die had ik ook nog als optie ja... maar ik weet niet hoe oud de foto is?quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
Dit plaatje verschijnt idd op google as je Cassano in toetst.quote:Op donderdag 12 juli 2007 21:15 schreef VerrekteZakHooi het volgende:
Dit is toch Cassano :s?
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:36 schreef Mwanatabu het volgende:
[afbeelding]
Na de Brazilian wax nu ook de Italian wax
Que?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:37 schreef Thelonious het volgende:
[..]
He jammer, geen drie puntjes dit keer? Zoek nog een gemakkelijke kandidaat voor de poedel.
Een poedel is toch puntje erafquote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:40 schreef Thelonious het volgende:
[..]
..., drie puntjes, poedel, snap je?
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:44 schreef Mwanatabu het volgende:
[..]
Een poedel is toch puntje eraf[/blond na lange werkdag]
quote:Op vrijdag 13 juli 2007 18:49 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Ja, maar jij kreeg een poedel van mij omdat je als onderschrift "..." had. Die drie puntjes bedoelde ik.
Vandaar...![]()
quote:-ZoneKill-
-Cassano doet voor hoe hij het vrouwenvoetbal liever ziet.-
quote:-HPayne -
-Cassano geniet van bedrijsuitje: Slipcursus in een Mazda-
quote:-gebruikersnaam-
-ik ben luier dan ronaldo-
De opmaak is hier te vinden.quote:-VerrekteZakHooi -
-Kijk eens Hans Kazan, tover ik zo m'n broek weg onder het poepen! -
serieus?quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:48 schreef Rumille het volgende:
Wie is die rechter ook alweer?
Is misschien het winnend onderschrift.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:03 schreef Rumille het volgende:
Boukhari! Ik wist dat het iets met een Bo was.
Nu is ie te flauwquote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:07 schreef Thelonious het volgende:
[..]
Is misschien het winnend onderschrift.![]()
Hmm, eervolle vermelding.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 19:00 schreef Thelonious het volgende:
Gefeliciteerd, top 3!
Deze vond ik het leukst, al was er genoeg keus deze keer. Nog een eervolle vermelding voor nummer 4 Beschouw.
Hopelijk verliest de winnaar van de poedel de moed niet en doet hij/zij gewoon weer mee!
Verwend kreng.quote:Op vrijdag 13 juli 2007 20:32 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Hmm, eervolle vermelding.![]()
Ik stel voor het beloningssysteem te veranderen en ook voor eervolle vermeldingen punten te gaan verstrekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |