Hier is genoeg, brood, aardbeien ,kersen, chips en weet ik watquote:Op zondag 24 juni 2007 02:47 schreef Neleos het volgende:
Ik heb alleen maar een zak chips.
Same hierquote:Op zondag 24 juni 2007 03:02 schreef wyccie het volgende:
Ik ben wel een enorme snoepkont.
Join the club, kan ook eten wat ik wil.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:11 schreef Neleos het volgende:
Ik niet, zoet spul moet ik juist niet hebben, zoute troep eet ik wel veels teveel. Chips, noten, pinda's en anders.
Maarja, maakt ook niet uit, ik kan eten wat ik wil, ik kan niet dik worden, zelfs niet als ik dat wil.
Inderdaad handig ja.quote:Op zondag 24 juni 2007 03:14 schreef Cobra4 het volgende:
[..]
Join the club, kan ook eten wat ik wil.![]()
Leuk als er mensen in de buurt zijn die wel uit moeten kijken wat ze eten.quote:
En maar klagen; ik ben wel 2 kilo zwaarder dan mijn streefgewicht!quote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef wyccie het volgende:
Al die Sonja Bakkeraars....![]()
Soms slaan we door. Mensen die er prima uitzien en toch gaan lijnen.![]()
Nesle zal er wel weer een opmerking over maken maarquote:Op zondag 24 juni 2007 03:21 schreef wyccie het volgende:
Al die Sonja Bakkeraars....![]()
Soms slaan we door. Mensen die er prima uitzien en toch gaan lijnen.![]()
Gefeliciteerd!!!quote:
Speciaal voeltquote:Op zondag 24 juni 2007 03:41 schreef Neleos het volgende:
Dit was volgens mij de allereerste keer dat ik iemand uitgescholden heb voor newbie.![]()
Goedemorgenquote:
neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaanquote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Ik lag er om 5 uur in..quote:Op zondag 24 juni 2007 10:00 schreef ChopperMick het volgende:
[..]
neuh, was er om 5 uur al uit om naar mijn werk te gaan, één voordeel: vrijdag is mijn volgende werkdag pas weer!
![]()
Ik ben er niet eens ingeweest!quote:Op zondag 24 juni 2007 09:57 schreef Soempie het volgende:
Ik ben de enige hier die er op zondag zo vroeg uit moet![]()
Vanochtend in de trein al een beetje gehad, gaat nu wel weer lekkerquote:
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoonquote:
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pcquote:Op zondag 24 juni 2007 12:25 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Jouw post was om 12:21, en ik kom pas net weer uit de douche lopen. En onder de douche gebruik ik geen Fok!, je plaagt me gewoon
Heb m'n jaarlijkse bbq-en-bier-feest achter de rug, dan slaap ik zelden langer dan 1 minuutquote:Op zondag 24 juni 2007 12:26 schreef ChopperMick het volgende:
Wat heb je gedaan Tim? Vertel, vertel!
Wel een watervast toetsenbord, maar de rest van de pc heeft geen zwemles gehadquote:Op zondag 24 juni 2007 12:27 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Echt wel, jij hebt een draagbare watervaste internetverbonden pc
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |