Dat is echt dom!quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:43 schreef Heinekenner het volgende:
Geslaagd! (vwo)
tussen 4 en 5 zouden we gebeld worden maar het stond al ruim een uur op de schoolsite!
...en daarna nog gebeld word ROFLZMZOTALOLZ!!111einsquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:02 schreef DoorgestokenKaart het volgende:
Iemand hier tegenover probeert de vlag op te hangen. Maar ze kunnen er niet bij. Wat een gestuntel.
Zou me niks verbazen als er zometeen iemand finaal op z'n bek gaat.
GEFELICIFERIFICIKANTORIËERD!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef Ewaldus het volgende:
JAAAAAAAAAA!
GEFELCITEEERDDD MIJ!! IK BEN GESLAAGD!!!
gefeliciteerdquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:07 schreef Ewaldus het volgende:
JAAAAAAAAAA!
GEFELCITEEERDDD MIJ!! IK BEN GESLAAGD!!!
quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef SophieBro het volgende:
IK BEN GESLAAGD EN WEL SUMMA CUM LAUDE VOOR GYMNASIUM!
Dus je hebt hoger dan een 85% ofwel gemiddeld hoger dan een 8,5?quote:* Cum laude: onderscheiding op voorwaarde dat de student(e) 67,5 % behaalt;
* Magna cum laude: grote onderscheiding op voorwaarde dat de student(e) 75 % behaalt;
* Summa cum laude: grootste onderscheiding op voorwaarde dat de student(e) 85 % behaalt;
* Summa cum laude met felicitaties: grootste onderscheiding met felicitaties van de examencommissie op voorwaarde dat de student(e) 90% behaalt.
holy fuck! had ik die brains maar!quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:12 schreef EricT het volgende:
[..]
[..]
Dus je hebt hoger dan een 85% ofwel gemiddeld hoger dan een 8,5?
WTFquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:10 schreef SophieBro het volgende:
IK BEN GESLAAGD EN WEL SUMMA CUM LAUDE VOOR GYMNASIUM!
dat gaat niet zomaar, dat is overal hetzelfdequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:13 schreef SophieBro het volgende:
bij ons is een 8 gemiddeld al summa cum laude.... 7,5 is cum laude
Bij ons op school ben je summa cum laude geslaagd als je gemiddeld een 8 hebt. Zal bij andere scholen ook zo zijn.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat gaat niet zomaar, dat is overal hetzelfde
das bij ons cum laudequote:Op donderdag 14 juni 2007 17:19 schreef SophieBro het volgende:
[..]
Bij ons op school ben je summa cum laude geslaagd als je gemiddeld een 8 hebt. Zal bij andere scholen ook zo zijn.
Hier staat:quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:23 schreef dakpan90 het volgende:
ja ja ja...:D:D geslaagd! voor vwo
en eehm @houtspeer... cum laude is gemiddeld 8 hoor...;)
Dit klopt niet denk ik.quote:* Cum laude: onderscheiding op voorwaarde dat de student(e) 67,5 % behaalt;
nou blijkbaar niet dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
[..]
dat gaat niet zomaar, dat is overal hetzelfde
dan zou ik makkelijk cum laude geslaagd zijn:?quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:24 schreef Houtspeer het volgende:
[..]
Hier staat:
[..]
Dit klopt niet denk ik.
Je hebt gewoon allemaal hoge cijfers, dat is het hele idee.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:26 schreef SophieBro het volgende:
iedereen zegt nu iets anders.... maar volgens mij gaat het om het gemiddelde van al je eindexamenvakken en je schoolexamenvakken die op de lijst komen... met een 8 of hoger ben je summa cum laude geslaagd.
Doe normaal, op het VWO kun je geen cum laude slagen, dat is alleen van toepassing op de universiteit.quote:Op donderdag 14 juni 2007 17:31 schreef B.ertha het volgende:
8.0--> cum laude (7,5 dus níét)
9.0--> magna cum laude (8,5 dus níét)
10--> summa cum laude (9,5 dus níét)
(magna en summa kan ook wel andersom zijn)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |