quote:Voorgaande topics:
IKEA - Part XXIX - Midsommar
IKEA - Part XXV - Plundra!
IKEA XXIV - Kerst komt eraan!
IKEA - Part XXIII - Design your own life!
IKEA - Part XXII - Kunst voor iedere portemonnee!
IKEA - Part XX - IKEA Stockholm
IKEA - Part XIX - De sluiting van IKEA Sliedrecht
IKEA - Part XVIII - voor een KLIPPAN met WK overtrek!
IKEA - Part XVII - Slie sluit :(
IKEA - Part XVI - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XV - Win 10 jaar gratis wonen!
IKEA - Part XIV - IKEA Amersfoort open zomer 2006
IKEA - Part XIII - God Jul & Gott Nytt År
IKEA - Part XII - Ontdek IKEA PS
IKEA - Part XI - Nieuw! & Verlaagde Prijs
IKEA - Part X - 'n Zonnige Zweedse Zomer
IKEA - Part IX - The Return of IKEA Family
IKEA - Part VIII - Hoera voor Haarlem!!
IKEA - Part VII - Gott nytt år, op naar de lente!
IKEA - Part VI - God Jul & Warme Winterse Woonsdagen
IKEA - Part V - Het zijn bijzondere tijden...
IKEA - part IV - "...omdat ie-de-reen woont!"
IKEA - part III - "...omdat jij woont..."
IKEA - part II - "Omdat ik Woon..."
IKEA [Centraal topic]
Er is ook een topic beschikbaar in CUL
Culinaire toppers van IKEA
quote:De nieuwe catalogus komt er aan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.
De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.
De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(volgens mij ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:DESIGN YOUR OWN LIFEWanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.
Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.
Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?
Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?
Check de Design your own life site!
quote:IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!quote:Vragen?
Anna staat iedere dag voor je klaar!
En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!IKEA Amsterdam: JC-Rags IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho IKEA Breda: Allan24 IKEA Delft: Snarf IKEA Duiven: WebForce - TuuT IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003 IKEA Heerlen: Adelante - TimC IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in IKEA Utrecht: Memento-Mori
Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten![]()
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe bankenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
Euh die 'nieuwe catalogus opruiming' is net geweest (of loopt nog...) maar daar zit ie volgens mij niet bij...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken![]()
Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat![]()
Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
De hele serie...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Marc H het volgende:
[..]
Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?
Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adresquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....
(als dus alles goed gaat he...)
Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:
[..]
Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
Nee hoor, maar het 'hoofdadres' is het park waar het huisje staatquote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
Je kunt ze ook HIER bestellenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef mike4141 het volgende:
wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt
en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikelquote:
Euh ja...quote:Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef mike4141 het volgende:
[..]
Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel
ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
Graagquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
De hele serie...
Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
Mij is verteld dat het lekkerder ligt.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Euh ja das best logisch... aangezien we op dit moment nog werken met de prijzen van de huidige catalogus...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:35 schreef meta4 het volgende:
Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus![]()
Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
Verder kun je contact opnemen met de verspreider:quote:Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Een dekmatras kan de levensduur van je normale matras verlengen...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje, en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen
)
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes)
Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken
Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
de prijscollect is bij ons ook op zaterdag 11-8... helaas...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Adelante het volgende:
beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef doshi het volgende:
Beste Ikea goeroes,
Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
er komen alleen andere plinten meende ik.
Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Ienepien het volgende:
Hellooo
Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
Euhm wij nemen nu nog alleen plinten af van een fabrikantje in Nederland en niet onder ons eigen voorwaarden zeg maar. Het is niet ons 'eigen' product zeg maar. En dat gaat veranderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
breder? bedere plakstrip?
en de prijs van die nieuwe...
overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!
anyway, dikke tien voor je "werk" hier![]()
jammer, maar gelukkig wel op te lossen met wat planken van de gamma ofzo die ik zelf wel even op maat zaag, het is niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
Doet ik. thanx!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!
Wel ff bonnen meenemen!
Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
Oke in dat geval zou ik nog een keertje dat nr bellen (neem aan dat je het 0900 nr gebeld hebt?) en vragen om doorverbinding met het betreffende filiaal en vragen wat en of ze het door gekregen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef Adelante het volgende:
Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA...Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.
Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)
Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
Ik kreeg te horen dat ze zélf niet eens kunnen bellen met het filiaal en alles per mail werkt. Ik ben dus ook best pissed geworden omdat ze me compleet geen houvast konden geven. Het enige wat ze kon vertellen was dus dat het minimaal 3 dagen zou duren voor ik gebeld zou worden en dat er geen enkele mogelijkheid was om de zaken te bespoedigen. Maar die 3 dagen staan ook niet vast, het kan namelijk ook langer duren, kon ze niets van zeggen. Ze had e.e.a. genoteerd en zou het naar het betreffende filiaal mailen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
't Is al gelukt, Duitsland is geïntegreerd bij de adressenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden.
net zo veel als dat de AH je melk via albert.nl nabezorgd als het schap leeg isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef dromewaris het volgende:
Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
nu waren de niva platen op...
Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?
wat is hiervan waar?
Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Cyan het volgende:
Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
TUNDRA middenbruin eiken: blijft gewoon nog leuk in het assortiment.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje, en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen
)
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes)
Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken
Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
Tnx voor de infoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
[..]
Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef NordicBlue het volgende:
Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
... en vanwege het feit dat je er niet normaal op kunt zitten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan
Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?![]()
Als je het wil uitzoeken heel graag!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...
Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
Hee thanks, wist niet dat je het kon downloadenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl
-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.
Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel
plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakken![]()
![]()
Dus toen maar naar de bezorgservice omdat we alles al betaald hadden.
Denk het ook wel, ik kom altijd veel stadsgenoten tegen in Amsterdam of Groningen en al mijn kennissen en vrienden komen er.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch denk ik dat een ikea in Friesland best wel zal lopen
te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch denk ik dat een ikea in Friesland best wel zal lopen
BILLY deurtjes zijn alleen beschikbaar in veertig centimeter breed, voor een kast van tachtig centimeter kun je er twee gebruiken, maar voor zestig geen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).
Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
maar het zal wel lopenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrechtquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jep komt in het wit (wist je al) en wordt verwacht vanaf 1 augustusquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?![]()
Nee de meeste vestigingen hebben geen tuinassortiment meer op voorraad... Helaas verkopen we dit meestal al ruim voor de zomer uit...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Lollifant het volgende:
Klein vraagje: Zijn alle tuinspullen al op? Op de site staat niks meer en ik wil graag een parasol. tnx!
We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).
Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
Maar behalve Leeuwarden is er ook niet veel te vinden in Friesland. Dat wordt berekend op basis van bewoonde adressen in het postcode gebied.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht.
Dan heb ik gewoon scheef gekeken, thanks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...
Euh volgens mij zie je alleen schroefgaatjes na de tijd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef YPPY het volgende:
Vraagje voor de medewerkers: wij hebben nu de hensvik commode. Met de opzet plank.
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel restanten van die plank je nog ziet als je die er later afhaalt? Ivm een vriendin die deze kast ook wil, maar haar man is nog niet overtuigd.
Euh de hele IKEA AIR serie is inmiddels ruimschoots uit het assortiment en onderdelen als doppen zullen in de winkels waarschijnlijk niet 'op voorraad' zijn. Je zou het in de winkel in de buurt kunnen proberen. Wat verder een mogelijkheid is, is dat je de klantenservice van IKEA Nederland mailt en hen de vraag stelt. Zij hebben vaak meer en beter de beschikking over losse onderdelen. Het zou dan wel heel erg helpen wanneer je artikelnummers kunt overleggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Pruk het volgende:
En aangezien ik dat ben, post ik hier dus maar even.
En dan nog een vraag:
Jaren geleden had ik van die opblaasbanken van de IKEA. Toen ik bij mijn ouders op zolder rondsnuffelde bleek dat een aantal van de doppen om de compartimenten af te sluiten er niet meer bijzaten. Ik heb ook geen idee of ik de bonnen nog heb (want waarom zou je die bewaren als er 10 jaar garantie op zit). De vraag: Zijn die doppen nog los verkrijgbaar of bestelbaar?
Welke poten heb je? De A-poten, de A-poten met wiel of de T-poten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Jippo het volgende:
Ik heb ook een vraag: is het mogelijk om de galant bureaus hoger te maken als ze al gemonteerd zijn?
Helaas passen geen van alle Ikea ladeblokken er nu onder, en ik heb niet zo'n zin om de bureau's van hun plaats te halen aangezien het nogal een grote combinatie is...
Uiteraard niet, maar ik betaal liever voor nieuwe doppen dan die dingen weg te gooien als ze in principe nog prima zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dit valt overigens niet meer onder de garantie natuurlijk...
wie gaat dan ook in Friesland wonenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
Nou...met alle respectquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht.
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb jij je dekbed verkeerd om liggen
Wat doe je toch moeilijk zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???
Deze informatie was naar mijn weten toch best wel nog geheim enzo.. en trouwens, Zwolle/Meppel en Den Bosch zijn nog niet eens officieel toegezegd enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:
FY09 Leiderdorp
FY10 Zwolle/Meppel
FY11 Den Bosch
tip: zoek een andere zwager
Nee, Sliedrecht moest dicht omdat er geen ruimte voor uitbreiding van het pand was, en ze daardoor te weinig assortiment konden showenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |