mn broerquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:39 schreef S-Two het volgende:
Ga je met een vriend/vriendin eten of met een potentiële liefdespartner?, dat scheelt natuurlijk wel he
Febo?quote:
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:43 schreef S-Two het volgende:
[..]
Febo?Nee, maar dan kan je ook wel naar een cheape pizza-tent gaan ofso toch?
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:45 schreef fridiot het volgende:
[..]
nehh dr is wel een reden waarom we uit eten gaan hoor. Anders had ik gewoon pizza's in de oven gegooid iddmaar dr valt iets te vieren
Muller ziet er wat duur uit eigenlijk![]()
't kan nog sjieker.. ooit een keer ergens gegeten waar we per persoon 150 euro kwijt waren. Dat was echt aaaaasociaal luxe.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:48 schreef DevilsAndDust het volgende:
Muller is het enige restaurant in Groningen met een Michelinster, een plekje voor vanavond zou je ook niet meer gaan lukken. Das wel ubersjiek.
Ook halloquote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:53 schreef ChipsZak. het volgende:
Hallo.
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:21 schreef ChipsZak. het volgende:
Fijn dat t beter gaat![]()
Kwam vast door mij kaarten.
NOA FTW !quote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:33 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Dat heeft me erg goed gedaan ja. En het gesprek met Noa
quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |