Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:52 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja kan ik me heel goed voorstellen hoor..................tis helemaal niet leuk om altijd alleen thuis te komen en 's nachts (of in jou geval ook wel eens overdag) alleen in een koud bedje te moeten liggen........
Hier heb je een virtueel kusje :![]()
![]()
![]()
En jaloerse partners zijn soms irritant maar toch ook wel aandoenlijk en egostrelend.
Donker hier in het oosten van het land.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is het nog licht buiten!
wat een eh.. vreemde knuffel...quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!
[afbeelding]
Tijdens het slapen heb ik er eigenlijk zo'n last van, slapen is niet echt mijn ding. Ik ga erin als ik moe ben en stap eruit als ik mijn ogen op een kiertje heb, dat lekker in bed liggen zit er bij mij niet in
Zit je in Spanje??quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef oranjekoek het volgende:
Wat is het nog licht buiten!
weet ik nietquote:
ahhhhhhhh die's lief! Ik post hem in mijn fobo.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Berenanus het volgende:
[..]
Omdat ik een kusje kreeg krijg je van mij een knuffel!
De wereld lijkt een beetje op zijn kop te staan, vandaag was het ook veel regen trouwens.. maar het lijkt nu of het pas een uur of 8 is...heel vreemd....quote:Op maandag 18 juni 2007 22:56 schreef Tezz het volgende:
[..]
Zit je in Spanje??
Hier was het om acht uur al donker. En regen regen regen regen.
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
jij wilt toch een leuke jongen ontmoeten staat er![]()
![]()
ah ik merk het al. Rose.quote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
De wereld lijkt een beetje op zijn kop te staan, vandaag was het ook veel regen trouwens.. maar het lijkt nu of het pas een uur of 8 is...heel vreemd....
aha! en jij bent een kandidaat?quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef PeZu het volgende:
[..]
weet ik niet![]()
jij wilt toch een leuke jongen ontmoeten staat er![]()
![]()
ooh zoquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!![]()
Het was meer wat er zou gebeuren als ik het zou willen.............
quote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 22:57 schreef Tezz het volgende:
[..]
ahhhhhhhh die's lief! Ik post hem in mijn fobo.
Andersom zou ik het ook niet willen! Ik ben ook een jaloerse kutquote:Op maandag 18 juni 2007 22:59 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee dat zei ik niet! Ik ken zat leuke jongens!![]()
Het was meer wat er zou gebeuren als ik het zou willen.............
Neuken?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben een jongen ja
en leuk ook soms nog wel
dus
Je staat ook op mijn lijstje dus ik denk dat je het druk gaat krijgen.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:00 schreef PeZu het volgende:
[..]
![]()
ik ben een jongen ja
en leuk ook soms nog wel
dus
1 bruin oog? wat voor kleur heeft het andere? of heb je 1 oog?quote:
oohwquote:Op maandag 18 juni 2007 23:02 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Je staat ook op mijn lijstje dus ik denk dat je het druk gaat krijgen.
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:01 schreef oranjekoek het volgende:
[..]
Andersom zou ik het ook niet willen! Ik ben ook een jaloerse kut![]()
en gelijk heb jequote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!
(maar een meisje ontmoeten wat ie kent van internet gaat me dan toch wel net iets te ver....)
Ja uitgaan met vrienden en een meid ontmoeten liggen dan ook ver uitelkaar. Een meid ontmoeten zou ik echt niet leuk vinden.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef Tezz het volgende:
[..]
Echt?? Daar heb ik nou echt totaal geen last van ! Laat gaan laat gaan......hij komt toch altijd weer netjes terug naar huis! Ik vind het heerlijk als ie een avondje gaat stappen met vrienden. Kan ik ook eens een keertje alleen weg!
(maar een meisje ontmoeten wat ie kent van internet gaat me dan toch wel net iets te ver....)
truste koekskequote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Op naar de dinsdagh! welterusten allemaal, en werkze morgen!![]()
![]()
nou eh...quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Berenanus het volgende:
geen zin om te quoten
Tezz, kom hem zo bekijken
Oranjekoek, heb je ooit een anus gezien met 2 kijkgaten?
PeZu, ik wilde je al langer hoor
trio dan maarquote:
wat dacht je van vrouwen??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef PeZu het volgende:
[..]
en gelijk heb je
mannen zijn niet te vertrouwen_!
dat kloptquote:Op maandag 18 juni 2007 23:06 schreef Berenanus het volgende:
geen zin om te quoten
Tezz, kom hem zo bekijken
Oranjekoek, heb je ooit een anus gezien met 2 kijkgaten?
PeZu, ik wilde je al langer hoor
Trusten!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:05 schreef oranjekoek het volgende:
Ik ga lekker naar bed! Op naar de dinsdagh! welterusten allemaal, en werkze morgen!![]()
![]()
neuken?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:08 schreef Tezz het volgende:
[..]
wat dacht je van vrouwen??
Ik durf echt met de handen op mijn hart te zweren dat de vrouwen in mijn omgeving braaf voor het mannetje zorgen en mooi opzitten en pootjes geven op feestjes, maar ondertussen.............
wie, met mij of moet ik je koppelen aan een van die vrouwen die ik ken?quote:
nee dat ze ondertussen neukenquote:Op maandag 18 juni 2007 23:09 schreef Tezz het volgende:
[..]
wie, met mij of moet ik je koppelen aan een van die vrouwen die ik ken?
ja. En hard. En op rare plekken. En ik weet lekker altijd alles........gna gna (want de mannen zijn mijn vriendjes he). Dus ik kan lekker altijd manipuleren gna gna en saboteren gna gna.quote:
hij vroeg neuken? aan mijquote:
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:12 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja. En hard. En op rare plekken. En ik weet lekker altijd alles........gna gna (want de mannen zijn mijn vriendjes he). Dus ik kan lekker altijd manipuleren gna gna en saboteren gna gna.
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).quote:Op maandag 18 juni 2007 23:10 schreef Berenanus het volgende:
Gaat nu iedereen slapen?
Misschien moet ik jullie voorbeeld maar eens gaan volgen, ben eigenlijk heel erg moe en met die rugpijn achter mijn pc zitten is ook niet een van mijn slimste acties.
Nee Oranjekoek zei ja.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:13 schreef PeZu het volgende:
[..]
hij vroeg neuken? aan mij
jij zegt ja
en ik ook
1+1+1=3![]()
Toverfeeën zijn lastig te vinden de laatste tijd. Heb wel een negertje op de kop kunnen tikken die dat wel even voor je doetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).
Dus het is eigenlijk wel beter ja om te gaan slapen. Nu nog een toverfee vinden die voor mij de lichten uit doet, de kopjes in de vaatwasser zet, mijn tanden poetst en mijn kleren uitdoet.
*pezu trekt snel een jurk aan en zwaait met ziin "toverstaf" *quote:Op maandag 18 juni 2007 23:15 schreef Tezz het volgende:
[..]
ja is wel verstandiger ja. Ik heb echt zo'n kutdag achter de rug en ik voel me eigenlijk gewoon klote vandaag (en geloof me, rugpijn is daar een groot onderdeel van, ook bij mij helaasch).
Dus het is eigenlijk wel beter ja om te gaan slapen. Nu nog een toverfee vinden die voor mij de lichten uit doet, de kopjes in de vaatwasser zet, mijn tanden poetst en mijn kleren uitdoet.
jij deedquote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef Tezz het volgende:
[..]
Nee Oranjekoek zei ja.
Ik zei (nog) niets.
Mijn eerste hardop lach van vandaag.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:17 schreef PeZu het volgende:
[..]
*pezu trekt snel een jurk aan en zwaait met ziin "toverstaf" *
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val op een goed moment binnen zie ik.
graag gedaanquote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef Tezz het volgende:
[..]
Mijn eerste hardop lach van vandaag.
Mijn dank is groot.
(ik heb enorm visueel ingesteld en zie het helemaal voor me)
En doel je dan op de darkside van Tezz, de toverstaf van Pezu, de knuffel van Berenanus of het feit dat we allemaal gaan slapen?quote:Op maandag 18 juni 2007 23:19 schreef LudoSanders het volgende:
Ik val op een goed moment binnen zie ik.
nu ga ik terugbladeren want dat deed ik heul niet.quote:
ik doe het niet.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Berenanus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- trekt zich terug in bed
ik lees morgen wel wie hem inkopt
quote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Berenanus het volgende:![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
<- trekt zich terug af in bed
ik lees morgen wel wie hem inkopt
haaa ik vertel altijd de waarheid zelfs als ik liegquote:Op maandag 18 juni 2007 23:22 schreef Tezz het volgende:
[..]
nu ga ik terugbladeren want dat deed ik heul niet.
Of toch wel! Ja! Shit.........
Ja maar ik ben van het type : als je het zegt moet je het ook doen. Dus dat betekent dat ik nu Berenanus moet neuken. Ik zie nu dus een beer voorover gebogen staan met......................ARGH>>>>HELLUP!!!!!!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:24 schreef PeZu het volgende:
[..]
haaa ik vertel altijd de waarheid zelfs als ik lieg
Ik merk hetquote:Op maandag 18 juni 2007 23:28 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik heb je zo op andere gedachten als het moet hoor!
ja maar hij vroeg het mijquote:Op maandag 18 juni 2007 23:26 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja maar ik ben van het type : als je het zegt moet je het ook doen. Dus dat betekent dat ik nu Berenanus moet neuken. Ik zie nu dus een beer voorover gebogen staan met......................ARGH>>>>HELLUP!!!!!!
Ja erg is dat he. Wedden dat ik er vannacht over ga dromen??quote:Op maandag 18 juni 2007 23:30 schreef PeZu het volgende:
[..]
ja maar hij vroeg het mij
dus
enzo
*nu heb ik een nemtal image over berenanus neuken*
![]()
ik was daarnet ook nog geil enzoquote:Op maandag 18 juni 2007 23:34 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ja erg is dat he. Wedden dat ik er vannacht over ga dromen??
Ik moet toch weer tot het weekend wachten, is alleen maar goed eigenlijkquote:
Ik kreeg cookies wanneer ik naar de Darkside ging. Dus ik dacht, ik ga daar maar eens een keertje kijken. En tja, toen ging ik ineens geile jongens pesten door beelden van neukende beren met ranzige anusjes in hun kop te prenten.quote:Op maandag 18 juni 2007 23:35 schreef PeZu het volgende:
[..]
ik was daarnet ook nog geil enzo
maar dat is nu wel een beetje voorbij
![]()
truste leive tezzquote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef Tezz het volgende:
[..]
Ik kreeg cookies wanneer ik naar de Darkside ging. Dus ik dacht, ik ga daar maar eens een keertje kijken. En tja, toen ging ik ineens geile jongens pesten door beelden van neukende beren met ranzige anusjes in hun kop te prenten.
En nu ga ik slapen![]()
pfff pak van mijn hart!quote:Op maandag 18 juni 2007 23:38 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Ik moet toch weer tot het weekend wachten, is alleen maar goed eigenlijk.
quote:
Zo, en waar ging je droom over?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 07:12 schreef Tezz het volgende:
Nou ja. Goedemorgen dus. Gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaap.
Fijne dag allemaal!
quote:Op dinsdag 19 juni 2007 10:41 schreef smammela het volgende:
hey beedee, waar vind je die add-in en hoe kom jij aan eigen smillies?!!
ik wil ook eigen smillies!!![]()
![]()
Smileysquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:37 schreef Broekpaling het volgende:
Zou je nu even al die smilies van jou willen posten en vertellen hoe ik ze dan bij mij kan zetten.![]()
You're welcome !quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:38 schreef Broekpaling het volgende:
Verdomd handig programma BeeDee!!![]()
Ik dank u!![]()
Euh, noem is een gratis werkende site?quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:41 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Smileys
Onderaan de pagina waar je op terechtkomt, kun je door meerdere pagina's bladeren. Niet de links aanklikken bovenaan.
Uploaden naar een site voor foto's en in de add-on opties moet je de link per smiley aangeven.
Wat bedoel je ? Ik kan er gewoon bij hoor ! Je moet alleen alle smileys die je wilt opslaan als en dan weer uploaden.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:47 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Euh, noem is een gratis werkende site?![]()
Ik bedoel, naar welke site de plaatjes upgeload kunnen worden. Moet ik trouwens nog iets aanvinken om te regelen dat ik die 'eigen smilies' balk zie. Ben een beetje aan 't kloten hier.quote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:53 schreef BeeDee het volgende:
[..]
Wat bedoel je ? Ik kan er gewoon bij hoor ! Je moet alleen alle smileys die je wilt opslaan als en dan weer uploaden.
Ow, dat bedoel je...ik gebruik Photobucket. Werkt goed genoeg voor mijquote:Op dinsdag 19 juni 2007 11:57 schreef Broekpaling het volgende:
[..]
Ik bedoel, naar welke site de plaatjes upgeload kunnen worden. Moet ik trouwens nog iets aanvinken om te regelen dat ik die 'eigen smilies' balk zie. Ben een beetje aan 't kloten hier.![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |