abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51464705

Welkom in het centrale topic voor alle productinformatie, aanbiedingen, Zweden, nieuws enz... Ook zijn er meerdere medewerkers aanwezig die je graag verder helpen.
quote:
quote:
De nieuwe catalogus komt er aan!
Van week 33 t/m 37 vindt de verspreiding van de nieuwe catalogus plaats.

De oude catalogus is tot 1 augustus geldig en is i.v.m. de verspreiding van de nieuwe catalogus in augustus niet meer verkrijgbaar bij de IKEA vestigingen. Deze catalogus is online nog wel te bekijken op IKEA.nl.

De verspreidperiode is opgedeeld in regio's. In onderstaand overzicht is te zien wanneer welke regio verspreid wordt.

Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
(volgens mij ingeschreven voor mei 2007)
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:
DESIGN YOUR OWN LIFE
Wanneer ben jij gestopt naar jezelf te luisteren?
Uit onderzoek dat IKEA heeft laten doen blijkt dat vrijwel iedereen zich in meer of mindere mate laat beïnvloeden. Door een partner, vrienden, buren, schoonouders, wie dan ook. Op zich is daar niets mis mee. Maar de balans is soms een beetje zoek, De invloed van anderen is vaak zo groot dat je even vergeet wat nu echt belangrijk is: je eigen mening.

Eén ding is in ieder geval zeker: teveel naar anderen luisteren, maakt niet gelukkig. Het wordt tijd om ons leven weer in eigen hand te nemen. En dat begint thuis. Want als er één plek is waar je jezelf wilt zijn, is dat natuurlijk je eigen huis.

Maar luister je nog echt naar jezelf bij de aanschaf van een nieuwe bank? Koop je dure merken om indruk te maken op je omgeving? Laat je de boel de boel, of ruim je eerst op voordat je schoonmoeder op bezoek komt?

Doe de test en kijk waar je staat. In hoeverre laat jij je beïnvloeden door een kritische partner, vragende kinderogen, die ene hippe collega en eindeloze \'what\'s hot, what\'s not\'-lijstjes?

Check de Design your own life site!
quote:
IKEA CARD: JIJ BEPAALT HOE JIJ BETAALT
Met de nieuwe IKEA Card ligt alles binnen handbereik. Vanaf nu hoef je grote bedragen niet meer in één keer te betalen maar kan je met de IKEA Card in termijnen afrekenen. Je kan er kortom eenvoudig en voordelig mee winkelen bij alle IKEA vestigingen.
quote:
Vragen?

Anna staat iedere dag voor je klaar!

En als Anna het niet weet, vraag je het aan één van de medewerkers!
  • IKEA Amsterdam: JC-Rags
  • IKEA Barendrecht: RubberDuckey - Debsterr - kalinho
  • IKEA Breda: Allan24
  • IKEA Delft: Snarf
  • IKEA Duiven: WebForce - TuuT
  • IKEA Haarlem: GenderQ - Sebastiaan2003
  • IKEA Heerlen: Adelante - TimC
  • IKEA Hengelo: Bartjebart - MeNicole - Ke2v2in
  • IKEA Utrecht: Memento-Mori
    Hoor jij hier ook bij te staan, laat het dan even weten
  • Klik hierrrrr voor de openingspost, alleen even \'eerdere topics\' aanpassen!

[ Bericht 6% gewijzigd door Bartjebart op 16-07-2007 01:16:24 ]
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
    pi_51464816
    ben je nu blij
      zaterdag 14 juli 2007 @ 17:22:59 #3
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51465029
    Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
    Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
    Wullie bin KOEL © Soneal
    Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
    pi_51465112
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
    Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
    Volgens mij gaat ie er binnenkort uit inderdaad...
    Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
      zaterdag 14 juli 2007 @ 17:35:46 #5
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51465407
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:
    [..]
    Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken
    Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_51466907
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:35 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bummer... nog niet genoeg gespaard voor 2 nieuwe banken
    Is er natuurlijk wel kans dat ie enorm in de "nieuwe catalogus opruiming" gaat
    Euh die 'nieuwe catalogus opruiming' is net geweest (of loopt nog...) maar daar zit ie volgens mij niet bij...
    De volgende plundra ronde is in januari en daar zou ie wel tussen kunnen zitten. Dat is een beetje afhankelijk van de nog af te nemen hoeveelheden.

Wat je natuurlijk ook zou kunnen doen is gebruik maken van de IKEA Financieringsservice; het 10-plan of de IKEA card..
      zaterdag 14 juli 2007 @ 20:08:35 #7
    107407 maok
    Lizdekd (v)
    pi_51469290
    Ik ben benieuwd naar de nieuwe gids (tvp)
    Niet storen, ik ben al gestoord genoeg!
      FOK!fotograaf zaterdag 14 juli 2007 @ 20:32:53 #8
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_51470006
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:25 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?

Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
    You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
    pi_51470211
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Marc H het volgende:

[..]

Is dat alleen het 3.5 model, of ook de 3 zits?

Zo ja, binnenkort maar even wat overtrekken scoren.
    De hele serie...
    Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
      zaterdag 14 juli 2007 @ 21:00:56 #10
    3011 E.T.
    hormonaal stuiterballetje
    pi_51470891
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 15:22 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Sterker nog... als beide huizen in Nederland staan krijg je er zelfs 3....
    (als dus alles goed gaat he...)
    Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_51471740
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 21:00 schreef E.T. het volgende:

[..]

Helaas heeft huis 2 geen apart officieel adres
    Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
    pi_51471881
    TVP!
    Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
      zaterdag 14 juli 2007 @ 21:35:50 #13
    3011 E.T.
    pi_51472101
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 21:23 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Ooow kijk... een illigaal bewoonde vakantiewoning?
    Nee hoor, maar het 'hoofdadres' is het park waar het huisje staat
    I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
    pi_51474561
    Ik woon ook in het groene gedeelte, fijn dat we snel weer een nieuwe krijgen
    want die we nu hebben is wel erg oud al (van 2005/2006 als ik me niet vergis)
    pi_51474673
    wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt

en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
    pi_51475064
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 22:54 schreef mike4141 het volgende:
    wij hebben een babybed van ikea hier staan, maar er ontbreken 2 busjes die je zeg maar in het hout steekt

en waar je dan de boutjes in draait... typisch ikea dingetjes blijken het te zijn, kan ik die via de servicebalie na-bestellen?
    Je kunt ze ook HIER bestellen
    pi_51475147
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 23:06 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Je kunt ze ook HIER bestellen
    Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel

ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
    pi_51475602
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 23:08 schreef mike4141 het volgende:

[..]

Bedankt voor je reactie Bartjebart, ik zie op de site waarvan je de URL gaf dat ik daar onderdeel nummers moet invoeren van het artikel

ik heb alleen de handleiding niet meer van het babybed, hebben die dingen een los (apart) nummer? :|
    Euh ja...

We hebben namelijk een behoorlijk aantal verschillende schroeven.... meer dan 1000 verschillende...

wat is de naam van het bed?
    pi_51475736
    Ik weet even niet wat de naam is en het staat opgeborgen, maar ik kan daar nu even niet naar kijken - morgen zal ik dat even doen en dan post ik het hier
    pi_51489304
    terug vind ikea
      FOK!fotograaf zondag 15 juli 2007 @ 22:58:13 #21
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_51504895
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 20:39 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

De hele serie...
    Maar ik kan het niet met 100% zekerheid zeggen hoor... kan het dinsdag voor je nakijken...
    Graag
    pi_51506229

Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
    Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
    In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
    pi_51506422
    Nieuwe catalogus
      maandag 16 juli 2007 @ 00:12:17 #24
    15358 ProgMAN
    De enige echte besuikerde...
    pi_51507511
    Oh ja, de nieuwe website van IKEA is ook online. Meer overzicht en ziet er allemaal iets moderner en gelikter uit. Ik heb de nieuwe catalogus al gezien op het werk (lag een proefdruk klaar). Ziet er duidelijk anders uit dan voorgaande jaren. Ik zie wel een link met de nieuwe website.
    pi_51508204
    Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus

Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
    Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
    pi_51508252
    quote:
    Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef hydraulix het volgende:
    [afbeelding]
    Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
    Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
    In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
    Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
    pi_51508683
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:

[..]

Mij is verteld dat het lekkerder ligt.
    Ik heb gewoon hele lekkere matrassen gekocht zodat ik geen dekmatras nodig heb.
    pi_51509430
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:35 schreef meta4 het volgende:
    Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus

Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
    Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
    Euh ja das best logisch... aangezien we op dit moment nog werken met de prijzen van de huidige catalogus...

In de OP staat verder:
    quote:
    Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
    De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
    Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
    Verder kun je contact opnemen met de verspreider:
    quote:

pi_51509530
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:

[..]

Een dekmatras kan de levensduur van je normale matras verlengen...

Je zweet per nacht ongeveer 2 bierflesjes vol (met dit weer zal het wel veul meer zijn trouwens) en de dekmatras vangt dit op. Je kunt de dekmatras ook laten stomen en zo...
    pi_51511943
    Enige nadeel van zo'n dekmatras is dat ie niet blijft liggen. Die van ons schoof vanaf het begin al richting voeteneind. Bij ons ligt ie nu dus onder de matras
    Liefde
    Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
    pi_51513358
    Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje , en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen )
    Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes )

Ik ben bezig met het inkopen van:
    Tundra middenbruin eiken

Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
    Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
    pi_51513533
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
    Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje , en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen )
    Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes )

Tundra middenbruin eiken

Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
    Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
    er komen alleen andere plinten meende ik.

Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
      maandag 16 juli 2007 @ 10:07:25 #33
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51513698
    beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_51514239
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Adelante het volgende:
    beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
    de prijscollect is bij ons ook op zaterdag 11-8... helaas...
    pi_51515802
    Beste Ikea goeroes,

Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
    pi_51516499
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef doshi het volgende:
    Beste Ikea goeroes,

Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
    Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
    Verjaardagen zijn gezond -
    hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
      maandag 16 juli 2007 @ 11:56:58 #37
    72533 Ienepien
    Get on with it!
    pi_51516917
    Hellooo
    Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
    pi_51517433
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
    er komen alleen andere plinten meende ik.

Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
    Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
    breder? bedere plakstrip?

en de prijs van die nieuwe...

overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
    want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!

anyway, dikke tien voor je "werk" hier
    pi_51521079
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Ienepien het volgende:
    Hellooo
    Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
    Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!

Wel ff bonnen meenemen!
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
    breder? bedere plakstrip?

en de prijs van die nieuwe...

overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
    want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!

anyway, dikke tien voor je "werk" hier
    Euhm wij nemen nu nog alleen plinten af van een fabrikantje in Nederland en niet onder ons eigen voorwaarden zeg maar. Het is niet ons 'eigen' product zeg maar. En dat gaat veranderen.

Volgens mij veranderd er verder qua maatvoering en zo niks.

De nieuwe plinten zijn nog niet opgestart (hopelijk okt. 07) en tot die tijd is er verder nog niks concreets te zeggen over veranderingen in ontwerp of over de prijs eigenlijk...
    pi_51525384
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
    jammer, maar gelukkig wel op te lossen met wat planken van de gamma ofzo die ik zelf wel even op maat zaag, het is niet anders.
      maandag 16 juli 2007 @ 16:21:40 #41
    72533 Ienepien
    Get on with it!
    pi_51525578
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!

Wel ff bonnen meenemen!
    Doet ik. thanx!
    Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
      maandag 16 juli 2007 @ 19:31:53 #42
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51531760
    Vraagje voor de IKEA-mensen.

Ik heb afgelopen vrijdag m'n enorme hoeveelheid IKEAspul bezorgd gekregen. Toch hadden ze het voor elkaar gekregen om m'n bed en 2 boekenkasten niet te leveren. Maar goed, kan gebeuren. De bezorgmeneer zei dat ik maar even moest bellen met het nummer op de bon en dat ze dan een week later (deze week dus) wel na zouden leveren.

Nou, toen kwam ik dus even van een koude kermis thuis. Ik bel netjes dat nummer en krijg te horen dat ze het doorgeven aan de klantenservice van IKEA Breda en dat die met een dag of drie a vier wel terug zullen bellen... WTF

Nu duurt het dus een dag of drie/vier voor ik uberhaubt teruggebeld wordt. Daarná gaan ze pas kijken of ze de spullen opnieuw kunnen verzamelen en daarná pas weer kan een nieuwe bezorgafspraak gemaakt worden. Betekent dat ik dus een week of 2 op de bank kan slapen

Is dat nou altijd zo als IKEA zelf een fout maakt? Service my ass

En het meest verwonderlijke is nog dat als ik vandaag naar IKEA rijdt, ik de spullen bij zo'n dame bestel en netjes afreken aan de balie ik de spullen wél deze week nog kan laten bezorgen

Ik ben er in ieder geval goed ziek van, ga maar eens een fikse klacht indienen. IKEA is dus alleen leuk zolang er níets mis gaat.
    Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
    flugeltje is een kloon van yvonne toch?
    pi_51538844
    Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is ) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
      maandag 16 juli 2007 @ 22:45:52 #44
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51539665
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
    Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is ) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
    Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
      maandag 16 juli 2007 @ 22:54:16 #45
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51540037
    Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA... Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
    "We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
    pi_51540041
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
    Oke in dat geval zou ik nog een keertje dat nr bellen (neem aan dat je het 0900 nr gebeld hebt?) en vragen om doorverbinding met het betreffende filiaal en vragen wat en of ze het door gekregen hebben.
      maandag 16 juli 2007 @ 22:57:38 #47
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51540192
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef Adelante het volgende:
    Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA... Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
    Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.

Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)

Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 23:06:11 #48
    13151 crew  Rewimo
    Nederduitse/Mevrouw qltel
    pi_51540598
    Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_51540711
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.

Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)

Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
    niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
      maandag 16 juli 2007 @ 23:12:18 #50
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51540862
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
    Ik kreeg te horen dat ze zélf niet eens kunnen bellen met het filiaal en alles per mail werkt. Ik ben dus ook best pissed geworden omdat ze me compleet geen houvast konden geven. Het enige wat ze kon vertellen was dus dat het minimaal 3 dagen zou duren voor ik gebeld zou worden en dat er geen enkele mogelijkheid was om de zaken te bespoedigen. Maar die 3 dagen staan ook niet vast, het kan namelijk ook langer duren, kon ze niets van zeggen. Ze had e.e.a. genoteerd en zou het naar het betreffende filiaal mailen.

En verder kwam het over alsof ik m'n muil maar heel snel moest houden, want ik was lastig. En ja ze vond het toch wel vervelend dat ik nu geen bed had en op de bank moest gaan slapen

Ik heb 's middags nog even teruggebeld, maar toen bleek dat de melding die ik om 09.00 uur vanochtend gedaan had pas vanmiddag om 16.00 uur geregistreerd was
      Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 23:46:08 #51
    13151 crew  Rewimo
    pi_51542243
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
    Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
    't Is al gelukt, Duitsland is geïntegreerd bij de adressen
    Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
    <a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
    pi_51544803
    * Shirley heeft vandaag de complete Ramsberg slaapkamer aangeschaft met Sultan Hogbo matras, ergonomische kussens en Mysa Dimma dekbed
    Kan niet wachten tot het staat! En binnenkort toch weer terug om nog meer aan te schaffen.
    Oh ja, Ikea mensen in Barendrecht...willen jullie aan de schoonmakers doorgeven dat ze de wc's beter moeten schoonmaken, wat een bagger.
    Back in business.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 09:44:34 #53
    139314 Spookje81
    Ik ben Spookje
    pi_51549371
    een tvp weer ff verder volgen.
    Mijn vriend en ik zijn vrijdag even bij delft geweest, even navraag gedaan voor de bank, en het zou geen probleem moeten worden. De hoes van onze keuze hebben we intussen thuis staan.
    Dat magazijn in Delftgauw is ook mooi.
    AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
    forum.opeenshadikhet.nl
    pi_51552552
    Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
    nu waren de niva platen op...

Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?

wat is hiervan waar?
    pi_51553609
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
    Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden.
    Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
    pi_51554592
    Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
      dinsdag 17 juli 2007 @ 19:14:50 #57
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51567740
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef dromewaris het volgende:
    Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
    nu waren de niva platen op...

Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?

wat is hiervan waar?
    net zo veel als dat de AH je melk via albert.nl nabezorgd als het schap leeg is
      dinsdag 17 juli 2007 @ 19:17:17 #58
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51567818
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:

[..]

Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
    Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel

plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
      dinsdag 17 juli 2007 @ 19:17:51 #59
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51567839
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Cyan het volgende:
    Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
    nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
    pi_51568654
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
    Oh gelukkig!

Ik zag dat je nu ook de losse hoezen op internet kan zien. Echt top!
    pi_51570910
    Flugeltje,
    Normaal gesproken, als er bij levering via transport een manco geconstateerd wordt, dan is dat meestal pas op de dag van aflevering zelf. Het is dan te laat om diezelfde dag alles nog compleet te krijgen en een volledige levering uit te voeren. Om ergernis zoveel mogelijk te voorkomen, wordt dan uitgeleverd wat er wél is terechtgekomen bij de transporteur. Normaal geeft de transporteur ons (ja, ik werk bij de klantenservice van IKEA Breda) dan zelf al een bericht dat er een manco was en de nalevering zetten we dan meteen in gang (aan de transporteur). De transporteur neemt dan bij binnenkomst van die manco meteen weer contact op met jou, om een (uiteraard kostenloze) nieuwe levering af te spreken.

En inderdaad, het duurt misschien lang voordat je teruggebeld wordt maar (en dat is geen excuus!) er wordt ont-zet-tend veel doorgestuurd naar de klantenservice; zoveel dat we het vaak maar amper kunnen bijwerken we doen ons best en hopen op enig begrip

O ja, lees even je PM

[ Bericht 5% gewijzigd door Allan24 op 17-07-2007 20:42:48 ]
    pi_51571396
    Oh, overigens klopt het dat je vanuit het callcenter niet doorverbonden kan worden met de vestiging. Omdat er ontzettend veel klanten bellen (letterlijk duizenden per week) is daarvoor een callcenter in het leven geroepen waar het leeuwendeel van de vragen/klachten beantwoord wordt. Is er wat meer werk nodig, dan wordt het per "e-mail" (= digitaal klachtendossier) doorgestuurd naar de klantenservice van de betreffende vestiging die dan zo spoedig mogelijk actie onderneemt. Hoewel het streven is om binnen 48 uur contact te leggen en een oplossing in gang te zetten, lukt dat helaas niet altijd (heeft o.a. te maken met de personeelsbezetting maar ook met de hoeveelheid en aard van de doorgegeven klachten).
    pi_51571655
    quote:
    Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
    BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
    Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
    Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
    quote:
    Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:

Tundra middenbruin eiken

TUNDRA middenbruin eiken: blijft gewoon nog leuk in het assortiment.
    Wat betreft de plinten; daar is nog, qua prijs en zo, niet veel over te zeggen.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 21:31:37 #64
    68625 flugeltje
    Live vanuit Tilburg...
    pi_51572931
    tnx Allan24, jij hebt ook PM

en bedankt voor het serieus nemen van de 'klacht', dát is namelijk een gevoel wat ik van de IKEAlijn niet kreeg en dat scheelt al vaak een stuk. Overigens had de transporteur het zelf ook geconstateerd, maar waarschijnlijk dus niet doorgegeven...
      FOK!fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 22:27:58 #65
    63 Marc H
    - Satan's Livecoach -
    pi_51575182
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
    [..]
    Tnx voor de info binnenkort even 2 overtrekken halen.
      dinsdag 17 juli 2007 @ 22:33:45 #66
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_51575405
    Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
      woensdag 18 juli 2007 @ 02:43:17 #67
    131591 Leandra
    Is onmogelijk
    pi_51581708
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
    [..]
    Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan

Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
    Wullie bin KOEL © Soneal
    pi_51582807
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef NordicBlue het volgende:
    Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
    Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
    Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl

-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.

[ Bericht 16% gewijzigd door Allan24 op 18-07-2007 10:44:46 ]
      woensdag 18 juli 2007 @ 08:41:07 #69
    3011 E.T.
    pi_51583037
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan

Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
    ... en vanwege het feit dat je er niet normaal op kunt zitten..

Ik wilde ook een rode Backa, maar de zitting is veel te lang. Ik kan alleen maar half liggen op dat ding en niet normaal rechtop zitten. (en ik ben toch niet extreem klein ofzo 1.72m)
    pi_51584725
    Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?
    pi_51585232
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
    Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?
    BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...

Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
    pi_51586217
    Klein vraagje: Zijn alle tuinspullen al op? Op de site staat niks meer en ik wil graag een parasol. tnx!
    pi_51586528
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...

Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
    Als je het wil uitzoeken heel graag!
      woensdag 18 juli 2007 @ 11:05:43 #74
    141414 NordicBlue
    Iets met Noord en Blauw Zeker?
    pi_51586567
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
    Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl

-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.
    Hee thanks, wist niet dat je het kon downloaden
    pi_51586843
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel

plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
    Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakken

Dus toen maar naar de bezorgservice omdat we alles al betaald hadden.
    pi_51586899
    Nog een interesse vraagje:

waarom zijn de Herman stoelen veranderd van in-elkaar-zet-methode (andere bevestigingspunten, sommige stukken wat dikker)? Veel klachten over gehad?
      woensdag 18 juli 2007 @ 11:23:27 #77
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51587107
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef doshi het volgende:

[..]

Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakken

Dus toen maar naar de bezorgservice omdat we alles al betaald hadden.
    tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:

FY09 Leiderdorp
    FY10 Zwolle/Meppel
    FY11 Den Bosch

tip: zoek een andere zwager
    pi_51588484
    Toch denk ik dat een ikea in Friesland best wel zal lopen
    pi_51588600
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
    Denk het ook wel, ik kom altijd veel stadsgenoten tegen in Amsterdam of Groningen en al mijn kennissen en vrienden komen er.

Nu moeten wij 100 tot 150 km rijden voor de dichtstbijzijnde Ikea... Maar een Ikea bij Zwolle is ook wel relaxed, al is Meppel nog beter. Dat is wel aardig in de buurt van Friesland.

En ik hoop al 3 jaar op een leukere zwager, maarja, dat op zich is al 20 topics waard op fok, maar met dit mooie weer ga ik mijn niet opwinden
    pi_51589838
    Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).

Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
      woensdag 18 juli 2007 @ 12:58:36 #81
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51590259
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
    te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...
      woensdag 18 juli 2007 @ 13:00:49 #82
    3185 Adelante
    To let it go now
    pi_51590335
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:
    Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).

Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
    BILLY deurtjes zijn alleen beschikbaar in veertig centimeter breed, voor een kast van tachtig centimeter kun je er twee gebruiken, maar voor zestig geen.
    pi_51590461
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:

[..]

maar het zal wel lopen
    pi_51604127
    quote:

[..]

Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht .
    pi_51607151
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
    Jep komt in het wit (wist je al) en wordt verwacht vanaf 1 augustus
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Lollifant het volgende:
    Klein vraagje: Zijn alle tuinspullen al op? Op de site staat niks meer en ik wil graag een parasol. tnx!
    Nee de meeste vestigingen hebben geen tuinassortiment meer op voorraad... Helaas verkopen we dit meestal al ruim voor de zomer uit...
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:

We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Maar behalve Leeuwarden is er ook niet veel te vinden in Friesland. Dat wordt berekend op basis van bewoonde adressen in het postcode gebied.
    pi_51608034
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...
    Dan heb ik gewoon scheef gekeken, thanks!
    De oplossing heb ik ook al gevonden. Een 40cm kast met een Benno er naast. Alle ruimte opgevuld, en toch een deurtje .
    "...while I'm supposed to marry her brother, a renowned pillow biter." Cersei Lannister
    "Float like a butterfly, sting like a bee, look ridiculous." Rory the Roman
    "It's smaller on the outside." Clara Oswin Oswald
    pi_51622143
    Vraagje voor de medewerkers: wij hebben nu de hensvik commode. Met de opzet plank.

Iemand enig idee hoeveel restanten van die plank je nog ziet als je die er later afhaalt? Ivm een vriendin die deze kast ook wil, maar haar man is nog niet overtuigd.
    "wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
    Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
    *OUD heilige*
    pi_51622261
    En aangezien ik dat ben, post ik hier dus maar even.

En dan nog een vraag:

Jaren geleden had ik van die opblaasbanken van de IKEA. Toen ik bij mijn ouders op zolder rondsnuffelde bleek dat een aantal van de doppen om de compartimenten af te sluiten er niet meer bijzaten. Ik heb ook geen idee of ik de bonnen nog heb (want waarom zou je die bewaren als er 10 jaar garantie op zit). De vraag: Zijn die doppen nog los verkrijgbaar of bestelbaar?
    pi_51631481
    Ik heb ook een vraag: is het mogelijk om de galant bureaus hoger te maken als ze al gemonteerd zijn?

Helaas passen geen van alle Ikea ladeblokken er nu onder, en ik heb niet zo'n zin om de bureau's van hun plaats te halen aangezien het nogal een grote combinatie is...
    pi_51639972
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef YPPY het volgende:
    Vraagje voor de medewerkers: wij hebben nu de hensvik commode. Met de opzet plank.
    [afbeelding]

Iemand enig idee hoeveel restanten van die plank je nog ziet als je die er later afhaalt? Ivm een vriendin die deze kast ook wil, maar haar man is nog niet overtuigd.
    Euh volgens mij zie je alleen schroefgaatjes na de tijd...
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Pruk het volgende:
    En aangezien ik dat ben, post ik hier dus maar even.

En dan nog een vraag:

Jaren geleden had ik van die opblaasbanken van de IKEA. Toen ik bij mijn ouders op zolder rondsnuffelde bleek dat een aantal van de doppen om de compartimenten af te sluiten er niet meer bijzaten. Ik heb ook geen idee of ik de bonnen nog heb (want waarom zou je die bewaren als er 10 jaar garantie op zit). De vraag: Zijn die doppen nog los verkrijgbaar of bestelbaar?
    Euh de hele IKEA AIR serie is inmiddels ruimschoots uit het assortiment en onderdelen als doppen zullen in de winkels waarschijnlijk niet 'op voorraad' zijn. Je zou het in de winkel in de buurt kunnen proberen. Wat verder een mogelijkheid is, is dat je de klantenservice van IKEA Nederland mailt en hen de vraag stelt. Zij hebben vaak meer en beter de beschikking over losse onderdelen. Het zou dan wel heel erg helpen wanneer je artikelnummers kunt overleggen.

Dit valt overigens niet meer onder de garantie natuurlijk...
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Jippo het volgende:
    Ik heb ook een vraag: is het mogelijk om de galant bureaus hoger te maken als ze al gemonteerd zijn?

Helaas passen geen van alle Ikea ladeblokken er nu onder, en ik heb niet zo'n zin om de bureau's van hun plaats te halen aangezien het nogal een grote combinatie is...
    Welke poten heb je? De A-poten, de A-poten met wiel of de T-poten?

De T-poten zijn met z'n tweeen goed in hoogte te stellen. 1 houd het bureau vast en de ander draait het schroefje op de poten los en bepaald de hoogte en schroeft de poten weer vast.

Wanneer er A-poten onderstaan gaat het erg lastig worden... en zul je de combinatie waarschijnlijk toch op z'n zij moeten leggen.

Verder is het misschien niet handig om de hoogte van het bureau aan te passen aan de hoogte van het ladenblok, maar juist aan de lengte van de gebruiker... Stel je een bureau te hoog af, dan loop je in de toekomst het risico onwijs last van je rug te krijgen in verband met een verkeerde werkhouding.

[ Bericht 35% gewijzigd door Bartjebart op 19-07-2007 21:41:26 ]
    pi_51640470
    quote:
    Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:

Dit valt overigens niet meer onder de garantie natuurlijk...
    Uiteraard niet, maar ik betaal liever voor nieuwe doppen dan die dingen weg te gooien als ze in principe nog prima zijn

Dank je wel voor je uitleg!
    pi_51648076
    quote:
    Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:

[..]

wie gaat dan ook in Friesland wonen
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_51648186
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:

[..]

Nou...met alle respect Nja op zich had Sliedrecht een geweldige afzetgebied, tot Barendrecht open ging. Want Barendrecht, waar ik nu dan maar zit , begon qua omzetten en bezoekers pas echt vanaf de maanden augustus-september 06 te draaien en record na record werd gebroken...en het is nu alleen nog maar de vraag of we in FY08 ofFY09 de grootste van Nederland worden
    Het is...kiezen of delen; spelen, winnen, verliezen of vervelen en helemaal niets ondernemen
    pi_51650408
    Waarom zijn die Ikea-maten zo k*t Ons dekbedovertrek is 220 breed en 240 lang, maar volgens mij zijn al die lits-jumeaux dekbedovertrekken van de IKEA 240 breed en 220 lang.... Waarom???? Ik vind ze zo leuk
    I had a signature once. It was awful.
      Redactie Frontpage / Spellchecker vrijdag 20 juli 2007 @ 09:01:42 #95
    13151 crew  Rewimo
    pi_51651047
    Volgens mij heb jij je dekbed verkeerd om liggen
    pi_51651280
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Rewimo het volgende:
    Volgens mij heb jij je dekbed verkeerd om liggen
    Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???
    I had a signature once. It was awful.
    pi_51651696
    [..]

Welke poten heb je? De A-poten, de A-poten met wiel of de T-poten?

De T-poten zijn met z'n tweeen goed in hoogte te stellen. 1 houd het bureau vast en de ander draait het schroefje op de poten los en bepaald de hoogte en schroeft de poten weer vast.

Wanneer er A-poten onderstaan gaat het erg lastig worden... en zul je de combinatie waarschijnlijk toch op z'n zij moeten leggen.

Verder is het misschien niet handig om de hoogte van het bureau aan te passen aan de hoogte van het ladenblok, maar juist aan de lengte van de gebruiker... Stel je een bureau te hoog af, dan loop je in de toekomst het risico onwijs last van je rug te krijgen in verband met een verkeerde werkhouding.
    [/quote]

Wij hebben de T-poten, gelukkig! Het gaat maar om een paar centimeters, het bureau staat nu op z'n laagst en zou zowiezo wat hoger mogen. Van het weekend maar eens proberen. Bedankt voor je reactie!
    pi_51652902
    quote:
    Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:

[..]

Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???
    Wat doe je toch moeilijk zeg . Je kunt het dekbed toch zo bijdraaien? Dan ben je toch overal vanaf... volgens mij heeft een dekbed namelijk normaal niet specifieke kanten...

En verder gaat IKEA uit van internationaal meest geldende maten... daarom hebben wij ook dekbedden van 150x200 ipv 140x210 of zo en zijn onze kussens 50x60 ipv groter
      vrijdag 20 juli 2007 @ 16:29:34 #99
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_51665815
    quote:
    Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef Adelante het volgende:

[..]

tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:

FY09 Leiderdorp
    FY10 Zwolle/Meppel
    FY11 Den Bosch

tip: zoek een andere zwager
    Deze informatie was naar mijn weten toch best wel nog geheim enzo.. en trouwens, Zwolle/Meppel en Den Bosch zijn nog niet eens officieel toegezegd enzo .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
      vrijdag 20 juli 2007 @ 16:32:36 #100
    112156 Debsterr
    Dino inventor
    pi_51665921
    quote:

[..]

Nee, Sliedrecht moest dicht omdat er geen ruimte voor uitbreiding van het pand was, en ze daardoor te weinig assortiment konden showen . Sliedrecht draaide voor sluiting nog steeds winst enzo .
    Once in a while, I just wanna dance and feel good
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')