HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Dit kan betekenen dat er veel overleg en beelden bekijken aan vooraf is gegaan.
Spong toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Lekker zooitje daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Ik sta in je ondertitelquote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.
Gewoon zelfverdediging.
Of naar volquote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
Twijfelachtig. Een seconde ervoor liet ze Lieke los, Huub zat nog in de vaart om zijn meisje te redden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
Die beelden zijn overduidelijk..........zelfs als Jaap er met zijn bolle reet ervoor had gestaan, zelfs een scheel paard had zit duidelijk kunnen zien . Zelfs zonder camera was dit duidelijk tezien....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Bij Huub en Natanael duurde het ook een dag, dat was van een zaterdag naar een zondag.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daar
Dat maak ik er ook uit op.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
Ik denk dat de berichten explosie op de verschillende fora daar de oorzaak van is.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Als in: Goed werk meiden! Vaker doen!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beterquote:Op maandag 16 juli 2007 01:28 schreef Lieve het volgende:
DEZE ZES KOMEN HIER NIET MEE WEG!
deze beesten kom,en hier niet mee weg!
Dit tuig komt hier niet mee weg!
dit vuile vieze gore trash komt hier niet mee weg.
Dit smeerlappen volk dat zonder enig respect voor zichzelf of voor hun afkomst tekeer is gegaan, komt hier niet mee weg!
Deze ...... zes en achter... komt hier niet mee weg!
Wat zou het eindeloos geweldig zijn als het personeel dat zichzelf en zijn/haar afkomst wel respecteerd massaal niet meer komt werken? Gewoon stopt met werken? Onmiddelijk?
personeel met enig zelfrespect moet gewoon OPSTAPPEN!
LEG NU JE WERK NEER EN LOOP WEG! Wees een held in je eigen bestaan!
Zet je camera neer, doe je koptelefoon af, pak je jas, pak je tas en loop naar buiten.!.! Leg de booschappenlijstjes neer en ga weg. Doe het licht uit, zet je computer uit en ga weg!
STAP GEWOON OP! Laat zien dat je in ieder geval respect voor jezelf hebt!
Vraag jezelf af: Zou jij nu doorgaan als dit jouw vader, moeder, zus, broer, neefje, nichtje werd aangedaan?
Of zou je dan een held zijn . . . . . en wegggaan? Gewoon tegen je buurman/buurvrouw zeggen... kom op. Hier doen we niet meer aan mee!
ALLEMAAL! Want er veranderd niets als werknemers gewoon blijven werken op een plaats waar dit soort geweld is toegestaan! Er verandert niets als werknemers van Flens dit ' normaal' vinden?
Of willen ze allemaal last krijgen van hun geweten? Ze zullen toch niet allemaal gewetenloos zijn?
Als dit waar is....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |