O, bedankt!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:02 schreef BeeDee het volgende:
Ow en Broek...je moet naar extra - add-ons en dan de opties daarvan en dan kan je een hoop dingen instellen.
Hèhè....je gaat een keer voor gaas natuurlijk...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:07 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
O, bedankt!
Had ik bijna het andere topic volgemaakt.![]()
Ik rook niet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
VIEZE ROKERS!!!!!!11
Daar moet ik mezelf ook nog eens inpainten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:10 schreef BeeDee het volgende:
[..]
En ik heb de collage per ongeluk gewist op photobucket...en ik heb hem nog wel op m'n schijf staan, maar daar staat oranjekoek niet bij..![]()
Daarom staan we ook in een apart hoekje, dus als het niet bevalt..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:08 schreef wolfrolf het volgende:
VIEZE ROKERS!!!!!!11
Ja, ik ga de collage die ik nog heb maar uploaden...dan moet oranjekoek ook maar opnieuw erin gezet worden..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:12 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
Daar moet ik mezelf ook nog eens inpainten.
Je moet die collage opslaan, je foto erin painten, uploaden op jouw fotosite en dan de link in de wiki zetten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:30 schreef Beelzebub85 het volgende:
Kan ik die foto ook uploaden?
De oude link door mijn photobucketlink?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:33 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Je moet die collage opslaan, je foto erin painten, uploaden op jouw fotosite en dan de link in de wiki zetten.![]()
exactlyquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:34 schreef Beelzebub85 het volgende:
[..]
De oude link door mijn photobucketlink?
Ik ga eens een poging wagen
OP aangepast...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:35 schreef Beelzebub85 het volgende:
Dan zou het nu goed moeten staan....
URLquote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:43 schreef Broekpaling het volgende:
BeeDee, moet ik de URL, de IMG of de HTML naar dat eigensmilie ding uploaden?
Da's toch gewoon deze ? ;quote:Op dinsdag 19 juni 2007 12:59 schreef Broekpaling het volgende:
Het werkt!![]()
[afbeelding]
[afbeelding] [afbeelding]
OK, das wel genoeg, heb nog een hele lading maar die zal ik je besparen, nu maar eens op jacht naar die huillachsmilie.gif. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:29 schreef Tezz het volgende:
Terwijl ik op het werk zat te zweten zaten jullie met smileys te spelen. Goh. Wat is het toch oneerlijk verdeeld zeg...
gossie.......ik sta versteld!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
![]()
Ik heb vandaag voor huisvrouwe gespeelt, met de stofzuiger door het hele huis gebanjerd, koelkasten en vriezen van schimmel ontdaan (die vieze zwarte troep op de rubberen rand dus)
Frituurvet vervangen, nieuwe vuilniszak onder frituur zodat we weer lekker kunnen spetteren.![]()
Jaja, ideale zoon.![]()
bye byequote:
Niet eens!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 13:45 schreef Tezz het volgende:
[..]
gossie.......ik sta versteld!
Had je moeder haar 'moederdagcoupon' ingeleverd?
Zwembad inmiddels opgezet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 14:58 schreef Tezz het volgende:
Ja nu is de visite weg (twas mijn moeder) maar nu moet ik weer naar school kind ophalen! En daarna lekker zwemmen denk ik !
Nou, het staat al drie weken, maar het is niet echt ehhh zwemweer geweest! Maar vandaag dus wel! Heerlijk.........het is bijna 3 meter doorsnee en 80 cm diep, dus ook ik kan er nog net een rondje in zwemmen, hihi! Heerlijk!quote:
Vandaag was het echt heerlijk! Tim zit altijd allemaal rommel in het zwembadje te gooien, en Sanne volgt braaf het voorbeeld. Dus ik zie zo'n "echt" zwembad eerst nog niet zitten.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 18:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, het staat al drie weken, maar het is niet echt ehhh zwemweer geweest! Maar vandaag dus wel! Heerlijk.........het is bijna 3 meter doorsnee en 80 cm diep, dus ook ik kan er nog net een rondje in zwemmen, hihi! Heerlijk!
dat je moet komenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:32 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euhm, wat zal ik van deze post maken?![]()
daar is jijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
Gossie, E. heeft echt gelijk met die komkommer!
Ik heb de hele middag een vriendinnetje van Bente over de vloer gehad en na het eten tot twee keer toe bezoek! Was wel lekker, fijn buiten gezeten......
En dan nu toch nog maar ff de compu aan he.
Maar jullie hebben niets leuks te melden?>
Ik heb vandaag voor huisvrouw gespeeld.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:38 schreef Tezz het volgende:
Gossie, E. heeft echt gelijk met die komkommer!
Ik heb de hele middag een vriendinnetje van Bente over de vloer gehad en na het eten tot twee keer toe bezoek! Was wel lekker, fijn buiten gezeten......
En dan nu toch nog maar ff de compu aan he.
Maar jullie hebben niets leuks te melden?>
Leuk he, al die nieuwe speeltjes die je van BeeDee hebt gekregen!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:40 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik heb vandaag voor huisvrouw gespeeld. [afbeelding]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk he, al die nieuwe speeltjes die je van BeeDee hebt gekregen!!!!!!
hoiquote:
Ja dat lijkt me ook leuk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
Leuk he, al die nieuwe speeltjes die je van BeeDee hebt gekregen!!!!!!
koek!quote:
Ik zit aan het water! Bier en rose zijn niet op maar ik ben meestal niet zo'n drankbak door de weeks.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:44 schreef PeZu het volgende:
[..]
hoi![]()
ik zit aan de rose want al het bier is op![]()
wat ben joe aan het doen?
en hoe was je dag![]()
de mijne saai enzo![]()
Dag vrouwke!quote:
Water?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zit aan het water! Bier en rose zijn niet op maar ik ben meestal niet zo'n drankbak door de weeks.
Ik ben nu aan het computeren hihi! Maar wel relaxed dagje buiten gehad. Kinders in het zwembad, ikke met senseo en tijdschift buiten in de tuin. En vanavond wat familie en vrienden op visite gehad dus ach, goed tijdverdrijf!
Verder niet veel te melden eigenlijk.
ooh lekekr chil dagje dysquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik zit aan het water! Bier en rose zijn niet op maar ik ben meestal niet zo'n drankbak door de weeks.
Ik ben nu aan het computeren hihi! Maar wel relaxed dagje buiten gehad. Kinders in het zwembad, ikke met senseo en tijdschift buiten in de tuin. En vanavond wat familie en vrienden op visite gehad dus ach, goed tijdverdrijf!
Dat klinkt in elk geval gezellig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik werkelijk geen enkel idee heb wat jij voor werk doet??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:49 schreef PeZu het volgende:
[..]
ooh lekekr chil dagje dys
nee door de weeks drink ik ook nauwelijks mar ben morgen vrij dus
M'n moeder zo'n miniflesje wijn per avond en pa rond de 3 tot 5 biertjes per avond.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:50 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ben een alcoholist! Ik drink zeker elke avond wel 1 glas.
Ik ga nu de Gamma folder openen...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:48 schreef oranjekoek het volgende:
Hebben jullie al bij de gamma gekeken voor dat leuke hutje?Ik ben druk op zoek naar een leuk kinderkamerscherm, of een leuk speelhuisje in de vorm van een kasteel, of iets dergelijks. Wat ik mooi over al ons speelgoed kan zetten, en waar ze leuk kunnen spelen! Tot nu toe geen succes. Ik ben ook op zoek naar een kast voor in het halletje waar we alle rommel in kunnen dumpen, die daar nu op de side table staan. Ook geen succes.
![]()
ik ook nietquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik werkelijk geen enkel idee heb wat jij voor werk doet??
Hij is huurmoordenaar met volop werk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:51 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je dat ik werkelijk geen enkel idee heb wat jij voor werk doet??
Ja! Dat lijkt me een leuk speelhuisje, maar als je verder gaat zoeken op internet, kom je nog veel leukere dingen tegen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:55 schreef Tezz het volgende:
Oranjekoek, ik zie allleen maar die blokhut van 1500 euro. Bedoel je die?? Daar houd ik niet zo van eerlijk gezegd..........buiten dat heb ik geen plaats in de tuin! (zwembad + tuinset = vol)
Dan gaan we raden !quote:
Geniet van het leven! Voor je het weet ben je een oude drolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef Tyler..Durden het volgende:
Ik heb teveel verslavingen. Echt te veel.
Roken, rukken, roken, wiet, drank enz enz...
Daarom lijkt het me verstandig om te stoppen met roken. In 2008 om precies te zijn, als er een rookverbod komt in de horeca.
net als dat liedje, 1 2 3 4...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tyler..Durden het volgende:
Rokershoekje 123, aight.
nope geen kantoorbaanquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dan gaan we raden !
Wel zeggen als we het goed hebben he!
Ik denk dat je in ieder geval geen kantoorbaan hebt, maar iets buiten doet.
Sommige zijn toch echt wel leuk. Dit kan niet met explorer zeker?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
@BeeDee: wil jij de volgende keer dat je nieuwe smileys ontdekt dit lekker voor jezelf houden?? Sommige 'kinders' die het nu ook hebben weten het namelijk niet te doseren en gooien het hele rokershoekje vol met nieuwe smileys.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
@BeeDee: wil jij de volgende keer dat je nieuwe smileys ontdekt dit lekker voor jezelf houden?? Sommige 'kinders' die het nu ook hebben weten het namelijk niet te doseren en gooien het hele rokershoekje vol met nieuwe smileys.
Iets onder!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope geen kantoorbaan![]()
en iets buiten ook niet![]()
Ik wou echt dat ik zo'n smilieprogje had op dit moment.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
Nop, thans, die plug in van BeeDee is voor FireFox.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Sommige zijn toch echt wel leuk. Dit kan niet met explorer zeker?
Wiezoe?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:03 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik wou echt dat ik zo'n smilieprogje had op dit moment.
Je werkt in de zorg.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
nope geen kantoorbaan![]()
en iets buiten ook niet![]()
nope ook nietquote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:07 schreef Tyler..Durden het volgende:
Straatmuzikant.
Stiekem wilde ik dit ook zeggen maar dan zou ik weer de - chagrijn, kijk je toch niet -opmerkingen krijgenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
neequote:
ah een goochelaar. Compleet met wapperend haar en sexy assistente??quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik dit ook zeggen maar dan zou ik weer de - chagrijn, kijk je toch niet -opmerkingen krijgen.
hallooo skatje!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Stiekem wilde ik dit ook zeggen maar dan zou ik weer de - chagrijn, kijk je toch niet -opmerkingen krijgen.
als jij wilt dan welquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
ah een goochelaar. Compleet met wapperend haar en sexy assistente??
Iets uiit zijn broek goochelen zeker.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
ah een goochelaar. Compleet met wapperend haar en sexy assistente??
Dat wist ik Ludo, en omdat ik je laatst zo noemde dacht ik, wtf: 2 zielen 1 gedachte, ik zeg het wel even voor die beste jongen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:08 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
zou je wel willen hehquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:10 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Iets uiit zijn broek goochelen zeker.
oeh closequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef oranjekoek het volgende:
Je bent een drager bij de begrafenisonderneming!
quote:
Bedankt heaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:11 schreef Tezz het volgende:
[..]
Dat wist ik Ludo, en omdat ik je laatst zo noemde dacht ik, wtf: 2 zielen 1 gedachte, ik zeg het wel even voor die beste jongen!
Lang leve PM!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Daar kan ik nu geen antwoord op geven.
mijn opa was 1 vd eerst esrv mannen ooitquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
PeZu, volgens mij ben je SRV-man.
Mijn vader is melkboer!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
PeZu, volgens mij ben je SRV-man.
We zijn toch geen familie?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
mijn opa was 1 vd eerst esrv mannen ooit![]()
hahaaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:13 schreef LudoSanders het volgende:
PeZu is Cardinaal Simonis.
Ook die kan gemakkelijk meegelezen worden door mijn vriend!quote:
Jeetje Ludo, nu moet ik alweer googlen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben op zoek naar de laatste cd van de podcasts.
Kut reclame.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ook die kan gemakkelijk meegelezen worden door mijn vriend!
Welk stukje is waar? Het 'drager' of het 'begrafenisondernemer" ?quote:
geen van beidequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Welk stukje is waar? Het 'drager' of het 'begrafenisondernemer" ?
Komt de gehele tijd op Talpa Tien. Van Planet Internet..quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Jeetje Ludo, nu moet ik alweer googlen.![]()
Heb je geen speciale 'vreemdgaan' pc en -telefoon??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ook die kan gemakkelijk meegelezen worden door mijn vriend!
hahaa! Ik zal er een op mijn verjaardag vragen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je geen speciale 'vreemdgaan' pc en -telefoon??
Ik wel hoor!
Kut reclame??? Tis je vak man!! Je verdient er je brood mee !!! (en je bier, da's nog belangrijker)quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:15 schreef LudoSanders het volgende:
Ik ben op zoek naar de laatste cd van de podcasts.
Kut reclame.
Vreemdgaan browser & msnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heb je geen speciale 'vreemdgaan' pc en -telefoon??
Ik wel hoor!
kloptquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is je voornaam PeZu? we weten eigenlijk helemaal niks van je.
Peter natuurlijk. En zijn achternaam ZUidam of zo.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is je voornaam PeZu? we weten eigenlijk helemaal niks van je.
Ik bedoelde specifiek die reclame.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Kut reclame??? Tis je vak man!! Je verdient er je brood mee !!! (en je bier, da's nog belangrijker)
Hmm, ik weet alleen wanneer de teletubbies op tv komen.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:18 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Komt de gehele tijd op Talpa Tien. Van Planet Internet..
Woooow ben jij de burgemeester?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
bedenk 1 beroep waar het geoorloofd is zo vaag mogelijk te lullen, nou dat ben ik![]()
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef Tyler..Durden het volgende:
Kan je anders niet een kopie van je passpoort posten?
pezu staat voo reen soort spons in het fins pezusani ofzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef Tezz het volgende:
[..]
Peter natuurlijk. En zijn achternaam ZUidam of zo.
je werkt in een koffie sjop zegt ludo, mijn vriend!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
bedenk 1 beroep waar het geoorloofd is zo vaag mogelijk te lullen, nou dat ben ik![]()
Jij bent heul geen psycholoogquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
Sales!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:20 schreef PeZu het volgende:
Hé daar zouden ze eigenlijk een smilie van moeten maken.quote:
ja ongeveer wel maar dan niet helemaal en tochquote:
wat denk je zelf?quote:
Wat verdien je zoal per jaar Peter Zuidam?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ongeveer wel maar dan niet helemaal en toch![]()
Bestaat dat nog niet?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:22 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Hé daar zouden ze eigenlijk een smilie van moeten maken.
Ah, nu weet ik zeker wat je beroep is: je verkoopt SpongeBob items op vrouwenavondjes. Zoiets als tuperware, maar dan in spongebob vorm.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:21 schreef PeZu het volgende:
[..]
pezu staat voo reen soort spons in het fins pezusani ofzo
je weet wel z'n fluf ding
Wat ben jij opeens actief.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lollercallcenter.
Inderdaad. daar kunnen ze ook flink vaag doen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lollercallcenter.
Wehehehe je hebt een fout in je sig staanquote:
ja hoe is het daar eigenlijk Tyler?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:23 schreef Tyler..Durden het volgende:
Lollercallcenter.
Die vraag blijft hij negeren! Hij is bang voor vragen denk ik!quote:
Dat duurde een jaar om uit te zoeken?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehehe je hebt een fout in je sig staan.
Ja een spelfout.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:26 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wehehehe je hebt een fout in je sig staan.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja een spelfout.
Verkrachter van de nederlandse taal.
Maar ja dat heb ik al vaker gezegd....
Eén oogopslag, lees ze nooit eigenlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:27 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Dat duurde een jaar om uit te zoeken?![]()
Er is geen ruk te doen. Er zitten ontzettend vage figuren. Het verdient lekker.quote:
Nu je er over begint, Pa komt net binnewaggelen en zegt dat hij werk voor me heeft.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:28 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Eén oogopslag, lees ze nooit eigenlijk.
Maar hoe is het, al werk?
ALs het lekker verdient maakt het al veel goed!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Er is geen ruk te doen. Er zitten ontzettend vage figuren. Het verdient lekker.
Heb ook wel leuke collega's. Maar het komt in feite neer op 8 uur per dag zitten in een ruimte wat zwaar op een studieruimte van een middelbare school lijkt.
Wat zal het daar leuk zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:29 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Er is geen ruk te doen. Er zitten ontzettend vage figuren. Het verdient lekker.
Heb ook wel leuke collega's. Maar het komt in feite neer op 8 uur per dag zitten in een ruimte wat zwaar op een studieruimte van een middelbare school lijkt.
Je vader die werk voor je zoekt, dat betekend dat ze je thuis wel erg beu zijn.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu je er over begint, Pa komt net binnewaggelen en zegt dat hij werk voor me heeft.
Een of andere gozert heeft een installatie bedrijf voor nieuwbouw, woont hier in de straat, hoef dus niet te fietsen.
Zo kansloos, in de bouw, steeds weer hetzelfde lied, draadje naar wandcontactdoos..![]()
Zo is het overal broek, alles wat je doet is routine, alles gaat vervelen, alles klijkt fabriekswerk. Behalve als je echt leuk werk hebt natuurlijk.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Nu je er over begint, Pa komt net binnewaggelen en zegt dat hij werk voor me heeft.
Een of andere gozert heeft een installatie bedrijf voor nieuwbouw, woont hier in de straat, hoef dus niet te fietsen.
Zo kansloos, in de bouw, steeds weer hetzelfde lied, draadje naar wandcontactdoos..![]()
En wat denk je dat wij de hele dag doen??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:30 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik word meestal door rijke oude mensen gebelt(ik neem op voor me werk in plaats van outbound) die problemen hebben met de creditcard die ze aangeschaft hadden voor Dominicaanse Republiek. Val niet echt mensen lastig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zal het daar leuk zijn.![]()
Vandaag nog gebeld door zo'n hoer, praatte veel te snel en onduidelijk, of ik iemand kon die al 6 maanden in de bijstand zat en werk zocht..![]()
En of ik op de reclame lijst wou blijven staan...sterf, tuurlijk niet.![]()
De mensen die mij bellen zingen altijd.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Wat zal het daar leuk zijn.![]()
Vandaag nog gebeld door zo'n hoer, praatte veel te snel en onduidelijk, of ik iemand kon die al 6 maanden in de bijstand zat en werk zocht..![]()
En of ik op de reclame lijst wou blijven staan...sterf, tuurlijk niet.![]()
Nee, hij kent die gozert van de tennisclub.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Je vader die werk voor je zoekt, dat betekend dat ze je thuis wel erg beu zijn.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat denk je dat wij de hele dag doen??
BeeDee kijkt elke dag op dezelfde computerschermen om de benzine goed te laten....eh... bezinenen.
Oranjekoek verschoont elke dag luiers, zet het eten op en verkoopt haar spulletjes.
Tezz checkt elke dag hetzelfde emailadres, neemt de telefoon aan en schrijft brieven.
Tyler zit elke dag in dezelfde studieruimte met een headset op zijn kop lastige vragen te beantwoorden.
PeZu trekt elke dag zijn SpongeBob pak aan om merchandise te verkopen.
Ludo. Kut. Ludo heeft wel een leuke baan.
The point is: dat is werken!!!!!!!! Elke dag hetzelfde doen!!!!!!
jaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Tezz het volgende:
[..]
En wat denk je dat wij de hele dag doen??
BeeDee kijkt elke dag op dezelfde computerschermen om de benzine goed te laten....eh... bezinenen.
Oranjekoek verschoont elke dag luiers, zet het eten op en verkoopt haar spulletjes.
Tezz checkt elke dag hetzelfde emailadres, neemt de telefoon aan en schrijft brieven.
Tyler zit elke dag in dezelfde studieruimte met een headset op zijn kop lastige vragen te beantwoorden.
PeZu trekt elke dag zijn SpongeBob pak aan om merchandise te verkopen.
Ludo. Kut. Ludo heeft wel een leuke baan.
The point is: dat is werken!!!!!!!! Elke dag hetzelfde doen!!!!!!
Daarom, ik wil geen ding doen wat steeds het zelfde is op weg naar je pensioen, overleef ik nooit.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:32 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Zo is het overal broek, alles wat je doet is routine, alles gaat vervelen, alles klijkt fabriekswerk. Behalve als je echt leuk werk hebt natuurlijk.
Ja, jij wordt gebeld! Dat betekent dat ze je hulp nodig hebben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik word meestal door rijke oude mensen gebelt(ik neem op voor me werk in plaats van outbound) die problemen hebben met de creditcard die ze aangeschaft hadden voor Dominicaanse Republiek. Val niet echt mensen lastig.
Ja! Die van mij ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De mensen die mij bellen zingen altijd.![]()
Ik vind jou eng als je serieus reageert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je bent trouwens gewoon een luie donder, BP.
Zat werk de laatste tijd.
16 dagen Keniaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gaan er hier nog mensen op vakantie trouwens?
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
En dadelijk is er leuk werk, reageer je daar op kijken ze naar je CV met daarop je werkervaring.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom, ik wil geen ding doen wat steeds het zelfde is op weg naar je pensioen, overleef ik nooit.
6 juli, kansloos zuipen op Chersonissos, Kretaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Duh, tuurlijk moet je een begin maken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dadelijk is er leuk werk, reageer je daar op kijken ze naar je CV met daarop je werkervaring.
Tja. Drie weken Renesse in een TENT. Maar we hebben er bier! En dat is koud!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
i love them!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
PeZu![]()
Je negeert me.
En dat vind ik niet leuk![]()
Maar ja, je moet met je ouders mee....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.
quote:
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteitquote:
Laatste keer iig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja, je moet met je ouders mee....![]()
J'aime la langue Francais!
Kunnen we geen meeting bij je familie houden? Gratis onderdak enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en nog een weekje Rome, maar moet nog ff kijken wanneer.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Voel me er ook vrij stoer bij
Moet alleen de rest van de vakantie werken
[..]
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteit
Begin er eens mee dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk moet je een begin maken...
ik was even bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
PeZu![]()
Je negeert me.
En dat vind ik niet leuk![]()
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteit
Meeting is in Renesse tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kunnen we geen meeting bij je familie houden? Gratis onderdak enzo![]()
FOK!-en kost niet zo veel....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin er eens mee dan?
Ik was vanaf mijn 14e al aan het werk man, hoe kom jij in hemelsnaam rond? Dan kun je toch nooit leuke dingen doen, stappen, shoppen, uiteten etc.
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin er eens mee dan?
Ik was vanaf mijn 14e al aan het werk man, hoe kom jij in hemelsnaam rond? Dan kun je toch nooit leuke dingen doen, stappen, shoppen, uiteten etc.
Renesse, mooie herinneringen van. Geen een nuchtere trouwens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja. Drie weken Renesse in een TENT. Maar we hebben er bier! En dat is koud!![]()
Ik ben benieuwd, die manier spreekt me ook wel aanquote:
hahaaa Tezz! Ik dacht precies hetzelfde! Denk je dat alle nederlandse vrouwen dat vinden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??
Wat je doet zoal in je dagelijkse levenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was even bezig
wat miste ik
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar ik heb een man en een kind. Dan wordt Renesse toch anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Renesse, mooie herinneringen van. Geen een nuchtere trouwens.
Zijn daar wel streng, veel politie, nog meegenomen in een busje vanwege wildplassen.![]()
Ik ga ook iets doen wat op hetzelfde neerkomt als Renesse. Alleen dan in El Arenal Mallorca.![]()
me tu dans ton derrière guérit-elle une fois alors niquer ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zijn daar wel streng, veel politie, nog meegenomen in een busje vanwege wildplassen.![]()
Ik ga ook iets doen wat op hetzelfde neerkomt als Renesse. Alleen dan in El Arenal Mallorca.![]()
lolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
me tu dans ton derrière guérit-elle une fois alors niquer ?
haha ja, uiteindelijk kon je beter thuisblijven/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa Tezz! Ik dacht precies hetzelfde! Denk je dat alle nederlandse vrouwen dat vinden?
Was ik 2 jaar terug, goede vakantie gehad. Stappen in de Veronicaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
PEZU............................VERTEL NOU.....................
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een man en een kind. Dan wordt Renesse toch anders.
Buiten dat ben ik 32. Dan lachen ze je vierkant uit man, als je als hoogbejaarde een kroeg in wilt stappen.
ja ech nie he.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Is het ookquote:
hmm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!
Het is bij mij begonnen toen ik een frans vakantievriendje had. Die jongen was echt ONWEERSTAANBAAR........tis dat ik nog niet wist wat 'geil' betekende, maar anders pfff ..... dan was ik er zeker bovenop gekropen! En dat taaltje, heerlijk! Het lekkerste was als ie me woorden die ik in het frans niet begreep in het engels probeerde uit te leggen.........OE.
Nog maandenlang geparfumeerde brieven van hem gehad!
Tezz glijdt nu bijna van haar stoel
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!
Het is bij mij begonnen toen ik een frans vakantievriendje had. Die jongen was echt ONWEERSTAANBAAR........tis dat ik nog niet wist wat 'geil' betekende, maar anders pfff ..... dan was ik er zeker bovenop gekropen! En dat taaltje, heerlijk! Het lekkerste was als ie me woorden die ik in het frans niet begreep in het engels probeerde uit te leggen.........OE.
Nog maandenlang geparfumeerde brieven van hem gehad!
Tezz glijdt nu bijna van haar stoel
Niet dat je overdag dus tussen bezopen pubers rondloopt zeg maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?
Wel aardig bezopen boel daar zover ik het me herinner. Maar moet je dan ook een beetje opzoeken volgens mij.
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte moet je me even uitleggen. Bij mijn weten zijn ze namelijk allemaal roodharig, bleek en vet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was ik 2 jaar terug, goede vakantie gehad. Stappen in de Veronica.
Je MOET trouwens naar de BCM in Magaluff gaan. De grootste discotheek van Europa (al zeggen ze dat overal) met geile Engelse vrouwtjes. Bestaat uit 3 etages. Boven een eetgedeelte, begane grond de discotheek en daaronder een sms kelder. Wat daar allemaal gebeurd.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".![]()
Je ouders zijn beide frans?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"
Ik spreek geen woord frans, mijn ouders hebben wel een poging gedaan om mij 2 talig op te voeden. Maar heel dat opvoeden werd niets. Helemaal 2 talig, een ramp.
Ja dat dacht ik ook, maar toen we daar waren was er toch wel een leuk groepjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte moet je me even uitleggen. Bij mijn weten zijn ze namelijk allemaal roodharig, bleek en vet.
Ja, op een camping. Maar wel superleuk! En we gaan echt wel de kroeg in, kan ons het schelen dat we hoogbejaard zijn. Vorig jaar nog flink wat lol gehad met wat gastjes van de camping die eigenlijk nog niet alleen mochten gaan van pa en ma. Wij natuurlijk aanbieden om mee te gaan als 'begeleiders'. Geen punt! Is inderdaad wel een bezopen boel ja....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?
Wel aardig bezopen boel daar zover ik het me herinner. Maar moet je dan ook een beetje opzoeken volgens mij.
Nou ik spreek frans. Weliswaar niet vloeiend en mijn gramatica is ronduit kut, maar ik kan het echt wel volgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".![]()
Ik versta er werkelijk geen woord van, meest hinderlijk als sommige het verdommen Engels te spreken of het gewoon niet kunnen spreken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik spreek frans. Weliswaar niet vloeiend en mijn gramatica is ronduit kut, maar ik kan het echt wel volgen!
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"
Ik spreek geen woord frans, mijn ouders hebben wel een poging gedaan om mij 2 talig op te voeden. Maar heel dat opvoeden werd niets. Helemaal 2 talig, een ramp.
Bedankt, nu weet ik wat ik tegen mijn ma moet zeggen morgen vroegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Geparfumeerde brieven, ik dacht dat dat altijd een fabeltje was.
En nu komt web 2.0 al hè, donderdag seminair overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!
Op school was ik heel goed in talen, als je je er niet mee bezig houdt vergeet je gewoon alles. Ik was erg goed in duits frans en engels, wilde altijd engels lerares worden. Nu is engels ook het enige wat ik nog redelijk ken. Het lijkt me heerlijk om meer talen te kunnen spreken, maar een cursus volgen lijkt me dan weer niks.quote:
ik ga er morgen 1 versturen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!
cést bonnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??
Donne moi une tasse de cafe maman! Tu est belle, jolie maman! Veux tu une fois mon niquer dans ta derriere?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik wat ik tegen mijn ma moet zeggen morgen vroeg
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.
Ja, ik ben weer laat....is overmacht..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej !!!!!!!!!!!!
En ik wil weer net weggaan.....
ik heb geen aftershave's alleen eau de toilette'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee is aanwezig, denk dat ik daar het stokje maar aan overdraag.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?![]()
Niveau op een redelijk punt houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?![]()
Hoeft niet. BeeDee leest altijd terug. HIj vindt het zometeen wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz, herhaal nog ff wat je zei over die smileys en voor jezelf houden enzo. Ik doe nog één peukje...
trustequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoeft niet. BeeDee leest altijd terug. HIj vindt het zometeen wel.
En ik ga nu slapen !!!!!!!! Trusten!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trusten Tezz! Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hehe....ik zie net dat je er al was....die laatste 4 pagina's zijn vrij rap gegaan btw...quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:06 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik kan niet lang onder water blijven, dan verzuip ik!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |