Jij durft dat te vergelijken met vanmiddag?quote:Op maandag 16 juli 2007 01:37 schreef Adothehague het volgende:
Raar toen ze eric gingen terroriseren was niemand boos. Wat een scheinheilen zitten hier ook.
Wegens het beramen en uitvoeren van snode plannen,quote:Op maandag 16 juli 2007 01:38 schreef mazaru het volgende:
Ik denk dat er morgen een boete is voor vijf mensen, en een exit voor 1 heks
Maar het is ook nog nooit zo erg geweest.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:40 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Dat zou gerechtigheid zijn inderdaad. Maar gerechtigheid hebben we al heel lang niet meer gezien in de kooi.
Natasia heeft wel een trap en sla reflex ja... daar heb je wel gelijk in. Maar czelfverdediging gaat niet op omdat ze zelf de aanvaller was. Wat Huub deed was zelfverdediging.quote:
Ik heb het gevoel dat Stijn nu al terug is.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Prospera het volgende:
[..]
Als het goed is komt morgenvroeg Stijn terug van vakantie, hij kan dan besluiten nemen.
Met een reprimande naar Tas komt hij moeilijk mee weg omdat ze al eerder een OW heeft gekregen en ze
gisteren niet geremd is door de vakantiewaarnemer.
wat huub in het verleden heeft geflikt,staat in geen verhouding tot wat er vandaag gebeurdequote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
nee ok... huub heeft daarintegen wel ALTIJD de waarheid uitgesproken.... en achter niemands rug om geluld. Wat er vanavond is gebeurd kon echt niet door de beugel.... dit was wel weer wat anders dan de radio keihard aanzetten om de andere bewoners wakker te houden... dit was pure opgekropte woede die er op die manier uitmoest.... Amanda en NAtasia zaten 10 minuten voordat ze het gingen doen al VOL met adrenaline... en bij hun is adrenaline meer haat.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:39 schreef Adothehague het volgende:
[..]
En Huub heeft nooit rattenstreken uitgehaald? Sommigen hier zien de realiteit niet meer Huub moet nu ook kunnen incasseren en je moet nu niet doen alsof Huub zelf geen rat was.
Spoedrecesquote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik heb het gevoel dat Stijn nu al terug is.
Het gaat over Lieke dacht ik.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
Dat denk ik ook maar hij moet zich even inlezen en filmpjes kijken voor bewijsmateriaal en anders sturen we het hem welquote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
Dan wil ik hierbij Stijn verwelkomen!!!quote:Op maandag 16 juli 2007 01:41 schreef Disana het volgende:
[..]
quote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef Yollie het volgende:
Ik heb nog maar eens het filmpje gekeken. Ik hoop zo dat mevrouw onschendbaar met haar grote bek eruit wordt gezet. Wat een walgelijke vertoning van dat mens die zich mama durft te noemen.
En nu niet. 6 tegen 2 is minder erg dan 7 tegen 1 hoor.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Het gezeur over 6 tegen 2 ben ik meer dan zat. Tegen Eric was alles goed toen ze met zijn allen tekeer gingen.
Het gaat dit keer om het fysieke geweld wat die 6 hebben gedaanquote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
Eric was 7 tegen 1 en kreeg appels alles naar zn hoofd geslingerd en over zich heen. Ik herinner me nog dat Huub hem provoceerde bij het zwembad dus wat Huub overkomt heeft hij zelf ook al eerder bij anderen gedaan en nu is ineens hier sommigen van jullie over de zeik omdat Huub nu eindelijk verdiend iets terug krijgt.
Kuche kuche zwembad incidentquote:Op maandag 16 juli 2007 01:44 schreef CoT het volgende:
[..]
Het gaat dit keer om het fysieke geweld wat die 6 hebben gedaan
Bij Eric hebben ze geen fysiek geweld gebruikt
Onzinquote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Het gezeur over 6 tegen 2 ben ik meer dan zat. Tegen Eric was alles goed toen ze met zijn allen tekeer gingen.
Dat was ook niet okquote:Op maandag 16 juli 2007 01:43 schreef noucky het volgende:
Kun je niet vergelijken. Valser dan eric zijn ze er nauwelijks. De terror viel ook best mee.quote:Op maandag 16 juli 2007 01:42 schreef Adothehague het volgende:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |