Leuke opendag, met dit weer.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Wie komt er anmiddag/vanavond op de open dag op de hanzehogeschool?
Ik sta daar tof te zijn in een kraampje
http://www.hanze.nl/home/(...)+voorlichtingsdagen/
Die open dag dus
Ik zit in de Hanzeborg, zernikeplein 23, blauw gebouw.
(ik wacht nu ff tot ik tussen de buien door naar school kan fietsen)
Suikerspin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef fridiot het volgende:
nope, ik ben een rug-ganger.
wat voor kraampje heb je?
Het derde jaar aanprijzen. Derdejaars zelf kunnen ze daar niet voor strikken, die zijn namelijk op jaarstage.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:45 schreef fridiot het volgende:
nope, ik ben een rug-ganger.
wat voor kraampje heb je?
Lijken gewone amsterdamers of zijn het soms speciale hertog jan glazen? Niet op de foto te zien.quote:
Naar wat voor flutkroegen ga jij dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef maok het volgende:
[..]
Lijken gewone amsterdamers of zijn het soms speciale hertog jan glazen? Niet op de foto te zien.
Ik ben niet zo bekend met hertog jan glazen, als ik hertog jan drink is dat meestal bij iemand thuis of in een kroeg waar ze geen aparte glazen hebben.
ahh het verdient zelfsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef freecell het volgende:
Het derde jaar aanprijzen. Derdejaars zelf kunnen ze daar niet voor strikken, die zijn namelijk op jaarstage.
Dus dan pakken ze een vierdejaars
Maar het verdient wel lekker![]()
Heb ik ook een keer gedaan (3/4e jaar aanprijzen dan). Er kwam bijna niemand omdat het 3e jaar niet interessant is voor aankomende studenten.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:47 schreef freecell het volgende:
[..]
Het derde jaar aanprijzen. Derdejaars zelf kunnen ze daar niet voor strikken, die zijn namelijk op jaarstage.
Dus dan pakken ze een vierdejaars
Maar het verdient wel lekker![]()
Och tis verder ook niet boeiend ofzo. Je hebt in sommige kroegen (zoals Der Witz) andere glazen. Die zitten tussen een Amsterdammer en een fluitje in. Het ging er meer om dat DaD bier dronk (dat schijnt bijzonder te zijn).quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:48 schreef maok het volgende:
[..]
Lijken gewone amsterdamers of zijn het soms speciale hertog jan glazen? Niet op de foto te zien.
Ik ben niet zo bekend met hertog jan glazen, als ik hertog jan drink is dat meestal bij iemand thuis of in een kroeg waar ze geen aparte glazen hebben.
Er zijn niet zo veel hertog jan kroegen hier. Maar meestal drink ik hertog jan zoals in mijn FoBoquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:49 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Naar wat voor flutkroegen ga jij dan?
Dronk ze bier?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Och tis verder ook niet boeiend ofzo. Je hebt in sommige kroegen (zoals Der Witz) andere glazen. Die zitten tussen een Amsterdammer en een fluitje in. Het ging er meer om dat DaD bier dronk (dat schijnt bijzonder te zijn).
Ik ga naar zernikeplein 11 om daar te kijken voor opleiding technische informatica.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:44 schreef freecell het volgende:
Wie komt er anmiddag/vanavond op de open dag op de hanzehogeschool?
Ik sta daar tof te zijn in een kraampje
http://www.hanze.nl/home/(...)+voorlichtingsdagen/
Die open dag dus
Ik zit in de Hanzeborg, zernikeplein 23, blauw gebouw.
(ik wacht nu ff tot ik tussen de buien door naar school kan fietsen)
Krijg je een gratis suikerspin.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef giemiebier666 het volgende:
[..]
Ik ga naar zernikeplein 11 om daar te kijken voor opleiding technische informatica.
Denk niet dat ik naar 23 kom
ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:24 schreef ChipsZak. het volgende:
Hey. Wacht eens even. Is pleut niet de hij vorm van het hele ww 'Pleurer' wat huilen betekent?
In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Janquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef maok het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel hertog jan kroegen hier. Maar meestal drink ik hertog jan zoals in mijn FoBo
Zo heet ijsmeis toch ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik wil iedereen die Anne heet feliciteren natuurlijk. Met zo'n naam MOET je wel tof zijn.
Ja, boeit mij niets.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik zie DaD dit weekend niet? vertrek om 8 uur zaterdagochtend naar Duitsland
Meestal kijk ik ook helemaal naar wat voor bier ze schenken. Ik zit regelmiatig in Peter Pan, daar hebben ze Amstel maar ik drink er meestal Palm, dat kost er hetzelfde als een amstel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Jan![]()
Fryslân.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, boeit mij niets.
Ze gaat naar friesland, dan zegt ze maar tegen friesland dat friesland ff de groetjes aan jou moet doen als je terugkomt van duitsland ofzo.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Jan![]()
dat zijn die toffe glazen met een stukje eruit voor je duimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Och tis verder ook niet boeiend ofzo. Je hebt in sommige kroegen (zoals Der Witz) andere glazen. Die zitten tussen een Amsterdammer en een fluitje in. Het ging er meer om dat DaD bier dronk (dat schijnt bijzonder te zijn).
[afbeelding]
Jij ook?quote:
Net als bij Bolletje beschuit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat zijn die toffe glazen met een stukje eruit voor je duim![]()
hertog hoort bij inbev jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ken de persoon die die bier zooi regelt hier in groningen en omstreken, van inbev, oranjeboom en dommelsch en alles en zo, hoort hertog jan daar nou ook bij, of komt die van een andere?
Ja. Familienaam. Mn opa heette zo, en ik heb een stuk of 6 neven met die naam. Je spreekt het uit als anus btw, maar dan zonder s. Bildtse naam. En je hebt ook en Fryske versie, maar dan zeg je Oane.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ook?
Je feliciteerd jezelf?
Oeh, Oeh, ik weet nog, van toen ik klein was, en toen kregen we zoeen stagelopert in de klas, die ging dan heul de dag meekijken en vervolgens uit zijn neus eten. maar anyway, die heet ook anne, en dat vond ik toen een heul aparte naam voor een jongen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Jeuh. Ik heb een baan. ^^ Kreeg vanochtend te horen via smsHoezo te lui om te bellen dat je bent aangenomen.
En nu weer lekker naar Veenendaal zonder geld.![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Jeuh. Ik heb een baan. ^^ Kreeg vanochtend te horen via smsHoezo te lui om te bellen dat je bent aangenomen.
Dan zeg je het zo ja, maar je schrijft het dan wel nog steeds als anne? of dan ook als anus/Oane?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Familienaam. Mn opa heette zo, en ik heb een stuk of 6 neven met die naam. Je spreekt het uit als anus btw, maar dan zonder s. Bildtse naam. En je hebt ook en Fryske versie, maar dan zeg je Oane.
wasda?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig is er Fruit&Co als je brak uit je bed komt rollen.
Bier en tieten voor jou!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Je schrijft Anne.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zeg je het zo ja, maar je schrijft het dan wel nog steeds als anne? of dan ook als anus/Oane?
Bildts = Anu, en man.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Sebasser het volgende:
Of ik bedoel, hoe komt iemand er achter hoe ze het correct moeten uitspreken als niemand weet welke versie jij hebt gedownload?
Maar dan moet je er dus wel bijzeggen dat het ze het Frysk moeten uitspreken, of in jouw geval Bildts?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bildts = Anu, en man.
Frysk = Oane, en man.
Nederlands = Anne, en vrouw.
Nou ja, er zijn maar 10.000 Bildtkers op de wereld, daarvan is maar de helft man, en maar een deel heet Anne. De rest heet Gerrit. Maar dat spreek je uit als Kaai. (En het erge is, ik maak geen grapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dan moet je er dus wel bijzeggen dat het ze het Frysk moeten uitspreken, of in jouw geval Bildts?
Wat stom zeg.
Dat is de redding van mijn dag. 'Eem wat mitavientjes naar binnen krijgen enzo.quote:
oh, ik dacht dat het een bedrijfje was ofzoot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is de redding van mijn dag. 'Eem wat mitavientjes naar binnen krijgen enzo.
Jij bent een voorbeeld voor alle friezen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met.
Maar je spreekt hem niet uit.
HAHA! WAS IK EVEN BETER DAN ALEX ZELF HA!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met.
Maar je spreekt hem niet uit.
HAHA! WAS IK EVEN BETER DAN ALEX ZELF HA!
Vooral niet reageren ook hè.quote:
niemand?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef fridiot het volgende:
Vanavond ga ik met iemand in de stad ergens eten, maar ik weet nog niet echt waar.
Heeft iemand nog wat restaurantsuggesties?
laatste twee keer waren we bij de ouwe brandweer, maar dat menu kennen we inmiddels wel. Maar zoiets I guess, dat beviel wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor iets zoek je?
mn broerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Ga je met een vriend/vriendin eten of met een potentiële liefdespartner?, dat scheelt natuurlijk wel he
Febo?quote:
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Febo?Nee, maar dan kan je ook wel naar een cheape pizza-tent gaan ofso toch?
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef fridiot het volgende:
[..]
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddmaar dr valt iets te vieren
Muller ziet er wat duur uit eigenlijk![]()
't kan nog sjieker.. ooit een keer ergens gegeten waar we per persoon 150 euro kwijt waren. Dat was echt aaaaasociaal luxe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.
Ook halloquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijn dat t beter gaat![]()
Kwam vast door mij kaarten.
NOA FTW !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noa
quote:
eens undsoquote:
M'n zwager heeft een eetcafe in de zwanestraat. Ik ga geen reclame maken, maar je kan er prima eten voor een goede prijsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef fridiot het volgende:
[..]
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddmaar dr valt iets te vieren
Muller ziet er wat duur uit eigenlijk![]()
Ik denk in friesland, ik zal er straks eens even gaan kijken.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:16 schreef Grulez het volgende:
Waar is de zon?
Klopt, is hier! Geen wolken meenemen he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:18 schreef maok het volgende:
[..]
Ik denk in friesland, ik zal er straks eens even gaan kijken.
Ik was wolken aan het inladenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:49 schreef ChipsZak. het volgende:
MAAR de rest dan he. he!
Oke, ik heb ze al weer uitgeladenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:53 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]nou zeg!
Ik heb de vlag al uitgehangen in ieder geval
Je gaat even achter de schermen overleg plegen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, mag ik daar over een paar uur op terugkomen?
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:08 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, mag ik daar over een paar uur op terugkomen?
zie de post boven je? of bedoel je iets anders?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:11 schreef Grulez het volgende:
[..]
Je gaat even achter de schermen overleg plegen?
Van harte gefeliciteerd !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:12 schreef Grulez het volgende:
[..]
Ja prima. Niet echt productief, maar ach. Zo naar de verjaardag van mn zus in Annen![]()
Juli!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
IK WIL EEN MEET WAAR ALEXXXXX BIJ IS WANT DAN KRIJGK EEN 'DO
ik kan binnenkort nietquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:19 schreef ChipsZak. het volgende:
Oke, oke D:D:d;D;d
:D:D we spreken nu een meet af 1:1;2!:!;2!1
Voor ergens binnenkort ofzo!:2;11!
En dan komt alexxxxx ook met zn do1!@:2;1!
Ja.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:20 schreef Grulez het volgende:
jaja...
Heul wel.quote:
Jaja! En 1 zon fok!meet kan niet tussendoor hequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
veel werken en veel evenementen vooral in de nabijige toekomst
Voor jou MAAK ik tijdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:38 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
Jaja! En 1 zon fok!meet kan niet tussendoor he. Mij mot je weer niet
.
3 jaar ofzo denk/ geloof ik....quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef TARAraboemdijee het volgende:
Grulez, Annen? Daar heb ik 16 jaar gewoond. Kom ik vandaan
hoelang woont je zus daar al?
jebentnietdeenigequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:40 schreef DevilsAndDust het volgende:
Verdikke zeg, heb ik weer al die diepgaande discussies gemist.
een 'do?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:16 schreef ChipsZak. het volgende:
IK WIL EEN MEET WAAR ALEXXXXX BIJ IS WANT DAN KRIJGK EEN 'DO
Hoe oud is alex?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen Alex en ChipsZak. niet gewoon gaan neuken? Ze willen het allebei geloof ik.
Daar ben ik het volkomen mee eens, maar het is toch een verschil tussen vrij buiten rondlopen, en anaal genomen worden door bubba.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef DevilsAndDust het volgende:
Kunnen Alex en ChipsZak. niet gewoon gaan neuken? Ze willen het allebei geloof ik.
JE WEKKER GAAT ZOOOquote:Op zaterdag 16 juni 2007 01:03 schreef Alexxxxx het volgende:
Ikga op bed, morgn om 6:30 gaat de wekker weeren moet ik mn tas pakken. Niet al te vol pakken, want we gaan met twee man in een kleine cabriokan niet zo veel mee dus
Tot maandag of zondagavond lieve kindersOf tot SMS
Ja, maar die gaat dan niet de bak in, dat is alex.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef DevilsAndDust het volgende:
Dan is het toch niet zozeer de leeftijd van Alex die er toe doet, maar die van ChipsZak.?
Idd, stond nog op het punt om naar de Kar te gaan, maar uiteindelijk maar in 't Vaatje gehangen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 04:18 schreef Grulez het volgende:
[..]
hehe ook al de stad in geweest
Tsja het viel niet mee in de kar..., maar het was wel ok![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:23 schreef Chrrris het volgende:
Binnekort woon ik ook in Groningen![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin in!!
Het is nog op m'n vingers te tellenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:23 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]Yeeeyy!!
Ben je dr al vaak geweest?
Welkomquote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:23 schreef Chrrris het volgende:
Binnekort woon ik ook in Groningen![]()
![]()
![]()
Ik heb er zin in!!
DAT vroeg ik mij ook al afquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 14:40 schreef Chrrris het volgende:
[..]
Het is nog op m'n vingers te tellen
Kamer bezichtigen en open dagen van de RuG kostte ook wat op een neer gereis.
Uitgaan vond ik er erg okay, waterskien ook![]()
Ja, "droog doornemen van stomme feiten" dat is wel een goeie omschrijving voor geenstijl.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:33 schreef fridiot het volgende:
GS bij mij op school was echt zoooo saai altijd. Alleen maar droog doornemen van stomme feiten.
* fridiot gaat weer verder gitaar pingelen
ik had het over het vak geschiedenisquote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:17 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, "droog doornemen van stomme feiten" dat is wel een goeie omschrijving voor geenstijl.
Jatog?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:18 schreef fridiot het volgende:
[..]
ik had het over het vak geschiedenisgeenstijl is niet echt mijn ding overigens
Whehheehe, jij kent die ene Ismael niet?quote:Op zaterdag 16 juni 2007 16:23 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Knal in je oogbol, ha! daar heb je niet van terug he?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |