In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Janquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef maok het volgende:
[..]
Er zijn niet zo veel hertog jan kroegen hier. Maar meestal drink ik hertog jan zoals in mijn FoBo
Zo heet ijsmeis toch ook?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:55 schreef Alexxxxx het volgende:
Oh, en ik wil iedereen die Anne heet feliciteren natuurlijk. Met zo'n naam MOET je wel tof zijn.
Ja, boeit mij niets.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:57 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Euh, ik zie DaD dit weekend niet? vertrek om 8 uur zaterdagochtend naar Duitsland
Meestal kijk ik ook helemaal naar wat voor bier ze schenken. Ik zit regelmiatig in Peter Pan, daar hebben ze Amstel maar ik drink er meestal Palm, dat kost er hetzelfde als een amstel.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Jan![]()
Fryslân.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:58 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Ja, boeit mij niets.
Ze gaat naar friesland, dan zegt ze maar tegen friesland dat friesland ff de groetjes aan jou moet doen als je terugkomt van duitsland ofzo.
Serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:56 schreef Grulez het volgende:
[..]
In Groningen zijn er nu een aantal volgens mij. Die zijn van Oranjeboom overgestapt op Hertog Jan![]()
dat zijn die toffe glazen met een stukje eruit voor je duimquote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:51 schreef Grulez het volgende:
[..]
Och tis verder ook niet boeiend ofzo. Je hebt in sommige kroegen (zoals Der Witz) andere glazen. Die zitten tussen een Amsterdammer en een fluitje in. Het ging er meer om dat DaD bier dronk (dat schijnt bijzonder te zijn).
[afbeelding]
Jij ook?quote:
Net als bij Bolletje beschuit?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Crack_david het volgende:
[..]
dat zijn die toffe glazen met een stukje eruit voor je duim![]()
hertog hoort bij inbev jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:00 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Serieus?
Ik ken de persoon die die bier zooi regelt hier in groningen en omstreken, van inbev, oranjeboom en dommelsch en alles en zo, hoort hertog jan daar nou ook bij, of komt die van een andere?
Ja. Familienaam. Mn opa heette zo, en ik heb een stuk of 6 neven met die naam. Je spreekt het uit als anus btw, maar dan zonder s. Bildtse naam. En je hebt ook en Fryske versie, maar dan zeg je Oane.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:01 schreef Sebasser het volgende:
[..]
Jij ook?
Je feliciteerd jezelf?
Oeh, Oeh, ik weet nog, van toen ik klein was, en toen kregen we zoeen stagelopert in de klas, die ging dan heul de dag meekijken en vervolgens uit zijn neus eten. maar anyway, die heet ook anne, en dat vond ik toen een heul aparte naam voor een jongen.
Gefeliciteerd!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Jeuh. Ik heb een baan. ^^ Kreeg vanochtend te horen via smsHoezo te lui om te bellen dat je bent aangenomen.
En nu weer lekker naar Veenendaal zonder geld.![]()
gefeliciteerdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Jeuh. Ik heb een baan. ^^ Kreeg vanochtend te horen via smsHoezo te lui om te bellen dat je bent aangenomen.
Dan zeg je het zo ja, maar je schrijft het dan wel nog steeds als anne? of dan ook als anus/Oane?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Ja. Familienaam. Mn opa heette zo, en ik heb een stuk of 6 neven met die naam. Je spreekt het uit als anus btw, maar dan zonder s. Bildtse naam. En je hebt ook en Fryske versie, maar dan zeg je Oane.
wasda?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Bullet-tooth het volgende:
Gelukkig is er Fruit&Co als je brak uit je bed komt rollen.
Bier en tieten voor jou!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:03 schreef Aryon het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |