neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Ik lag er om 5 uur in..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaan, één voordeel: vrijdag is mijn volgende werkdag pas weer!
![]()
Ik ben er niet eens ingeweest!quote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Vanochtend in de trein al een beetje gehad, gaat nu wel weer lekkerquote:
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoonquote:
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pcquote:Op zondag 24 juni 2007 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoon
Heb m'n jaarlijkse bbq-en-bier-feest achter de rug, dan slaap ik zelden langer dan 1 minuutquote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef ChopperMick het volgende:
Wat heb je gedaan Tim? Vertel, vertel!
Wel een watervast toetsenbord, maar de rest van de pc heeft geen zwemles gehadquote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pc
Altijd leuk natuurlijk! En bbq-en zonder bier bestaat natuurlijk niet.quote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heb m'n jaarlijkse bbq-en-bier-feest achter de rug, dan slaap ik zelden langer dan 1 minuut
Oei, dat zuigt op je vrije dag....quote:Op zondag 24 juni 2007 12:29 schreef Nesle het volgende:
Goeiemiddag, ik ben aan de leer voor mijn laatste toets
Ze zijn hier een soort van motorcross rondjeswedstrijd aan het houden ofzo, werd om 9 uur mijn bed al uit gerommeld.
Ja, gek is dat he?quote:Op zondag 24 juni 2007 13:11 schreef Mikkie het volgende:
Hebben jullie trouwens ook zo vaak geen zin in opruimen als 't een bende is?
Wou eerst gewoon mijn oude houden maar toen ik deze zag moest ik hem gewoon nemenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:04 schreef iamredleader het volgende:
Hee, iedereen is bezig met nieuwe avatars?
Klinkt inderdaad meer als een soempieactiequote:Op zondag 24 juni 2007 15:19 schreef Mikkie het volgende:
Hmmm... de echte Soempieactie was geweest om tijdens het opvangen van de lepel je bak ijs op z'n kop op straat te laten vallen...
quote:Op zondag 17 juni 2007 00:40 schreef Yurithemaster het volgende:
Ik was als eerste op de plek en 5 min later herkende ik Hawaii_Tim en toen kwam B.ertha, redleader en neleos en als laatste kwam nembrionic en 3 minuten nadat nem er was begon het toch te stort regenen en te onweren. toen hebben we maat tot half 5 gewacht op enentuele laat komers en zien we vertrokken naar de pub. kwart voor 6 belde saskia op om te vragen waar we zatten dus die was er ook na een kwartiertje. daarna gingen we nog wat eten en zijn we vertrokken nara de bowlingbaan. daar hebben we zeer gezeliig gebowld, heb geen score bijgehouden maar dacht dat neleos de meeste punten had. toen was het kwart over 9 en liepen we naar het station warana iedereen zo'n beetje zijn eigen weg ging en ik nog een somepie actie maakte en toen wa sik om 12 uur weer in assen.
Ja, je was net te laat met SMS-en, ik zat nét in de treinquote:Op zondag 24 juni 2007 15:22 schreef MaJo het volgende:
Hey allemaalEven de groeten uit Noorwegen
Ik heb hier internet via de tv dus het werkt allemaal niet zo soepel, maar ik kan toch even mijn mail checken en natuurlijk de groeten doen op fokHoe is het hier? Hoe was de meet? Ik heb geloof ik Nem net te laat gesmst om de groeten aan jullie te doen
Hier is het geweldigDe hele nacht door licht, echt absurd. Alleen de laatste dagen wel veel regen gehad (hoewel vandaag het zonnetje weer lekker doorbrak
) Nog 1,5 week te gaan
Eigenlijk was je te laat met je mobiel checken, had al veel eerder gestuurd dan je antwoordequote:Op zondag 24 juni 2007 15:38 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ja, je was net te laat met SMS-en, ik zat nét in de trein
Ben je wel op tijd terug voor je verjaardag dan?
In deze periode van het jaar kun je geen poollicht zien..dat is wel jammer
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:33 schreef MaJo het volgende:
Bedankt yuriWel een korte meet dan deze keer
En ik ben nu wel heel benieuwd naar je soemp actie
quote:Op zondag 17 juni 2007 01:37 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Naja de trein utrecht CS groningen ging om 21:20 en het was al 21:17 dus ik kom de roltrap en en zie de trein staan dus ik stap in net op tijd want toen ik ging zitten begon de trein met rijden. dus zit lekker en kijk naar buiten zie ik later station woerden voorbij gaan dus ik denk hmm die zag ik volgens mij niet op de heenweg. hoor ik ietsje later volgende halt station gouda met daarna rotterdam alexander en als eindbestemming rotterdam CS![]()
![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 08:04 schreef Soempie het volgende:
[..]dat is écht een Soempie-actie!!! Ik ben ook al eens op die manier in Gouda beland
echt, geen grapje!! Ook vanaf Utrecht
![]()
![]()
![]()
![]()
Echt precies hetzelfde.lol
![]()
Guilty as chargedquote:Op zondag 24 juni 2007 15:41 schreef MaJo het volgende:
[..]
Eigenlijk was je te laat met je mobiel checken, had al veel eerder gestuurd dan je antwoorde
Gelukkig maarquote:Yep we komen uiterlijk 4 juli terug dus dan heb ik nog een paar dagen om me voor te bereiden op mijn verjaardag
Ooglapjesquote:Jammer van het poollicht inderdaadTijdens midzomernacht was het overigens zo bewolkt dat het daardoor wel een beetje donker was, dat was wel jammer... Maar de echte midzomernacht (metereologisch gezien) was gisteren en toen was het echt nog hartstikke licht 's nachts
Ik slaap er wel een stuk onrustiger door, is echt wennen!
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:53 schreef Etcetera het volgende:
oh ik had nog wel een soempieactie gistermaar dat was voor de meet
we moesten nog prijzen ophalen voor de poolclub (gisteren seizoensafsluiting) en we wisten ongeveer waar we zijn moesten. ben ik gaan vragen bij een ijstentje, die voor een winkel stond.
Etc: "wij zoeken een medaillezaak"
Meisje draait zich om en wijst naar de winkel achter haar: "Die misschien"
quote:Op zondag 24 juni 2007 15:55 schreef Etcetera het volgende:
het ergste was nog dat mijn vriend en z'n kameraad het wél al hadden gezien en iets hadden van: "Ehm... Etcetera... joehoe"
![]()
Eeeeh. ik dacht 100K?quote:Op zondag 24 juni 2007 15:18 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Wou eerst gewoon mijn oude houden maar toen ik deze zag moest ik hem gewoon nemen![]()
Wel jammer dat ik hem helemaal moest verneuken omdat je plaatje niet groter mag zijn dan 10kb![]()
Het is een opleiding van het NIBE-SVV, met een heus diploma aan het einde. Geen bachelors of zo, maar bijvoorbeeld erg nuttig voor iemand in het bankwezenquote:Op zondag 24 juni 2007 11:47 schreef B.ertha het volgende:
@iamredleader: is dat echt een studie? of een cursus? Nouja, 120 uur moet iig te doen zijn in een jaarSucces
* Het icoontje mag niet groter zijn dan 10240 bytes (10 kB).quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |