Je hebt zeker elementen vervangen door andere?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:46 schreef Etcetera het volgende:
niet tof meer dit
ik heb een memoryspel gevonden, die het doet én die ik kan aanpassen
pas je 'm aan
doet niet meer
Beter opletten danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Niet tof dit
Gebiologeerd naar Daantje zitten kijken![]()
Nu loop ik achter op schema![]()
Edit: ja, fuck, 't zal weer eens niet.![]()
ik heb de plaatjes vervangen, door die van mijn in de map te zetten en dan up te datenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:55 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt zeker elementen vervangen door andere?
Je hebt dusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb de plaatjes vervangen, door die van mijn in de map te zetten en dan up te daten
als dát al iets veranderd... het is toch alleen inhoud
Laat me raden..je bent met de auto.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 11:46 schreef Mikkie het volgende:
Ik ga naar de uni... lekker opsluiten in de UB
Adieu
jaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:58 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je hebt dus
plaatje001.jpg
plaatje002.jpg
gewoon vervangen door anderen?
Of heb je daarna nog in Director of Flash de boel geupdate?
ga 's naar de stad jijquote:
Lijkt me duidelijk dat het bij het updaten verkeerd gaatquote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
jaer zat een map met foto's bij, en ik heb plaatjes met dezelfde naam erin gezet, dus vervangen en daarna in flash geupdate want anders pakte hij ze niet
ik zal het zo ff checken, maar kan het me bijna niet voorstellenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:02 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Lijkt me duidelijk dat het bij het updaten verkeerd gaat
Waaren de plaatjes buttons gemaakt o.i.d.? Zo ja, dan moet je dat weer even doen.
Kijken of er nog code onder stond en die meenemen.
Weird...is het een project dat je zo hebt gedownload of heb je het gedecompiled?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik zal het zo ff checken, maar kan het me bijna niet voorstellen
want als ik een stuk tekst aanpas, zelfs dan doet het kreng het niet meer
gedownload in een rarretje, gevonden op flashfocusquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Weird...is het een project dat je zo hebt gedownload of heb je het gedecompiled?
Lijkt me ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:13 schreef Etcetera het volgende:
niet dat ik weet
maar als je in een tekstvak de tekst veranderd, dan zijn de eigenschappen van dat tekstvak toch niet veranderd
oud enzoquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0
Hilarisch
Mijn nederige excuses, koning Yuri. Uwe doorluchtigheid krijgt natuurlijk een mailtje zodra iets op internet verschijntquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:17 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mijn nederige excuses, koning Yuri. Uwe doorluchtigheid krijgt natuurlijk een mailtje zodra iets op internet verschijnt
Die heb ik hier zo'n 2 weken geleden nog gepostquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:14 schreef Nembrionic het volgende:
http://youtube.com/watch?v=kYvZnTFpip0
Hilarisch
Ik denk dat ik dat filmpje al zo'n 20 keer heb gekekenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:23 schreef Yurithemaster het volgende:
Deze is ook oud maar wel goed![]()
![]()
http://www.youtube.com/watch?v=Q5im0Ssyyus
Zie bovenstaand commentaarquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:48 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Die heb ik hier zo'n 2 weken geleden nog gepost
Mara ik zeg erbij dat ie oud isquote:Op dinsdag 26 juni 2007 13:50 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik denk dat ik dat filmpje al zo'n 20 keer heb gekeken![]()
![]()
Mara ik zeg nergens dat je hem niet had moeten postenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:04 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Mara ik zeg erbij dat ie oud is![]()
Je had toch geen verplichtingen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 12:49 schreef Soempie het volgende:
Niet tof dit
Gebiologeerd naar Daantje zitten kijken![]()
Nu loop ik achter op schema![]()
Edit: ja, fuck, 't zal weer eens niet.![]()
Feli neslequote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Nesle het volgende:
JEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK ZIT IN VWO5![]()
EN IK GA OVER ZONDER EEN ONVOLDOENDE
4 zessen
5 zevens
3 achten
1 negen
Zo, lekker danquote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Nesle het volgende:
IK ZIT IN VWO5![]()
4 zessen
5 zevens
3 achten
1 negen
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Nesle het volgende:
IK ZIT IN VWO5![]()
4 zessen
5 zevens
3 achten
1 negen
Voer je zo weinig uit ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet van mn begeleider in een scriptieklasje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet van mn begeleider in een scriptieklasje![]()
![]()
Foeiquote:
gewoon tubgirl postenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je ban aanvragen?![]()
Nee dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je ban aanvragen?![]()
neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je had toch geen verplichtingen?
Op de bank of wel in bed?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.![]()
Ik heb de rest van de middag geslapen.![]()
Thanksquote:
Op bed.quote:
Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film. Verder heb ik totaal geen trek meer na de gigalunch van vanmiddag, dus uit eten wordt hem ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar wat staat er vanavond op je schema dan?
Ga je weer alleen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film.
Goed ideequote:Ik denk dat ik lekker op de bank ga hangen met m'n boek en later op de avond een dvd ga kijken.![]()
Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.quote:
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...quote:Goed ideeik ga ook lekker niks doen
![]()
heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.
[..]
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...![]()
![]()
Anders neem je diegene voor erbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ik![]()
Stinkt wel, maar is niet rijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben Timquote:
heb je iemand? of heb je iemand op het oog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb iemandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je iemand? of heb je iemand op het oog?![]()
lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef Soempie het volgende:
* Attentie dames en heren. Yuri is op het moment niet te bereiken.
Msn kruisverhoor.![]()
er staan nog vragen open!quote:
Vertel het lekker alleen aan soempiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet nieuwsgierig hoor
maarrehwiewieiwiewiewiewie
Las ik daar toch bijna het woord luck verkeerdquote:
kun jij veterenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veter het lekker alleen aan soempie![]()
Ja, dat andere ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Las ik daar toch bijna het woord luck verkeerd![]()
Jij niet?quote:
niet veelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zitten er dan geen eendjes in het park vlakbij je huis?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Tim. Was het je vergeten te vertellen. Ik was dit weekend ongesteld.
Je voorspelling klopte dan welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer waarom, maar ik had het hem beloofd te vertellen als het zover was.
Tim zat Mario Party te spelenquote:
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer waarom, maar ik had het hem beloofd te vertellen als het zover was.
En ik woon over 6 nachtjes slapen in Arnhem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ha![]()
Audrey Hepburn heeft in Arnhem gewoontd.![]()
Ik in Amersfoortquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ha![]()
Audrey Hepburn heeft in Arnhem gewoont.![]()
Ik wist eigenlijk wel dat het met een d was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik woon over 6 nachtjes slapen in Arnhem!
waar sta je nu ergens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Neleos het volgende:
Ik wil mij vandaag weer eens de top 500 in jagen.
Top 500 posters? Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Neleos het volgende:
Ik wil mij vandaag weer eens de top 500 in jagen.
ja maar...ik ben een drukbezet manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik zou vaker komen buurten als ik jou was.![]()
Rechtsonderaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Top 500 posters? Waar kan je dat zien?
The science of sleep? Is dat een nieuwe film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb broodjes hamburger hawaii gebouwden ik ga The Science of Sleep kijken.
Wel spijtig dat jullie dan juist nu op komen dagen.![]()
Oohh, ik dacht dat er ook een dag top xxx posters was.quote:
2006quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
The science of sleep? Is dat een nieuwe film?
Juist, ken hem niet.quote:
daar heb ik ook nog een stukje van gezien gisteren, wat een rukfilm. en dan te bedenken dat ik er als kleine homdeck slapeloze nachten van heb gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Juist, ken hem niet.
Ik ga vanavond Child's Play 2 kijken, benieuwd of die net zo slecht is als deel 1 die ik gisteren heb gezien.
Ik had 'm nog nooit gezien, maar hij is echt geniaal slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een stukje van gezien gisteren, wat een rukfilm. en dan te bedenken dat ik er als kleine homdeck slapeloze nachten van heb gehad![]()
Dat is toch met Chuckyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond Child's Play 2 kijken, benieuwd of die net zo slecht is als deel 1 die ik gisteren heb gezien.
Snel, print screen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef Neleos het volgende:
En dan zou ik er nu in moeten staan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch met Chucky![]()
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
Same herequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
Ja hier ook, doodeng vond ik dat toenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Knopje Print Screen indrukken op je toetsenbord.quote:
Toffe smile.quote:
Ik geloof niet dattie dr op zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knopje Print Screen indrukken op je toetsenbord.![]()
Zie je ook niet Prt Sc? Rechtsboven ergens. Boven de deleteknop enzo.quote:
Paint openen en paste doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Wel een Print SysRq, maar die doet niks.
druk op dat knopje, open paint oid, ga naar bewerken, dan plakken en voilaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Wel een Print SysRq, maar die doet niks.
kzzzt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
druk op dat knopje, open paint oid, ga naar bewerken, dan plakken en voila
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik blijf weer hangen, wat niet de bedoeling is.
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?quote:
moest jij niet weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?![]()
Ik wilde weten of het Neleos zou lukken..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moest jij niet weg?![]()
Niet dat ik je weg wil hebben hoor![]()
jaloersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk naar werchter![]()
Nahja, eeh. Ik zag jullie posts pas laat enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?![]()
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk naar werchter![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, eeh. Ik zag jullie posts pas laat enzo.
En ga eens weg![]()
![]()
![]()
Ik kan ook geen vrij meer krijgen voor Lowlands. Wordt ook nog spannend straks hoe ik dat ga doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben alleen vergeten om vrij te vragen, dus heb nog wat te doen op m'n werk morgenochtend
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan ook geen vrij meer krijgen voor Lowlands. Wordt ook nog spannend straks hoe ik dat ga doen
Oke. succes dan he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!
Dat lukte zelfs mij, dus er is hoopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt nog een succes met inbouwen trouwens
In oktober heb ik ook een week, in februari zelfs anderhalf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe je goed![]()
Maar ik wil in oktober een week naar egypte om te duiken en in februari snowboarden in oostenrijk, dus hecht wat minder aan de zomervakantie
Sommige mensen hebben alles, anderen een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In oktober heb ik ook een week, in februari zelfs anderhalf.
Tja, onderwijs he...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Sommige mensen hebben alles, anderen een beetje
En ik maar ploeteren....quote:
Dus heb je geen vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ik zit niet acht maanden op mijn luie reet. Ik heb een bijbaantje waar ik nu dus bijna full time werk.
ik moet ook nog 2,5 week werken, alleen ik heb maar 5 weken vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Als ik nou helemaal geen vakantie heb (hele zomer fulltime werken), vinden jullie mij dan allemaal zielig?
Ja,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Als ik nou helemaal geen vakantie heb (hele zomer fulltime werken), vinden jullie mij dan allemaal zielig?
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik al drie jaar niet echt op vakantie ben geweest, dan wel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef geenaam het volgende:
Huilliee!!!
inderdaad moet ie maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef geenaam het volgende:
Nee, wij zijn eerlijk!
Hoho, ik heb werk!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:37 schreef wyccie het volgende:
Luilakken!
Waarvoor?quote:
Ik blaat je, ik blaat je, je bent een lieve lulquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:44 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik haat je, Ik haat je, je bent een gore lul
Ik haat je, Ik haat je, met al je flauwe kul
Altijd zuipen, altijd zat en ik moet altijd maar weer plat,
Ik haat je, Ik haat je, zeikerd, stomme sul
Ik haat je, Ik haat je, mesthoop, wurm, luis
Ik haat je, Ik haat je, slijm in kolengruis,
Je vrienden zijn al net zo dom en net zo leeg en geil en stom
Ik haat je, Ik haat je, ik schop je in je kruis
Ik haat je, Ik haat je, je maakt me idioot
Ik haat je, Ik haat je, met al je stom gekloot.
Televisie, weekendquiz, Sylvie Meis vind je ook niet mis
Ik haat je, Ik haat je, waarom ben je niet dood?
(Brigitte Kaandorp)
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Tim. Was het je vergeten te vertellen. Ik was dit weekend ongesteld.
quote:
quote:
quote:
Ik kan dat altijd ruiken bij mensen. Echt genieten is dat.quote:
Hier ook.quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:02 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Laat even weten hoe die was. Wilde hem 2 weken geleden gaan kijken maar er ging wat fout
![]()
Aflossing van de wachtquote:
Weltrusten danquote:
Ach, zie mijn post geschiedenis..quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:37 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Hoezo mod jij?
Ga dan....quote:Op woensdag 27 juni 2007 00:49 schreef geenaam het volgende:
Ik doelde meer hier op Wikkie:
Sollicitatiebrief
Trusten..Laat mij nou eens naar bed gaan..
Dan blijf je toch gewoon wakker tot morgen ochtend?quote:Op woensdag 27 juni 2007 01:02 schreef wyccie het volgende:
Bleh, ik kan er niet van slapen als ik er niet op kan komen. En ik wil het niet gaan opzoeken omdat ik dan niet meer mee kan doen. Het zit ergens diep in mijn achterhoofd. Te diep.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |