en meteen mag hiij de vuile was gaan opknappen
Ga er maar niet vanuit, er zal wel een of andere butt sanctie komenquote:
snap ik niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
waar plaatste je het? plaats ik het ook evenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
En het is weer weggehaald![]()
Dat laatste. Stijn begint om 11.00 uur.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef agter het volgende:
Om 10 uur weer een officiele waarschuwing aan het adres van Natasia?
Of gaat Huub exit wegens schoppen van Brian?
Wat bedoelde ze daar mee (misschien dringt het niet meer tot me door)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Natasia tegen Huub : "Wel duidelijk als morgen de camera's wegdraaien en die persoon in de woonkamer staat"
Geeft niet, het is gelezen..quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
SCHANDALIG! Schandalig wat daar allemaal toegelaten wordt door de redactie. Dit is regelrechte terreur wat maar van 1 kant wordt toegelaten. Weer gaat Natasja over tot fysiek geweld, ze schopt, krabt en bijt, en verklaard zichzelf daarna onschendbaar. Dit zou aangegeven moeten worden bij justitie
maak je niet druk.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Kaleddis het volgende:
GVD moet ik net morgenochtend om 8.30 op m´n werk aanwezig zijn ipv. 13.00![]()
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amandaquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef blomst het volgende:
[..]
waar plaatste je het? plaats ik het ook even
wie denk je? jeetje.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
Ja!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:02 schreef avonne het volgende:
Nou niet blij worden, hoor.
Er zal wel iets "leuks" komen, zoals een stemming.
Blijkbaarquote:
Ik denk dat Spong via VOL contact heeft opgenomen...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Dat is mijn idee ook. Hoe langer ik hierover nadacht, hoe meer ik het idee kreeg dat de boel de afgelopen dagen aan achterlijke klunzen is overgelaten.
Dat zal zeker onderwerp zijn. Omdat ze nette kleren moeten dragen gaat het in ieder geval een TV-moment worden. En sanctie's zijn bijna niet te vermijden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:00 schreef Disana het volgende:
[..]
Speculaties? Ik vermoed, hoop, dat het over de groepsaanval van vandaag gaat. Jij?
Ik heb je tekst gekopieerd en geplakt daar, kijken hoe lang het blijft staan!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef mazaru het volgende:
[..]
Beter naar een streamlock kijken en de COSsen te lezen dat in een saaie vergadering vol ellende te zitten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef avonne het volgende:
[..]
maak je niet druk.
Als Stijn of zo komt praten is er toch een streamlock, en anders is het een "leuke" stemming.
Je mist niks, dus.
Hoe weet je dat zo zeker?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef noucky het volgende:
In ieder geval een exit, wie is nog onzeker.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
ls ik op de ban(k) ga zitten, zie ik niks meerquote:Op maandag 16 juli 2007 01:03 schreef heracles het volgende:
Ik trek morgen ook me nette kleding aan:):):):)
Het staat erquote:Op maandag 16 juli 2007 01:04 schreef mazaru het volgende:
[..]
Bij het laatste bericht over het telefoontje van Amanda![]()
Plus dat Brrrrr Huub aanviel terwijl die geen kant op kon door Jaap.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef Sug4r het volgende:
Ik heb het filmpje nog eens goed bekeken, maar ik vind het terrecht dat Huub Lieke wilde helpen. Ze bood stevig weerstand en daarom werd het nog heftiger. Nadia probeerde haar slip uit te trekken trok de slip van Lieke naar beneden! en Natasia trok haar BH stuk. En Amand trok heel haar jurk kapot, en dat terwijl Jaap Huub vasthield. Dennis stond er als een jodokus maar een beetje bij.
Brian liet Huub struikelen ik heb het een paar keer bekeken, hij stak zijn voet uit. En Natasia deelde een flinke schop uit, omdat Huub op haar afstormde. HIj duwde Brian en Brian duwde Huub hardhandig tegen de muur.
En dat allemaal om een paar nepnagels, die Amanda niet eens zelf betaalt.
Wat een stelletje tuig, ik hoop echt dat er iemand naar huis van gaat. Al is het alleen maar de die gemene terror stopt.
Huub valt niks te verwijten, hij kwam voor zijn vriendin op. De rest mag van mij een boete krijgen en Natasia naar huis!
Als ik de Cossen zo heb gelezen, is ze de hele dag en de afgelopen dagen aan het verkondigen dat ze ONSCHENDBAAR IS, dus laten we niet te hard juichen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:05 schreef cindy10 het volgende:
natasia had laatst toch al haar laatste waarschuwing gehad?![]()
hmmm in dat geval(als de regels niet plots ongemerkt weer zijn veranderd...) zou het nog kunnen dat ze eruit moet!![]()
![]()
![]()
![]()
prima wat mij betreft(maar zielig voor die kindjes,die mama bokita weer in huis moeten hebben....)![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |