Je schrijft Anne.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:05 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Dan zeg je het zo ja, maar je schrijft het dan wel nog steeds als anne? of dan ook als anus/Oane?
Bildts = Anu, en man.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:06 schreef Sebasser het volgende:
Of ik bedoel, hoe komt iemand er achter hoe ze het correct moeten uitspreken als niemand weet welke versie jij hebt gedownload?
Maar dan moet je er dus wel bijzeggen dat het ze het Frysk moeten uitspreken, of in jouw geval Bildts?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:10 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Bildts = Anu, en man.
Frysk = Oane, en man.
Nederlands = Anne, en vrouw.
Nou ja, er zijn maar 10.000 Bildtkers op de wereld, daarvan is maar de helft man, en maar een deel heet Anne. De rest heet Gerrit. Maar dat spreek je uit als Kaai. (En het erge is, ik maak geen grapquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:15 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Maar dan moet je er dus wel bijzeggen dat het ze het Frysk moeten uitspreken, of in jouw geval Bildts?
Wat stom zeg.
Dat is de redding van mijn dag. 'Eem wat mitavientjes naar binnen krijgen enzo.quote:
oh, ik dacht dat het een bedrijfje was ofzoot.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:21 schreef Bullet-tooth het volgende:
[..]
Dat is de redding van mijn dag. 'Eem wat mitavientjes naar binnen krijgen enzo.
Jij bent een voorbeeld voor alle friezen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met.
Maar je spreekt hem niet uit.
HAHA! WAS IK EVEN BETER DAN ALEX ZELF HA!
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:24 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Nee, met.
Maar je spreekt hem niet uit.
HAHA! WAS IK EVEN BETER DAN ALEX ZELF HA!
Vooral niet reageren ook hè.quote:
niemand?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:52 schreef fridiot het volgende:
Vanavond ga ik met iemand in de stad ergens eten, maar ik weet nog niet echt waar.
Heeft iemand nog wat restaurantsuggesties?
laatste twee keer waren we bij de ouwe brandweer, maar dat menu kennen we inmiddels wel. Maar zoiets I guess, dat beviel wel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:30 schreef DevilsAndDust het volgende:
Wat voor iets zoek je?
mn broerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Ga je met een vriend/vriendin eten of met een potentiële liefdespartner?, dat scheelt natuurlijk wel he
Febo?quote:
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Febo?Nee, maar dan kan je ook wel naar een cheape pizza-tent gaan ofso toch?
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef fridiot het volgende:
[..]
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddmaar dr valt iets te vieren
Muller ziet er wat duur uit eigenlijk![]()
't kan nog sjieker.. ooit een keer ergens gegeten waar we per persoon 150 euro kwijt waren. Dat was echt aaaaasociaal luxe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.
Ook halloquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijn dat t beter gaat![]()
Kwam vast door mij kaarten.
NOA FTW !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noa
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |