quote:
duidelijkquote:
Ik ben er waarschijnlijk al wel rond 15:40 dus iedereen die mij zoekt belt me maarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stel voor dat zoals afgesproken we om 16:00 op Utrecht Centraal mekaar ontmoeten. Doe maar in de centrale hal, onder het grote blauwe vertrekbord, bij het standbeeld van de naakte vrouw.![]()
![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 13:01 schreef Nesle het volgende:
![]()
kutdag.
Eerst met gym loeihard een hockeybal tegen mijn kuit aan gehad, helemaal blauw rondje nu.
Toen ik 10 uur naar huis wilde gaan waren mijn sleutels opeens pleite. En ik ben die dingen echt haast nooit kwijt. Maar nu dus wel, de laatste dag. Nou ik heb gezocht en gezocht maar nee hoor
.
quote:Mocht ik de fiets lenen van een vriendin moest ik een kwartier voor een open brug wachte, 15 minuten!![]()
IN DE REGEN
Mijn humeur is opperbest en ik moet zo werken
![]()
Schattig.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:31 schreef Nesle het volgende:
Yes sleutels terecht
Een lief brugklassertje heeft ze gebracht bij de concierges![]()
Dat jij niet hebt gelezen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 14:53 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Dat is dan ook wel een gigantisch schurftig kutboek
Even voor de mensen hier: dat is toch echt wel een hele prestatie.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:22 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Nee, dat was sociologie. Onderwijskunde heb ik nog gedeeltelijk gelezen. Twee hst ofzo.
Net wat ik wilde horen...quote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:38 schreef Etcetera het volgende:
ik weet nog een vak bij m'n Nederlands opleiding, pragmagtiek, daar hadden we een reader bij en dat was a) een kutvak en b) een klotereader en de docent was c) een hufter
nooit gehaald nee
ohquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:45 schreef LadyBlack het volgende:
Nog iemand met een kuthumeur: ik krijg net te horen dat een van mijn beste vrienden permanent in Amsterdam blijft omdat zijn vriendin daar een baan kan krijgen en ze dus gaan samenwonen.....
acceptgiroquote:Op vrijdag 15 juni 2007 15:54 schreef Etcetera het volgende:
wat een kuttheater hebben wij
kun je online reserveren (wat ik welvind) en dan moet je je betalingsmethode kiezen
kan ik alleen óf met iDeal betalen óf via incasso
ik wil een acceptgiro verdullemezit al zo lekker ruim in het geld, nu gaat er binnenkort dus 80 euro af terwijl ik dat eigenlijk niet heb maar moest wel reserveren want had het beloofd.
bah
quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 16:23 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Acceptgiro
We leven niet meer in de steentijd
Dus jij bent er gewoon om 16:00 uurquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:02 schreef geenaam het volgende:
Dacht ik dat ik morgen niet kon.. Kan ik toch
Ze hebben wel gelijk over Rodenbach, dat vind je óf lekker óf helemaal niet. Vandaar de 7 en de 3quote:Op vrijdag 15 juni 2007 12:14 schreef Soempie het volgende:
http://www.youtube.com/watch?v=4HSieW5J_qk&eurl=http%3A%2F%2Floddo%2Ehyves%2Enl%2F
'it tastes like shampoo... I'm starting to like it'
wauwquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:14 schreef TradeMarkie het volgende:
![]()
Ik heb een nieuwe pc op het werk, kan ik eindelijk meer dan 2 tekeningen openen zonder dat alle muisklikken 5 minuten in beslag nemen![]()
Ik ook vooral die pc's bij ons op schoolquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauwhoe lang duurt het nu dan
4 minuten
![]()
ik haat trage pc's
nu een 3 ghz snel ding met 1 gig werkgeheugen, dus gaat nu wel een stuk beterquote:Op vrijdag 15 juni 2007 18:59 schreef Etcetera het volgende:
[..]
wauwhoe lang duurt het nu dan
4 minuten
![]()
ik haat trage pc's
Wel aardigquote:
Ja, maar ik ben dan ook vet rijk.quote:
tofquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel aardig![]()
Ik ga volgende week paintballen. Groep van 18 man bij elkaar getrommeld.Grotendeels studenten die ook midden in hun tentamenperiode zitten.
![]()
![]()
gaat goedquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het bij jou? Wat ga je het weekend doen?
The good lifequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:24 schreef Mikkie het volgende:!
Sinds jij een baantje en inkomsten hebt ga je echt helemaal los hè
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:21 schreef TradeMarkie het volgende:
Als je niet op de meet komt, mag je dan evengoed een tof weekend hebben?
Morgen een personeelsuitje, met z'n allen zeilen in Friesland, hopen dat hewt droog blijft
Feestjequote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:25 schreef Etcetera het volgende:
gaat goed
vanavond komt er een vriend bij een andere vriendin langs, omdat die vriendin morgen jarig is (ja ja ingewikkeld) en daar gaan we vanavond even langs en morgen dus feestje
en moet nog huiswerk maken
Nou, eigenlijk ben ik nu gewoon weer heel erg blutquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:33 schreef Etcetera het volgende:
als ik nou m'n rekeningnummer neerzet, ga je dan geld aan mij overstorten![]()
![]()
zeg ff wanneer je weer geld hebt danquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:34 schreef Soempie het volgende:
[..]
Nou, eigenlijk ben ik nu gewoon weer heel erg blut![]()
Maar anders zeker![]()
Jawel, dat gaat deze zomer goedkomen.quote:
Ik ook niet. Ik denk dat ik daar maar blijf.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:40 schreef Mikkie het volgende:
Een tientje per dag?
Daar kan ik in Nederland niet eens van leven
quote:
Waarom? Ik moet morgen heel vroeg op, kijken of ik het morgenavond uithoudquote:Op vrijdag 15 juni 2007 17:37 schreef Yurithemaster het volgende:
Moet mezelf wel dwingen om vroeg naar bed te gaan vanavond![]()
Soempquote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
Wel aardig![]()
Ik ga volgende week paintballen. Groep van 18 man bij elkaar getrommeld.Grotendeels studenten die ook midden in hun tentamenperiode zitten.
![]()
![]()
Dus voor morgen heb je ook nog?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:01 schreef Mikkie het volgende:
De chinees was heerlijk. Die mensen zijn geniaal. Voor ¤ 5,50 een maaltijd thuisbezorgd waar een normaal mens twee keer van kan eten!
Vergeet je kettingzaag niet in je tas te stoppenquote:
Je was toch vrij zei je of ging je uit collegealiteit toch nog helpen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:12 schreef B.ertha het volgende:
Waarom? Ik moet morgen heel vroeg op, kijken of ik het morgenavond uithoud
Doe ligt al lang klaarquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vergeet je kettingzaag niet in je tas te stoppen![]()
Op de een of andere manier is de tentamenperiode altijd de drukste periode wat betreft vrienden.quote:
Dat laatste, er waren echt te weinig mensen voor morgenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Je was toch vrij zei je of ging je uit collegealiteit toch nog helpen?
En straks is ie verslaafdquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:32 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op de een of andere manier is de tentamenperiode altijd de drukste periode wat betreft vrienden.![]()
Ik sprak trouwens net een vriend van me. Die heeft z'n studie even op een laag pitje gezet en is flink aan het cashen geslagen> pokeren via internet. Geniaal, hij verdient een paar duizend euro per maand.![]()
Maar je gaat dus alleen 's ochtends helpen?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat laatste, er waren echt te weinig mensen voor morgen
Tot een uur of elfquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Maar je gaat dus alleen 's ochtends helpen?
Ongetwijfeld.quote:
Hoe heet dat spul met dat ei ook alweer?quote:
foei jong hai dacht ikquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:43 schreef Soempie het volgende:
[..]
Hoe heet dat spul met dat ei ook alweer?![]()
Dat dus.quote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:46 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
hmmm, kan toch niet komen morgen...
Ik had mogelijk een verjaardag morgen, maar nog niets van gehoord. Belt hij vandaag op of ik morgen op z'n feestje kom....
ja zoiets. Had er eigenlijk wel zin in, maar ik kan het niet maken niet naar die verjaardag te gaanquote:
Bummer. En het is niet te combineren?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:48 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
ja zoiets. Had er eigenlijk wel zin in, maar ik kan het niet maken niet naar die verjaardag te gaan
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je staat in mijn telefoon onder Yurithemaster
Jaquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef Neleos het volgende:
En... zijn jullie al zenuwachtig voor de meet?
Zullen wel denken dan yurithemaster wat is dat voor ietsquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:55 schreef B.ertha het volgende:
[..]Komt eraan
Als iemand ooit mijn telefoon leest
Maar ik weet wat jij van plan bentquote:
Het nerdnummer staat er ook inquote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:56 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zullen wel denken dan yurithemaster wat is dat voor iets![]()
Jij onder koequote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:52 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Je staat in mijn telefoon onder Yurithemaster
van 538. Als iemand je nummer vraagt en dat wil je niet geven, geef je dat nr. Dan spreken zij iets triests in op de voicemail en dat komt op de radioquote:
Ik zal het maar bekennen..Yuri is mijn kloon..quote:
Haha had je gedacht jij bent mijn kloonquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik zal het maar bekennen..Yuri is mijn kloon..![]()
Zit alleen nog te twijvelen tussen een groen t-shirt of het fok t-shirt(maar die is niet van mij dus moet ik hem dan jattenquote:
Yes, war of the Clonesquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Haha had je gedacht jij bent mijn kloon![]()
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:02 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zit alleen nog te twijvelen tussen een groen t-shirt of het fok t-shirt(maar die is niet van mij dus moet ik hem dan jatten)
* identiteitscrisisquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:01 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Haha had je gedacht jij bent mijn kloon![]()
Dan krijg ik straks ene Ban als ik zn t-shirt jatquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:03 schreef B.ertha het volgende:
[..]Doen!
Ik trek mn bloesje waarschijnlijk gewoon aan
Hoe wil jij aan het shirt van een mod komenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:06 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Dan krijg ik straks ene Ban als ik zn t-shirt jat![]()
quote:
dat zeg ik Stelenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:07 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Hoe wil jij aan het shirt van een mod komen
Nogalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
We zijn er erg aan toen als ik mezelf sla![]()
Ik zou ons op laten nemen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:08 schreef Yurithemaster het volgende:
We zijn er erg aan toen als ik mezelf sla![]()
K kan niet wachtenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
Ik zal voor de duidelijkheid even een printscreen maken, moment
Dat kun je toch selecteren via 'muziek'? Je kunt geloof ik maar uit een beperkt aantal nummers kiezen, grotendeels 'lokale' bandjes.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:15 schreef Soempie het volgende:
Oke, op hyves hè...sommige mensen hebben zo'n muziekdingetje bovenaan. Hoe krijg je dat voor elkaar?
oh, balen..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:17 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Dat kan je toch selecteren via 'muziek'? Je kunt geloof ik maar uit een beperkt aantal nummers kiezen, grotendeels 'lokale' bandjes.
Een paar maandjes keek ik er wel eensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:20 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
[..]
hoe vaak heb je het wel gedaan dan?
mensen die hyves 'quote:
daar zijn wel meer mogelijkheden voorquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:24 schreef Soempie het volgende:
Ik bedoel, het is een uitstekende SOG-mogelijkheid![]()
Op een gegeven ogenblik is dat ook wel klaar.quote:
Fokkenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:28 schreef Soempie het volgende:
[..]
Op een gegeven ogenblik is dat ook wel klaar.![]()
Te serieus?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:37 schreef Mikkie het volgende:
Die eerste is tof!
Die tweede is veel te serieus voor jou
En die derde is een zuurstok, da's geen goed idee
Ja, soms doe ik dat.quote:
Veel plezier morgen!quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:48 schreef LadyBlack het volgende:allemaal!
Veel plezier morgen op de meet en met andere dingen! Ik ga nu naar bed want ik moet om 7 uur in de auto zitten, op weg naar GoudaDan lekker de hele dag met 450 man de Carmina Burana brullen
Ja, alleen m'n fijne motoriek is nogal knudde.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:55 schreef LadyBlack het volgende:
Wbt die Pikachu; heb je geen vrije-selectie tool? Dan selecteer je de wangetjes gewoon en kleurt ze in
Heel erg inzoomen, zodat je alvas een lijntje rood kan maken. Als dat lijntje rood is kan je met de magic wand de rest van de wangen selecteren en in 1 keer rood makenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 23:57 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ja, alleen m'n fijne motoriek is nogal knudde.![]()
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 00:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Heel erg inzoomen, zodat je alvas een lijntje rood kan maken. Als dat lijntje rood is kan je met de magic wand de rest van de wangen selecteren en in 1 keer rood maken
Hoe meer zielen hoe meer vreugd, lijkt me!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Ah, nog niet eens gelezen. Zou tof zijn ja!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Morgen is het om 4 uur? Iemand problemen mee als ik MISSCHIEN kom? Ik heb nog geen idee hoe laat ik straks uit m'n bed ga stappen dus misschien kom ik wel ff langs met trein/ brommer..
Nee hoor, maar het zou wel handig zijn als je even kan melden of je komt of niet, zodat we weten of we op je moeten wachten of nietquote:Op zaterdag 16 juni 2007 05:04 schreef geenaam het volgende:
Wattes?quote:
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,quote:Op zaterdag 16 juni 2007 12:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Oh ja, neemt er iemand een camera mee?
Onder het grote blauwe bord in de hal toch is de meeting?quote:
Ach neequote:Op zaterdag 16 juni 2007 08:44 schreef Mikkie het volgende:
Moet trouwens wel zeggen dat ik echt totaal geen zin heb vandaag(was te verwachten)
Oeh, en B., ze hadden je servetje weggegooid
Goed dat je het zegtquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,
Mooi, dan hoef ik het niet te doenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 13:15 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
B.ertha dacht ik en nem denk ik ook wel,
Zo reageerde ik vorige week ookquote:
Kom Soem. Ik kom wel even naar Groningen. Gaan we even bowlenquote:
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 17:51 schreef geenaam het volgende:
[..]
Kom Soem. Ik kom wel even naar Groningen. Gaan we even bowlen![]()
![]()
Heel goedquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:00 schreef Nesle het volgende:
Woooooha ik heb al drie vakken in mijn kopske voor de proefwerkweek
Goed he![]()
M&O en Fransquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:21 schreef Nesle het volgende:
Jamet M&O en Frans2.
Heb er zin in, vooral omdat heel v4 (nu) doormekaar heen wordt gegooid dus dan zit je ook weer is bij andere mensen in de klas. Sommige vrienden zitten nu in andere klas namelijk
Hehe tja ik vind het wel okay. En ik heb het later nodig dus ik zal wel moetenquote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:26 schreef Soempie het volgende:
[..]
M&O en FransAls jij het maar leuk vindt, hè
5V. Leukste tijd ooit op de middelbare school![]()
Alleen aan het eind bleven we wel allemaal (ik + beste vrienden) zitten.![]()
Dus.
![]()
Eigenlijk wel.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:31 schreef Nesle het volgende:
Hoezo was het zon leuke tijd dan? Je had geen hol uitgevoerd en bent daarom blijven zitten?![]()
17. Op een gegeven ogenblik kunnen je ouders je gewoon niet veel meer meegeven/ leren en wordt het tijd om de deur uit te gaan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:39 schreef Nesle het volgende:
Hoezo zat je toen al op kamers dan? Je was toen 16/17 neem ik aan?
Nee, in Schagen. Een vriend van een vriendin zocht nog een huisgenoot. Toen heb ik hem gebeld. Ook gewoon in Schagen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 18:50 schreef Nesle het volgende:
Je woonde ook al in groningen met je ouders? Of ben je ook naar een andere school verhuisd?
't was wel in overlegquote:Op zaterdag 16 juni 2007 19:02 schreef Nesle het volgende:
Ohja nee oke. Ik dacht dat je in je uppie zo was vertrokken en op kamers je middelbare schooltijd had afgemaaktDat vond ik beetje raar maar ik snap hem nu
Zo hoort het ook!quote:Op zaterdag 16 juni 2007 20:21 schreef geenaam het volgende:
Vanavond maar weer uitgaan. Ben nu al 3 dagen op rij aan het vieren dat ik geslaagd ben..
Begin me wel brak te voelenquote:
Sooooeeeeemp, je bent wederom niet te bereiken. Waarom heb je een mobiel als je hem niet meeneemt? We gaan met 22 man overigens en je zit bij mij in het team. Ik heb gezien hoe je schiet, you scared me.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 19:18 schreef Soempie het volgende:
![]()
![]()
Ik ben niet lui geweest, integendeel. Omdat ik toen een veel te drukke baan had, ben ik er toen niet aan toegekomen. Nu ben ik aan het afstuderen, en zal ik het alsnog moeten inleveren...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:24 schreef Mikkie het volgende:
En wist je toen niet dat je die moest maken, of ben je gewoon lui geweest?
quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:17 schreef Looter het volgende:
[..]
Sooooeeeeemp, je bent wederom niet te bereiken. Waarom heb je een mobiel als je hem niet meeneemt? We gaan met 22 man overigens en je zit bij mij in het team. Ik heb gezien hoe je schiet, you scared me.Bel even terug als je dit leest of die missed calls ziet. Ajuus.
![]()
Ja, vond ik ook. Kwart voor 10quote:
Hee wyc, wat een mysterieus glimlachje.quote:
Haha, niet zo mysterieus hoor. Ik zag je in je eentje posten, wilde even laten weten dat ik er ook was.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Soempie het volgende:
Hee wyc, wat een mysterieus glimlachje.
minimeet is met weinig mensen, maar een kortstondige meet dus.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:27 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Wtf?
Minimeet omdat iedereen vroeg naar huis moest ofzo?
Meets gaan toch altijd gepaard met lange nachten, enorme dronkenschap en slechte foto's
Ik was dat gister alquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:44 schreef Mikkie het volgende:
Zijn jullie al jaloerz?
Jaquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:48 schreef Mikkie het volgende:
Je woonde tussen drie friettenten, toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |