Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:11 schreef agter het volgende:
Stel dat er 1 exit komt morgen... Zou dat dan voor Natasia zijn, of voor Brian (huub laten struikelen)??
Wat denk je?
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef carpediem23 het volgende:
FUCK ZOOI ik had het pootje haken van Brian niet eens gezien, waarna Huub over het tafeltje valt! OMG en de trap van Natasia. Hulde aan de persoon die het filmpje heeft gemaakt! Nu ben ik nog meer hyper en kwaad.
Wat zou het leuk zijn dat brian ook meteen kan vertrekken, samen met natasja, dat zou inslaan als een bom.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef petraa het volgende:
[..]
Misschien is JdM op de hoogte van wat er is gebeurd en heeft hij filmpjes gekeken en Flens persoonlijk meegedeeld dat Natas op moet zouten uit de kooi.
Zelfs als Natasia iemand aan het mes rijgt ,gebeurt er nog niks..dus valse hoop...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:06 schreef CoT het volgende:
Ze moeten nette kleding aan, dus er gaat wel iets gebeuren
Wie zou er bij jou dan exit moeten?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Die duwtjes er trapjes is verder niet zo erg. Dat is wel veel vaker gebeurd. Het gaat om de groepsaanranding. Lieke zo goed als de kleren van het lijf scheuren terwijl de mannen Huub onder bedwang houden. Dat kan en mag niet zonder sancties blijven. Ik zag Huub ook een knal verkopen aan Brian, maar lijkt me niet meer dan logisch. Hij werd vastgehouden terwijl zijn vriendin werd gepakt. Dan is wat mij betreft alles geoorloofd.
Ja, dat is zo vreemd. Alsof er een volkomen onbenul achter zat tot wie het nog nauwelijks was doorgedrongen wat er was gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)quote:Op maandag 16 juli 2007 01:14 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik vraag me dan alleen af waarom ze het hele gebeuren op hun site TOTAAL verzwijgen. En zoals Huub ook al tegen Jaap zei naderhand: het is geen televisie, het wordt echt niet uitgezonden. Mijn lief doet nog een suggestie: het uitje voor Natasia en Jaap mag als straf niet doorgaan.
Zelf denk ik aan een preek. Dat het voor ALLE partijen afgelopen moet zijn met het vies maken en kapot maken van dingen. In elk geval ben ik bang dat het zwaar tegen zal vallen.
De hoge heren mogen alleen over een exit beslissen. Zo snel gaat dat dus niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef cindy10 het volgende:
een exit zal het helaas niet worden vrees ik....want laten we eerlijk zijn,de camera`s draaien 24 uur per dag!
lijkt mij dat ze dus acuut iemand uit het huis kunnen zetten als daar genoeg reden voor is(lees: als die maffe redactie eindelijk eens actie zou ondernemen...).
straat van natasia afgesloten is geen excuus om haar nu nog naar huis te sturen(dan sturen ze haar toch naar hetzelfde rot hotel waar ze toendertijd met brian zat voor een nachtje?)![]()
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef neehe het volgende:
Woensdag een uitje, dan komt ook dat vliegtuig toch ?
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:13 schreef elcastel het volgende:
[..]
Ik gok een exit voor Huub vanwege spugen in het gezicht van Brian.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
Zonder twijfel Natasia..... maar ik denk (wat iemand anders ook al zei) dat er een preek komt en dat er geen boete of wat dan ook wordt uitgedeeld. Waanzinnig natuurlijk, maar dat ik het programma ook al een tijdje.quote:
Dat is iets wat je hooguit kunt concluderen als je zeker weet dat er morgenochtend alsnog sancties volgen. Hetgeen we mogen hopen, maar helaas nog niet weten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
[..]
Dat ze het op de site verzwijgen snap ik. Normaal staat er iets op de site en dat is meteen een vorm van 'de mening van Tien'. Dit geval van vanmiddag was 'in onderzoek' en dus mocht de site niets publiceren. De spelredactie heeft de webredactie gewoon verboden iets te schrijven.
Dat lult ze gewoonquote:Op maandag 16 juli 2007 01:20 schreef mazaru het volgende:
Natas zegt dat ze achter tegen haar hebben gezegd dat ze het heel goed gedaan heeft, en dat hun precies hetzelfde zouden hebben gedaan
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef noucky het volgende:
[..]
Als je DGK al langer kijkt en gezien de gebeurtenissen vandaag dan betekent nette kleding aan en op de bank 100% een exit.
Dat denk ik ook ja... om zichzelf moed in te lullen dat ze er nooit uitvliegt.quote:
Kijk jij DGK wel al lang genoeg, anders mag je geen mening hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:22 schreef avonne het volgende:
[..]
ik kijk al heel lang DGK. Vroeger mochten ze niet anders dan nette kleding aan
Pas toen Amanda binnenkwam veranderde dat.
Ik denk eerder dat "nette kleding aan" gezegd is omdat tegenwoordig om 10 uur de helft nog in bed ligt en de andere helft een badjas of sportkleding aan heeft
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:17 schreef Disana het volgende:
[..]
Heb je gezien hoe ze Lieke beetpakte. En de (totaal onnodige) trap en klauwen naar Huub. Meer dan genoeg voor een exit.
Heb ik ook gedaan maar geen ban.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:10 schreef johngrisham het volgende:
[..]
bij talpa forum
ff filmpje van vanmiddag plaatsen
krijg je gelijk een ban
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef mootie het volgende:
[..]
Nee gekkie, want dan is het discriminatie, al zeggen ze: Natasja is een zwarte vrouw.
Huub heeft niets gedaan... datgene wat hij wel heeft gedaan is heel logisch als je ziet dat je vriendin wordt aangerand en je zelf wordt vast gehouden. Ik vond zelf dat hij nog veel te weinig deed eigenlijk. Op zo'n moment denk je toch niet meer na en sla je er op los?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
Ze liegt de hele dag door, dus dat zou makkelijk kunnenquote:
Die zinnen, dat is waar ik aan denk. Dat er onbenullen achter zaten en pas nu duidelijk is wat zich heeft afgespeeld.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:19 schreef Pavement het volgende:
[..]
Nog een laatste reactie ( dan is mn blowtje op)
Ik weet wel zeker dat er niks gebeurd, als er iets zou gebeuren dan was natasia allang naar achter geroepen of hadden huub en lieke iets gehoord.
Misschien dat flens vrij was vandaag en dit later zag of gebeld was.
Ik denk idd wat je man zegt dat het uitje niet door gaat, maar de vraag is dan: ze moeten allemaal netjes in pak dus tv moment, word de terror dan ook uitgezonden.
Laten we het hopen!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef GlamourGirl het volgende:
Wat zou er nou zo dringend zijn morgen dat ze daarvoor in nette kleding moeten verschijnen en dat niet kan wachten tot 20 uur??
Ik denk ook een exit van Natasia of Brian. Het liefst allebei. Huub kan het niet zijn, want anders zou er geen afspraak voor hem zijn gemaakt met Anita om 17 uur.
ik denk dat de fora niet van belang zijn.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:12 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk dat ze door hebben de de fora in NL over de gouden kooi uit elkaar knallen sinds vanmiddag kwart over vier. Huub begon vanavond ook nog weer een paar keer over dat hier toch wel sancties op moeten komen, terwijl hij vanmiddag nog zei dat achter had gezegd dat er niet eens boetes zouden volgen. Ik heb een kleine hoop dat dit opnieuw een overwinning is van de vele fora in nederland. Dat ze in de gaten hebben dat ze hier niet onderuit komen.
Nou ik heb mij de afgelopen maanden al tig x heerlijk......compleet met chippies ......zitten verheugen op de aankomende exit van Natasia,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:16 schreef agter het volgende:
[..]
Ik ben heel benieuwd welke consequenties ze hieraan gaan verbinden.
M.i. is er maar 1 optie mogelijk...exit Natasia.
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef Pritt het volgende:
[..]
Ik snap niet precies waar ze dan de grens leggen, want vormen van disciminatie zoals:
Jaap -> Vetzak
Lieke -> Manwijf
en mensontering zoals vanmiddag/ochtend/whatever mag ook gewoon.
Dat zou dan wel mogen maar een vrouw een vieze negerin noemen mag niet?
Ik denk als Huub of Lieke dat vaak naar voren laten komen dat Natasia geweldig overstuur raakt.
Ik ook! Ik ook!! Ik kan ze alle zes goed beschrijven!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:24 schreef mootie het volgende:
[..]
Ik weet nog precies hoe de dader er uitzag.![]()
HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daarquote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Dit kan betekenen dat er veel overleg en beelden bekijken aan vooraf is gegaan.
Spong toch?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Lekker zooitje daar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef blomst het volgende:
Natasja: gered door de bel, dat hebben ze nodig, dat zegt genoeg.
Natasja heeft vetkeihard zitten lachen met haar, ze maakt zich echt niet druk
Stem: dames wil je aub niet over ons praten.
Ik sta in je ondertitelquote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Ik vond die trap niet totaal onnodig, hij kwam keihard op haar afstormen.
Gewoon zelfverdediging.
Of naar volquote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
Twijfelachtig. Een seconde ervoor liet ze Lieke los, Huub zat nog in de vaart om zijn meisje te redden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
Die beelden zijn overduidelijk..........zelfs als Jaap er met zijn bolle reet ervoor had gestaan, zelfs een scheel paard had zit duidelijk kunnen zien . Zelfs zonder camera was dit duidelijk tezien....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Wat ik vreemd vind is dat voorheen dezelfde avond al een exit was, nu gebeurd het morgenvroeg.
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Bij Huub en Natanael duurde het ook een dag, dat was van een zaterdag naar een zondag.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef CoT het volgende:
HEt is wel zondag, dus zal wel niet volledig bezet zijn daar
Dat maak ik er ook uit op.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
Ik denk dat de berichten explosie op de verschillende fora daar de oorzaak van is.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef noucky het volgende:
Als in: Goed werk meiden! Vaker doen!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Allemachtig. Dat klinkt alsof het echt waar is wat ze net zei. Alsof ze echt gezegd hebben dat ze het goed heeft gedaan. Een goede aanranding dus, zegmaar.
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beterquote:Op maandag 16 juli 2007 01:28 schreef Lieve het volgende:
DEZE ZES KOMEN HIER NIET MEE WEG!
deze beesten kom,en hier niet mee weg!
Dit tuig komt hier niet mee weg!
dit vuile vieze gore trash komt hier niet mee weg.
Dit smeerlappen volk dat zonder enig respect voor zichzelf of voor hun afkomst tekeer is gegaan, komt hier niet mee weg!
Deze ...... zes en achter... komt hier niet mee weg!
Wat zou het eindeloos geweldig zijn als het personeel dat zichzelf en zijn/haar afkomst wel respecteerd massaal niet meer komt werken? Gewoon stopt met werken? Onmiddelijk?
personeel met enig zelfrespect moet gewoon OPSTAPPEN!
LEG NU JE WERK NEER EN LOOP WEG! Wees een held in je eigen bestaan!
Zet je camera neer, doe je koptelefoon af, pak je jas, pak je tas en loop naar buiten.!.! Leg de booschappenlijstjes neer en ga weg. Doe het licht uit, zet je computer uit en ga weg!
STAP GEWOON OP! Laat zien dat je in ieder geval respect voor jezelf hebt!
Vraag jezelf af: Zou jij nu doorgaan als dit jouw vader, moeder, zus, broer, neefje, nichtje werd aangedaan?
Of zou je dan een held zijn . . . . . en wegggaan? Gewoon tegen je buurman/buurvrouw zeggen... kom op. Hier doen we niet meer aan mee!
ALLEMAAL! Want er veranderd niets als werknemers gewoon blijven werken op een plaats waar dit soort geweld is toegestaan! Er verandert niets als werknemers van Flens dit ' normaal' vinden?
Of willen ze allemaal last krijgen van hun geweten? Ze zullen toch niet allemaal gewetenloos zijn?
Als dit waar is....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:23 schreef APK het volgende:
[..]
Gewoon zelfverdediging.
Wat voor werk doe je eigelijk?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef paraquat het volgende:
kut zeg, kan op m'n werk niet streamen of op fok inloggen......moet ik naar die analfabeten van nowlife.........
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef Disana het volgende:
Stem tegen Natasia en Nadia: Dames, alsjeblieft niet over ons praten.
Begrijp ik nou goed dat ze achter zijn geweest, Nadia en Natasia? Natasia zegt dat ze keihard 'met haar' heeft zitten lachen.
Ik denk het steeds meer, scan: er zat stom volk achter dat van toeten noch blazen weet en niet heeft opgelet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Ok, nu snap ik hoe de vork in de steel steek.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:26 schreef mootie het volgende:
[..]
Alles mag zolang het niet met huidskleur te maken heeft, dan ben je meteen een vieze racist die buiten een kogel door je kop krijgt.
Ik heb zo'n berichten-regen maar 1 keer eerder gezien en dat was met de exit van Huub. En we weten wat de fora toen hebben bereikt.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:25 schreef avonne het volgende:
[..]
ik denk dat de fora niet van belang zijn.
Ik denk eerder dat er "achter" ruzies ontstaan, of dat andere partijen (RTL, kranten, politie) gebeld hebben.
Dat zijn geen gekken, hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
ik snap wat je bedoelt. terwijl ik compleet passivisme nastreef...quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Je gaat bijna hopen dat er gekken rondlopen die tas iets aan gaan doen als ze in de buitenwereld terug is gekeerd!
De klap zal evengoed hard bij haar aankomen, ze denkt dat ze een ster is, iedereen walcht van dat asowijf.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:29 schreef STAP01 het volgende:
Ik hoop op een grote verrassing voor mevrouw onschendbaar!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef noucky het volgende:
Ik vind Huub geen uitstraling hebben van dat hij zo zeker is van zijn zaak.
Morgen zal denk ik een grote verrassing zijn.
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:27 schreef scanman01 het volgende:
En ja hoor... het was zelfverdediging van Natasia. Maar natuurlijk.
Er zijn ook maar 2 personen die zelfverdediging kunnen aanvoeren. De anderen absoluut niet.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef carpediem23 het volgende:
[..]
Niet mee eens! Zelfverdediging voor iets wat je zelf begint? Huub had haar nooit een duw gegeven, was alleen heel dicht tegen haar aan gaan staan en gaan schreeuwen.
Nee hoor. Ik zie zes mensen twee personen aanvallen. En denk jij dan echt dat iemand van die 6 mensen nog kan aankomen met zelfverdediging. Ik hoop ECHT dat je enkel zit te jennen en het niet meent.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:32 schreef APK het volgende:
[..]
Kijk het filmpje nog een keer zou ik zeggen.
Ik heb gezien dat Nadia 'achter' moest komen toen ze in de tuin zaten te eten.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
zal best. Maar ik zit HIER! En als het je niet bevalt.....quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef tipsch het volgende:
[..]
hehe, Lieve, ander forum past dit soort tekst veel beter
Dank je. Ik ben erna een tijdje van de streams weggeweest, het werd teveel. Dan blijft de vraag of Natasia liegt of dat er echt een gestoord figuur bezig is geweest haar te prijzen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:30 schreef blomst het volgende:
[..]
ja na het voorval zijn in de loop van de dag een aantal naar achteren geweest.
Nadia baalde, ze vroeg nog waarom mag iedereen naar achter en ik niet
Ik weet niet of ze later alsnog is geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |