abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_51508252
quote:
Op zondag 15 juli 2007 23:34 schreef hydraulix het volgende:
[afbeelding]
Deze komt in m'n nieuwe kamer te staan
Heerlijk minimalistisch, laag en functioneel
In combinatie met een Sultan Hulstad binnenveringsmatras en Sultan Talliden dekmatras.
Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
pi_51508683
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:

[..]

Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Mij is verteld dat het lekkerder ligt.
Ik heb gewoon hele lekkere matrassen gekocht zodat ik geen dekmatras nodig heb.
pi_51509430
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:35 schreef meta4 het volgende:
Als je nu op catalogus bestellen klikt, dan kom je nog steeds bij de ikea 2007 catalogus

Hoe moet ik die nieuwe bestellen?
Ik heb hem namelijk nooit automatisch ontvangen
Euh ja das best logisch... aangezien we op dit moment nog werken met de prijzen van de huidige catalogus...

In de OP staat verder:
quote:
Binnen elke postcode wordt t/m de laatste (zater)dag van de week verspreid.
De meeste adressen in Nederland ontvangen een catalogus, ook adressen met een reclamesticker (nee/nee, ja/nee). Ook alle IKEA FAMILY leden ontvangen een catalogus.
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30

Selekt Mail verzorgt voor IKEA van half augustus tot eind september de nazendingen en afhandeling van klachten.

De nieuwe catalogus kan vanaf 11 augustus ook online doorgebladerd worden op IKEA.nl

Vanaf 17 september kan men een (extra) exemplaar afhalen bij de klantenservice van een IKEA vestiging of een exemplaar bestellen op IKEA.nl, dit geldt ook voor adressen in Duitsland en België).
Verder kun je contact opnemen met de verspreider:
quote:
Heeft men geen catalogus ontvangen of heeft men andere vragen over de verspreiding van de catalogus, dan kan men vanaf 13 augustus contact opnemen met

Selekt Mail (030- 214 95 67) of bezorgservice@selektmail.nl
Openingstijden klantenservice Selekt Mail: ma-vr 8.30-17.30
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51509530
quote:
Op maandag 16 juli 2007 00:37 schreef meta4 het volgende:

[..]

Wat is het nut van een dekmatras, boven een goed matras eigenlijk?
Een dekmatras kan de levensduur van je normale matras verlengen...

Je zweet per nacht ongeveer 2 bierflesjes vol (met dit weer zal het wel veul meer zijn trouwens) en de dekmatras vangt dit op. Je kunt de dekmatras ook laten stomen en zo...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51511943
Enige nadeel van zo'n dekmatras is dat ie niet blijft liggen. Die van ons schoof vanaf het begin al richting voeteneind. Bij ons ligt ie nu dus onder de matras
Liefde
Rij nooit harder dan je beschermengel kan vliegen!!
pi_51513358
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje , en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen )
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes )

Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken

Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_51513533
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje , en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen )
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes )

Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken

Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
er komen alleen andere plinten meende ik.

Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  maandag 16 juli 2007 @ 10:07:25 #33
3185 Adelante
To let it go now
pi_51513698
beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_51514239
quote:
Op maandag 16 juli 2007 10:07 schreef Adelante het volgende:
beetje raar dat de nieuwe catalogus al op 11/8 online is te bekijken, terwijl het prijscollect pas de 13e is
de prijscollect is bij ons ook op zaterdag 11-8... helaas...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51515802
Beste Ikea goeroes,

Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
pi_51516499
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:22 schreef doshi het volgende:
Beste Ikea goeroes,

Ik zoek planken voor mijn Billy boekenkast van 90 cm breed (is iets van 10 jaar oud). De plankbreedte is 86 cm. Zijn die nog ergens te koop? Bij Ikea Groningen kon ik ze niet vinden.
Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
  maandag 16 juli 2007 @ 11:56:58 #37
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_51516917
Hellooo
Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
pi_51517433
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:59 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Volgens mij veranderd het komend half jaar ons laminaat assortiment niet...
er komen alleen andere plinten meende ik.

Maar om zeker te zijn moet ik dat even voor je nakijken. Maar dat wordt morgen...
Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
breder? bedere plakstrip?

en de prijs van die nieuwe...

overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!

anyway, dikke tien voor je "werk" hier
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_51521079
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:56 schreef Ienepien het volgende:
Hellooo
Ik heb ook een leuke. Vorig jaar heb ik een prachtige Faktum Abstrakt keuken aangeschaft. Helaas kwam een ladefrontje er al vrij snel afzeilen. Nu heb ik wel een nieuw frontje, echter ik mis bij de gebruiksaanwijzing het papieren modelletje waarmee ik de gaatjes voor de ladeconstructie op exact de juiste plek kan boren. Waar kan ik dit het beste halen? Bij de servicebalie van mijn geliefde Delft-filiaal of kan ik ook even bellen naar de servicelijn?
Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!

Wel ff bonnen meenemen!
quote:
Op maandag 16 juli 2007 12:15 schreef dromewaris het volgende:

[..]

Zou super zijn, en heb je ook enig idee waarom er andere plinten komen? of beter wat er anders aan is?
breder? bedere plakstrip?

en de prijs van die nieuwe...

overigens echt tegek dat je dit allemaal doet, ik zou het op je werk eens aan je baas vertellen....
want je steekt hier veel vrije tijd in en trekt volgens mij behoorlijk wat ikea klanten!

anyway, dikke tien voor je "werk" hier
Euhm wij nemen nu nog alleen plinten af van een fabrikantje in Nederland en niet onder ons eigen voorwaarden zeg maar. Het is niet ons 'eigen' product zeg maar. En dat gaat veranderen.

Volgens mij veranderd er verder qua maatvoering en zo niks.

De nieuwe plinten zijn nog niet opgestart (hopelijk okt. 07) en tot die tijd is er verder nog niks concreets te zeggen over veranderingen in ontwerp of over de prijs eigenlijk...
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51525384
quote:
Op maandag 16 juli 2007 11:44 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Nee, de planken zijn alleen verkrijgbaar voor de BILLY maten die nu in het assortiment zitten, dus niet meer voor 90 cm.
jammer, maar gelukkig wel op te lossen met wat planken van de gamma ofzo die ik zelf wel even op maat zaag, het is niet anders.
  maandag 16 juli 2007 @ 16:21:40 #41
72533 Ienepien
Get on with it!
pi_51525578
quote:
Op maandag 16 juli 2007 14:10 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Eh als je contact opneemt met het 0900 nummer en het bestaat nog, dan duurt het ff voor je het thuis hebt. Ga je naar de winkel en het bestaat nog dan heb je het gelijk!

Wel ff bonnen meenemen!
Doet ik. thanx!
Te audire no possum. Musa sapientum fixa est in aure
  maandag 16 juli 2007 @ 19:31:53 #42
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51531760
Vraagje voor de IKEA-mensen.

Ik heb afgelopen vrijdag m'n enorme hoeveelheid IKEAspul bezorgd gekregen. Toch hadden ze het voor elkaar gekregen om m'n bed en 2 boekenkasten niet te leveren. Maar goed, kan gebeuren. De bezorgmeneer zei dat ik maar even moest bellen met het nummer op de bon en dat ze dan een week later (deze week dus) wel na zouden leveren.

Nou, toen kwam ik dus even van een koude kermis thuis. Ik bel netjes dat nummer en krijg te horen dat ze het doorgeven aan de klantenservice van IKEA Breda en dat die met een dag of drie a vier wel terug zullen bellen... WTF

Nu duurt het dus een dag of drie/vier voor ik uberhaubt teruggebeld wordt. Daarná gaan ze pas kijken of ze de spullen opnieuw kunnen verzamelen en daarná pas weer kan een nieuwe bezorgafspraak gemaakt worden. Betekent dat ik dus een week of 2 op de bank kan slapen

Is dat nou altijd zo als IKEA zelf een fout maakt? Service my ass

En het meest verwonderlijke is nog dat als ik vandaag naar IKEA rijdt, ik de spullen bij zo'n dame bestel en netjes afreken aan de balie ik de spullen wél deze week nog kan laten bezorgen

Ik ben er in ieder geval goed ziek van, ga maar eens een fikse klacht indienen. IKEA is dus alleen leuk zolang er níets mis gaat.
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
pi_51538844
Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is ) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
  maandag 16 juli 2007 @ 22:45:52 #44
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51539665
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:27 schreef Memento-Mori het volgende:
Flugeltje ik zou ilangs de vestiging gaan (aangezien er toch ook bonnen bekeken moeten worden etc, anders kan iedereen wel zeggen dat iets niet geleverd is ) Dan wordt het (althans bij ons meteen geregeld en opnieuw getransporteerd door IKEA (tevens is het mogelijk om voor dat extra ritje (huis-ikea en terug een reiskostenvergoeding te vragen/eisen)
Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  maandag 16 juli 2007 @ 22:54:16 #45
3185 Adelante
To let it go now
pi_51540037
Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA... Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
pi_51540041
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:45 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Het is zelfs door de transporteur geconstateerd, het is nooit bij hen aangeleverd. Het is eigenlijk belachelijk dat ik er nu voor op en neer naar Breda zou moeten. De transporteur had al op de bon bijgeschreven dat er stukken "manco" waren. Lijkt mij dat IKEA dan e.e.a. op moet gaan lossen ipv dat ik zelf weer op en neer kan karren...
Oke in dat geval zou ik nog een keertje dat nr bellen (neem aan dat je het 0900 nr gebeld hebt?) en vragen om doorverbinding met het betreffende filiaal en vragen wat en of ze het door gekregen hebben.
  maandag 16 juli 2007 @ 22:57:38 #47
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51540192
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:54 schreef Adelante het volgende:
Wacht nou eerst maar eens eventjes op een reactie van IKEA... Nalevering kan namelijk ook via de vestiging geschieden en hoeft niet per se via een centraal magazijn, dus wie weet is het er deze week al. Ingvar Kamprad: "fouten maken mag"
Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.

Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)

Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 23:06:11 #48
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51540598
Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51540711
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:

[..]

Ik heb er helemaal geen moeite mee dat er een fout gemaakt is.

Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden. Als ik dan uiteindelijk teruggebeld word gaan ze daarna pas weer kijken wanneer levering nog mogelijk is als de spullen tenminste nog voorradig zijn. (de spullen waren op het moment dat ik ze kocht gewoon voorradig, alleen heeft IKEA ze nooit naar de transporteur doorgestuurd)

Ik heb zelf ook op een klantenservice gewerkt in dit soort gevallen moet je er gewoon voor zorgen dat er binnen 24 uur contact opgenomen wordt met de klant en ga je niet zeggen: "Ja, het duurt minimaal drie dagen voor ze u terugbellen, kan ook langer duren"
niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
  maandag 16 juli 2007 @ 23:12:18 #50
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51540862
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:08 schreef Memento-Mori het volgende:

[..]

niet door willen verbinden :S wij krijgen bij ons aan de balie vaak genoeg de mensen zelf aan de lijn en terecht
Ik kreeg te horen dat ze zélf niet eens kunnen bellen met het filiaal en alles per mail werkt. Ik ben dus ook best pissed geworden omdat ze me compleet geen houvast konden geven. Het enige wat ze kon vertellen was dus dat het minimaal 3 dagen zou duren voor ik gebeld zou worden en dat er geen enkele mogelijkheid was om de zaken te bespoedigen. Maar die 3 dagen staan ook niet vast, het kan namelijk ook langer duren, kon ze niets van zeggen. Ze had e.e.a. genoteerd en zou het naar het betreffende filiaal mailen.

En verder kwam het over alsof ik m'n muil maar heel snel moest houden, want ik was lastig. En ja ze vond het toch wel vervelend dat ik nu geen bed had en op de bank moest gaan slapen

Ik heb 's middags nog even teruggebeld, maar toen bleek dat de melding die ik om 09.00 uur vanochtend gedaan had pas vanmiddag om 16.00 uur geregistreerd was
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')