quote:Op dinsdag 26 juni 2007 15:00 schreef Nesle het volgende:
JEAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA
IK ZIT IN VWO5![]()
EN IK GA OVER ZONDER EEN ONVOLDOENDE
4 zessen
5 zevens
3 achten
1 negen
Voer je zo weinig uit ?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet van mn begeleider in een scriptieklasje![]()
![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:40 schreef LadyBlack het volgende:
Ik moet van mn begeleider in een scriptieklasje![]()
![]()
Foeiquote:
gewoon tubgirl postenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je ban aanvragen?![]()
Nee dat hoeft niet hoorquote:Op dinsdag 26 juni 2007 16:46 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zal ik een ban voor je ban aanvragen?![]()
neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 14:36 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je had toch geen verplichtingen?
Op de bank of wel in bed?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
neuh, maar daarom heb ik nog wel een schema.![]()
Ik heb de rest van de middag geslapen.![]()
Thanksquote:
Op bed.quote:
Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film. Verder heb ik totaal geen trek meer na de gigalunch van vanmiddag, dus uit eten wordt hem ook niet.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:09 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar wat staat er vanavond op je schema dan?
Ga je weer alleen?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Cashback draait vanavond niet, dus morgen maar naar de film.
Goed ideequote:Ik denk dat ik lekker op de bank ga hangen met m'n boek en later op de avond een dvd ga kijken.![]()
Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.quote:
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...quote:Goed ideeik ga ook lekker niks doen
![]()
heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ikquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Een vriendin van me wilde wel mee, maar toen ze hoorde dat de film pas om 10 uur begint begon ze te twijfelen. Morgen hoor ik wel of ze mee gaat of niet.
[..]
Of je begint alvast met je zoektocht naar een rijke stinkerd...![]()
![]()
Anders neem je diegene voor erbij.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
heb al wel iemand maar veel geld valt er niet te halen denk ik![]()
Stinkt wel, maar is niet rijk?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Aangenaam, ik ben Timquote:
heb je iemand? of heb je iemand op het oog?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Heb iemandquote:Op dinsdag 26 juni 2007 17:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
heb je iemand? of heb je iemand op het oog?![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |