En jij wil nog wel eens punten van mij ontvangen?quote:Op dinsdag 10 juli 2007 20:24 schreef gebruikersnaam het volgende:
mooi, dan krijgen we weer eens een foto uit het heden, ipv de jeugdherinnereningen van een olifant
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.quote:Op woensdag 11 juli 2007 16:25 schreef Mwanatabu het volgende:
In het hijpoteetiese geval dat ik win....zit ik bij de wokboer de 81-ste verjaardag van mijn lieve oma te vieren met sambal bij en mag iemand anders een leuke foto presenteren
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:14 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Geldt ook voor mij. Niet bij de wokboer met oma, maar toch weg vanaf kwart voor 8.
Is mooi kloten. Bas wel op zijn mieter gegeven hoop ik?quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:17 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Gaan de Hunters weer op jacht vanavond?![]()
Gisteren weer tweede, dit keer op 1 punt van nr 1 met een ten onrechte fout gerekende vraag bleek achteraf![]()
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:25 schreef Bayswater het volgende:
Bas presenteert alleen op woensdag. Op dinsdag is hij vaak deelnemer, gister toevallig niet.
Ze hebben nog weleens problemen met de vertaling naar het nederlands toe waar ze weinig aan kunnen doen dus neem ze niets kwalijk.
Ach, dan heb ik het niet eens over nummer 1, een paar ventjes van rond de 20 die volgens de groep die ernaast zat druk in de weer waren met een telefoon en waarbij er mensen van buiten later bij kwamen. Hadden nog nooit meegedaan, leken ongeinteresseerd en waren gelijk na de uitslag weg, wellicht omdat ze met de nababbel hun eigen antwoorden niet meer wisten. Volgende week worden ze wat beter in de gaten gehouden.quote:Op woensdag 11 juli 2007 19:28 schreef Beschouw het volgende:
[..]
Mmm. Ik weet niet wat ik gedaan zou hebben. Tent verbouwd of zoiets.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |