Er is een band die zo heet. SilenceIsSexy. Nijmeegs volgens mij.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:48 schreef wyccie het volgende:
De stilte sexy?
En ook nog een nummer van Die Einsturzende Neubauten. Ik wou heel nonchalant een link plaatsen, maar ik kan niks vinden.quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:52 schreef wyccie het volgende:
[..]
Er is een band die zo heet. SilenceIsSexy. Nijmeegs volgens mij.
platquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef Yurithemaster het volgende:
Zulksen?
dan zal ik er iig geen makenquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:57 schreef wyccie het volgende:
Ik ben serieus.
En als ik het nou toch doe?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:00 schreef wyccie het volgende:
Ik heb daar echt een hekel aan.
dan ben je een hufterquote:
Dan zal ik aan de mods vragen of ze de TT willen veranderen.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:02 schreef Yurithemaster het volgende:
En als ik het nou toch doe?
Zie je mij daar al in lopen op utrecht centraalquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie voor de meet zaterdag niet gedacht aan shirtjes met je avatar erop?
Dat wordt nogal lastig voor B. he?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:47 schreef LadyBlack het volgende:
Hebben jullie voor de meet zaterdag niet gedacht aan shirtjes met je avatar erop?
Hoe wist je dat?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:04 schreef Yurithemaster het volgende:
Je hebt PM tim
quote:
Morgen laatste dag van stage en naarna weekend meetquote:Ik ga naar bed trouwens, morgen weer werken en daarna weekend
Ik heb het ontzettend druk gehad op werk de laatste dagen, dus gisteravond even tussendoor wat koekjes en muffins gemaakt, niks bijzonders verder. Lijkt me handig als we dat onderweg doen, bijvoobeeld naar het terras, of van het terrasje naar de bowlingbaan of zo. Maakt me allemaal niks uit.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:06 schreef Yurithemaster het volgende:
Maar wat ga je eingelijk meenemen redleader en waar gaan we dat opeten want we kunnen moeilijk op een teras gaan zitten en dan zelf eten mee nemen![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 23:55 schreef wyccie het volgende:
Geen naamtopics voor mij aub.
Of, waar wyccie ons over tetten verteltquote:Op donderdag 14 juni 2007 23:59 schreef Yurithemaster het volgende:
AKQ SlowChat Deeltje 165: waar wyccie niks van wil weten
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 01:13 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
![]()
[..]
Morgen laatste dag van stage en naarna weekend meet![]()
Ik stel voor dat zoals afgesproken we om 16:00 op Utrecht Centraal mekaar ontmoeten. Doe maar in de centrale hal, onder het grote blauwe vertrekbord, bij het standbeeld van de naakte vrouw.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Kunnen we ook t-shirts drukken voor het AKQ bowling team![]()
quote:Op donderdag 14 juni 2007 21:52 schreef Etcetera het volgende:
ah dan trek ik alles terug ik las steeds geen 7![]()
* Etcetera is blind
quote:
Die van jou is best wel te krijgen ergensquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:48 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Zie je mij daar al in lopen op utrecht centraal![]()
Met de allernieuwste techniekenquote:Op vrijdag 15 juni 2007 00:54 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Dat wordt nogal lastig voor B. he?
Tsssquote:Op vrijdag 15 juni 2007 08:09 schreef iamredleader het volgende:
[..]
Ik stel voor dat zoals afgesproken we om 16:00 op Utrecht Centraal mekaar ontmoeten. Doe maar in de centrale hal, onder het grote blauwe vertrekbord, bij het standbeeld van de naakte vrouw.![]()
![]()
What??quote:
Scheveningen waarschijnlijk. Maar het is nog even afwachten wat de rest er van denktquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:08 schreef Etcetera het volgende:
[..]
oh dear god
waar ga je zandsculpturen?
Oehquote:Op donderdag 14 juni 2007 16:11 schreef LadyBlack het volgende:![]()
Ik zit echt bommetjevol!!!![]()
Net een high tea gehouden met 3 vriendinnen, veel te veel lekkers gekocht natuurlijk
Ja, volgende keer zal ik ook wat minder verbaasd kijken.quote:Op donderdag 14 juni 2007 16:12 schreef LadyBlack het volgende:
En Soempie nog gezien bij de supermarkt, grappig
Ik had haast, volgende keer even kletsen?
Browniesquote:
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:05 schreef B.ertha het volgende:
[afbeelding]
af en toe komt dit me iets te bekend voor
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:18 schreef Soempie het volgende:
[..]
What??![]()
![]()
[..]
Scheveningen waarschijnlijk. Maar het is nog even afwachten wat de rest er van denktMij lijkt het tof, maar ik zie de reacties al: 'ója
, Keet en Suus organiseren het dit jaar..gaan we zandtaartjes bakken..'
'het is geen reunie van de kleuterschool hoor, dames'
![]()
B zuipt nietquote:[..]
OehLekker is dat
![]()
[..]
Ja, volgende keer zal ik ook wat minder verbaasd kijken.![]()
[..]
BrowniesZoete, kleffe dingen.
![]()
[..]
![]()
B. en Geenaam: gefeliciteerd!![]()
![]()
In elk geval heeft B. zich geen delirium gezopen.
Hoe lang heb je nog dan?quote:Op vrijdag 15 juni 2007 11:25 schreef Soempie het volgende:
Ik werd om 5 uur wakker. Mooi, dacht ik, kan ik me nog even omdraaien. Wilde om 7 uur in het zwembad zijn, zodat ik daarna m'n achterstand kon inhalen.
Word ik om 11 uur wakkerDaar gáát m'n planning, die ik deze week ook al tig keer heb aangepast.
![]()
Alleen op een gegeven ogenblik kun je gewoon niet meer schuiven, dan komt het tentamen er gewoon echt aan.![]()
![]()
Ik heb gister de inleiding van boek 1 wél gedaan.![]()
Ehm, vrijdag is m'n tentamen om 9 uur.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |