Wat voor werk doe je eigelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Ik denk het steeds meer, scan: er zat stom volk achter dat van toeten noch blazen weet en niet heeft opgelet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
Ok, nu snap ik hoe de vork in de steel steek.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.
Ik heb zo'n berichten-regen maar 1 keer eerder gezien en dat was met de exit van Huub. En we weten wat de fora toen hebben bereikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Dat zijn geen gekken, hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
ik snap wat je bedoelt. terwijl ik compleet passivisme nastreef...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
De klap zal evengoed hard bij haar aankomen, ze denkt dat ze een ster is, iedereen walcht van dat asowijf.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop op een grote verrassing voor mevrouw onschendbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef noucky het volgende:
Ik vind Huub geen uitstraling hebben van dat hij zo zeker is van zijn zaak.
Morgen zal denk ik een grote verrassing zijn.
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... het was zelfverdediging van Natasia. Maar natuurlijk.
Er zijn ook maar 2 personen die zelfverdediging kunnen aanvoeren. De anderen absoluut niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.
Ik heb gezien dat Nadia 'achter' moest komen toen ze in de tuin zaten te eten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
zal best. Maar ik zit HIER! En als het je niet bevalt.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beter
Dank je. Ik ben erna een tijdje van de streams weggeweest, het werd teveel. Dan blijft de vraag of Natasia liegt of dat er echt een gestoord figuur bezig is geweest haar te prijzen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |