De volgende keer lukt je het wel om tegen die persoon aan te fietsen hoor DaDquote:
Ja verdomme, ik miste 'm echt nét!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:08 schreef maok het volgende:
[..]
De volgende keer lukt je het wel om tegen die persoon aan te fietsen hoor DaD
*zucht*quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:09 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Ja verdomme, ik miste 'm echt nét!
Hahaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:02 schreef DevilsAndDust het volgende:
[..]
Wat het ook was, ik voel me pas sinds een uur ofzo niet meer beroerd.. Belachelijk, ik kan echt niets hebben. De trap was al een uitdaging. En ik ben bijna tegen iemand aangefietst op de terugweg.
yes.. ik ga 's avonds waarschijnlijk wel weer terug naar de stad samen met mr Tquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha
Malibu was het toch?
Hee meneer Crack, morgen ook in Scheemda?
Hou vrijdag vrij, ik ga sowieso uit (met vriendinnen) en G. heeft de datum ook al genoteerd.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:16 schreef Noca het volgende:
[..]
Haha
Malibu was het toch?
Hee meneer Crack, morgen ook in Scheemda?
Mr T. ? the A-team?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:17 schreef Crack_david het volgende:
[..]
yes.. ik ga 's avonds waarschijnlijk wel weer terug naar de stad samen met mr T
1 plaatje doet het maar..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
Hier de schitteronde 0.2 megapixelfoto's als bewijs van de Hertog Jan drinkerij.
[afbeelding]
[afbeelding]
Durft die Mr T van jou ook het vliegtuig in?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:25 schreef Crack_david het volgende:
[..]
ja maar dan blank, smal en drinktie veel meer dan alleen melk
Ik zie hier nog niet veel bewijs in, het is bier, maar meer kan ik er niet van makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:24 schreef Grulez het volgende:
Hier de schitteronde 0.2 megapixelfoto's als bewijs van de Hertog Jan drinkerij.
[afbeelding]
[afbeelding]
Herken je de glazen niet?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:28 schreef maok het volgende:
[..]
Ik zie hier nog niet veel bewijs in, het is bier, maar meer kan ik er niet van maken
Doe Alex de groetjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:32 schreef DevilsAndDust het volgende:
Jongens, ik moet gaan. Naar Friesland. Kunnen jullie mij even missen?.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |