tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:quote:Op woensdag 18 juli 2007 11:14 schreef doshi het volgende:
[..]
Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakken![]()
![]()
Dus toen maar naar de bezorgservice omdat we alles al betaald hadden.
Denk het ook wel, ik kom altijd veel stadsgenoten tegen in Amsterdam of Groningen en al mijn kennissen en vrienden komen er.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch denk ik dat een ikea in Friesland best wel zal lopen
te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:03 schreef Memento-Mori het volgende:
Toch denk ik dat een ikea in Friesland best wel zal lopen
BILLY deurtjes zijn alleen beschikbaar in veertig centimeter breed, voor een kast van tachtig centimeter kun je er twee gebruiken, maar voor zestig geen.quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).
Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
maar het zal wel lopenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
te klein marktgebied, daarom moest Sliedrecht ook dicht helaas...
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrechtquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Jep komt in het wit (wist je al) en wordt verwacht vanaf 1 augustusquote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?![]()
Nee de meeste vestigingen hebben geen tuinassortiment meer op voorraad... Helaas verkopen we dit meestal al ruim voor de zomer uit...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:53 schreef Lollifant het volgende:
Klein vraagje: Zijn alle tuinspullen al op? Op de site staat niks meer en ik wil graag een parasol. tnx!
We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...quote:Op woensdag 18 juli 2007 12:44 schreef WheeleE het volgende:
Vandaag het plan opgevat om een 2e Billy boekenkast van 60cm breed te gaan halen, met bijpassende deurtjes. Nu kwam ik er op de website achter dat voor die breedte geen deurtjes te krijgen zijn, alleen voor 40 en 80 centimeter breed. En die krijg ik niet goed op de beoogde plek (te klein/te groot).
Ben ik abuis/heb ik verkeerd gekeken, of zijn die deurtjes echt niet voor 60cm-kasten te krijgen?
Maar behalve Leeuwarden is er ook niet veel te vinden in Friesland. Dat wordt berekend op basis van bewoonde adressen in het postcode gebied.quote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht.
Dan heb ik gewoon scheef gekeken, thanks!quote:Op woensdag 18 juli 2007 21:41 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
We hebben de afgelopen 5 jaar iig geen deuren in het assortiment gehad voor de 60cm kast...
Euh volgens mij zie je alleen schroefgaatjes na de tijd...quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:48 schreef YPPY het volgende:
Vraagje voor de medewerkers: wij hebben nu de hensvik commode. Met de opzet plank.
[afbeelding]
Iemand enig idee hoeveel restanten van die plank je nog ziet als je die er later afhaalt? Ivm een vriendin die deze kast ook wil, maar haar man is nog niet overtuigd.
Euh de hele IKEA AIR serie is inmiddels ruimschoots uit het assortiment en onderdelen als doppen zullen in de winkels waarschijnlijk niet 'op voorraad' zijn. Je zou het in de winkel in de buurt kunnen proberen. Wat verder een mogelijkheid is, is dat je de klantenservice van IKEA Nederland mailt en hen de vraag stelt. Zij hebben vaak meer en beter de beschikking over losse onderdelen. Het zou dan wel heel erg helpen wanneer je artikelnummers kunt overleggen.quote:Op donderdag 19 juli 2007 11:52 schreef Pruk het volgende:
En aangezien ik dat ben, post ik hier dus maar even.
En dan nog een vraag:
Jaren geleden had ik van die opblaasbanken van de IKEA. Toen ik bij mijn ouders op zolder rondsnuffelde bleek dat een aantal van de doppen om de compartimenten af te sluiten er niet meer bijzaten. Ik heb ook geen idee of ik de bonnen nog heb (want waarom zou je die bewaren als er 10 jaar garantie op zit). De vraag: Zijn die doppen nog los verkrijgbaar of bestelbaar?
Welke poten heb je? De A-poten, de A-poten met wiel of de T-poten?quote:Op donderdag 19 juli 2007 16:59 schreef Jippo het volgende:
Ik heb ook een vraag: is het mogelijk om de galant bureaus hoger te maken als ze al gemonteerd zijn?
Helaas passen geen van alle Ikea ladeblokken er nu onder, en ik heb niet zo'n zin om de bureau's van hun plaats te halen aangezien het nogal een grote combinatie is...
Uiteraard niet, maar ik betaal liever voor nieuwe doppen dan die dingen weg te gooien als ze in principe nog prima zijnquote:Op donderdag 19 juli 2007 21:31 schreef Bartjebart het volgende:
Dit valt overigens niet meer onder de garantie natuurlijk...
wie gaat dan ook in Friesland wonenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
Nou...met alle respectquote:Op woensdag 18 juli 2007 20:10 schreef hello_moto1992 het volgende:
[..]
Leeuwarden is toch wel een stuk groter dan Sliedrecht.
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???quote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:01 schreef Rewimo het volgende:
Volgens mij heb jij je dekbed verkeerd om liggen
Wat doe je toch moeilijk zegquote:Op vrijdag 20 juli 2007 09:15 schreef zoeperzazke het volgende:
[..]
Noop. Waarom klopt het met alle andere dekbedovertrekken in normale winkels wel???
Deze informatie was naar mijn weten toch best wel nog geheim enzo.. en trouwens, Zwolle/Meppel en Den Bosch zijn nog niet eens officieel toegezegd enzoquote:Op woensdag 18 juli 2007 11:23 schreef Adelante het volgende:
[..]
tsjah, Friesland staat nog steeds niet op de planning voor komende jaren:
FY09 Leiderdorp
FY10 Zwolle/Meppel
FY11 Den Bosch
tip: zoek een andere zwager
Nee, Sliedrecht moest dicht omdat er geen ruimte voor uitbreiding van het pand was, en ze daardoor te weinig assortiment konden showenquote:Op woensdag 18 juli 2007 12:58 schreef Adelante het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |