Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?quote:Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
Mij is verteld dat het lekkerder ligt.quote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Euh ja das best logisch... aangezien we op dit moment nog werken met de prijzen van de huidige catalogus...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:35 schreef meta4 het volgende:
Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus![]()
Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
Verder kun je contact opnemen met de verspreider:quote:Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.
De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl
Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
quote:Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met
Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Een dekmatras kan de levensduur van je normale matras verlengen...quote:Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:
[..]
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje, en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen
)
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes)
Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken
Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
de prijscollect is bij ons ook op zaterdag 11-8... helaas...quote:Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Adelante het volgende:
beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef doshi het volgende:
Beste Ikea goeroes,
Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?quote:Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
er komen alleen andere plinten meende ik.
Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!quote:Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Ienepien het volgende:
Hellooo
Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
Euhm wij nemen nu nog alleen plinten af van een fabrikantje in Nederland en niet onder ons eigen voorwaarden zeg maar. Het is niet ons 'eigen' product zeg maar. En dat gaat veranderen.quote:Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:
[..]
Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
breder? bedere plakstrip?
en de prijs van die nieuwe...
overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!
anyway, dikke tien voor je "werk" hier![]()
jammer, maar gelukkig wel op te lossen met wat planken van de gamma ofzo die ik zelf wel even op maat zaag, het is niet anders.quote:Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
Doet ik. thanx!quote:Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!
Wel ff bonnen meenemen!
Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
Oke in dat geval zou ik nog een keertje dat nr bellen (neem aan dat je het 0900 nr gebeld hebt?) en vragen om doorverbinding met het betreffende filiaal en vragen wat en of ze het door gekregen hebben.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.quote:Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef Adelante het volgende:
Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA...Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terechtquote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
[..]
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.
Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)
Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
Ik kreeg te horen dat ze zélf niet eens kunnen bellen met het filiaal en alles per mail werkt. Ik ben dus ook best pissed geworden omdat ze me compleet geen houvast konden geven. Het enige wat ze kon vertellen was dus dat het minimaal 3 dagen zou duren voor ik gebeld zou worden en dat er geen enkele mogelijkheid was om de zaken te bespoedigen. Maar die 3 dagen staan ook niet vast, het kan namelijk ook langer duren, kon ze niets van zeggen. Ze had e.e.a. genoteerd en zou het naar het betreffende filiaal mailen.quote:Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:
[..]
niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |