Wat was dat ook alweer?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:43 schreef iamredleader het volgende:
Vanavond maak ik Penne Rigato (pasta voor de leken onder ons), met Italiaanse roerbakgroenten, aangevuld met olijven. Dan een tomaat-pesto-kaas sausje eroverheen, en een glaasje witte wijn voor het genot.![]()
![]()
Trouwens, vanochtend episode 4 van seizoen 3 van Battlestar Galactica gekeken:
the Adama manoeuvre
![]()
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

sir yes sirquote:Op zondag 24 juni 2007 17:39 schreef iamredleader het volgende:
Etcetera: meer spammen
Soempie: plaats een Soempie (actie of post)
Nem: doe je topic-totals eens wat omhoog krikken
B.ertha: waar ben je?
En de rest: komop, dit is geen tempo voor een zondagmiddag kwart voor zes???![]()

quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat was dat ook alweer?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()

Wij als in koninklijk meervoud?quote:Op zondag 24 juni 2007 17:47 schreef Nembrionic het volgende:
Wij eten overigens pasta met zelfgemaakte bolognese-saus

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:08 schreef Etcetera het volgende:
vandaag een afbakbroodje (vanaf nu asbakbroodjeniet omdat het niet smaakte maar vanwege een slechthorende mafkees
) en kipnuggets en patat

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:11 schreef Etcetera het volgende:
oh ik heb vorige week ontdekt dat kookpudding echt moet koken anders is het te dun om echt lekker te smaken
poging 1 (chocolade) helaas mislukt
poging 2 (vanille) gelukt
had het liever andersom gezien

ik heb vandaag een afbakbroodje, kipnuggets en patat gegeten. maar iemand verstond afbakbroodjes als asbakbroodjesquote:

Ik ook, inrichten van m'n nieuwe kamer (als ik er een heb)quote:

ik dacht aan een ander goed doelquote:Op zondag 24 juni 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik ook, inrichten van m'n nieuwe kamer (als ik er een heb)

Oh yeah, puntje voor mij!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:22 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik dacht aan een ander goed doel
maar eerlijk gezegd is het jouw beter

Cookie Dough is volgens mij idd 1 van de populairdere soorten, maar dat weet ik niet zekerquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Is Cookie Dough niet altijd ontzettend populair?

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Mag ik jullie even op deze post wijzen?
Het grote RODE katten topic! Feiten, verhalen en foto's. II
Lief he???

moet je ze Halfbaked eens voorschotelenquote:Op zondag 24 juni 2007 18:41 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Hmmm 'kay. Dat is namelijk wat ik altijd hoor van m'n bestuursgenootjes...
"OEH BEN EN JERRY'S COOKIE DOUGH!!!! OEH OEH OEH!!!
!"

Katten en dan vooral kittensquote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Lief he???

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:38 schreef SaskiaR het volgende:
Lief he???

Ook dat natuurlijkquote:

Ah, ok, de mannen dusquote:Op zondag 24 juni 2007 18:51 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ook dat natuurlijk
Ik bedoelde eigenlijk ik, mijn broer en mijn vader.

ik had een heel verhaal in gedachten over een kat die dol is op tosti's en ze van borden afjat en snel opeetquote:Op zondag 24 juni 2007 18:50 schreef iamredleader het volgende:
Mikkie - Tikkie - Tokkie - Tosti ??

Dat is zó vetquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

Cookie Doughquote:Op zondag 24 juni 2007 18:45 schreef Etcetera het volgende:zeg ze maar dat Halfbaked een combinatie is van 2 B&J soorten
- Cookie Dough
- Chocolate Fudge Brownie

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ah, ok, de mannen dus![]()
Alles goed verder?

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:52 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Dat is zó vet
Wat ik trouwens ook een verschrikkelijke mooie scene vond, onder andere vanwege de muziek(want die is in BSG nou eenmaal super) was de sceneSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.yup. De muziek is waanzinnig goed
![]()
Dat zachte deuntje alsSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
En een goede quote:
"That's it! No more mister nice Gaius!"
![]()

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:53 schreef Nembrionic het volgende:
Van het weekend naar een feestje voor het goede doel geweest. Erg gezellig

Die muziek heb ikquote:Op zondag 24 juni 2007 18:55 schreef iamredleader het volgende:
[..]
yup. De muziek is waanzinnig goed
![]()
quote:Dat zachte deuntje alsDie heb ik dacht ik ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ook de muziek in het operahuis..Jaquote:En een goede quote:
"That's it! No more mister nice Gaius!"
![]()
![]() - "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"
- "Autisten met elkaar in contact brengen is net zoals delen door 0"

Mensen die onder de armoedegrens leven. De voedselbankquote:

quote:Op zondag 24 juni 2007 18:57 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Mensen die onder de armoedegrens leven. De voedselbank

Hoe kom je aan al de muziek? Ik wil eigenlijk gewoon een soundtrack kopen met alles erop en eraanquote:Op zondag 24 juni 2007 18:56 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Die muziek heb ik
[..]
Die heb ik dacht ik ook
Ook de muziek in het operahuis..
[..]
Ja

Mikkie was nogal een maf beest, dus het was Mikkie -> Josti -> Tostiquote:Op zondag 24 juni 2007 18:46 schreef Etcetera het volgende:
de logica
hoe is die overgang tot stand gekomen

Daunlooiuh!quote:Op zondag 24 juni 2007 18:58 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Hoe kom je aan al de muziek? Ik wil eigenlijk gewoon een soundtrack kopen met alles erop en eraan![]()

Vrouwenquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, zullen we gewoon de hele pagina volspammen?![]()
Ownee, kan niet, want Etcie heeft al een keer gepost
Volgende keer beter?![]()
*edit* en Tim ook![]()

* iamredleader xs4all email aanzwengelt *quote:Op zondag 24 juni 2007 19:04 schreef Nembrionic het volgende:
Maar ik kan je natuurlijk wel 3 MP3's toemailen![]()

Wij hebben ook een konijn gehad, de onofficiële naam daarva was Godzillaquote:Op zondag 24 juni 2007 19:02 schreef iamredleader het volgende:
Wij hadden vroeger een konijn, bij m'n ouders. Was ook een gestoord beestheette Flits, omdat 'ie zo graag met enorme snelheid door de tuin rende. Had 'ie helemaal een soort van route, die hij blind rende.
Maar echt, blind, met de ogen dicht dus. En een keertje deed m'n vader nietsvermoedend de keukendeur open, rent dat konijn er in volle vaart tegenaan *pok* en nog een keer, omdat 'ie verdwaasd keek
Ach, het was echt een heel lief en knuffelbaar konijn. Heb nog foto's in m'n FoBo zitten![]()

Ik ga je gelijk 3 nummers mailen..quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef iamredleader het volgende:
[..]
* iamredleader xs4all email aanzwengelt *
Ik ga nu koffie drinken en verder werken aan het album![]()
![]()

het zal ook wel eens goed zijnquote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef iamredleader het volgende:
Hey, Nem, zullen we gewoon de hele pagina volspammen?![]()
Ownee, kan niet, want Etcie heeft al een keer gepost
Volgende keer beter?![]()
*edit* en Tim ook![]()
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:00 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Mikkie was nogal een maf beest, dus het was Mikkie -> Josti -> Tosti
Het leukste was nog dat ze beter reageerde als m'n broer riep dat er eten was (die die kat dus Tosti noemde) dan als m'n moeder dat deed, en die gebruikte de originele naam
quote:Op zondag 24 juni 2007 19:05 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...vrouwen![]()
Nee wacht...AAARGH!

Heb ik eerst je mailadres nodigquote:Op zondag 24 juni 2007 19:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kan mijn email ook in de ontvangers lijst![]()

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |