abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  Redactie Frontpage / Spellchecker maandag 16 juli 2007 @ 23:46:08 #51
13151 crew  Rewimo
Nederduitse/Mevrouw qltel
pi_51542243
quote:
Op maandag 16 juli 2007 23:06 schreef Rewimo het volgende:
Kun je online een verhuizing doorgeven aan Ikea Family? Met name als je naar het buitenland (3x vallen over de grens) verhuist?
't Is al gelukt, Duitsland is geïntegreerd bij de adressen
Most people don't listen with the intention to understand, they listen with the intention to reply.
<a href="http://bijenzonderzorgen.nl/" target="_blank" rel="nofollow">http://bijenzonderzorgen.nl/</a> beslist geen BIJ-zaak!
pi_51544803
* Shirley heeft vandaag de complete Ramsberg slaapkamer aangeschaft met Sultan Hogbo matras, ergonomische kussens en Mysa Dimma dekbed
Kan niet wachten tot het staat! En binnenkort toch weer terug om nog meer aan te schaffen.
Oh ja, Ikea mensen in Barendrecht...willen jullie aan de schoonmakers doorgeven dat ze de wc's beter moeten schoonmaken, wat een bagger.
Back in business.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 09:44:34 #53
139314 Spookje81
Ik ben Spookje
pi_51549371
een tvp weer ff verder volgen.
Mijn vriend en ik zijn vrijdag even bij delft geweest, even navraag gedaan voor de bank, en het zou geen probleem moeten worden. De hoes van onze keuze hebben we intussen thuis staan.
Dat magazijn in Delftgauw is ook mooi.
AC:ww Angel, village, 0601-9853-3200
forum.opeenshadikhet.nl
pi_51552552
Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
nu waren de niva platen op...

Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?

wat is hiervan waar?
Je hebt van die dagen dan heb je ECHt je dag niet!
pi_51553609
quote:
Op maandag 16 juli 2007 22:57 schreef flugeltje het volgende:
Mijn hele punt is dat het al minimaal drie dagen gaat duren voor ik uberhaubt teruggebeld word. Dat moet door de klantenservice van het betreffende filiaal gebeuren. En nee, ze wilden me niet doorverbinden.
Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
pi_51554592
Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:14:50 #57
3185 Adelante
To let it go now
pi_51567740
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 11:42 schreef dromewaris het volgende:
Ik was laatst in ikea brea, om laminaat en niva plaatjes..
nu waren de niva platen op...

Nu las ik ergens (weet alleen niet meer waar...) dat als iets in dat afhaalmagazijn op is (dus die niva plaatjes) je ze gratis thuis kan laten bezorgen?

wat is hiervan waar?
net zo veel als dat de AH je melk via albert.nl nabezorgd als het schap leeg is
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:17:17 #58
3185 Adelante
To let it go now
pi_51567818
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:16 schreef doshi het volgende:

[..]

Je kan toch het filiaal opbellen en vragen naar de klantenservice? Dat hele bezorggebeuren bij de Ikea is echt ruk, ik woon in Friesland en hier komen ze maar 1 keer in de zoveel weken, zit je 6 tot 8 weken op je spullen te wachten...
Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel

plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
"We meet every day at the same cafe, six-thirty and no one knows she'll be there."
  dinsdag 17 juli 2007 @ 19:17:51 #59
3185 Adelante
To let it go now
pi_51567839
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 12:45 schreef Cyan het volgende:
Waarom staat de donkergrijze Kramfors niet meer op de site? Gaat die kleur uit het assortiment?
nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
pi_51568654
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

nope, wat leverproblemen, moet binnenkort weer op voorraad zijn
Oh gelukkig!

Ik zag dat je nu ook de losse hoezen op internet kan zien. Echt top!
Alleen mensen zonder fantasie vluchten in de realiteit
pi_51570910
Flugeltje,
Normaal gesproken, als er bij levering via transport een manco geconstateerd wordt, dan is dat meestal pas op de dag van aflevering zelf. Het is dan te laat om diezelfde dag alles nog compleet te krijgen en een volledige levering uit te voeren. Om ergernis zoveel mogelijk te voorkomen, wordt dan uitgeleverd wat er wél is terechtgekomen bij de transporteur. Normaal geeft de transporteur ons (ja, ik werk bij de klantenservice van IKEA Breda) dan zelf al een bericht dat er een manco was en de nalevering zetten we dan meteen in gang (aan de transporteur). De transporteur neemt dan bij binnenkomst van die manco meteen weer contact op met jou, om een (uiteraard kostenloze) nieuwe levering af te spreken.

En inderdaad, het duurt misschien lang voordat je teruggebeld wordt maar (en dat is geen excuus!) er wordt ont-zet-tend veel doorgestuurd naar de klantenservice; zoveel dat we het vaak maar amper kunnen bijwerken we doen ons best en hopen op enig begrip

O ja, lees even je PM

[ Bericht 5% gewijzigd door Allan24 op 17-07-2007 20:42:48 ]
Verjaardagen zijn gezond -
hoe meer je er hebt, des te langer je leeft
pi_51571396
Oh, overigens klopt het dat je vanuit het callcenter niet doorverbonden kan worden met de vestiging. Omdat er ontzettend veel klanten bellen (letterlijk duizenden per week) is daarvoor een callcenter in het leven geroepen waar het leeuwendeel van de vragen/klachten beantwoord wordt. Is er wat meer werk nodig, dan wordt het per "e-mail" (= digitaal klachtendossier) doorgestuurd naar de klantenservice van de betreffende vestiging die dan zo spoedig mogelijk actie onderneemt. Hoewel het streven is om binnen 48 uur contact te leggen en een oplossing in gang te zetten, lukt dat helaas niet altijd (heeft o.a. te maken met de personeelsbezetting maar ook met de hoeveelheid en aard van de doorgegeven klachten).
pi_51571655
quote:
Op zaterdag 14 juli 2007 17:22 schreef Leandra het volgende:
Weet een van de medewerkers of de bank "Backa" er uit gaat??
Ik vind m helemaal geweldig maar online is bij de 3,5-zits de kleur Kungsvik rood geen keuzemogelijkheid meer (bij de 3-zits nog wel) ... en daardoor was ik eigenlijk bang dat ie uit de collectie zou gaan...
BACKA: Gaat uit het assoritment... Sorry.
Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
Van de 3 zitter is nog wel wat voorraad in het magazijn, maar niet veel meer.
quote:
Op maandag 16 juli 2007 09:50 schreef dromewaris het volgende:
Ik ben bezig met laminaat verzamelen voor mijn nieuwe huisje , en elke keer als ik dicht bij een Ikea kom dan neem ik weer een stapel mee. (ik moet minstens een uur rijden om bij Ikea te komen )
Nu zat ik te denken, ze gaan toch niet met die nieuwe catalogus ook de laminaat collectie veranderen ofzo he? want dan ben ik best wel "in de aap gelogeerd" (we houden het netjes )

Ik ben bezig met het inkopen van:
Tundra middenbruin eiken

Iemand die mij gerust kan stellen met het feit dat dat spul nog lang niet veranderd gaat worden?
TUNDRA middenbruin eiken: blijft gewoon nog leuk in het assortiment.
Wat betreft de plinten; daar is nog, qua prijs en zo, niet veel over te zeggen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
  dinsdag 17 juli 2007 @ 21:31:37 #64
68625 flugeltje
Live vanuit Tilburg...
pi_51572931
tnx Allan24, jij hebt ook PM

en bedankt voor het serieus nemen van de 'klacht', dát is namelijk een gevoel wat ik van de IKEAlijn niet kreeg en dat scheelt al vaak een stuk. Overigens had de transporteur het zelf ook geconstateerd, maar waarschijnlijk dus niet doorgegeven...
Op donderdag 12 oktober 2006 09:27 schreef SCH het volgende:
flugeltje is een kloon van yvonne toch?
  FOK!fotograaf dinsdag 17 juli 2007 @ 22:27:58 #65
63 Marc H
- Satan's Livecoach -
pi_51575182
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

Van de 3.5 zits en de voetenbank is al geen centrale voorraad meer. Dat houdt in dat wat de winkel nog op voorraad heeft, ook alles is wat ze nog kunnen krijgen.
[..]
Tnx voor de info binnenkort even 2 overtrekken halen.
You don't have to be the Dalai Lama to tell people that life's about change.
  dinsdag 17 juli 2007 @ 22:33:45 #66
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51575405
Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
  woensdag 18 juli 2007 @ 02:43:17 #67
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_51581708
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 20:57 schreef Bartjebart het volgende:
[..]
Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan

Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_51582807
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 22:33 schreef NordicBlue het volgende:
Is 1 van jullie er al achter hoe dat muziekje uit de reclame van design your own life heet?
Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl

-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.

[ Bericht 16% gewijzigd door Allan24 op 18-07-2007 10:44:46 ]
  woensdag 18 juli 2007 @ 08:41:07 #69
3011 E.T.
hormonaal stuiterballetje
pi_51583037
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 02:43 schreef Leandra het volgende:

[..]

Bummer... en dat voor zo'n nieuw model... zal wel aan de afgrijselijke stoffen hebben gelegen dan

Thnx voor je geweldige info trouwens... dat wordt dus toch overwegen of ik er nog 1 uit een koopjeshoek zal plukken (heb m daar zowel in A'foort als in Utrecht al zien staan)
... en vanwege het feit dat je er niet normaal op kunt zitten..

Ik wilde ook een rode Backa, maar de zitting is veel te lang. Ik kan alleen maar half liggen op dat ding en niet normaal rechtop zitten. (en ik ben toch niet extreem klein ofzo 1.72m)
I can only please one person per day. Today is not your day. Tomorrow isn't looking too good either.
pi_51584725
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?
pi_51585232
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:04 schreef Halfgedraaide het volgende:
Vraagje aan ikea medewerkers? Het TV meubel "Besta Burs" die nu alleen in het hoogglans rood te verkrijgen komt volgens Ikea ook in het wit. Nou had ik gehoord per 1 augustus? Klopt dit en betekend dit dat ik op 1 augustus s morgens vroeg aanwezig moet zijn om het ding op te laden? Of betekend per 1 augustus dat het in de loop van augustus komt?
BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...

Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
Ik keek naar jou, jij naar je brommertje; ik houd van jou, jij van je brommertje; jij brak mijn hart, ik jouw brommertje...
pi_51586217
Klein vraagje: Zijn alle tuinspullen al op? Op de site staat niks meer en ik wil graag een parasol. tnx!
pi_51586528
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 10:21 schreef Bartjebart het volgende:

[..]

BESTA BURS komt inderdaad in het hoogglans wit. Of dit ook echt per 1 augustus is, dat weet ik niet zeker. Ik meende per 1 oktober. Maar dat kan ik ook mis hebben. Ik kan het straks even op men werk nakijken voor je...

Per 1 augustus betekend dat het per die datum opgestart wordt voor de vestigingen, MITS er voldoende back-up voorraad in het distributiemagazijn aanwezig is. Anders wordt er eerst gezorgd dat deze voorraad goed op peil is voordat we beginnen met verkopen.
Als je het wil uitzoeken heel graag!
  woensdag 18 juli 2007 @ 11:05:43 #74
141414 NordicBlue
Iets met Noord en Blauw Zeker?
pi_51586567
quote:
Op woensdag 18 juli 2007 08:22 schreef Allan24 het volgende:

[..]

Ik weet het niet, wellicht is het speciaal voor de reclame gemaakt.
Maar je kunt het wel downloaden op http://www.designyourownlife.nl

-edit- inderdaad, het is geen bestaand nummer, maar speciaal voor IKEA gemaakt, en wel door Massive Music uit Amsterdam.
Hee thanks, wist niet dat je het kon downloaden
pi_51586843
quote:
Op dinsdag 17 juli 2007 19:17 schreef Adelante het volgende:

[..]

Friesland... nou ook niet het meest rendabele omzetgebied voor een winkel

plus IKEA is een cash & cary winkel, als je het eerder en goedkoper geleverd wilt hebben, regel je zelf een aanhanger of busje om de zooi op te halen
Ik was zo slim om mijn zwager mee te vragen die een stationwagen heeft. Weet ik veel dat die vent als een wijf denkt en hij wilde geen 300 kilo in zijn auto omdat de veren dan zouden doorzakken

Dus toen maar naar de bezorgservice omdat we alles al betaald hadden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')