waar sta je nu ergens?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Neleos het volgende:
Ik wil mij vandaag weer eens de top 500 in jagen.
Top 500 posters? Waar kan je dat zien?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:28 schreef Neleos het volgende:
Ik wil mij vandaag weer eens de top 500 in jagen.
ja maar...ik ben een drukbezet manquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:26 schreef Soempie het volgende:
Ja, ik zou vaker komen buurten als ik jou was.![]()
Rechtsonderaan.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
Top 500 posters? Waar kan je dat zien?
The science of sleep? Is dat een nieuwe film?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:33 schreef Soempie het volgende:
![]()
Ik heb broodjes hamburger hawaii gebouwden ik ga The Science of Sleep kijken.
Wel spijtig dat jullie dan juist nu op komen dagen.![]()
Oohh, ik dacht dat er ook een dag top xxx posters was.quote:
2006quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:36 schreef Neleos het volgende:
[..]
The science of sleep? Is dat een nieuwe film?
Juist, ken hem niet.quote:
daar heb ik ook nog een stukje van gezien gisteren, wat een rukfilm. en dan te bedenken dat ik er als kleine homdeck slapeloze nachten van heb gehadquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Neleos het volgende:
[..]
Juist, ken hem niet.
Ik ga vanavond Child's Play 2 kijken, benieuwd of die net zo slecht is als deel 1 die ik gisteren heb gezien.
Ik had 'm nog nooit gezien, maar hij is echt geniaal slecht.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:43 schreef Homdeck het volgende:
[..]
daar heb ik ook nog een stukje van gezien gisteren, wat een rukfilm. en dan te bedenken dat ik er als kleine homdeck slapeloze nachten van heb gehad![]()
Dat is toch met Chuckyquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:41 schreef Neleos het volgende:
Ik ga vanavond Child's Play 2 kijken, benieuwd of die net zo slecht is als deel 1 die ik gisteren heb gezien.
Snel, print screen!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:50 schreef Neleos het volgende:
En dan zou ik er nu in moeten staan.
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dat is toch met Chucky![]()
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
Same herequote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
Die vond ik jaren geleden doodengHeb met m'n knuffelbeer achter de bank gezeten, serieus.
![]()
Ja hier ook, doodeng vond ik dat toenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:49 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
Knopje Print Screen indrukken op je toetsenbord.quote:
Toffe smile.quote:
Ik geloof niet dattie dr op zit.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 20:55 schreef Soempie het volgende:
[..]
Knopje Print Screen indrukken op je toetsenbord.![]()
Zie je ook niet Prt Sc? Rechtsboven ergens. Boven de deleteknop enzo.quote:
Paint openen en paste doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Wel een Print SysRq, maar die doet niks.
druk op dat knopje, open paint oid, ga naar bewerken, dan plakken en voilaquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:04 schreef Neleos het volgende:
Wel een Print SysRq, maar die doet niks.
kzzzt!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Homdeck het volgende:
[..]
druk op dat knopje, open paint oid, ga naar bewerken, dan plakken en voila
ik ookquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:07 schreef Soempie het volgende:
Ik blijf weer hangen, wat niet de bedoeling is.
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?quote:
moest jij niet weg?quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?![]()
Ik wilde weten of het Neleos zou lukken..quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
moest jij niet weg?![]()
Niet dat ik je weg wil hebben hoor![]()
jaloersquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk naar werchter![]()
Nahja, eeh. Ik zag jullie posts pas laat enzo.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:16 schreef Soempie het volgende:
[..]
Had je daar nu echt 7 minuten voor nodig?![]()
Coolquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:17 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga trouwens hoogstwaarschijnlijk naar werchter![]()
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:20 schreef Neleos het volgende:
[..]
Nahja, eeh. Ik zag jullie posts pas laat enzo.
En ga eens weg![]()
![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |