quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:18 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Etcetera: was jouw middelbare school een VMBO-school in Utrecht?
Verklaar je naderquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
M'n SOG begint eigenaardige vormen aan te nemen..
Nog minder dan drie weken en dan heb ik vakantie![]()
Ik wordt net gebeld door een Duitser met: "Wir haben ein Problem im Belgie"quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:37 schreef Soempie het volgende:
Hoe is het hier? Met jullie?
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:40 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Ik wordt net gebeld door een Duitser met: "Wir haben ein Problem in Belgie"
Okay...verkeerd nummertje gedraaid
Laat ik het zo zeggen. Ik had nu bij hoofdstuk 7 van het tweede boek moeten zijn, maar ik ben net begonnen met de inleiding van boek 1.quote:
Ik nog 2,5 weken lesgeven, dan een half weekje verhuisverlof en een half weekje project, dan een weekje vergaderen en personeelsactiviteiten, dan 7 weken zomervakantie!quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:36 schreef Soempie het volgende:
M'n SOG begint eigenaardige vormen aan te nemen..
Nog minder dan drie weken en dan heb ik vakantie![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:52 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik het zo zeggen. Ik had nu bij hoofdstuk 7 van het tweede boek moeten zijn, maar ik ben net begonnen met de inleiding van boek 1.![]()
Maar me wel vermaakt![]()
En nu heb ik pauze![]()
![]()
![]()
![]()
Ik ben trots op jequote:
ik heb een rapport hergestructureerd voor een herkansing, en ik ben bezig met het in elkaar zetten van een quiz in director (hij doet hetquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:56 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ik ben trots op je![]()
Waar ben je allemaal mee bezig?
Is het een quiz die wij kunnen doen?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
[..]
ik heb een rapport hergestructureerd voor een herkansing, en ik ben bezig met het in elkaar zetten van een quiz in director (hij doet het) ff de puntjes op de i enzo
wat heb je zoal gedaan dan behalve het niet-leren![]()
Vakantie regelenquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:58 schreef Etcetera het volgende:
wat heb je zoal gedaan dan behalve het niet-leren![]()
Ahquote:Op donderdag 14 juni 2007 14:30 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Ik ben er nu een kleine 6 maanden weg, ben nog 2 keer langsgegaan. Ik spreek eigenlijk nog maar 1 oudcollega, maar heb ook absoluut geen behoefte aan de anderen...
Toen in mijn mentorklas (examenklas VMBO BBL en KBL) vertelde dat ik wegging (ik kon mij niet langer vinden in het (wan)beleid van de school), moesten er een paar huilen.
Ik ga natuurlijk wel naar de diploma-uitreiking binnenkort!
quote:
Je quiz?quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:01 schreef Etcetera het volgende:tof Nesle
en dat zal geen beste school zijn geweest TSEmss mijn oude middelbare school
![]()
![]()
![]()
![]()
mijn quiz doet 't
![]()
![]()
![]()
![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 15:47 schreef Soempie het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
niet op de bruine takjes letten![]()
![]()
Soempiequote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Zandsculptuurworkshop regelen![]()
Socializen in de keuken![]()
Senseo kopen en de gebruiksaanwijzing helemaal lezen![]()
gaat over stripfigurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:00 schreef Soempie het volgende:
[..]
Is het een quiz die wij kunnen doen?![]()
sog sog sog sog sog sog sog sog sog sog![]()
Ik weet niks over stripfigurenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over stripfiguren
is bedoeld voor kinderen tussen de 8 en 13
dus je valt vast wel in de doelgroep
oh dear godquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:04 schreef Soempie het volgende:
[..]
Vakantie regelen![]()
Andere vakantie regelen![]()
Zeilweekend regelen![]()
Zandsculptuurworkshop regelen![]()
Poolen![]()
Films kijken![]()
Six Feet Under kijken![]()
Socializen in de keuken![]()
Zwemmen![]()
Senseo kopen en de gebruiksaanwijzing helemaal lezen![]()
als het me lukt wil ik 'm wel hier in zettenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik weet niks over stripfiguren
Ik ben bijna 18
Mag ik meedoen
Ah, dat lijkt me wel wat.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:07 schreef Etcetera het volgende:
[..]
gaat over stripfiguren
is bedoeld voor kinderen tussen de 8 en 13
dus je valt vast wel in de doelgroep
Succesquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:09 schreef Soempie het volgende:
[..]
Ah, dat lijkt me wel wat.![]()
Ik ga (weer) leren![]()
![]()
Vetquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik zit echt bommetjevol!!!![]()
Net een high tea gehouden met 3 vriendinnen, veel te veel lekkers gekocht natuurlijk
Ik had muffins gekocht, maar zoals je weet zijn die ook makkelijk zelf te makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef B.ertha het volgende:
[..]
VetDat wil ik nou ook nog eens doen, maar dan zonder dat ik alles hoef te regelen
quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:14 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ik had muffins gekocht, maar zoals je weet zijn die ook makkelijk zelf te maken, en de anderen hadden brownies en een appeltaartje gekocht, en we hebben sandwiches met komkommersalade gemaakt, en sandwiches met tomaat-mozzarella-basilicum
![]()
![]()
![]()
Het eerste half uur heb ik waarschijnlijk toch geen rust om hier te komenquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:32 schreef LadyBlack het volgende:
Ik check over anderhalf uur nog wel even dan![]()
Ga eerst mn boek uitlezen
Oh, de TT, ik zie het nu pasquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:30 schreef Legolas_Greenleaf het volgende:
Dag des oordeels is wel hééél overdreven.
* B.ertha typo in OP ontdekt heeftquote:Op donderdag 14 juni 2007 15:03 schreef Etcetera het volgende:
2. Gij zult een nieuwe vraag stellen als u het goddelijke punt toebedeelt heeft gekregen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |