't Is al gelukt, Duitsland is geïntegreerd bij de adressenquote:Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...quote:Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden.
net zo veel als dat de AH je melk via albert.nl nabezorgd als het schap leeg isquote:Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef dromewaris het volgende:
Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
nu waren de niva platen op...
Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?
wat is hiervan waar?
Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkelquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:
[..]
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijnquote:Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Cyan het volgende:
Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
Oh gelukkig!quote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
TUNDRA middenbruin eiken: blijft gewoon nog leuk in het assortiment.quote:Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje, en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen
)
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes)
Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken
Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
Tnx voor de infoquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
[..]
Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef NordicBlue het volgende:
Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
... en vanwege het feit dat je er niet normaal op kunt zitten..quote:Op woensdag 18 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:
[..]
Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan
Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?![]()
Als je het wil uitzoeken heel graag!quote:Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...
Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
Hee thanks, wist niet dat je het kon downloadenquote:Op woensdag 18 juli 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:
[..]
Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl
-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.
Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakkenquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:
[..]
Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel
plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |