Ik kan ook geen vrij meer krijgen voor Lowlands. Wordt ook nog spannend straks hoe ik dat ga doenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:22 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ben alleen vergeten om vrij te vragen, dus heb nog wat te doen op m'n werk morgenochtend
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:26 schreef Neleos het volgende:
[..]
Ik kan ook geen vrij meer krijgen voor Lowlands. Wordt ook nog spannend straks hoe ik dat ga doen
Oke. succes dan he.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:27 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik ga het morgen heel lief vragen, ik heb deze zomer maar 3 weken nodig, terwijl je er 4 mag opnemen tijdens de bouwvak. Ik heb vertrouwen dat het goed gaat komen
Doe je goedquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!
Dat lukte zelfs mij, dus er is hoopquote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:39 schreef Mikkie het volgende:
Dat wordt nog een succes met inbouwen trouwens
In oktober heb ik ook een week, in februari zelfs anderhalf.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:49 schreef TradeMarkie het volgende:
Doe je goed![]()
Maar ik wil in oktober een week naar egypte om te duiken en in februari snowboarden in oostenrijk, dus hecht wat minder aan de zomervakantie
Sommige mensen hebben alles, anderen een beetjequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:53 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
In oktober heb ik ook een week, in februari zelfs anderhalf.
Tja, onderwijs he...quote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:54 schreef TradeMarkie het volgende:
Sommige mensen hebben alles, anderen een beetje
En ik maar ploeteren....quote:
Dus heb je geen vakantie.quote:Op dinsdag 26 juni 2007 22:41 schreef wyccie het volgende:
Ik zit niet acht maanden op mijn luie reet. Ik heb een bijbaantje waar ik nu dus bijna full time werk.
ik moet ook nog 2,5 week werken, alleen ik heb maar 5 weken vakantiequote:Op dinsdag 26 juni 2007 21:45 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nog een kleine 2,5 week 'werken' (zwemmen, sportdag, rapportjes uitreiken, enz) en dan ruim 6 weken vakantie!
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Als ik nou helemaal geen vakantie heb (hele zomer fulltime werken), vinden jullie mij dan allemaal zielig?
Ja,quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:10 schreef Mikkie het volgende:
Als ik nou helemaal geen vakantie heb (hele zomer fulltime werken), vinden jullie mij dan allemaal zielig?
Neequote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:15 schreef Mikkie het volgende:
[..]
En als ik zeg dat ik al drie jaar niet echt op vakantie ben geweest, dan wel?
quote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:23 schreef geenaam het volgende:
Huilliee!!!
inderdaad moet ie maar niet gaan werkenquote:Op dinsdag 26 juni 2007 23:32 schreef geenaam het volgende:
Nee, wij zijn eerlijk!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |