Lijkt erop. Zomerdipquote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo?
Was aan het voorbereiden op de vakantie, vanavond ga ik vroeg naar bed zodat ik fris en fruitig weg kan om half 4 vanachtquote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo?
quote:Op maandag 16 juli 2007 16:34 schreef Thomas87 het volgende:
[afbeelding]
van Hanegem: "Als je verder naar beneden gaat weet je ook meteen waarom ik de Kromme word genoemd"
Dat vind ik nog eens sociaal van je Bayswater.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:37 schreef Bayswater het volgende:
Ik offer me wel op als nummer 3. Nummer 1 op vakantie, nummer 2 een feestje gehad.
quote:-Garudo-
-Dokter: "Later ga ik een bedrijf beginnen genaamd Phanos en zal ik met dat bedrijf Utrecht overnemen!"
Willem van Hanegem: "Als dat gebeurd wordt ik trainer bij Utrecht!"-
quote:-Thomas87-
-van Hanegem: "Als je verder naar beneden gaat weet je ook meteen waarom ik de Kromme word genoemd"-
quote:-Thelonious-
-vHanegem: "Ben jij harthorend ofzo?"-
De opmaak is hier te vinden.quote:-existenz-
-Vroeger was alles beter: 20 jaar geleden kon de teamarts van het mannen elftal tenminste ook nog tieten voelen-
Reuze benieuwd wat dat betekent.quote:Op maandag 16 juli 2007 20:20 schreef Mwanatabu het volgende:
--. . . -. / .-- --- --- .-. -.. . -. / -- .- .- .-. / -.. .- -.. . -.
Nee, is morse.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:20 schreef Rumille het volgende:
Hartslag denk ik.
Vieira en Marquez.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:36 schreef Rumille het volgende:
Om welke twee heren gaat het hier?
Van deze tijdelijke eer ga ik een weekje genieten.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:28 schreef Bayswater het volgende:
Eerst even de tussenstand.
[afbeelding]
plaats naam totaal / gemiddeld / deelnames / poedels
1 Thelonious 31 / 2,21 / 14 / 0
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |