Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.
Heb ik ook gedaan maar geen ban.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef johngrisham het volgende:
[..]
bij talpa forum
ff filmpje van vanmiddag plaatsen
krijg je gelijk een ban
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.
Huub heeft niets gedaan... datgene wat hij wel heeft gedaan is heel logisch als je ziet dat je vriendin wordt aangerand en je zelf wordt vast gehouden. Ik vond zelf dat hij nog veel te weinig deed eigenlijk. Op zo'n moment denk je toch niet meer na en sla je er op los?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
Ze liegt de hele dag door, dus dat zou makkelijk kunnenquote:
Die zinnen, dat is waar ik aan denk. Dat er onbenullen achter zaten en pas nu duidelijk is wat zich heeft afgespeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)
Ik weet wel zeker dat er niks gebeurd, als er iets zou gebeuren dan was natasia allang naar achter geroepen of hadden huub en lieke iets gehoord.
Misschien dat flens vrij was vandaag en dit later zag of gebeld was.
Ik denk idd wat je man zegt dat het uitje niet door gaat, maar de vraag is dan: ze moeten allemaal netjes in pak dus tv moment, word de terror dan ook uitgezonden.
Laten we het hopen!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
ik denk dat de fora niet van belang zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
Nou ik heb mij de afgelopen maanden al tig x heerlijk......compleet met chippies ......zitten verheugen op de aankomende exit van Natasia,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.
M.i. is er maar 1 optie mogelijk...exit Natasia.
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:
Jaap -> Vetzak
Lieke -> Manwijf
en mensontering zoals vanmiddag/ochtend/whatever mag ook gewoon.
Dat zou dan wel mogen maar een vrouw een vieze negerin noemen mag niet?
Ik denk als Huub of Lieke dat vaak naar voren laten komen dat Natasia geweldig overstuur raakt.
Ik ook! Ik ook!! Ik kan ze alle zes goed beschrijven!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe de dader er uitzag.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |