En jij wil nog wel eens punten van mij ontvangen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi, dan krijgen we weer eens een foto uit het heden, ipv de jeugdherinnereningen van een olifant
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
In het hijpoteetiese geval dat ik win....zit ik bij de wokboer de 81-ste verjaardag van mijn lieve oma te vieren met sambal bij en mag iemand anders een leuke foto presenteren
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.
Is mooi kloten. Bas wel op zijn mieter gegeven hoop ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?![]()
Gisteren weer tweede, dit keer op 1 punt van nr 1 met een ten onrechte fout gerekende vraag bleek achteraf![]()
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef Bayswater het volgende:
Bas presenteert alleen op woensdag. Op dinsdag is hij vaak deelnemer, gister toevallig niet.
Ze hebben nog weleens problemen met de vertaling naar het nederlands toe waar ze weinig aan kunnen doen dus neem ze niets kwalijk.
Ach, dan heb ik het niet eens over nummer 1, een paar ventjes van rond de 20 die volgens de groep die ernaast zat druk in de weer waren met een telefoon en waarbij er mensen van buiten later bij kwamen. Hadden nog nooit meegedaan, leken ongeinteresseerd en waren gelijk na de uitslag weg, wellicht omdat ze met de nababbel hun eigen antwoorden niet meer wisten. Volgende week worden ze wat beter in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.
quote:Thelonious
"Helaas is Bassie verhinderd om het volkslied te zingen voor de wedstrijd, dus we hebben geloot en je raad nooit wie zijn vervanger is.
quote:Mwanatabu
Hoe bedoel je "Je hebt nog genoeg lip over"?!?
quote:-Schorpioen-
Liverpool heeft ook letterlijk Babel aan de haak geslagen.
Der_Onkel was het nét niet geworden maar toch een eervolle vermeldingquote:SuperRogier
Verpleger: "Je bloedt als een rund!"
Babel: "O RLY?"
Verpleger "YA RLY"!
quote:Op donderdag 12 juli 2007 12:41 schreef Waaghals het volgende:
[afbeelding]
De Zeeuw laat een Steek vallen
Ik moest lachenquote:Op donderdag 12 juli 2007 15:38 schreef gebruikersnaam het volgende:
[afbeelding]
Heeft de keeper de bal eindelijk klemvast, staat die op de middenlijn
ff wachten nog.quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen rond 19:00 uur hopelijk de uitslag. Anders na 23:00 uur.
dat mag idd niet. 1 keer maximaal.quote:Op donderdag 12 juli 2007 20:10 schreef LongOne het volgende:
[afbeelding]
Arena kan geen sponsors meer vinden
Of mag je niet 2x?
quote:Blawh
Karl Noten fitnessinstructeur tijdens wedstrijden op de grootbeeldschermen in de ArenA.
quote:gebruikersnaam
Heeft de keeper de bal eindelijk klemvast, staat die op de middenlijn.
quote:Thelonious
De Zeeuw mist grote kans doordat hij aan het kijken is of hij in een drol getrapt heeft.
De opmaak is hier te vinden.quote:vrolijke-frits
De Zeeuw duidelijk aangeslagen door de gekke bek die Stekelenburg trekt
quote:Op woensdag 11 juli 2007 23:00 schreef -Schorpioen- het volgende:
Morgen rond 19:00 uur hopelijk de uitslag. Anders na 23:00 uur.
volgens mij is het Aquilani, da's de enige die ik er op vind lijkenquote:Op donderdag 12 juli 2007 21:11 schreef Rumille het volgende:
Das toch een AS Roma shirt?
die had ik ook nog als optie ja... maar ik weet niet hoe oud de foto is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
Dit plaatje verschijnt idd op google as je Cassano in toetst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na de Brazilian wax nu ook de Italian wax
Que?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef Thelonious het volgende:
[..]
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.
Een poedel is toch puntje erafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
..., drie puntjes, poedel, snap je?
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een poedel is toch puntje eraf[/blond na lange werkdag]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.
Vandaar...![]()
quote:-ZoneKill-
-Cassano doet voor hoe hij het vrouwenvoetbal liever ziet.-
quote:-HPayne -
-Cassano geniet van bedrijsuitje: Slipcursus in een Mazda-
quote:-gebruikersnaam-
-ik ben luier dan ronaldo-
De opmaak is hier te vinden.quote:-VerrekteZakHooi -
-Kijk eens Hans Kazan, tover ik zo m'n broek weg onder het poepen! -
serieus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef Rumille het volgende:
Wie is die rechter ook alweer?
Is misschien het winnend onderschrift.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef Rumille het volgende:
Boukhari! Ik wist dat het iets met een Bo was.
Nu is ie te flauwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is misschien het winnend onderschrift.![]()
Hmm, eervolle vermelding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Gefeliciteerd, top 3!
Deze vond ik het leukst, al was er genoeg keus deze keer. Nog een eervolle vermelding voor nummer 4 Beschouw.
Hopelijk verliest de winnaar van de poedel de moed niet en doet hij/zij gewoon weer mee!
Verwend kreng.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hmm, eervolle vermelding.![]()
Ik stel voor het beloningssysteem te veranderen en ook voor eervolle vermeldingen punten te gaan verstrekken.
Met het niveau van jouw onderschriften heb je niks gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
Zo, ben weer even voor een dag of 2 terug om punten te vergaren. Hopelijk heb ik niet teveel gemist
![]()
quote:-Bayswater-
-Back to the future-
quote:-Beschouw-
-Blind: "Ooit maken wij van Sparta een topclub"
Boukhari: "Huhh. Hoebedoelu? "-
quote:-Waaghals-
-wrijf nou niet zo veel door je haren, ik had vroeger ook een dikke bos krullen. moet je kijken wat er nu van over is-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Blind: "Bouk maar een trip naar Marokko, want bij AZ zit nu al een Arhi. En ik ga mooi naar SPARTAAAAAAAAAA."-
Gelegenheidsupporters dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig begreep gebruikersnaam de link, in de jonge jaren Spartaan -toen Ajax en nu weer allebei Sparta.![]()
hij heeft het over blind en boukhari slurfmansquote:
Jajaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij heeft het over blind en boukhari slurfmans
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Waaghals het volgende:
Uhm trouwens, hoogstwaarschijnlijk ben ik er morgenavond niet, dus mag de nr. 2 de jurering doen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Waaghals het volgende:
Uhm trouwens, hoogstwaarschijnlijk ben ik er morgenavond niet, dus mag de nr. 2 de jurering doen.
Hoor ik daar enig leedvermaak?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebben
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebben
Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog één dit ditmaal het podium niet haalt![]()
Scherpquote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
"Rustig maar Dirk, mijn schoonpapa zal Feyenoord weer beter gaan maken."
- Die jongens geven de bal heus wel terug, Dirkie.-
quote:-BB-King-
- “Rustig maar Dirk, mijn schoonpapa zal Feyenoord weer beter gaan maken” -
quote:- Maikalo-
- Het veld oplopen met een Dirk Kuijt opblaaspop is nooit grappig -
De opmaak is hier te vinden.quote:-andre347-
-vBommel: Dirk, wat vind je van m'n nieuwe deo?-
Lijkt erop. Zomerdipquote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo?
Was aan het voorbereiden op de vakantie, vanavond ga ik vroeg naar bed zodat ik fris en fruitig weg kan om half 4 vanachtquote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
van Hanegem: "Als je verder naar beneden gaat weet je ook meteen waarom ik de Kromme word genoemd"
Dat vind ik nog eens sociaal van je Bayswater.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
Ik offer me wel op als nummer 3. Nummer 1 op vakantie, nummer 2 een feestje gehad.
quote:-Garudo-
-Dokter: "Later ga ik een bedrijf beginnen genaamd Phanos en zal ik met dat bedrijf Utrecht overnemen!"
Willem van Hanegem: "Als dat gebeurd wordt ik trainer bij Utrecht!"-
quote:-Thomas87-
-van Hanegem: "Als je verder naar beneden gaat weet je ook meteen waarom ik de Kromme word genoemd"-
quote:-Thelonious-
-vHanegem: "Ben jij harthorend ofzo?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Vroeger was alles beter: 20 jaar geleden kon de teamarts van het mannen elftal tenminste ook nog tieten voelen-
Reuze benieuwd wat dat betekent.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
--. . . -. / .-- --- --- .-. -.. . -. / -- .- .- .-. / -.. .- -.. . -.
Nee, is morse.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Rumille het volgende:
Hartslag denk ik.
Vieira en Marquez.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Rumille het volgende:
Om welke twee heren gaat het hier?
Van deze tijdelijke eer ga ik een weekje genieten.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Eerst even de tussenstand.
[afbeelding]
plaats naam totaal / gemiddeld / deelnames / poedels
1 Thelonious 31 / 2,21 / 14 / 0
En dat als sportliefhebberquote:Op maandag 16 juli 2007 20:49 schreef Bayswater het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
[afbeelding]
[..]
De opmaak is hier te vinden.
De doordenker van Existenz begrijp ik niet, dus ben benieuwd. The Vulture haalde de klassieke doktersgrap uit de ouwe doos, altijd leuk natuurlijk maar net geen 2 puntjes.Grappige van Garudo is dat hij de d en dt net als Willem van Hanegem vaak door elkaar haalt in het tekstdeel van Willem in zijn onderschrift.
"Geen woorden maar daden"quote:
-Dwergwerper raakt Vieira tijdens zijn warming-up.-
quote:-Blawh-
-Adidas wil concurrentiepositie verstevigen door Nike buiten beeld te gooien-
quote:-BB-King-
-Fair Play Award dit jaar voor Vieira na hulp winnende doelpunt Marquez-
De opmaak is hier te vinden.quote:-Garudo -
-Marquez: *frrrrt* "Oeps! Pardon, dat was ik!
Viera: "Bah! Wat heb je in Godsnaam gegeten!?"-
Dat was een goede inzending. Waarom deed je nu niet mee?quote:Op dinsdag 17 juli 2007 09:20 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
"Geen woorden maar daden"
Een echt Feyenoord hart!
Je inzendingen vind ik altijd intelligent, maar niet altijd leuk genoeg voor de top 3.quote:
Nou vooruit danquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:05 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Je inzendingen vind ik altijd intelligent, maar niet altijd leuk genoeg voor de top 3.
Je stond wel in de top 5, als dat helpt.
Ik zat in de trein en aan den disquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:02 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Dat was een goede inzending. Waarom deed je nu niet mee?
![]()
Vanochtend had je wel tijd. Een gemiste kans.quote:
Of vannachtquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vanochtend had je wel tijd. Een gemiste kans.
![]()
Vanochtend dacht ik er even niet aan dat ik van mezelf niet mocht inloggen op mijn werkquote:Op dinsdag 17 juli 2007 19:18 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Vanochtend had je wel tijd. Een gemiste kans.
![]()
Mag je blij wezen dat je geen jury bent.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:19 schreef TheVulture het volgende:
Ik heb echt nog geen slecht onderschrift gelezen
quote:
ik snapte er al niets van (voor de edit)quote:Op dinsdag 17 juli 2007 21:37 schreef BonJovi het volgende:
[afbeelding]
Keeper schrikt: "Holy m-ARI-a wat ben jij lelijk"
Ja, ik zat ook al te denken aan die busmaatschappij Arriva. Komen vast ook altijd te laat.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:25 schreef ruud_fr het volgende:
die naam en die kop zijn dan ook uitermate geschikt voor dit topic
Ik wou eerst een onderschrift maken, maar die leek al teveel op de van Gebruikersnaam. Maar er is inderdaad genoeg mogelijk om veel verschillende onderschriften te maken.quote:Op dinsdag 17 juli 2007 22:27 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, ik zat ook al te denken aan die busmaatschappij Arriva. Komen vast ook altijd te laat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |