Nee okequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:05 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik heb de achterkant van alledrie gelezen.En de eerste pagina van 'De Biograaf'. Beviel wel.
![]()
Zo koop ik altijd boeken
We zijn niets anders van je gewend soempiequote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:21 schreef Soempie het volgende:
Ik ben een beetje in een warrige bui vandaag. Zou uit eten gaan, maar ben ik vergeten (terwijl ik het net nog tegen Nem zei. Zo goed is m'n geheugen dus blijkbaar). Werd net gebeld, maar toen had ik al chinees gehaald.
![]()
En na het boodschappen doen kwam ik thuis, fiets weg. Ik best pissig, bedenk ik me 10 minuten later dat m'n fiets nog bij de supermarkt staat.![]()
Verder gaat alles goed.![]()
Dat niet, maar blijkbaar let hij ook niet erg op.quote:
Leuk zo'n afscheidscadeauquote:Op zaterdag 23 juni 2007 20:13 schreef Mikkie het volgende:
Zo...vandaag laatste dag op m'n werk gehad. Vrij standaarddagje, weinig bijzonders
Na 't werk wel als bedankje van de eigenaars een mooi Camel horloge gekregen
quote:Op zaterdag 23 juni 2007 19:28 schreef Soempie het volgende:
Nem had ook wel beter op kunnen letten om me er op te wijzen.![]()
Nem says: wat staat er verder op de planning?
Soemp says: hmm, ik moet hier afwassen en opruimen
Soemp says: en vanavond uit eten en voetbal
.....
Nem says:goed zo Ik ga nu koken
............
Soemp says: ik heb geen trek in pasta..even bekijken wat ik ga maken
![]()
Dat is inderdaad lekker!quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:26 schreef Mikkie het volgende:
Fooi is altijd leuk
Inkomsten waar je geen belasting over hoeft te betalen
Dat ga ik wel missen, elke week die 20-25 euro extra, los in het handje...
Welke toko werk jij?quote:Op zaterdag 23 juni 2007 23:57 schreef Nesle het volgende:
[..]
Dat is inderdaad lekker!
Dit weekend alleen 37 euro fooi25 voor iedere werknemer die desbetreffende dag aan het werk was en nog 12 euro van andere dagen.
waren veel zakenlui die de hele toko hadden gereserveerd enzo
Dat hangt er vanaf wat je in huis hebtquote:
Hier is genoeg, brood, aardbeien ,kersen, chips en weet ik watquote:Op zondag 24 juni 2007 02:47 schreef Neleos het volgende:
Ik heb alleen maar een zak chips.
Same hierquote:Op zondag 24 juni 2007 03:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een enorme snoepkont.
Join the club, kan ook eten wat ik wil.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
Ik niet, zoet spul moet ik juist niet hebben, zoute troep eet ik wel veels teveel. Chips, noten, pinda's en anders.
Maarja, maakt ook niet uit, ik kan eten wat ik wil, ik kan niet dik worden, zelfs niet als ik dat wil.
Inderdaad handig ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club, kan ook eten wat ik wil.![]()
Leuk als er mensen in de buurt zijn die wel uit moeten kijken wat ze eten.quote:
En maar klagen; ik ben wel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht!quote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef wyccie het volgende:
Al die Sonja Bakkeraars....![]()
Soms slaan we door. Mensen die er prima uitzien en toch gaan lijnen.![]()
Nesle zal er wel weer een opmerking over maken maarquote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef wyccie het volgende:
Al die Sonja Bakkeraars....![]()
Soms slaan we door. Mensen die er prima uitzien en toch gaan lijnen.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:
Speciaal voeltquote:Op zondag 24 juni 2007 03:41 schreef Neleos het volgende:
Dit was volgens mij de allereerste keer dat ik iemand uitgescholden heb voor newbie.![]()
Goedemorgenquote:
neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Ik lag er om 5 uur in..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaan, één voordeel: vrijdag is mijn volgende werkdag pas weer!
![]()
Ik ben er niet eens ingeweest!quote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Vanochtend in de trein al een beetje gehad, gaat nu wel weer lekkerquote:
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoonquote:
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pcquote:Op zondag 24 juni 2007 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoon
Heb m'n jaarlijkse bbq-en-bier-feest achter de rug, dan slaap ik zelden langer dan 1 minuutquote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef ChopperMick het volgende:
Wat heb je gedaan Tim? Vertel, vertel!
Wel een watervast toetsenbord, maar de rest van de pc heeft geen zwemles gehadquote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pc
Altijd leuk natuurlijk! En bbq-en zonder bier bestaat natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb m'n jaarlijkse bbq-en-bier-feest achter de rug, dan slaap ik zelden langer dan 1 minuut
Oei, dat zuigt op je vrije dag....quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef Nesle het volgende:
Goeiemiddag, ik ben aan de leer voor mijn laatste toets
Ze zijn hier een soort van motorcross rondjeswedstrijd aan het houden ofzo, werd om 9 uur mijn bed al uit gerommeld.
Ja, gek is dat he?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo vaak geen zin in opruimen als 't een bende is?
Wou eerst gewoon mijn oude houden maar toen ik deze zag moest ik hem gewoon nemenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef iamredleader het volgende:
Hee, iedereen is bezig met nieuwe avatars?
Klinkt inderdaad meer als een soempieactiequote:Op zondag 24 juni 2007 15:19 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de echte Soempieactie was geweest om tijdens het opvangen van de lepel je bak ijs op z'n kop op straat te laten vallen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik was als eerste op de plek en 5 min later herkende ik Hawaii_Tim en toen kwam B.ertha, redleader en neleos en als laatste kwam nembrionic en 3 minuten nadat nem er was begon het toch te stort regenen en te onweren. toen hebben we maat tot half 5 gewacht op enentuele laat komers en zien we vertrokken naar de pub. kwart voor 6 belde saskia op om te vragen waar we zatten dus die was er ook na een kwartiertje. daarna gingen we nog wat eten en zijn we vertrokken nara de bowlingbaan. daar hebben we zeer gezeliig gebowld, heb geen score bijgehouden maar dacht dat neleos de meeste punten had. toen was het kwart over 9 en liepen we naar het station warana iedereen zo'n beetje zijn eigen weg ging en ik nog een somepie actie maakte en toen wa sik om 12 uur weer in assen.
Ja, je was net te laat met SMS-en, ik zat nét in de treinquote:Op zondag 24 juni 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaalEven de groeten uit Noorwegen
Ik heb hier internet via de tv dus het werkt allemaal niet zo soepel, maar ik kan toch even mijn mail checken en natuurlijk de groeten doen op fokHoe is het hier? Hoe was de meet? Ik heb geloof ik Nem net te laat gesmst om de groeten aan jullie te doen
Hier is het geweldigDe hele nacht door licht, echt absurd. Alleen de laatste dagen wel veel regen gehad (hoewel vandaag het zonnetje weer lekker doorbrak
) Nog 1,5 week te gaan
Eigenlijk was je te laat met je mobiel checken, had al veel eerder gestuurd dan je antwoordequote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je was net te laat met SMS-en, ik zat nét in de trein
Ben je wel op tijd terug voor je verjaardag dan?
In deze periode van het jaar kun je geen poollicht zien..dat is wel jammer
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:33 schreef MaJo het volgende:
Bedankt yuriWel een korte meet dan deze keer
En ik ben nu wel heel benieuwd naar je soemp actie
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naja de trein utrecht CS groningen ging om 21:20 en het was al 21:17 dus ik kom de roltrap en en zie de trein staan dus ik stap in net op tijd want toen ik ging zitten begon de trein met rijden. dus zit lekker en kijk naar buiten zie ik later station woerden voorbij gaan dus ik denk hmm die zag ik volgens mij niet op de heenweg. hoor ik ietsje later volgende halt station gouda met daarna rotterdam alexander en als eindbestemming rotterdam CS![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]dat is écht een Soempie-actie!!! Ik ben ook al eens op die manier in Gouda beland
echt, geen grapje!! Ook vanaf Utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies hetzelfde.lol
![]()
Guilty as chargedquote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk was je te laat met je mobiel checken, had al veel eerder gestuurd dan je antwoorde
Gelukkig maarquote:Yep we komen uiterlijk 4 juli terug dus dan heb ik nog een paar dagen om me voor te bereiden op mijn verjaardag
Ooglapjesquote:Jammer van het poollicht inderdaadTijdens midzomernacht was het overigens zo bewolkt dat het daardoor wel een beetje donker was, dat was wel jammer... Maar de echte midzomernacht (metereologisch gezien) was gisteren en toen was het echt nog hartstikke licht 's nachts
Ik slaap er wel een stuk onrustiger door, is echt wennen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ik had nog wel een soempieactie gistermaar dat was voor de meet
we moesten nog prijzen ophalen voor de poolclub (gisteren seizoensafsluiting) en we wisten ongeveer waar we zijn moesten. ben ik gaan vragen bij een ijstentje, die voor een winkel stond.
Etc: "wij zoeken een medaillezaak"
Meisje draait zich om en wijst naar de winkel achter haar: "Die misschien"
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
het ergste was nog dat mijn vriend en z'n kameraad het wél al hadden gezien en iets hadden van: "Ehm... Etcetera... joehoe"
![]()
Eeeeh. ik dacht 100K?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wou eerst gewoon mijn oude houden maar toen ik deze zag moest ik hem gewoon nemen![]()
Wel jammer dat ik hem helemaal moest verneuken omdat je plaatje niet groter mag zijn dan 10kb![]()
Het is een opleiding van het NIBE-SVV, met een heus diploma aan het einde. Geen bachelors of zo, maar bijvoorbeeld erg nuttig voor iemand in het bankwezenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef B.ertha het volgende:
@iamredleader: is dat echt een studie? of een cursus? Nouja, 120 uur moet iig te doen zijn in een jaarSucces
* Het icoontje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kB).quote:
Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:43 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maak ik Penne Rigato (pasta voor de leken onder ons), met Italiaanse roerbakgroenten, aangevuld met olijven. Dan een tomaat-pesto-kaas sausje eroverheen, en een glaasje witte wijn voor het genot.![]()
![]()
Trouwens, vanochtend episode 4 van seizoen 3 van Battlestar Galactica gekeken:
the Adama manoeuvre
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
sir yes sirquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera: meer spammen
Soempie: plaats een Soempie (actie of post)
Nem: doe je topic-totals eens wat omhoog krikken
B.ertha: waar ben je?
En de rest: komop, dit is geen tempo voor een zondagmiddag kwart voor zes???![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
Wij als in koninklijk meervoud?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wij eten overigens pasta met zelfgemaakte bolognese-saus
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:08 schreef Etcetera het volgende:
vandaag een afbakbroodje (vanaf nu asbakbroodjeniet omdat het niet smaakte maar vanwege een slechthorende mafkees
) en kipnuggets en patat
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:11 schreef Etcetera het volgende:
oh ik heb vorige week ontdekt dat kookpudding echt moet koken anders is het te dun om echt lekker te smaken
poging 1 (chocolade) helaas mislukt
poging 2 (vanille) gelukt
had het liever andersom gezien
ik heb vandaag een afbakbroodje, kipnuggets en patat gegeten. maar iemand verstond afbakbroodjes als asbakbroodjesquote:
Ik ook, inrichten van m'n nieuwe kamer (als ik er een heb)quote:
ik dacht aan een ander goed doelquote:Op zondag 24 juni 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, inrichten van m'n nieuwe kamer (als ik er een heb)
Oh yeah, puntje voor mij!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht aan een ander goed doel
maar eerlijk gezegd is het jouw beter
Cookie Dough is volgens mij idd 1 van de populairdere soorten, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is Cookie Dough niet altijd ontzettend populair?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Mag ik jullie even op deze post wijzen?
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's. II
Lief he???
moet je ze Halfbaked eens voorschotelenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm 'kay. Dat is namelijk wat ik altijd hoor van m'n bestuursgenootjes...
"OEH BEN EN JERRY'S COOKIE DOUGH!!!! OEH OEH OEH!!!
!"
Katten en dan vooral kittensquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Lief he???
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Lief he???
Ook dat natuurlijkquote:
Ah, ok, de mannen dusquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Ik bedoelde eigenlijk ik, mijn broer en mijn vader.
ik had een heel verhaal in gedachten over een kat die dol is op tosti's en ze van borden afjat en snel opeetquote:Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:
Mikkie - Tikkie - Tokkie - Tosti ??
Dat is zó vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Cookie Doughquote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:zeg ze maar dat Halfbaked een combinatie is van 2 B&J soorten
- Cookie Dough
- Chocolate Fudge Brownie
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, ok, de mannen dus![]()
Alles goed verder?
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zó vet
Wat ik trouwens ook een verschrikkelijke mooie scene vond, onder andere vanwege de muziek(want die is in BSG nou eenmaal super) was de sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yup. De muziek is waanzinnig goed
![]()
Dat zachte deuntje alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een goede quote:
"That's it! No more mister nice Gaius!"
![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Van het weekend naar een feestje voor het goede doel geweest. Erg gezellig
Die muziek heb ikquote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. De muziek is waanzinnig goed
![]()
quote:Dat zachte deuntje alsDie heb ik dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook de muziek in het operahuis..Jaquote:En een goede quote:
"That's it! No more mister nice Gaius!"
![]()
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
Mensen die onder de armoedegrens leven. De voedselbankquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die onder de armoedegrens leven. De voedselbank
Hoe kom je aan al de muziek? Ik wil eigenlijk gewoon een soundtrack kopen met alles erop en eraanquote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die muziek heb ik
[..]
Die heb ik dacht ik ook
Ook de muziek in het operahuis..
[..]
Ja
Mikkie was nogal een maf beest, dus het was Mikkie -> Josti -> Tostiquote:Op zondag 24 juni 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
de logica
hoe is die overgang tot stand gekomen
Daunlooiuh!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al de muziek? Ik wil eigenlijk gewoon een soundtrack kopen met alles erop en eraan![]()
Vrouwenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, zullen we gewoon de hele pagina volspammen?![]()
Ownee, kan niet, want Etcie heeft al een keer gepost
Volgende keer beter?![]()
*edit* en Tim ook![]()
* iamredleader xs4all email aanzwengelt *quote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik kan je natuurlijk wel 3 MP3's toemailen![]()
Wij hebben ook een konijn gehad, de onofficiële naam daarva was Godzillaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Wij hadden vroeger een konijn, bij m'n ouders. Was ook een gestoord beestheette Flits, omdat 'ie zo graag met enorme snelheid door de tuin rende. Had 'ie helemaal een soort van route, die hij blind rende.
Maar echt, blind, met de ogen dicht dus. En een keertje deed m'n vader nietsvermoedend de keukendeur open, rent dat konijn er in volle vaart tegenaan *pok* en nog een keer, omdat 'ie verdwaasd keek
Ach, het was echt een heel lief en knuffelbaar konijn. Heb nog foto's in m'n FoBo zitten![]()
Ik ga je gelijk 3 nummers mailen..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader xs4all email aanzwengelt *
Ik ga nu koffie drinken en verder werken aan het album![]()
![]()
het zal ook wel eens goed zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, zullen we gewoon de hele pagina volspammen?![]()
Ownee, kan niet, want Etcie heeft al een keer gepost
Volgende keer beter?![]()
*edit* en Tim ook![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mikkie was nogal een maf beest, dus het was Mikkie -> Josti -> Tosti
Het leukste was nog dat ze beter reageerde als m'n broer riep dat er eten was (die die kat dus Tosti noemde) dan als m'n moeder dat deed, en die gebruikte de originele naam
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
Heb ik eerst je mailadres nodigquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan mijn email ook in de ontvangers lijst![]()
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben ook een konijn gehad, de onofficiële naam daarva was Godzilla
Nee juist niet, was een vrij klein konijn. Daarom vond ik de naam Godzilla ook zo leukquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
was 'ie zo groot dan? Of klom 'ie langs de regengoot naar boven?
![]()
Grapjasquote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Heb je m'n email adres niet meer? m'n achternaam apestaartje xs4all punt NL ! En m'n achternaam wel goed schrijven
Can't live with 'm, can't live without 'mquote:
Ik was eigenlijk van plan de foto te postenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Can't live with 'm, can't live without 'm
Kloptquote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef iamredleader het volgende:
Dat tweede nummer, "metamorphosis five", dat is als Starbuck in haar flatje op Caprica de radio/lp speler aanzet, en nog even een sigaar uit een of andere doos haalt... wauw, wat een prachtig piano stuk.
quote:Maar ook "the opera house" muziek is waanzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad, je smaak in deze is fantastisch![]()
science fiction bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef Nesle het volgende:
Is dat Battlestar Galatica SF?
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeetquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
oh ja ik had nog een soortvanbijnasoempieactie tijdens de minimeetsoempie had lepels meegenomen
en ik liet de mijne bijna op de grond donderen, kon 'm nog net opvangen tussen m'n benen
ik moest even gravenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeet![]()
quote:
al die smiliesquote:
Heel veel. Ik heb donderdag m'n laatste tentamen over 9 hoofdstukken. Ik heb ze afgelopen week allemaal gelezen.quote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef Nesle het volgende:
Pff, ik schijt hem nu toch wel voor alle cijfers dinsdag.
Ik denk wel dat ik over ben, maar in de laatste week tellen zowat al die toetsen dubbel zoveel keer meeik wou dat het alvast dinsdag was
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
Mag ik ze ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef iamredleader het volgende:
* checkt email
* luistert liedjes
* is blijthanks, Nem!
Op de familiedagquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera: meer spammen
Soempie: plaats een Soempie (actie of post)
Nem: doe je topic-totals eens wat omhoog krikken
B.ertha: waar ben je?
En de rest: komop, dit is geen tempo voor een zondagmiddag kwart voor zes???![]()
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
Klopt.quote:
Dankje!quote:
Ook op de concertdagquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeet![]()
Echt?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel. Ik heb donderdag m'n laatste tentamen over 9 hoofdstukken. Ik heb ze afgelopen week allemaal gelezen.![]()
Vandaag heb ik:
- bij twee hoofdstukken de vragen gemaakt![]()
- van drie hoofdstukken een samenvatting geschreven![]()
Even voor de duidelijkheid: dit is de tweede keer ooit dat ik voor een tentamen de boeken uit heb.Ik ben gewoon zo goed bezig nu - voor het laatste tentamen van het jaar (
).
Ik denk dat ik er wel een 9 uit kan slepen op deze manier!![]()
Trein, 09:00? Of was dat een andere dag?quote:
Huh? Ik volg je helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trein, 09:00? Of was dat een andere dag?
Oh, ik had lepels en bekertjes mee om het ijs in te doen. Alles snel in m'n goede tas gedaan, maar vergeten een plastic zakje mee te nemen. Dus toen het ijs op was en ik alles wilde opruimen zat ik wel even te kijken.. 'ehh'quote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ja Soemp, wat was je actie tijdens de minimeet?
Je had toch een boete opgelopen voor zwartrijden. Vóór 09:00 reizen met je OV?quote:
Oja, ja dat was die dag. Ik dacht dat je bedoelde waar jij bij was.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had toch een boete opgelopen voor zwartrijden. Vóór 09:00 reizen met je OV?
Neequote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ja dat was die dag. Ik dacht dat je bedoelde waar jij bij was.![]()
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Als ik jou was zou ik lekker naar bed gaan en je was morgenochten ophangen
Het was meer een sliding dan een tekkel?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.![]()
Oja, ik zat in de trein keihard aantekeningen te maken. Zegt een meneer naast me: 'nou, jij mag ook wel eens wat aan je handschrift doen.' Echt, wtf?ik zat in de trein, dan kan ik niet netjes schrijven
![]()
En in de bus was ook mooi. Kwam een mevrouw met een tekkel de bus in. Die tekkel keek echt al bang bij binnenkomst.Toen de bus ging rijden begreep ik het beest: het arme dier gleed de hele vloer over. Bus naar links, tekkel glijdt naar rechts. Bus remt, tekkel naar voren. En niet een klein beetje..
![]()
Dan al? Misschien moet je je filter een leegmakenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.![]()
Omdat je ieder jaar weer leest dat er één of andere puber z'n kop uit het noodluik steekt en 'm kwijt raakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef erkel het volgende:
Haha mooi van die tekkel![]()
Gister ook wat smerigs meegemaakt in de busWas nogal warm en benauwd in de bus en echt bomvol. En halverwege de reis zie ik ineens een meisje 2 stoeltjes voor me voorover vallen en haar hele maaginhoud eruit gooien
![]()
Meisje uit de bus, paar minuten laten bekomen en toen maar weer verder. De rest van de reis was het genieten van de geur van haar maaginhoudEcht, het stonk naar hondenbrokken ofzo
![]()
Nadat de bus weer verder reed trouwens, kon de nooduitgang in het dak ineens wel een stukje open. Dat gaf echt direct verkoeling, waarom dat nou niet eerder kon![]()
Dat luik kon gewoon op een doorluchtstand, zo leek het iig. Was maar een opening van een paar centimeter.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je ieder jaar weer leest dat er één of andere puber z'n kop uit het noodluik steekt en 'm kwijt raakt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was meer een sliding dan een tekkel?![]()
Hup naar bed danquote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben zo moe dat ik je grap nu net pas begreep.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |