Ja, jij wordt gebeld! Dat betekent dat ze je hulp nodig hebben!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ik word meestal door rijke oude mensen gebelt(ik neem op voor me werk in plaats van outbound) die problemen hebben met de creditcard die ze aangeschaft hadden voor Dominicaanse Republiek. Val niet echt mensen lastig.
Ja! Die van mij ook!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De mensen die mij bellen zingen altijd.![]()
Ik vind jou eng als je serieus reageert.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Je bent trouwens gewoon een luie donder, BP.
Zat werk de laatste tijd.
16 dagen Keniaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Gaan er hier nog mensen op vakantie trouwens?
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
En dadelijk is er leuk werk, reageer je daar op kijken ze naar je CV met daarop je werkervaring.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Daarom, ik wil geen ding doen wat steeds het zelfde is op weg naar je pensioen, overleef ik nooit.
6 juli, kansloos zuipen op Chersonissos, Kretaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
Duh, tuurlijk moet je een begin maken...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
En dadelijk is er leuk werk, reageer je daar op kijken ze naar je CV met daarop je werkervaring.
Tja. Drie weken Renesse in een TENT. Maar we hebben er bier! En dat is koud!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:36 schreef Tyler..Durden het volgende:
i love them!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
PeZu![]()
Je negeert me.
En dat vind ik niet leuk![]()
Maar ja, je moet met je ouders mee....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
7 juli voor 2 weken naar Frankrijk....I hate ze Frensch.
quote:
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteitquote:
Laatste keer iig.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar ja, je moet met je ouders mee....![]()
J'aime la langue Francais!
Kunnen we geen meeting bij je familie houden? Gratis onderdak enzoquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef LudoSanders het volgende:
Oh en nog een weekje Rome, maar moet nog ff kijken wanneer.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
[..]
![]()
Voel me er ook vrij stoer bij
Moet alleen de rest van de vakantie werken
[..]
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteit
Begin er eens mee dan?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Duh, tuurlijk moet je een begin maken...
ik was even bezigquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:37 schreef Tezz het volgende:
PeZu![]()
Je negeert me.
En dat vind ik niet leuk![]()
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:39 schreef Berenanus het volgende:
Ik ben 1/2 frans, heb zelfs een dubbele nationaliteit
Meeting is in Renesse tochquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:40 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kunnen we geen meeting bij je familie houden? Gratis onderdak enzo![]()
FOK!-en kost niet zo veel....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin er eens mee dan?
Ik was vanaf mijn 14e al aan het werk man, hoe kom jij in hemelsnaam rond? Dan kun je toch nooit leuke dingen doen, stappen, shoppen, uiteten etc.
Dat valt best mee.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Begin er eens mee dan?
Ik was vanaf mijn 14e al aan het werk man, hoe kom jij in hemelsnaam rond? Dan kun je toch nooit leuke dingen doen, stappen, shoppen, uiteten etc.
Renesse, mooie herinneringen van. Geen een nuchtere trouwens.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Tja. Drie weken Renesse in een TENT. Maar we hebben er bier! En dat is koud!![]()
Ik ben benieuwd, die manier spreekt me ook wel aanquote:
hahaaa Tezz! Ik dacht precies hetzelfde! Denk je dat alle nederlandse vrouwen dat vinden?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??
Wat je doet zoal in je dagelijkse levenquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was even bezig
wat miste ik
[afbeelding]
[afbeelding]
Ja maar ik heb een man en een kind. Dan wordt Renesse toch anders.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Renesse, mooie herinneringen van. Geen een nuchtere trouwens.
Zijn daar wel streng, veel politie, nog meegenomen in een busje vanwege wildplassen.![]()
Ik ga ook iets doen wat op hetzelfde neerkomt als Renesse. Alleen dan in El Arenal Mallorca.![]()
me tu dans ton derrière guérit-elle une fois alors niquer ?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:41 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Nou ben je helemaal onweerstaanbaar voor me..............kun je ook zachtjes franse woordjes in mijn oor fluisteren??
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Zijn daar wel streng, veel politie, nog meegenomen in een busje vanwege wildplassen.![]()
Ik ga ook iets doen wat op hetzelfde neerkomt als Renesse. Alleen dan in El Arenal Mallorca.![]()
lolquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
me tu dans ton derrière guérit-elle une fois alors niquer ?
haha ja, uiteindelijk kon je beter thuisblijven/quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
hahaaa Tezz! Ik dacht precies hetzelfde! Denk je dat alle nederlandse vrouwen dat vinden?
Was ik 2 jaar terug, goede vakantie gehad. Stappen in de Veronicaquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:43 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Tezz het volgende:
PEZU............................VERTEL NOU.....................
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:44 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik heb een man en een kind. Dan wordt Renesse toch anders.
Buiten dat ben ik 32. Dan lachen ze je vierkant uit man, als je als hoogbejaarde een kroeg in wilt stappen.
ja ech nie he.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Is het ookquote:
hmm...quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!
Het is bij mij begonnen toen ik een frans vakantievriendje had. Die jongen was echt ONWEERSTAANBAAR........tis dat ik nog niet wist wat 'geil' betekende, maar anders pfff ..... dan was ik er zeker bovenop gekropen! En dat taaltje, heerlijk! Het lekkerste was als ie me woorden die ik in het frans niet begreep in het engels probeerde uit te leggen.........OE.
Nog maandenlang geparfumeerde brieven van hem gehad!
Tezz glijdt nu bijna van haar stoel
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tezz het volgende:
[..]
Waarschijnlijk!
Het is bij mij begonnen toen ik een frans vakantievriendje had. Die jongen was echt ONWEERSTAANBAAR........tis dat ik nog niet wist wat 'geil' betekende, maar anders pfff ..... dan was ik er zeker bovenop gekropen! En dat taaltje, heerlijk! Het lekkerste was als ie me woorden die ik in het frans niet begreep in het engels probeerde uit te leggen.........OE.
Nog maandenlang geparfumeerde brieven van hem gehad!
Tezz glijdt nu bijna van haar stoel
Niet dat je overdag dus tussen bezopen pubers rondloopt zeg maar.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?
Wel aardig bezopen boel daar zover ik het me herinner. Maar moet je dan ook een beetje opzoeken volgens mij.
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:45 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte moet je me even uitleggen. Bij mijn weten zijn ze namelijk allemaal roodharig, bleek en vet.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Was ik 2 jaar terug, goede vakantie gehad. Stappen in de Veronica.
Je MOET trouwens naar de BCM in Magaluff gaan. De grootste discotheek van Europa (al zeggen ze dat overal) met geile Engelse vrouwtjes. Bestaat uit 3 etages. Boven een eetgedeelte, begane grond de discotheek en daaronder een sms kelder. Wat daar allemaal gebeurd.
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".![]()
Je ouders zijn beide frans?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"
Ik spreek geen woord frans, mijn ouders hebben wel een poging gedaan om mij 2 talig op te voeden. Maar heel dat opvoeden werd niets. Helemaal 2 talig, een ramp.
Ja dat dacht ik ook, maar toen we daar waren was er toch wel een leuk groepjequote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het vetgedrukte gedeelte moet je me even uitleggen. Bij mijn weten zijn ze namelijk allemaal roodharig, bleek en vet.
Ja, op een camping. Maar wel superleuk! En we gaan echt wel de kroeg in, kan ons het schelen dat we hoogbejaard zijn. Vorig jaar nog flink wat lol gehad met wat gastjes van de camping die eigenlijk nog niet alleen mochten gaan van pa en ma. Wij natuurlijk aanbieden om mee te gaan als 'begeleiders'. Geen punt! Is inderdaad wel een bezopen boel ja....quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:47 schreef Tyler..Durden het volgende:
[..]
Ohjah, even geen rekening meegehouden. Zit je in Renesse zelf?
Wel aardig bezopen boel daar zover ik het me herinner. Maar moet je dan ook een beetje opzoeken volgens mij.
Nou ik spreek frans. Weliswaar niet vloeiend en mijn gramatica is ronduit kut, maar ik kan het echt wel volgen!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Toen bleek dat hij hetzelfde aan vertellen was als uit die reclames "Bedankt voor het horloge".![]()
Ik versta er werkelijk geen woord van, meest hinderlijk als sommige het verdommen Engels te spreken of het gewoon niet kunnen spreken.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:53 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou ik spreek frans. Weliswaar niet vloeiend en mijn gramatica is ronduit kut, maar ik kan het echt wel volgen!
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Volgens babblefish iets in de trant van "zou ik je even kei hard in de kont neuken dan?"
Ik spreek geen woord frans, mijn ouders hebben wel een poging gedaan om mij 2 talig op te voeden. Maar heel dat opvoeden werd niets. Helemaal 2 talig, een ramp.
Bedankt, nu weet ik wat ik tegen mijn ma moet zeggen morgen vroegquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:50 schreef LudoSanders het volgende:
Geparfumeerde brieven, ik dacht dat dat altijd een fabeltje was.
En nu komt web 2.0 al hè, donderdag seminair overquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!
Op school was ik heel goed in talen, als je je er niet mee bezig houdt vergeet je gewoon alles. Ik was erg goed in duits frans en engels, wilde altijd engels lerares worden. Nu is engels ook het enige wat ik nog redelijk ken. Het lijkt me heerlijk om meer talen te kunnen spreken, maar een cursus volgen lijkt me dan weer niks.quote:
ik ga er morgen 1 versturen denk ikquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, da's iets van heeeeeeeeeeeel vroeger. Toen er nog geen 'internet' bestond!!!!!!!!!!! Tis geen fabeltje, ze waren echt!!!!!!!!
cést bonnquote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:54 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja dat stond er inderdaad. Maar wel in de verkeerde volgorde. Het had moeten zijn: veux tu une fois mon niquer dans ta derriere??
Donne moi une tasse de cafe maman! Tu est belle, jolie maman! Veux tu une fois mon niquer dans ta derriere?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:55 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Bedankt, nu weet ik wat ik tegen mijn ma moet zeggen morgen vroeg
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.quote:
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.
Ja, ik ben weer laat....is overmacht..quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:00 schreef Tezz het volgende:
[..]
Heej !!!!!!!!!!!!
En ik wil weer net weggaan.....
ik heb geen aftershave's alleen eau de toilette'squote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Het werkt overigens niet om je mobieltje in de aftershave te dompelen hoor PeZu.
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:01 schreef LudoSanders het volgende:
BeeDee is aanwezig, denk dat ik daar het stokje maar aan overdraag.
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?![]()
Niveau op een redelijk punt houden.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:03 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Is het een zware taak die ik nu toebedeeld krijg ?![]()
Hoeft niet. BeeDee leest altijd terug. HIj vindt het zometeen wel.quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:02 schreef LudoSanders het volgende:
Tezz, herhaal nog ff wat je zei over die smileys en voor jezelf houden enzo. Ik doe nog één peukje...
trustequote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Hoeft niet. BeeDee leest altijd terug. HIj vindt het zometeen wel.
En ik ga nu slapen !!!!!!!! Trusten!!!!!!!!
quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
Trusten Tezz! Slaap lekker!quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:04 schreef Tezz het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
@BeeDee: wil jij de volgende keer dat je nieuwe smileys ontdekt dit lekker voor jezelf houden?? Sommige 'kinders' die het nu ook hebben weten het namelijk niet te doseren en gooien het hele rokershoekje vol met nieuwe smileys.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |