Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
quote:
dat heb ik dus ook....tenslotte kunnen ze elk moment ingrijpen,maar hebben dat dus nagelaten!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.
Wat me weer verbaasd is dat de redactie niet tijdig ingreep.
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef Miraaa het volgende:
Ik zat net nog even via een link van hier dat filmpje nog een te bekijken , en las daat op dat forum het volgende.
Natasia zit al te vertellen dat haar niets boven het hoofd hangt. Ze maakt de anderen er nog even op attent dat 6 tegen 2 wel wat veel is. Maar ze is "achter" geweest en heeft vet zitten lachen met de verantwoordelijke dame. Nou ik ben benieuwd of die dame(s) morgen ook nog zo lachen na het zien van de beelden van afgelopen middag. Ik ben niet gauw aangedaan, maar ik ben er nu nog vreselijk boos over. Het beheerst mijn dag! Stelletje lafaards.
Is dit waar ???![]()
Als dat zo is, en je kan als "verantwoordelijke" hierom nog lachen ook..........![]()
die gesprekken worden hem zelfs onthouden,dus waar heb je het over??quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Eric zijn zelfbeheersing erg goed in stand hield ongeacht de terror van allen tegen hem.
Daar tegenover vind ik Huub totaal niet zijn zelfbeheersing onder controle hebben, zelfs niet bij drankrestricties en gesprek met de psycholoog.
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef scanman01 het volgende:
Natasia heeft wel een trap en sla reflex ja... daar heb je wel gelijk in. Maar czelfverdediging gaat niet op omdat ze zelf de aanvaller was. Wat Huub deed was zelfverdediging.
Dat is nooit een hard feit geweest. Maar los daar van, dat was altijd 1 op 1, dit was 3 op 1. En duidelijk te zien, dus hard te maken.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
Kuche kuche zwembad incident
maar het blijft fysiek geweld.... en DAAR gaat het om... je kan ook in een reflex wegdraaien of bukken oidquote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.
Is dat nou zo moeilijk
Nogmaals, ik keur de actie van die zes niet goed -vond het walgelijk om te zien- maar Natasia's reflex vind ik logisch.
Volgens mij meer dan 2 weken terug. En het is overigens niet Stijn of Frank.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:49 schreef agter het volgende:
kan iemand zien wanneer de DGK_Redactie voor het laatst ingelogd heeft?
Logisch mss welquote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
En toen Huub zichzelf losgerukt had veranderde hij van de persoon die aangevallen werd in een persoon die aan ging vallen, waarop Natasia zich moest verdedigen.
Is dat nou zo moeilijk
Nogmaals, ik keur de actie van die zes niet goed -vond het walgelijk om te zien- maar Natasia's reflex vind ik logisch.
Aaah, je nuanceert nu al. Kusjequote:Op maandag 16 juli 2007 01:48 schreef APK het volgende:
[..]
Is dat nou zo moeilijk
Als je ziet wat ze bij lieke deden dat kan zelfs de fanatiekste boeddhist niet zijn zelfbeheersing in stand houdenquote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Ik vind dat Eric zijn zelfbeheersing erg goed in stand hield ongeacht de terror van allen tegen hem.
Daar tegenover vind ik Huub totaal niet zijn zelfbeheersing onder controle hebben, zelfs niet bij drankrestricties en gesprek met de psycholoog.
Het was ook dat Lieke zich hevig verzette en Huub haar (terecht) ging verdedigen dat alles uit de hand liep.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:45 schreef Day het volgende:
[..]
Ik kan me hier wel enigszins in vinden. In feite krijgt Huub nu een koekje van eigen deeg. Maar ik vind dat van vanmiddag wel te ver gaan. Ik heb geen streams kunnen volgen vandaag, heb net het filmpje gezien en dat is behoorlijk heftig, zeker wat er bij Lieke gebeurd.
Wat me weer verbaasd is dat de redactie niet tijdig ingreep.
Natasja kan geen 2 laatste waarschuwingen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef BarryK het volgende:
Let op: morgen om tien uur live verbinding met Fons en John die de volgende boodschap brengen: "Miljonairs jullie gedragen je miljonair-onwaardig, we grijpen nu in want dit moet echt stoppen... hierbij heeft iedereen een laatste waarschuwing"
Jij kan je niet voorstellen dat als je in bedwang wordt gehouden door twee kerels (Dennis niet meegerekend), terwijl je vriendinnetje wordt belaagd door drie anderen, dat je door het lint gaat? Sorry hoor, maar dan vind ik dat hij zich nog behoorlijk heeft ingehouden.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:46 schreef noucky het volgende:
Nee, nu een 'echte' "laatste" waarschuwing van de grote baasquote:Op maandag 16 juli 2007 01:51 schreef mootie het volgende:
[..]
Natasja kan geen 2 laatste waarschuwingen hebben.![]()
Het bizarre is...........dat het helemaal niet specifiek om Huub gaat.........ik zie namelijk Lieke in der blote reet een gescheurde BH en Jurk bij elkaar houden.....en dat vind ik bizar.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
Lieke had zich gisteren als zonder tegenstribbelen de vijver in laten werken, groot gelijk dat ze nu niet meewerkte.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:50 schreef Sug4r het volgende:
[..]
Het was ook dat Lieke zich hevig verzette en Huub haar (terecht) ging verdedigen dat alles uit de hand liep.
Ik denk dat wanneer Lieke mee had gewerkt en lachend de vijver in was gegaan, die 3 er geen lol van hadden gehad.
Maar omdat Lieke te sterk voor die 3 was werden ze heel erg gemeen en logisch dat Huub daar laaiend om werd.
Dat de redactie niet tijdig ingreep vind ik nog het allerergste![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |