Jeejquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:21 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Bowlingbanen zijn gereserveerd, zaterdagavond om 20:00 hebben we een uur lang de beschikking over twee banen in Utrecht
Normaal betaal je per baan en wat het kost weet ik nog niet. Er lijken 8 mensen te gaan komen, maar 8 op een baan lijkt me niet prettig, al kan het misschien welquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat zijn de kosten betalen we per persoon of per bana of of??
En hoeveel personen per baan hebben we nu?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:26 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Jeej![]()
Wat zijn de kosten betalen we per persoon of per bana of of??
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:27 schreef geenaam het volgende:
AMERSFOORT- In de nacht van 14 op 15 juni is een 18 jarige jongeman uit Amersfoort in het ziekenhuis beland, dit nadat hij teveel gedronken had. Hij had zijn examenuitslag gehad en wilde dit vieren door met vrienden in de stad wat te gaan drinken. Het nu al beruchte "comazuipen" kwam om de hoek kijken. De jongeman dronk 14 maal de toegestane hoeveelheid. Zijn maag moest leeggepompt worden en naar omstandigheden gaat het nu goed met hem.
Dit lees je morgen op nu.nl
weet ik over een uurquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:23 schreef SaskiaR het volgende:
Goeie cijfers?
Yurithemasterquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:28 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
En hoeveel personen per baan hebben we nu?
Is het al zeker dat Jojo komt dan?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:31 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Yurithemaster
B.ertha
Nembrionic,
Neleos
Hawaii_Tim
SaskiaR
Its-Jojo-4You
iamredleader
Irakeez bowlt niet mee want hij kon alleen smiddag omdat hij ook een verjaardags feestje heeft savond
En sheep moest dus helaas afzeggen![]()
Die heb ik er ook ingezet dus niets nieuwsquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:50 schreef B.ertha het volgende:
[..]
* B.ertha typo in OP ontdekt heeft
Schandįįįlig!![]()
Pm van jojoquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Is het al zeker dat Jojo komt dan?
quote:Denk wel dat het gaat lukken om ook zaterdag te komen (neem de trein weer terug).
Waar en hoe laat enzo?
Hoezo?quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:34 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Die heb ik er ook ingezet dus niets nieuws![]()
Tussen 16:00 en 16:20 voor het grote blauwe bord in de stationshal, vlakbij de AH to Goquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef SaskiaR het volgende:
maar waar en hoe laat verzamelen is het zaterdag?
Gewoon 4 uur op het centraal station denk ik en dan gaan we wel op een teras ofoz zitten. moeten alleen nog wel even een tent zoeken om te eten.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef SaskiaR het volgende:
maar waar en hoe laat verzamelen is het zaterdag?
Hoogste.quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:39 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Is het nog wel zo dat het hoogste cijfer telt of telt het laatst behaalde cijfer?
Een groep mafketels en één normaal persoon hequote:Op donderdag 14 juni 2007 18:44 schreef SaskiaR het volgende:
das waarmaar ik denk dat een groep mafketels ook wel te herkennen is
Ik herken neleos en nem wel dusquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:45 schreef geenaam het volgende:
Iedereen z'n shirt binnenstebuiten aantrekken en je sokken ook. Zo herken je elkaar..![]()
[wiseguymode] Ach het was niksquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:51 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Bertha en Geenaam gefeliciteerd!
Ga op zoek naar allemaal mensen die zoekend om zich heen krijgenquote:
Ik heb je nummer niet!quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb je mijn nummer gegeven dus anders bel je maar![]()
Ahaquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:40 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Tussen 16:00 en 16:20 voor het grote blauwe bord in de stationshal, vlakbij de AH to Go
Okéquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:42 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Ik heb je mijn nummer gegeven dus anders bel je maar![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 18:44 schreef SaskiaR het volgende:
das waarmaar ik denk dat een groep mafketels ook wel te herkennen is
En jij zou ook vrij herkenbaar moeten zijnquote:Op donderdag 14 juni 2007 18:57 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ga op zoek naar allemaal mensen die zoekend om zich heen krijgen
En ik herken Neleos en heb foto's van Nem gezien, dus mogelijk gaat dat wel lukken
quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:04 schreef B.ertha het volgende:Of je loopt af op het groepje dat elkaar vaag aanstaart en onzeker rondkijkt
Ook van mijquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:12 schreef Nembrionic het volgende:
Ohja..gefeliciteerd aan de geslaagden
Bwenniequote:
hier vmbo was het dacht ik 6 van de 85 ofzoquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:13 schreef Nesle het volgende:
Bij ons wordt dat dan 26 op 79, dat is 32,9 procenthavo he.
vwo onbekend
Yes it's mequote:Op donderdag 14 juni 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
[..]
BwennieBen jij dat? Lang niet gezien..
Hoe is het met je?
Edit: Oh ja, AANBID MIJ!![]()
Want ik ben geslaagd.
![]()
We willen geen lurkers. We willen mensen die posten! das ist ein befehlquote:Op donderdag 14 juni 2007 19:23 schreef BwennieBren het volgende:
[..]
Yes it's meIk lurk wel veel hoor hier
gaat heel goed
Ik aanbid je, hartstikke gefeliciteerd
![]()
Yes dear, ik ben toch bezig aan het meedoen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 19:31 schreef geenaam het volgende:
[..]
We willen geen lurkers. We willen mensen die posten! das ist ein befehl![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |