Nee dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je ban aanvragen?![]()

neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je had toch geen verplichtingen?

Op de bank of wel in bed?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.![]()
Ik heb de rest van de middag geslapen.![]()

Thanksquote:

Op bed.quote:

Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film. Verder heb ik totaal geen trek meer na de gigalunch van vanmiddag, dus uit eten wordt hem ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar wat staat er vanavond op je schema dan?

Ga je weer alleen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film.
Goed ideequote:Ik denk dat ik lekker op de bank ga hangen met m'n boek en later op de avond een dvd ga kijken.![]()

Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.quote:
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...quote:Goed ideeik ga ook lekker niks doen
![]()

heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.
[..]
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...![]()
![]()

Anders neem je diegene voor erbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ik![]()

Stinkt wel, maar is niet rijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]

Aangenaam, ik ben Timquote:

heb je iemand? of heb je iemand op het oog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]

Heb iemandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je iemand? of heb je iemand op het oog?![]()

lolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:48 schreef Soempie het volgende:
* Attentie dames en heren. Yuri is op het moment niet te bereiken.
Msn kruisverhoor.![]()

er staan nog vragen open!quote:

Vertel het lekker alleen aan soempiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Etcetera het volgende:
ik ben niet nieuwsgierig hoor
maarrehwiewieiwiewiewiewie

Las ik daar toch bijna het woord luck verkeerdquote:

kun jij veterenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:52 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Veter het lekker alleen aan soempie![]()

Ja, dat andere ook.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Las ik daar toch bijna het woord luck verkeerd![]()

Jij niet?quote:

niet veelquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:06 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Zitten er dan geen eendjes in het park vlakbij je huis?

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:14 schreef wyccie het volgende:
Oh ja, Tim. Was het je vergeten te vertellen. Ik was dit weekend ongesteld.

Je voorspelling klopte dan welquote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer waarom, maar ik had het hem beloofd te vertellen als het zover was.

Tim zat Mario Party te spelenquote:

quote:Op dinsdag 26 juni 2007 18:16 schreef wyccie het volgende:
Ik weet niet meer waarom, maar ik had het hem beloofd te vertellen als het zover was.

En ik woon over 6 nachtjes slapen in Arnhem!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ha![]()
Audrey Hepburn heeft in Arnhem gewoontd.![]()

Ik in Amersfoortquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:09 schreef Neleos het volgende:
Ha![]()
Audrey Hepburn heeft in Arnhem gewoont.![]()

Ik wist eigenlijk wel dat het met een d was.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:13 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
En ik woon over 6 nachtjes slapen in Arnhem!

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |