Dit plaatje verschijnt idd op google as je Cassano in toetst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na de Brazilian wax nu ook de Italian wax
Que?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef Thelonious het volgende:
[..]
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.
Een poedel is toch puntje erafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
..., drie puntjes, poedel, snap je?
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een poedel is toch puntje eraf[/blond na lange werkdag]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.
Vandaar...![]()
quote:-ZoneKill-
-Cassano doet voor hoe hij het vrouwenvoetbal liever ziet.-
quote:-HPayne -
-Cassano geniet van bedrijsuitje: Slipcursus in een Mazda-
quote:-gebruikersnaam-
-ik ben luier dan ronaldo-
De opmaak is hier te vinden.quote:-VerrekteZakHooi -
-Kijk eens Hans Kazan, tover ik zo m'n broek weg onder het poepen! -
serieus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef Rumille het volgende:
Wie is die rechter ook alweer?
Is misschien het winnend onderschrift.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef Rumille het volgende:
Boukhari! Ik wist dat het iets met een Bo was.
Nu is ie te flauwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is misschien het winnend onderschrift.![]()
Hmm, eervolle vermelding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Gefeliciteerd, top 3!
Deze vond ik het leukst, al was er genoeg keus deze keer. Nog een eervolle vermelding voor nummer 4 Beschouw.
Hopelijk verliest de winnaar van de poedel de moed niet en doet hij/zij gewoon weer mee!
Verwend kreng.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hmm, eervolle vermelding.![]()
Ik stel voor het beloningssysteem te veranderen en ook voor eervolle vermeldingen punten te gaan verstrekken.
Met het niveau van jouw onderschriften heb je niks gemist.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:21 schreef Maikalo het volgende:
Zo, ben weer even voor een dag of 2 terug om punten te vergaren. Hopelijk heb ik niet teveel gemist
![]()
quote:-Bayswater-
-Back to the future-
quote:-Beschouw-
-Blind: "Ooit maken wij van Sparta een topclub"
Boukhari: "Huhh. Hoebedoelu? "-
quote:-Waaghals-
-wrijf nou niet zo veel door je haren, ik had vroeger ook een dikke bos krullen. moet je kijken wat er nu van over is-
De opmaak is hier te vinden.quote:-BonJovi-
-Blind: "Bouk maar een trip naar Marokko, want bij AZ zit nu al een Arhi. En ik ga mooi naar SPARTAAAAAAAAAA."-
Gelegenheidsupporters dus.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 19:59 schreef Bayswater het volgende:
Gelukkig begreep gebruikersnaam de link, in de jonge jaren Spartaan -toen Ajax en nu weer allebei Sparta.![]()
hij heeft het over blind en boukhari slurfmansquote:
Jajaquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:01 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
hij heeft het over blind en boukhari slurfmans
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebbenquote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Waaghals het volgende:
Uhm trouwens, hoogstwaarschijnlijk ben ik er morgenavond niet, dus mag de nr. 2 de jurering doen.
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 20:32 schreef Waaghals het volgende:
Uhm trouwens, hoogstwaarschijnlijk ben ik er morgenavond niet, dus mag de nr. 2 de jurering doen.
Hoor ik daar enig leedvermaak?quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebben
quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:21 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
geen probleem, want die wil uit principe dat extra jury punt niet hebben
Het is maar een spelletje.quote:Op zaterdag 14 juli 2007 21:56 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Nog één dit ditmaal het podium niet haalt![]()
Scherpquote:Op zondag 15 juli 2007 14:40 schreef BB-King het volgende:
[afbeelding]
"Rustig maar Dirk, mijn schoonpapa zal Feyenoord weer beter gaan maken."
quote:-Bayswater-
- Die jongens geven de bal heus wel terug, Dirkie.-
quote:-BB-King-
- “Rustig maar Dirk, mijn schoonpapa zal Feyenoord weer beter gaan maken” -
quote:- Maikalo-
- Het veld oplopen met een Dirk Kuijt opblaaspop is nooit grappig -
De opmaak is hier te vinden.quote:-andre347-
-vBommel: Dirk, wat vind je van m'n nieuwe deo?-
Lijkt erop. Zomerdipquote:Op zondag 15 juli 2007 21:50 schreef Beschouw het volgende:
Is iedereen op vakantie of zo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |