quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Etcetera: was jouw middelbare school een VMBO-school in Utrecht?
Verklaar je naderquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
M'n SOG begint eigenaardige vormen aan te nemen..
Nog minder dan drie weken en dan heb ik vakantie![]()
Ik wordt net gebeld door een Duitser met: "Wir haben ein Problem im Belgie"quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het hier? Met jullie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wordt net gebeld door een Duitser met: "Wir haben ein Problem in Belgie"
Okay...verkeerd nummertje gedraaid
Laat ik het zo zeggen. Ik had nu bij hoofdstuk 7 van het tweede boek moeten zijn, maar ik ben net begonnen met de inleiding van boek 1.quote:
Ik nog 2,5 weken lesgeven, dan een half weekje verhuisverlof en een half weekje project, dan een weekje vergaderen en personeelsactiviteiten, dan 7 weken zomervakantie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
M'n SOG begint eigenaardige vormen aan te nemen..
Nog minder dan drie weken en dan heb ik vakantie![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik had nu bij hoofdstuk 7 van het tweede boek moeten zijn, maar ik ben net begonnen met de inleiding van boek 1.![]()
Maar me wel vermaakt![]()
En nu heb ik pauze![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:
ik heb een rapport hergestructureerd voor een herkansing, en ik ben bezig met het in elkaar zetten van een quiz in director (hij doet hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Waar ben je allemaal mee bezig?
Is het een quiz die wij kunnen doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een rapport hergestructureerd voor een herkansing, en ik ben bezig met het in elkaar zetten van een quiz in director (hij doet het) ff de puntjes op de i enzo
wat heb je zoal gedaan dan behalve het niet-leren![]()
Vakantie regelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je zoal gedaan dan behalve het niet-leren![]()
Ahquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben er nu een kleine 6 maanden weg, ben nog 2 keer langsgegaan. Ik spreek eigenlijk nog maar 1 oudcollega, maar heb ook absoluut geen behoefte aan de anderen...
Toen in mijn mentorklas (examenklas VMBO BBL en KBL) vertelde dat ik wegging (ik kon mij niet langer vinden in het (wan)beleid van de school), moesten er een paar huilen.
Ik ga natuurlijk wel naar de diploma-uitreiking binnenkort!
quote:
Je quiz?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:tof Nesle
en dat zal geen beste school zijn geweest TSEmss mijn oude middelbare school
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn quiz doet 't
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
niet op de bruine takjes letten![]()
![]()
Soempiequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zandsculptuurworkshop regelen![]()
Socializen in de keuken![]()
Senseo kopen en de gebruiksaanwijzing helemaal lezen![]()
gaat over stripfigurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het een quiz die wij kunnen doen?![]()
sog sog sog sog sog sog sog sog sog sog![]()
Ik weet niks over stripfigurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over stripfiguren
is bedoeld voor kinderen tussen de 8 en 13
dus je valt vast wel in de doelgroep
oh dear godquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vakantie regelen![]()
Andere vakantie regelen![]()
Zeilweekend regelen![]()
Zandsculptuurworkshop regelen![]()
Poolen![]()
Films kijken![]()
Six Feet Under kijken![]()
Socializen in de keuken![]()
Zwemmen![]()
Senseo kopen en de gebruiksaanwijzing helemaal lezen![]()
als het me lukt wil ik 'm wel hier in zettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niks over stripfiguren
Ik ben bijna 18
Mag ik meedoen
Ah, dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over stripfiguren
is bedoeld voor kinderen tussen de 8 en 13
dus je valt vast wel in de doelgroep
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me wel wat.![]()
Ik ga (weer) leren![]()
![]()
Vetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik zit echt bommetjevol!!!![]()
Net een high tea gehouden met 3 vriendinnen, veel te veel lekkers gekocht natuurlijk
Ik had muffins gekocht, maar zoals je weet zijn die ook makkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
VetDat wil ik nou ook nog eens doen, maar dan zonder dat ik alles hoef te regelen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had muffins gekocht, maar zoals je weet zijn die ook makkelijk zelf te maken, en de anderen hadden brownies en een appeltaartje gekocht, en we hebben sandwiches met komkommersalade gemaakt, en sandwiches met tomaat-mozzarella-basilicum
![]()
![]()
![]()
Het eerste half uur heb ik waarschijnlijk toch geen rust om hier te komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik check over anderhalf uur nog wel even dan![]()
Ga eerst mn boek uitlezen
Oh, de TT, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dag des oordeels is wel hééél overdreven.
* B.ertha typo in OP ontdekt heeftquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het goddelijke punt toebedeelt heeft gekregen
welk boek?quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:52 schreef LadyBlack het volgende:
Boek uitwat een drama zeg.............
welke danquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:53 schreef Nesle het volgende:
Een plaatje in de OP is dood!
AAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH![]()
![]()
Oh nu niet meerquote:
Ah wat jammerquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:22 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Ach ja, gezakt.
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:26 schreef TheSilentEnigma het volgende:Bijna iedereen uit mijn mentorklas heeft het gehaald!
3 leerlingen niet: van een wist ik al in de derde dat 'ie het nooit zou redden, een heeft het nét niet gehaald maar staat er kansrijk voor wat betreft de herkansing en de derde is één examen compleet vergeten te maken.
quote:Ik ben stiekem ook een beetje trots op mezelf, want:
1. Ik heb een hoop herrie staan schoppen om een groep van 9 leerlingen van basis naar kader te krijgen. 8 van hen zijn geslaagd.
2. Ik heb een kansloze leerling letterlijk van straat geplukt, een keiharde trap onder zijn reet gegeven en meer dan een jaar lang op zijn huid gezeten. Toen ik 2 maanden geleden weer eens op die school ging kijken, vertelde hij dat hij er helemaal voor ging dankzij mijn inzet. Deze jongen is ook geslaagd.
3. Ik heb vorig jaar een leerling uit het speciaal onderwijs in mijn derde klas gekregen die het best aardig deed, en wat mij betreft mocht hij blijven. Het speciaal onderwijs wilde hem per sé in de 3e plaatsen, maar ik heb net zolang staan lullen als brugmans tot ik ze ervan had overtuigd dat hij beter in de 4e geplaats kon worden (motivatie voor de leerling, hij had al een jaar verloren, hij ligt zo leuk in de groep, blablabla). Nu heeft hij toch maar mooi zijn diploma!
Weet ik wel, maar toch...quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Etcetera het volgende:
jammer Legolas. kun je herren?
TSE: volgens mij ben jij een goede (en toffe) docent
rustig blijven B.zenuwen zijn nu toch nergens meer voor nodig
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:34 schreef Etcetera het volgende:
TSE: volgens mij ben jij een goede (en toffe) docent
quote:
Nop.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:26 schreef B.ertha het volgende:
@ Legolas_Greenleaf: Her niet mogelijk?
Jeejquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bowlingbanen zijn gereserveerd, zaterdagavond om 20:00 hebben we een uur lang de beschikking over twee banen in Utrecht
Normaal betaal je per baan en wat het kost weet ik nog niet. Er lijken 8 mensen te gaan komen, maar 8 op een baan lijkt me niet prettig, al kan het misschien welquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat zijn de kosten betalen we per persoon of per bana of of??
En hoeveel personen per baan hebben we nu?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat zijn de kosten betalen we per persoon of per bana of of??
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef geenaam het volgende:
AMERSFOORT- In de nacht van 14 op 15 juni is een 18 jarige jongeman uit Amersfoort in het ziekenhuis beland, dit nadat hij teveel gedronken had. Hij had zijn examenuitslag gehad en wilde dit vieren door met vrienden in de stad wat te gaan drinken. Het nu al beruchte "comazuipen" kwam om de hoek kijken. De jongeman dronk 14 maal de toegestane hoeveelheid. Zijn maag moest leeggepompt worden en naar omstandigheden gaat het nu goed met hem.
Dit lees je morgen op nu.nl
weet ik over een uurquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:23 schreef SaskiaR het volgende:
Goeie cijfers?
Yurithemasterquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoeveel personen per baan hebben we nu?
Is het al zeker dat Jojo komt dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Yurithemaster
B.ertha
Nembrionic,
Neleos
Hawaii_Tim
SaskiaR
Its-Jojo-4You
iamredleader
Irakeez bowlt niet mee want hij kon alleen smiddag omdat hij ook een verjaardags feestje heeft savond
En sheep moest dus helaas afzeggen![]()
Die heb ik er ook ingezet dus niets nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* B.ertha typo in OP ontdekt heeft
Schandááálig!![]()
Pm van jojoquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Jojo komt dan?
quote:Denk wel dat het gaat lukken om ook zaterdag te komen (neem de trein weer terug).
Waar en hoe laat enzo?
Hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik er ook ingezet dus niets nieuws![]()
Tussen 16:00 en 16:20 voor het grote blauwe bord in de stationshal, vlakbij de AH to Goquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef SaskiaR het volgende:
maar waar en hoe laat verzamelen is het zaterdag?
Gewoon 4 uur op het centraal station denk ik en dan gaan we wel op een teras ofoz zitten. moeten alleen nog wel even een tent zoeken om te eten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef SaskiaR het volgende:
maar waar en hoe laat verzamelen is het zaterdag?
Hoogste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het nog wel zo dat het hoogste cijfer telt of telt het laatst behaalde cijfer?
Een groep mafketels en één normaal persoon hequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:44 schreef SaskiaR het volgende:
das waarmaar ik denk dat een groep mafketels ook wel te herkennen is
Ik herken neleos en nem wel dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef geenaam het volgende:
Iedereen z'n shirt binnenstebuiten aantrekken en je sokken ook. Zo herken je elkaar..![]()
[wiseguymode] Ach het was niksquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bertha en Geenaam gefeliciteerd!
Ga op zoek naar allemaal mensen die zoekend om zich heen krijgenquote:
Ik heb je nummer niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb je mijn nummer gegeven dus anders bel je maar![]()
Ahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tussen 16:00 en 16:20 voor het grote blauwe bord in de stationshal, vlakbij de AH to Go
Okéquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb je mijn nummer gegeven dus anders bel je maar![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:44 schreef SaskiaR het volgende:
das waarmaar ik denk dat een groep mafketels ook wel te herkennen is
En jij zou ook vrij herkenbaar moeten zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga op zoek naar allemaal mensen die zoekend om zich heen krijgen
En ik herken Neleos en heb foto's van Nem gezien, dus mogelijk gaat dat wel lukken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef B.ertha het volgende:Of je loopt af op het groepje dat elkaar vaag aanstaart en onzeker rondkijkt
Ook van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..gefeliciteerd aan de geslaagden
Bwenniequote:
hier vmbo was het dacht ik 6 van de 85 ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Nesle het volgende:
Bij ons wordt dat dan 26 op 79, dat is 32,9 procenthavo he.
vwo onbekend
Yes it's mequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
BwennieBen jij dat? Lang niet gezien..
Hoe is het met je?
Edit: Oh ja, AANBID MIJ!![]()
Want ik ben geslaagd.
![]()
We willen geen lurkers. We willen mensen die posten! das ist ein befehlquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yes it's meIk lurk wel veel hoor hier
gaat heel goed
Ik aanbid je, hartstikke gefeliciteerd
![]()
Yes dear, ik ben toch bezig aan het meedoen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
We willen geen lurkers. We willen mensen die posten! das ist ein befehl![]()
ik durf nietquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doe er roze olifanten bij, heb ik een keer gedaan met een scheikundeproject
Ja dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef Nesle het volgende:
heb je ook een cijferlijst B.?
zien zien zien zien zien nu nu nu nu nu nu nuquote:Op donderdag 14 juni 2007 21:33 schreef B.ertha het volgende:
Ik ben, gewoon tegen ALLE verwachtingen (aan mijn kant dan) CUM LAUDE geslaagd![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:36 schreef Etcetera het volgende:
mooie cijfers B.
maarresorry
dit is niet echt cum laude
geloof ik
komt uit je eigen stukjequote:Meestal is de eis dat het gemiddelde cijfer een 8 of hoger is, geen enkel cijfer lager dan een 7
JIJ BENT HETquote:
gemiddeld een 8 dus en niet lager dan een 7quote:
een plaatje die het niet doet van 1 bij 1 pixelquote:
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:30 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Doe er roze olifanten bij, heb ik een keer gedaan met een scheikundeproject
Ja, het is één van de 2 dossiers voor mijn studie die ik vóór de zomer nog wil inleveren.quote:Op donderdag 14 juni 2007 22:23 schreef Etcetera het volgende:
't is maar waar je blij van wordt
of ben je blij dat het af is
House is raar vanavond
?quote:
Ze doet me hier aan denken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:15 schreef Nesle het volgende:
Speciaal voor Neleos
http://images.tribe.net/t(...)40-a223-f47b3548e3b0
OP EIGEN RISICO KLIKKEN!![]()
Er is een band die zo heet. SilenceIsSexy. Nijmeegs volgens mij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
De stilte sexy?
En ook nog een nummer van Die Einsturzende Neubauten. Ik wou heel nonchalant een link plaatsen, maar ik kan niks vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is een band die zo heet. SilenceIsSexy. Nijmeegs volgens mij.
platquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Zulksen?
dan zal ik er iig geen makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben serieus.
En als ik het nou toch doe?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daar echt een hekel aan.
dan ben je een hufterquote:
Dan zal ik aan de mods vragen of ze de TT willen veranderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
En als ik het nou toch doe?
Zie je mij daar al in lopen op utrecht centraalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie voor de meet zaterdag niet gedacht aan shirtjes met je avatar erop?
Dat wordt nogal lastig voor B. he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie voor de meet zaterdag niet gedacht aan shirtjes met je avatar erop?
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Je hebt PM tim
quote:
Morgen laatste dag van stage en naarna weekend meetquote:Ik ga naar bed trouwens, morgen weer werken en daarna weekend
Ik heb het ontzettend druk gehad op werk de laatste dagen, dus gisteravond even tussendoor wat koekjes en muffins gemaakt, niks bijzonders verder. Lijkt me handig als we dat onderweg doen, bijvoobeeld naar het terras, of van het terrasje naar de bowlingbaan of zo. Maakt me allemaal niks uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar wat ga je eingelijk meenemen redleader en waar gaan we dat opeten want we kunnen moeilijk op een teras gaan zitten en dan zelf eten mee nemen![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Geen naamtopics voor mij aub.
Of, waar wyccie ons over tetten verteltquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 165: waar wyccie niks van wil weten
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Morgen laatste dag van stage en naarna weekend meet![]()
Ik stel voor dat zoals afgesproken we om 16:00 op Utrecht Centraal mekaar ontmoeten. Doe maar in de centrale hal, onder het grote blauwe vertrekbord, bij het standbeeld van de naakte vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kunnen we ook t-shirts drukken voor het AKQ bowling team![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
ah dan trek ik alles terug ik las steeds geen 7![]()
* Etcetera is blind
quote:
Die van jou is best wel te krijgen ergensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie je mij daar al in lopen op utrecht centraal![]()
Met de allernieuwste techniekenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt nogal lastig voor B. he?
Tsssquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stel voor dat zoals afgesproken we om 16:00 op Utrecht Centraal mekaar ontmoeten. Doe maar in de centrale hal, onder het grote blauwe vertrekbord, bij het standbeeld van de naakte vrouw.![]()
![]()
What??quote:
Scheveningen waarschijnlijk. Maar het is nog even afwachten wat de rest er van denktquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dear god
waar ga je zandsculpturen?
Oehquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik zit echt bommetjevol!!!![]()
Net een high tea gehouden met 3 vriendinnen, veel te veel lekkers gekocht natuurlijk
Ja, volgende keer zal ik ook wat minder verbaasd kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
En Soempie nog gezien bij de supermarkt, grappig
Ik had haast, volgende keer even kletsen?
Browniesquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
af en toe komt dit me iets te bekend voor
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
What??![]()
![]()
[..]
Scheveningen waarschijnlijk. Maar het is nog even afwachten wat de rest er van denktMij lijkt het tof, maar ik zie de reacties al: 'ója
, Keet en Suus organiseren het dit jaar..gaan we zandtaartjes bakken..'
'het is geen reunie van de kleuterschool hoor, dames'
![]()
B zuipt nietquote:[..]
OehLekker is dat
![]()
[..]
Ja, volgende keer zal ik ook wat minder verbaasd kijken.![]()
[..]
BrowniesZoete, kleffe dingen.
![]()
[..]
![]()
B. en Geenaam: gefeliciteerd!![]()
![]()
In elk geval heeft B. zich geen delirium gezopen.
Hoe lang heb je nog dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker. Mooi, dacht ik, kan ik me nog even omdraaien. Wilde om 7 uur in het zwembad zijn, zodat ik daarna m'n achterstand kon inhalen.
Word ik om 11 uur wakkerDaar gáát m'n planning, die ik deze week ook al tig keer heb aangepast.
![]()
Alleen op een gegeven ogenblik kun je gewoon niet meer schuiven, dan komt het tentamen er gewoon echt aan.![]()
![]()
Ik heb gister de inleiding van boek 1 wél gedaan.![]()
Ehm, vrijdag is m'n tentamen om 9 uur.quote:
Hmm, dan moet je volgende week wel aan de slag ja..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:35 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ehm, vrijdag is m'n tentamen om 9 uur.
Morgen: kinderfeestje + oppassen
Zondag: naar m'n moeder, die denkt vast dat ik niet meer leef.![]()
![]()
Maandag t/m woensdag leren. 's avonds wel dingen als bbq/ film/ borrel
Donderdag: tandarts + concert in Utrecht
Mja, ik moet drie boeken, een reader en de colleges. De boeken zijn dik en saai.![]()
Vooral onderwijskunde![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |