In een dierentuin werken schijnt ook heel leuk te zijn!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:46 schreef LudoSanders het volgende:
Beetje stront en zeik opruimen, als ik dat zou willen ging ik wel in een dierentuin werken.
BETRAPT!quote:
Lijkt het misschien ja, maar ik zou weinig voldoening halen uit het stront scheppen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:54 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
In een dierentuin werken schijnt ook heel leuk te zijn!
Jij ging net zo goed slapen toch?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef oranjekoek het volgende:
more wine
cuz i got to have it
more skin
cuz i got to eat it
ja....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:56 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Jij ging net zo goed slapen toch?
Trustequote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, het is weer zover..........Wij moeten wachten totdat het Graver spektakel geweest is (is volgens mij 1 juli). Is altijd wel lachen, tegen de tijd dat wij de tent hebben staan is het september.....
Nou ja, is toch het laatste jaar.
Kom je van de week nog even terug hier DaMook, dan lullen we verder.
Ik heb nu al vier keer gezegd dat ik ga slapen en nu doe ik het dus echt, hihi.
ach ja. Mijn dochter is enig kind, dus af en toe een vriendje (of in dit geval een vriendinnetje) is wel gezellig natuurlijk!quote:
Is inderdaad kut weer .... Kan ik niet eens rokenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef LudoSanders het volgende:
Wat een kut weer..
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:59 schreef PeZu het volgende:
meldt zich
ja ik zie het ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:06 schreef Tezz het volgende:
[..]
![]()
(tis hier verder al de hele dag verlaten..)
Ja ik baal als een stekker dat ik een logeetje in huis heb net vanavond! Maar gelukkig heb ik een lieve man die thuis wil blijven. Ik ben al subtiel aan het proberen om die kinders het bed in te lullen, maar ze weten donders goed dat het zaterdagavond (dus opblijf avond) is. Grr.....quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:08 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja ik zie het ja!
hoi![]()
ja gaat vanaaf feesten las ik? have fun onzo![]()
zing eens een leidje danquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:12 schreef Tezz het volgende:
shit man, ik ben net gebombardeerd tot Kristel. Je weet wel, een K uit het legendarische K3.
Afrika tot in Amerikaquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:16 schreef Tezz het volgende:
[..]
Afrika tot in Amerika
ja wij zijn zoveel mooier als we samen zijn
Hand in hand
oog in oog
alle kleuren van de regenboog
(en visualiseer hierbij een huppelende volwassen vrouw met pomponnetjes in haar hand en een roze sjaaltje om haar haar).
Jij bent mijn zonnestraaltjequote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
Jij bent mijn zonnestraaltje
van jou word ik altijd zo blij!
Mijn eigen zonnestraaltje
Dat ben jij !
wat voor feestje is hetquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:23 schreef Tezz het volgende:
Bij geprek aan Oranjekoek en SOL:
Wat moet ik aan doen naar het feestje PeZu??
Ik wist geen TT dus plaatste de titel van het nummer dat ik aan het luisteren was maar.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:11 schreef Tezz het volgende:
Ludo, ik kan de TT niet plaatsen......is het een drankje? Is het een bandje? Is het een hersenspinsel?
Gewoon een feestje bij iemand thuis, een voetbalmaatje van mijn man (en ja, ik mag naar het feestje en hij blijft thuis. Wat ben ik toch gelukkig). Maar wel veel mensen, veel bier en veel lol!quote:
Ah, het zegt me niets! Van wie is het ?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:25 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik wist geen TT dus plaatste de titel van het nummer dat ik aan het luisteren was maar.
je had toch laatst leuek nwe kleren gekocht?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon een feestje bij iemand thuis, een voetbalmaatje van mijn man (en ja, ik mag naar het feestje en hij blijft thuis. Wat ben ik toch gelukkig). Maar wel veel mensen, veel bier en veel lol!
Live, van het album Awake.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ah, het zegt me niets! Van wie is het ?
Ja maar da's een zeer kort rokje en het vriest zowat hier in Vwaard.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:27 schreef PeZu het volgende:
[..]
je had toch laatst leuek nwe kleren gekocht?
Rare vriend heb jij maar. Een voetbalfeestje en dan je vriendin sturen en zelf thuis blijven, dat zou nu nooit in me op komen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Gewoon een feestje bij iemand thuis, een voetbalmaatje van mijn man (en ja, ik mag naar het feestje en hij blijft thuis. Wat ben ik toch gelukkig). Maar wel veel mensen, veel bier en veel lol!
Oh dan ken ik het vast wel. Ik ben echt enorm slecht in het onthouden van titels, artiesten en jaartellen, maar de meeste liedjes ken ik wel.quote:
Nee he. Maar het zijn ook wel goede vrienden van ons geworden. Mijn man heeft enorm hard gewerkt vandaag (van 6 tot 1 op het werk, daarna bij mijn vader hout gekloofd en daarna bij een vriend een luifel opgehangen), dus hij wist zelf al dat ie waarschijnlijk toch op de bank in slaap zou vallen. Vandaar dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:30 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Rare vriend heb jij maar. Een voetbalfeestje en dan je vriendin sturen en zelf thuis blijven, dat zou nu nooit in me op komen.
wtf hier schijnt de zon enzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:29 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar da's een zeer kort rokje en het vriest zowat hier in Vwaard.
Slechte planner die vriend van jouquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:32 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee he. Maar het zijn ook wel goede vrienden van ons geworden. Mijn man heeft enorm hard gewerkt vandaag (van 6 tot 1 op het werk, daarna bij mijn vader hout gekloofd en daarna bij een vriend een luifel opgehangen), dus hij wist zelf al dat ie waarschijnlijk toch op de bank in slaap zou vallen. Vandaar dus.
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:33 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Slechte planner die vriend van jou.
nou hier echt nie dus. De hele dag regen en onweer. Mijn mooie nieuwe zwembadje staat er gewoon voor janpietsnot en loopt bijna over van alle regen die er al gevallen is. Blegh.quote:
Hier schijnt half uur de zon, half uur regen en onweer, dan de zon wederom en dan weer regen + onweer.quote:
Ach, op zich valt dat wel mee. Ik heb genoeg oppas en het is lang geleden dat ik een zaterdagavond voor de buis heb gehangen. Ik zorg dat ik minimaal eenmaal per weekend uit kan gaan (of naar de kroeg, of naar een feestje ofzo).quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:36 schreef LudoSanders het volgende:
Nog een reden om geen kinderen te nemen, er moet altijd wel iemand thuis blijven. Denk niet dat ik daar goed in ben. Dan slapen ze en zou ik alsnog nog de stad of feestjes gaan.
Ja maar die ligt dus op de bank te pitten.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:45 schreef LudoSanders het volgende:
Heb je geen leuke babysittser ofzo?
Heef hij dan ook jouw kleding aan?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar die ligt dus op de bank te pitten.
Maar het is al gelukt. Voor zover ik kan beoordelen is er niets stuk, mis ik geen sigaretten uit mijn pakje, en zijn alle bierflesjes nog dicht.
Mijn man heeft wel ineens lippestift op en blauwe oogschaduw. Heel gek is dat.
ehhhh nee. Blauwe oogschaduw daar weten kindjes van vier wel raad mee, maar aankleden lukt ze nog net niet.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:35 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Heef hij dan ook jouw kleding aan?![]()
Ja, bedankt.....alleen jammer dat ik niet thuis ben als mijn dochter op is. (zie mijn vorige post)quote:Op zondag 17 juni 2007 00:34 schreef Tezz het volgende:
.... fijne vaderdag morgen voor degenen die het allemaal aangaat.
shit. Ik had echt teveel gezopen gisteren. Sorry BeeDeequote:Op zondag 17 juni 2007 05:37 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ja, bedankt.....alleen jammer dat ik niet thuis ben als mijn dochter op is. (zie mijn vorige post)
![]()
![]()
Drankorgel!quote:Op zondag 17 juni 2007 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit. Ik had echt teveel gezopen gisteren. Sorry BeeDee![]()
Ach...ik heb d'r nog net een weltrusten-kusje kunnen geven. En we hadden vaderdag maar even een dagje naar voren geschoven, dus gister een op school gemaakt cadeautje gekregen. Je kent 't wel;quote:Op zondag 17 juni 2007 08:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
shit. Ik had echt teveel gezopen gisteren. Sorry BeeDee![]()
Lief he! Bente had een pennenhouder gemaakt van klei, waar heel fier 1 van haar eigen potloodjes in stond. En (en dat vond ik echt superknap) een gedichtje van wel 10 regels uit haar hoofd geleerd! En een boterham met vlokken gesmeerd voor hem vanmorgen (dat vond ie wat minder, maar ja).quote:Op zondag 17 juni 2007 19:55 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ach...ik heb d'r nog net een weltrusten-kusje kunnen geven. En we hadden vaderdag maar even een dagje naar voren geschoven, dus gister een op school gemaakt cadeautje gekregen. Je kent 't wel;
Voor een steengoeie pappa...en dan een geverfde steen met een glazen waxinelicht houdertje erop geplakt.![]()
Prachtig...en dan vol trots vertellen dat d'r handen toen helemaal onder de verf zaten..![]()
Ja...schitterend om te zien dat ze er dan helemaal even in opgaan in dat enthousiasme.quote:Op zondag 17 juni 2007 19:58 schreef Tezz het volgende:
[..]
Lief he! Bente had een pennenhouder gemaakt van klei, waar heel fier 1 van haar eigen potloodjes in stond. En (en dat vond ik echt superknap) een gedichtje van wel 10 regels uit haar hoofd geleerd! En een boterham met vlokken gesmeerd voor hem vanmorgen (dat vond ie wat minder, maar ja).
Ik was net van plan om lekker op de bank te kruipen............
Wat ik je brom..quote:Op zondag 17 juni 2007 20:13 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Hehe.![]()
Lekker hoor, een koud biertje.![]()
Als jij tot 14:00 in je nest ligt, is de dag al zo goed als om..quote:Op zondag 17 juni 2007 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
10 voor 12 al, waarom gaan vrije dagen zo schnell?![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:52 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Als jij tot 14:00 in je nest ligt, is de dag al zo goed als om..![]()
Heb jij niet al weken vrij?quote:Op zondag 17 juni 2007 23:50 schreef Broekpaling het volgende:
10 voor 12 al, waarom gaan vrije dagen zo schnell?![]()
net nog live gezienquote:
jups, alleen een beetje jammer van het grolsch bierquote:Op maandag 18 juni 2007 00:05 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Verdomd, das waar, Fields Of Rock.![]()
![]()
quote:Op zondag 17 juni 2007 23:55 schreef LudoSanders het volgende:
Wtf?
[img=578xnull]http://i17.tinypic.com/5xzi8h1.png[/img]
hoiquote:
alles goei?quote:
ja ik moet eigelijk ook goed uitrusten na vandaag, hele dag op pad en zoepenquote:Op maandag 18 juni 2007 00:13 schreef SeaOfLove het volgende:
[..]
![]()
wel zo slapen gaat, morgen vroeg weer op![]()
Het viel me op in MyATquote:Op maandag 18 juni 2007 00:08 schreef BeeDee het volgende:
[..]
![]()
Ja, ik heb ook welleens even een klein onderhoud met DeeBee gehad in een of ander topic. Toen zei ie al dat ie veel in VBL postte...
Heej beeb, ik ga ook zo....morgenochtend ben ik weer weg uit mijn Brabantse landquote:Op maandag 18 juni 2007 00:14 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Het viel me op in MyAT
Hé SOL, ik ga trouwens er vandoor. Laatste weekje stage alvorens een 'welverdiende' vakantie.
Postkrikert.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:19 schreef LudoSanders het volgende:
Kut ik ben er nog.
Black Label Sociëtyquote:
Ik luister nu Sad But True, Geluid van P.A uit Moscow 1991.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:30 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Ik luister/kijk nu Stillborn op you tube, maar die kerel klinkt een klein beetje als Ozzy![]()
Heb jij die DVD gezien over het opnemen en produceren van the black album ? Leuk materiaal.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:31 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik luister nu Sad But True, Geluid van P.A uit Moscow 1991.
Damn, die strakheid van lars, dat geluid van die snare.![]()
Sterker nog, die heb ik.quote:Op maandag 18 juni 2007 00:34 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Heb jij die DVD gezien over het opnemen en produceren van the black album ? Leuk materiaal.![]()
Ja, jij bent echt een die-hard verzamelaar daarvan...quote:Op maandag 18 juni 2007 00:39 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Sterker nog, die heb ik.4 uur, 1,5 aan recorden, en 2,5 aan de tour, supergoafe dvd!
![]()
Ik heb alle dvds uitgebracht door Metallica, aas nu op de Rong am Ring (met name 2003) en 2006 dvds en meerdere.
![]()
Moet alleen een andere dvd tent dan de Fame en Freerecordshop zien te vinden in A'dam, die hebben alleen de dvds uitgebracht door Metallica.
Wil trouwens nog de Live Shit dvd box kopen, maar is nergens te krijgen.![]()
Dat optreden uit Moscow, met Ac/Dc/Pantera/Metallica en nog wat meer, is die op dvd of alleen als download ergens op het web?
quote:Op maandag 18 juni 2007 08:25 schreef Broekpaling het volgende:
Wat is er aan de hand? Waarom slaap ik niet nu?![]()
Schrok er zelf van.quote:
Een echte keukenprins is het ook niet echt hè?quote:Op maandag 18 juni 2007 18:31 schreef Tezz het volgende:
Zo met moeite de dag doorstaan. Tjeezus wat een kutdag zeg! Kom ik om zes uur eindelijk thuis, heeft mijn man ook nog eens de nasi verpest (jajaja rijst moet echt langer koken dan vijf minuten). Dus ik ben nu hongerig, moe en chagerijnig!
Ik ga hopen dat mijn kind snel slaapt, dan ga ik eens eerst even een uur in bad liggen!
Ach ja hij probeert het in ieder geval. Ik vond het wel dapper trouwens dat onze dochter gewoon stug doorat hihi.quote:Op maandag 18 juni 2007 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte keukenprins is het ook niet echt hè?
Nog 4 dagen tot vakantie.
Dan heb ik er nog niet eens bij vertelt dat ik over 18 dagen in het vliegtuig naar Kreta zitquote:Op maandag 18 juni 2007 18:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ach ja hij probeert het in ieder geval. Ik vond het wel dapper trouwens dat onze dochter gewoon stug doorat hihi.
Ik benijd je echt, met je vakantie over vier dagen! Ik moet nog vier weken wachten.........en mijn baas gaat volgende week al dus heb ik niet bar veel te doen de komende weken. Dan duren de dagen dus echt lang...
Geluksvogel... ik moet nog 7 dagen werkenquote:Op maandag 18 juni 2007 18:36 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Een echte keukenprins is het ook niet echt hè?
Nog 4 dagen tot vakantie.
dat dusquote:
Denk dat ik dat ook maar ga doen.... maar eerst lekker zonnebankequote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef oranjekoek het volgende:
weet je wat het is.. ik heb gewoon nergens zin in...Ik kan beter mijn bed in kruipen.
![]()
Kijk je uit dat je niet in slaap valt?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:32 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Denk dat ik dat ook maar ga doen.... maar eerst lekker zonnebanke![]()
De zonnebank springt vanzelf wel uit na een half uurtjequote:Op maandag 18 juni 2007 21:34 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Kijk je uit dat je niet in slaap valt?![]()
wordt het wel gelijk freaking koud en dan ben je ook gleijk weer wakkerquote:Op maandag 18 juni 2007 21:35 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
De zonnebank springt vanzelf wel uit na een half uurtje![]()
Dat is waar maar dat is een questie van ff opnieuw aandoen en omdraaienquote:Op maandag 18 juni 2007 21:37 schreef PeZu het volgende:
[..]
wordt het wel gelijk freaking koud en dan ben je ook gleijk weer wakker_!
Zou er ergens een chemische ramp gebeurd zijn waardoor we massaal dat gevoel krijgen?quote:Op maandag 18 juni 2007 21:30 schreef oranjekoek het volgende:
weet je wat het is.. ik heb gewoon nergens zin in...Ik kan beter mijn bed in kruipen.
![]()
Komt door dat weer... het zou heerlijk zomer weer moeten zijn en hier zie ik niets anders dan regenquote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou er ergens een chemische ramp gebeurd zijn waardoor we massaal dat gevoel krijgen?
Ik denk dat we allemaal aan vakantie toe zijn. ver ver wegquote:Op maandag 18 juni 2007 21:39 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zou er ergens een chemische ramp gebeurd zijn waardoor we massaal dat gevoel krijgen?
Ik in ieder geval wel! En ik vind Renesse ook prima hoor: we hebben drie koelkastjes bij (eentje voor bier, eentje voor bier en eentje voor bier kaas, vleeswaren en melk) en ik neem een paar goede boeken mee, dus dat doet het voor mij wel zo'n beetje. Maarja het duurt nog vier weken he...quote:Op maandag 18 juni 2007 21:41 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Ik denk dat we allemaal aan vakantie toe zijn. ver ver weg
Jaquote:Op maandag 18 juni 2007 21:40 schreef Duuvelke het volgende:
[..]
Komt door dat weer... het zou heerlijk zomer weer moeten zijn en hier zie ik niets anders dan regen![]()
Heb het zwembad nog maar niet opgezet....quote:Op maandag 18 juni 2007 21:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja, mijn twee weken geleden opgezette Intex-zwembad stroomt over. Mijn kind heeft er al maar liefst drie keer ingezeten (hoewel die kleine echt niet bang wordt van een beetje regen, die zou er nog wel inspringen als het 10 graden vroor volgens mij)>
tadadaboemshideequote:Op maandag 18 juni 2007 21:48 schreef PeZu het volgende:
tomdiedom
quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben ervandoor![]()
Fijne avond nog allemaal..
Die koelkastjes zijn wel handig! Die 4 weekjes zijn ook zo voorbij gelukkig. Gezellig! Allemaal krijsende kinderen bijelkaarquote:Op maandag 18 juni 2007 21:43 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik in ieder geval wel! En ik vind Renesse ook prima hoor: we hebben drie koelkastjes bij (eentje voor bier, eentje voor bier en eentje voor bier kaas, vleeswaren en melk) en ik neem een paar goede boeken mee, dus dat doet het voor mij wel zo'n beetje. Maarja het duurt nog vier weken he...
Dit weekend wel met de jongens van het voetbalteam (van Ludo, mijn man). Erg gezellig altijd, met die gasten! En alle vrouwen en kindertjes gaan ook mee dus dat wordt weer een zwaaaaaaar weekend.
hee hoi tezzjequote:
Nee joh, we nemen gewoon heel veel snoep mee, dan krijsen ze niet. Je gooit af en toe een haffel snoep die kant op en jij gaat lekker bier drinken!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:52 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Die koelkastjes zijn wel handig! Die 4 weekjes zijn ook zo voorbij gelukkig. Gezellig! Allemaal krijsende kinderen bijelkaarVermoeiend, maar gezellig ;o))
Meng een pot van die kleuterlijm met jam. Maar ja je hebt vast ook geen kleuterlijm in huis gok ik zo.quote:Op maandag 18 juni 2007 21:59 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb zin in winegums maar ze zijn op.
Welterusten Duuvelke!quote:Op maandag 18 juni 2007 21:49 schreef Duuvelke het volgende:
Maar ik ben ervandoor![]()
Fijne avond nog allemaal..
jaquote:
Weet je welke ook lekker zijn? Onzichtbare winegums!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:02 schreef LudoSanders het volgende:
Ik heb heul geen zin meer van huis weg te gaan.
ja...........een beetje hetzelfde als het jouwe. Ongeveer.quote:
dus 1 hele dag sex gehad en 1 hele dag gerocktquote:Op maandag 18 juni 2007 22:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja...........een beetje hetzelfde als het jouwe. Ongeveer.
*kabats*quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb last van mijn rug, is er iemand die mij een goed gemikte schop onder mijn schouderbladen wilt geven?
helpt dat denk je?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb last van mijn rug, is er iemand die mij een goed gemikte schop onder mijn schouderbladen wilt geven?
dat ik daar zelf niet aan dacht!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:07 schreef Tezz het volgende:
[..]
Weet je welke ook lekker zijn? Onzichtbare winegums!
nou da's wel heel erg snel. Ik post net in je fobo dat je maar weer eens naar hier moet komen en voila, daar ben je. Zo snel zelfs dat je er spontaan rugpijn van krijgt! Ik kan je niet virtueel schoppen, maar heb wel het telefoonnummer van een goede fysio als je wilt.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:11 schreef Berenanus het volgende:
Rugpijn is heel rot!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:20 schreef Berenanus het volgende:
[..]
zo'n gevoel dat alles beter is dan dat ik nu voel![]()
Ik heb chips nu en op de zak staat berevoetjes. Maar nu ik het allemaal eens goed bekijk lijkt het meer een Berenanus. Nou ja, ze smaken wel lekker! Luchtig en zout!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:16 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
dat ik daar zelf niet aan dacht!~Ze zijn heerlijk tezz!
Oe! Ik ben helemaal verslaafd aan dat soort sites........vind het doodeng, maar ook stiekem wel wel lachen.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:21 schreef oranjekoek het volgende:
http://www.wirenot.net/X/Indices/Ghostindex.shtml daar zitten we!
Nouja snel... ik kreeg nog 10x dat ik maar beter wat drinken in kon schenken en het nog een keer proberen, nu zit ik hier met 4 bier, 2 cola, 3 water en een half opgedronken limonade..quote:Op maandag 18 juni 2007 22:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
nou da's wel heel erg snel. Ik post net in je fobo dat je maar weer eens naar hier moet komen en voila, daar ben je. Zo snel zelfs dat je er spontaan rugpijn van krijgt! Ik kan je niet virtueel schoppen, maar heb wel het telefoonnummer van een goede fysio als je wilt.
De tijgerbalsem brand haast door mijn borst heen op het moment.. ja ik weet het, ik kan overdrijvenquote:
Ja zo ongeveer wel!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:14 schreef PeZu het volgende:
[..]
dus 1 hele dag sex gehad en 1 hele dag gerockt![]()
Het is vaker lachen dan eng!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Tezz het volgende:
[..]
Oe! Ik ben helemaal verslaafd aan dat soort sites........vind het doodeng, maar ook stiekem wel wel lachen.
Ja het is weer janken hier met de snelheid.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:25 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Nouja snel... ik kreeg nog 10x dat ik maar beter wat drinken in kon schenken en het nog een keer proberen, nu zit ik hier met 4 bier, 2 cola, 3 water en een half opgedronken limonade..
[..]
Hey Tyler! Nog goeie helpdeskverhalen? of is het nog rustig.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Berenanus. Toen ik het zag staan moest ik dit topic wel even checken.
Das me toch een goede nickname, berenanus.
Nou, als je alleen thuis bent en heel geconcentreerd naar het beelscherm zit te kijken en dan ineens het gordijn ziet bewegen dan schrik je je echt de pleuris hoor. En dat is heel eng.quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Tyler..Durden het volgende:
Berenanus. Toen ik het zag staan moest ik dit topic wel even checken.
Das me toch een goede nickname, berenanus.
Ik heb mijn lichaam zwaar misbruikt en een hersenaandoening opgelopen tijdens het experimenteren met geestverruimende chemicaliën!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:27 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja het is weer janken hier met de snelheid.
Nog iets spannends meegemaakt?
what the hell is defqon nou weer.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:32 schreef Berenanus het volgende:
Ik heb mijn lichaam zwaar misbruikt en een hersenaandoening opgelopen tijdens het experimenteren met geestverruimende chemicaliën!![]()
ben naar defqon geweest
een feestje met lekkere muziekquote:
http://www.youtube.com/watch?v=13tZrtp9QuQquote:
aaaaaaaahhhhhhhh. Ach ja ik woon in Brabant he (onder een steen) dus dat soort dingen ken ik niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Groot feest met 38.000 stampende mensen
haha ja dan kan je je rotschrikkenquote:Op maandag 18 juni 2007 22:30 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nou, als je alleen thuis bent en heel geconcentreerd naar het beelscherm zit te kijken en dan ineens het gordijn ziet bewegen dan schrik je je echt de pleuris hoor. En dat is heel eng.
(was het mijn dochter die stiekum naar beneden gekomen was maar omdat ik zo geconcentreerd aan het kijken was had ik haar niet opgemerkt. Totdat ze aan het gordijn trok dus).
Ben vrijgezelquote:Op maandag 18 juni 2007 22:42 schreef Tezz het volgende:
[..]
aaaaaaaahhhhhhhh. Ach ja ik woon in Brabant he (onder een steen) dus dat soort dingen ken ik niet.
Leuke foto! (mooi meissie ook! De jouwe? )
hehe een strakke berenanusquote:Op maandag 18 juni 2007 22:40 schreef Berenanus het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/watch?v=13tZrtp9QuQ
Hier toevallig stukje in de regen
Groot feest met 38.000 stampende mensen
[afbeelding]
hier ik met gluteus_maximus
ik stond trouwens alleen bij het serieuze gebeuk![]()
![]()
Maar vrijgezel zijn biedt enorme mogelijkheden! Zoals het ontmoeten van leuke meisjes die je van FOK! kent! Ik moet eens proberen om bij mijn man aan te komen met de mededeling dat ik wel eens een leuke jongen die ik van FOK! ken wil ontmoeten! Mooi dat dat feest niet door gaat....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:44 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Ben vrijgezel![]()
Is iemand die ik via fok had leren kennen, niet meer niet minder.
Was trouwens een leuk feest, heb mezelf vermaakt
aah toe probeer eensquote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar vrijgezel zijn biedt enorme mogelijkheden! Zoals het ontmoeten van leuke meisjes die je van FOK! kent! Ik moet eens proberen om bij mijn man aan te komen met de mededeling dat ik wel eens een leuke jongen die ik van FOK! ken wil ontmoeten! Mooi dat dat feest niet door gaat....![]()
Maar ik mis de lieve knuffels! De warmte en een lief kusje!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:46 schreef Tezz het volgende:
[..]
Maar vrijgezel zijn biedt enorme mogelijkheden! Zoals het ontmoeten van leuke meisjes die je van FOK! kent! Ik moet eens proberen om bij mijn man aan te komen met de mededeling dat ik wel eens een leuke jongen die ik van FOK! ken wil ontmoeten! Mooi dat dat feest niet door gaat....![]()
hehequote:
Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor..................tis helemaal niet leuk om altijd alleen thuis te komen en 's nachts (of in jou geval ook wel eens overdag) alleen in een koud bedje te moeten liggen........quote:Op maandag 18 juni 2007 22:49 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Maar ik mis de lieve knuffels! De warmte en een lief kusje!![]()
Jaloerse partners
Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor..................tis helemaal niet leuk om altijd alleen thuis te komen en 's nachts (of in jou geval ook wel eens overdag) alleen in een koud bedje te moeten liggen........
Hier heb je een virtueel kusje :![]()
![]()
![]()
En jaloerse partners zijn soms irritant maar toch ook wel aandoenlijk en egostrelend.
Donker hier in het oosten van het land.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is het nog licht buiten!
wat een eh.. vreemde knuffel...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!
[afbeelding]
Tijdens het slapen heb ik er eigenlijk zo'n last van, slapen is niet echt mijn ding. Ik ga erin als ik moe ben en stap eruit als ik mijn ogen op een kiertje heb, dat lekker in bed liggen zit er bij mij niet in
Zit je in Spanje??quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is het nog licht buiten!
weet ik nietquote:
ahhhhhhhh die's lief! Ik post hem in mijn fobo.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!
De wereld lijkt een beetje op zijn kop te staan, vandaag was het ook veel regen trouwens.. maar het lijkt nu of het pas een uur of 8 is...heel vreemd....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit je in Spanje??
Hier was het om acht uur al donker. En regen regen regen regen.
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
jij wilt toch een leuke jongen ontmoeten staat er![]()
![]()
ah ik merk het al. Rose.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De wereld lijkt een beetje op zijn kop te staan, vandaag was het ook veel regen trouwens.. maar het lijkt nu of het pas een uur of 8 is...heel vreemd....
aha! en jij bent een kandidaat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
jij wilt toch een leuke jongen ontmoeten staat er![]()
![]()
ooh zoquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!![]()
Het was meer wat er zou gebeuren als ik het zou willen.............
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhhhhhhh die's lief! Ik post hem in mijn fobo.
Andersom zou ik het ook niet willen! Ik ben ook een jaloerse kutquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!![]()
Het was meer wat er zou gebeuren als ik het zou willen.............
Neuken?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben een jongen ja
en leuk ook soms nog wel
dus
Je staat ook op mijn lijstje dus ik denk dat je het druk gaat krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben een jongen ja
en leuk ook soms nog wel
dus
1 bruin oog? wat voor kleur heeft het andere? of heb je 1 oog?quote:
oohwquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je staat ook op mijn lijstje dus ik denk dat je het druk gaat krijgen.
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Andersom zou ik het ook niet willen! Ik ben ook een jaloerse kut![]()
en gelijk heb jequote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!
(maar een meisje ontmoeten wat ie kent van internet gaat me dan toch wel net iets te ver....)
Ja uitgaan met vrienden en een meid ontmoeten liggen dan ook ver uitelkaar. Een meid ontmoeten zou ik echt niet leuk vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!
(maar een meisje ontmoeten wat ie kent van internet gaat me dan toch wel net iets te ver....)
truste koekskequote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Op naar de dinsdagh! welterusten allemaal, en werkze morgen!![]()
![]()
nou eh...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Berenanus het volgende:
geen zin om te quoten
Tezz, kom hem zo bekijken
Oranjekoek, heb je ooit een anus gezien met 2 kijkgaten?
PeZu, ik wilde je al langer hoor
trio dan maarquote:
wat dacht je van vrouwen??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk heb je
mannen zijn niet te vertrouwen_!
dat kloptquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Berenanus het volgende:
geen zin om te quoten
Tezz, kom hem zo bekijken
Oranjekoek, heb je ooit een anus gezien met 2 kijkgaten?
PeZu, ik wilde je al langer hoor
Trusten!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Op naar de dinsdagh! welterusten allemaal, en werkze morgen!![]()
![]()
neuken?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat dacht je van vrouwen??
Ik durf echt met de handen op mijn hart te zweren dat de vrouwen in mijn omgeving braaf voor het mannetje zorgen en mooi opzitten en pootjes geven op feestjes, maar ondertussen.............
wie, met mij of moet ik je koppelen aan een van die vrouwen die ik ken?quote:
nee dat ze ondertussen neukenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
wie, met mij of moet ik je koppelen aan een van die vrouwen die ik ken?
ja. En hard. En op rare plekken. En ik weet lekker altijd alles........gna gna (want de mannen zijn mijn vriendjes he). Dus ik kan lekker altijd manipuleren gna gna en saboteren gna gna.quote:
hij vroeg neuken? aan mijquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja. En hard. En op rare plekken. En ik weet lekker altijd alles........gna gna (want de mannen zijn mijn vriendjes he). Dus ik kan lekker altijd manipuleren gna gna en saboteren gna gna.
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Gaat nu iedereen slapen?
Misschien moet ik jullie voorbeeld maar eens gaan volgen, ben eigenlijk heel erg moe en met die rugpijn achter mijn pc zitten is ook niet een van mijn slimste acties.
Nee Oranjekoek zei ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij vroeg neuken? aan mij
jij zegt ja
en ik ook
1+1+1=3![]()
Toverfeeën zijn lastig te vinden de laatste tijd. Heb wel een negertje op de kop kunnen tikken die dat wel even voor je doetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).
Dus het is eigenlijk wel beter ja om te gaan slapen. Nu nog een toverfee vinden die voor mij de lichten uit doet, de kopjes in de vaatwasser zet, mijn tanden poetst en mijn kleren uitdoet.
*pezu trekt snel een jurk aan en zwaait met ziin "toverstaf" *quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).
Dus het is eigenlijk wel beter ja om te gaan slapen. Nu nog een toverfee vinden die voor mij de lichten uit doet, de kopjes in de vaatwasser zet, mijn tanden poetst en mijn kleren uitdoet.
jij deedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee Oranjekoek zei ja.
Ik zei (nog) niets.
Mijn eerste hardop lach van vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
*pezu trekt snel een jurk aan en zwaait met ziin "toverstaf" *
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val op een goed moment binnen zie ik.
graag gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn eerste hardop lach van vandaag.
Mijn dank is groot.
(ik heb enorm visueel ingesteld en zie het helemaal voor me)
En doel je dan op de darkside van Tezz, de toverstaf van Pezu, de knuffel van Berenanus of het feit dat we allemaal gaan slapen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val op een goed moment binnen zie ik.
nu ga ik terugbladeren want dat deed ik heul niet.quote:
ik doe het niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Berenanus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- trekt zich terug in bed
ik lees morgen wel wie hem inkopt
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Berenanus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- trekt zich terug af in bed
ik lees morgen wel wie hem inkopt
haaa ik vertel altijd de waarheid zelfs als ik liegquote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
nu ga ik terugbladeren want dat deed ik heul niet.
Of toch wel! Ja! Shit.........
Ja maar ik ben van het type : als je het zegt moet je het ook doen. Dus dat betekent dat ik nu Berenanus moet neuken. Ik zie nu dus een beer voorover gebogen staan met......................ARGH>>>>HELLUP!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
haaa ik vertel altijd de waarheid zelfs als ik lieg
Ik merk hetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb je zo op andere gedachten als het moet hoor!
ja maar hij vroeg het mijquote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van het type : als je het zegt moet je het ook doen. Dus dat betekent dat ik nu Berenanus moet neuken. Ik zie nu dus een beer voorover gebogen staan met......................ARGH>>>>HELLUP!!!!!!
Ja erg is dat he. Wedden dat ik er vannacht over ga dromen??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar hij vroeg het mij
dus
enzo
*nu heb ik een nemtal image over berenanus neuken*
![]()
ik was daarnet ook nog geil enzoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Wedden dat ik er vannacht over ga dromen??
Ik moet toch weer tot het weekend wachten, is alleen maar goed eigenlijkquote:
Ik kreeg cookies wanneer ik naar de Darkside ging. Dus ik dacht, ik ga daar maar eens een keertje kijken. En tja, toen ging ik ineens geile jongens pesten door beelden van neukende beren met ranzige anusjes in hun kop te prenten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was daarnet ook nog geil enzo
maar dat is nu wel een beetje voorbij
![]()
truste leive tezzquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kreeg cookies wanneer ik naar de Darkside ging. Dus ik dacht, ik ga daar maar eens een keertje kijken. En tja, toen ging ik ineens geile jongens pesten door beelden van neukende beren met ranzige anusjes in hun kop te prenten.
En nu ga ik slapen![]()
pfff pak van mijn hart!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet toch weer tot het weekend wachten, is alleen maar goed eigenlijk.
quote:
Zo, en waar ging je droom over?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:12 schreef Tezz het volgende:
Nou ja. Goedemorgen dus. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Fijne dag allemaal!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:41 schreef smammela het volgende:
hey beedee, waar vind je die add-in en hoe kom jij aan eigen smillies?!!
ik wil ook eigen smillies!!![]()
![]()
Smileysquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
Zou je nu even al die smilies van jou willen posten en vertellen hoe ik ze dan bij mij kan zetten.![]()
You're welcome !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomd handig programma BeeDee!!![]()
Ik dank u!![]()
Euh, noem is een gratis werkende site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Smileys
Onderaan de pagina waar je op terechtkomt, kun je door meerdere pagina's bladeren. Niet de links aanklikken bovenaan.
Uploaden naar een site voor foto's en in de add-on opties moet je de link per smiley aangeven.
Wat bedoel je ? Ik kan er gewoon bij hoor ! Je moet alleen alle smileys die je wilt opslaan als en dan weer uploaden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, noem is een gratis werkende site?![]()
Ik bedoel, naar welke site de plaatjes upgeload kunnen worden. Moet ik trouwens nog iets aanvinken om te regelen dat ik die 'eigen smilies' balk zie. Ben een beetje aan 't kloten hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Ik kan er gewoon bij hoor ! Je moet alleen alle smileys die je wilt opslaan als en dan weer uploaden.
Ow, dat bedoel je...ik gebruik Photobucket. Werkt goed genoeg voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoel, naar welke site de plaatjes upgeload kunnen worden. Moet ik trouwens nog iets aanvinken om te regelen dat ik die 'eigen smilies' balk zie. Ben een beetje aan 't kloten hier.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |