quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Wij hebben ook een konijn gehad, de onofficiële naam daarva was Godzilla
Nee juist niet, was een vrij klein konijn. Daarom vond ik de naam Godzilla ook zo leukquote:Op zondag 24 juni 2007 19:19 schreef iamredleader het volgende:
[..]
was 'ie zo groot dan? Of klom 'ie langs de regengoot naar boven?
![]()
Grapjasquote:Op zondag 24 juni 2007 19:17 schreef iamredleader het volgende:
Heb je m'n email adres niet meer? m'n achternaam apestaartje xs4all punt NL ! En m'n achternaam wel goed schrijven
Can't live with 'm, can't live without 'mquote:
Ik was eigenlijk van plan de foto te postenquote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Can't live with 'm, can't live without 'm
Kloptquote:Op zondag 24 juni 2007 19:31 schreef iamredleader het volgende:
Dat tweede nummer, "metamorphosis five", dat is als Starbuck in haar flatje op Caprica de radio/lp speler aanzet, en nog even een sigaar uit een of andere doos haalt... wauw, wat een prachtig piano stuk.
quote:Maar ook "the opera house" muziek is waanzinnig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En inderdaad, je smaak in deze is fantastisch![]()
science fiction bedoel je?quote:Op zondag 24 juni 2007 20:04 schreef Nesle het volgende:
Is dat Battlestar Galatica SF?
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeetquote:Op zondag 24 juni 2007 14:54 schreef Etcetera het volgende:
oh ja ik had nog een soortvanbijnasoempieactie tijdens de minimeetsoempie had lepels meegenomen
en ik liet de mijne bijna op de grond donderen, kon 'm nog net opvangen tussen m'n benen
ik moest even gravenquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeet![]()
quote:
al die smiliesquote:
Heel veel. Ik heb donderdag m'n laatste tentamen over 9 hoofdstukken. Ik heb ze afgelopen week allemaal gelezen.quote:
Komt wel goed.quote:Op zondag 24 juni 2007 20:43 schreef Nesle het volgende:
Pff, ik schijt hem nu toch wel voor alle cijfers dinsdag.
Ik denk wel dat ik over ben, maar in de laatste week tellen zowat al die toetsen dubbel zoveel keer meeik wou dat het alvast dinsdag was
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
Mag ik ze ook?quote:Op zondag 24 juni 2007 19:25 schreef iamredleader het volgende:
* checkt email
* luistert liedjes
* is blijthanks, Nem!
Op de familiedagquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera: meer spammen
Soempie: plaats een Soempie (actie of post)
Nem: doe je topic-totals eens wat omhoog krikken
B.ertha: waar ben je?
En de rest: komop, dit is geen tempo voor een zondagmiddag kwart voor zes???![]()
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!
Klopt.quote:
Dankje!quote:
Ook op de concertdagquote:Op zondag 24 juni 2007 20:38 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik had wel een soempieactie tijdens de minimeet![]()
Echt?quote:
quote:Op zondag 24 juni 2007 21:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Heel veel. Ik heb donderdag m'n laatste tentamen over 9 hoofdstukken. Ik heb ze afgelopen week allemaal gelezen.![]()
Vandaag heb ik:
- bij twee hoofdstukken de vragen gemaakt![]()
- van drie hoofdstukken een samenvatting geschreven![]()
Even voor de duidelijkheid: dit is de tweede keer ooit dat ik voor een tentamen de boeken uit heb.Ik ben gewoon zo goed bezig nu - voor het laatste tentamen van het jaar (
).
Ik denk dat ik er wel een 9 uit kan slepen op deze manier!![]()
Trein, 09:00? Of was dat een andere dag?quote:
Huh? Ik volg je helemaal niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 21:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Trein, 09:00? Of was dat een andere dag?
Oh, ik had lepels en bekertjes mee om het ijs in te doen. Alles snel in m'n goede tas gedaan, maar vergeten een plastic zakje mee te nemen. Dus toen het ijs op was en ik alles wilde opruimen zat ik wel even te kijken.. 'ehh'quote:Op zondag 24 juni 2007 21:48 schreef B.ertha het volgende:
Ja Soemp, wat was je actie tijdens de minimeet?
Je had toch een boete opgelopen voor zwartrijden. Vóór 09:00 reizen met je OV?quote:
Oja, ja dat was die dag. Ik dacht dat je bedoelde waar jij bij was.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:08 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Je had toch een boete opgelopen voor zwartrijden. Vóór 09:00 reizen met je OV?
Neequote:Op zondag 24 juni 2007 22:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Oja, ja dat was die dag. Ik dacht dat je bedoelde waar jij bij was.![]()
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:12 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Nee
Als ik jou was zou ik lekker naar bed gaan en je was morgenochten ophangen
Het was meer een sliding dan een tekkel?quote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.![]()
Oja, ik zat in de trein keihard aantekeningen te maken. Zegt een meneer naast me: 'nou, jij mag ook wel eens wat aan je handschrift doen.' Echt, wtf?ik zat in de trein, dan kan ik niet netjes schrijven
![]()
En in de bus was ook mooi. Kwam een mevrouw met een tekkel de bus in. Die tekkel keek echt al bang bij binnenkomst.Toen de bus ging rijden begreep ik het beest: het arme dier gleed de hele vloer over. Bus naar links, tekkel glijdt naar rechts. Bus remt, tekkel naar voren. En niet een klein beetje..
![]()
Dan al? Misschien moet je je filter een leegmakenquote:Op zondag 24 juni 2007 22:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Dan ruikt het morgen muf. Al een keer eerder gedaan.![]()
Omdat je ieder jaar weer leest dat er één of andere puber z'n kop uit het noodluik steekt en 'm kwijt raakt.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:34 schreef erkel het volgende:
Haha mooi van die tekkel![]()
Gister ook wat smerigs meegemaakt in de busWas nogal warm en benauwd in de bus en echt bomvol. En halverwege de reis zie ik ineens een meisje 2 stoeltjes voor me voorover vallen en haar hele maaginhoud eruit gooien
![]()
Meisje uit de bus, paar minuten laten bekomen en toen maar weer verder. De rest van de reis was het genieten van de geur van haar maaginhoudEcht, het stonk naar hondenbrokken ofzo
![]()
Nadat de bus weer verder reed trouwens, kon de nooduitgang in het dak ineens wel een stukje open. Dat gaf echt direct verkoeling, waarom dat nou niet eerder kon![]()
Dat luik kon gewoon op een doorluchtstand, zo leek het iig. Was maar een opening van een paar centimeter.quote:Op zondag 24 juni 2007 22:37 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Omdat je ieder jaar weer leest dat er één of andere puber z'n kop uit het noodluik steekt en 'm kwijt raakt.
quote:Op zondag 24 juni 2007 22:33 schreef TradeMarkie het volgende:
[..]
Het was meer een sliding dan een tekkel?![]()
Hup naar bed danquote:Op zondag 24 juni 2007 22:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
![]()
![]()
Ik ben zo moe dat ik je grap nu net pas begreep.![]()
![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |