TerugVindPrutserquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:18 schreef iamredleader het volgende:
Te Volgen BowlingbaanSheep
Paspoort
post!
Nou ja, het is duidelijk.
Hoi![]()
Ik ookquote:
GMT -5quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:46 schreef LadyBlack het volgende:
Nee, waar zit je ongeveer, tijdzone GMT -6 ofzo? Dan is het best nog netjes ochtend
Nou eigenlijk ook weer niet echt Fokken..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatischquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:54 schreef LadyBlack het volgende:
!ollah
dat jullie dat zo lang hebben volgehouden laatst.......![]()
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef Etcetera het volgende:
[..]
je kunt er een code voorzetten dan gebeurt het automatisch
maar die heb ik nog niet 1x gebruikt
Y: eitpo nee koo si tadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:57 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Ohja..... maar je kunt t ook gewoon niet doen![]()
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaapquote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:56 schreef LadyBlack het volgende:
Pfff ik zou gebroken zijn!
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:08 schreef geenaam het volgende:
[..]
Jaa, maar een krantenloper kan goed tegen weinig slaap![]()
![]()
Dat doe ik noooitquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:10 schreef Etcetera het volgende:
[..]
dus dáárom kruip je weer in bed na afloop van kranten lopen
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 15:51 schreef geenaam het volgende:
Ik was moe.Nee, ik was gister tot diep in de nacht aan het Fokken. Toen ik om 7 uur mijn bed inging kwam ik er achter dat ik om 11 uur moest autorijden. Dus sliep ik maar 3,5 uurtjes. Vannacht ging ik pas om 2 uur slapen, en zoals iedereen weet moet ik er dan weer vroeg uit om de krantjes te lopen. Dus ging ik m'n bed weer in en toen werd ik net wakker.
Ik haat die Amerikaanse nep-shows. Om de 5 minuten reclame, overal voor klappen, overal om lachen (zelfs om die Oprah die totaal niet grappige dingen zegt en ze dan ook nog eens 23 x herhaalt), publiek dat "zoooo" erg meeleeft met de personen die te gast zijn, te slijmerig en ass-licking zijn bij de beroemde gasten enzovoort..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:12 schreef Etcetera het volgende:
Oprah is best tofsoms zijn het van die zeikshows, maar ze heeft ook leuke onderwerpen
vind ik dan
Ja, maar dat is anders..quote:
Ik kijk er gelukkig nooit naar dus ik weet ook niet hoe ze er op dit moment uitziet.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Wat ik heel vies vind is haar make-up.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:23 schreef LadyBlack het volgende:
Ik vind Oprah er zo eng uitzien de laatste tijd. Eng strakgetrokken hoofd, ongelooflijke wallen en kleine oogjes..... brrr
Je klinkt als een ziek dierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Waar heb/had je last van B.?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:58 schreef B.ertha het volgende:
paracetamol lijkt te werken. Ik was in bad gegaan, na een kwartier er al weer uit (heb totaal geen rust) en daarna werd ik helemaal niet goed. Ben buiten gaan zitten, frisse lucht, en ben toen in een hoekje gekropen. Nu gaat het weer
Een kleine AKQ SCer op komst?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:02 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Buikpijn en was wat benauwd naderhand
quote:
Ja, maar niet hierquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
er is trouwens wel een kleine AKQ SCer op komst![]()
ik weet een goeie site voor jequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.
2: ik zou niet weten hoe
Ja, kom ik net vandaan. Moest nu wat op de pc doen. Morgen is het maar gewoon over, met werkenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:09 schreef LadyBlack het volgende:
Ow bah, ik haat buikpijn... gelukkig zijn er pijnstillers![]()
En nou maar lekker op de bank met een boekje ofzo
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekjequote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:17 schreef B.ertha het volgende:
Mam vroeg het ook al trouwens. Ik denk heus wel na hoor
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) kenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
[..]
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:11 schreef LadyBlack het volgende:
[..]![]()
Als het goed is doet dat geen pijn
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijnquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef geenaam het volgende:
[..]
Geen pijn? Dan moet je me zus maar eens vragen wat die de hele tijd voelt.. De aansteller!!![]()
[moederpraat] Gebruik altijd een condoom. Ook al vetrouw je hem helemaal. Je kent zijn verleden niet. Kijk ook op http://www.soa.nl [/moederpraat]quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:20 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Dat weet ik ook wel, maar ik duik niet met de eerste de beste het bed in, of als ik iemand net (een maand) ken
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:18 schreef Etcetera het volgende:
geloof me, een ongeluk zit in een klein hoekje
Gelukkig maarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef Etcetera het volgende:
[..]
[..]
het uitpissen van nierstenen moet pijnlijker zijn
* Etcetera heeft geen ervaring met beide
Ik zeg niet dat het de beste keuze is, maar je had het ook weg kunnen halen, mocht het wel fout zijn gegaan.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
Oke. Ik waarschijnlijk ook niet danquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:25 schreef LadyBlack het volgende:
Als ik toen ook 17 was geweest had ik dat zeker gedaan, maarja, ik was 22 en vriend 23, al 2 jaar een relatie, allebei bijna afgestudeerd (dacht ik toen, hehe) dus dan had ik die keus niet gemaakt denk ik.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Negentien Duitsers in ziekenhuis door zelfmoord buurman
Mijn god...... die man moet wel een heel erge hekel aan het leven hebben gehadquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Ik ken het gevoel van 3 weken in de rats zitten.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:21 schreef LadyBlack het volgende:
[..]
Uhuh... ik was 2x de pil vergeten en heb 3 weken lang zó in de rats gezeten!! Dikke ruzies ook gehad over met mn vriend toen, die reageerde heel stom. Het is goed afgelopen gelukkig, anders had ik nu een kindje van ongeveer een jaar gehaden waarschijnlijk ook nog steeds een vriend waar ik niet gelukkig mee was geworden.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 16:31 schreef Nembrionic het volgende:
[..]
Wat ik heel vies vind is haar make-up.
Dat is dan make-up voor "den donckeren huydt" maar het lijkt net alsof ze een zwart geschminkte blanke is
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef B.ertha het volgende:
[..]Ik mag toch hopen van niet.
1: ik zou niet weten van wie
2: ik zou niet weten hoe
3: Ik ben pas 17
Het zijn scheetjes, maar laat maar
Doe het dan op een normale manier goedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:26 schreef Etcetera het volgende:
Dat bedenk je je doordat je het over je spiraaltje hebt?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
Ik ga maar eens aan de lasagne beginnen...
Wie? Wat? Waar? Wanneer?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:14 schreef Etcetera het volgende:
er is trouwens wel een kleine AKQ SCer op komst![]()
Geen buikpijn dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:38 schreef Supersheep het volgende:
Dat bedenk je je doordat je het over je spiraaltje hebt?
Ik had het gezien jaquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.
Aldus mijn goede vriendin Nelleke van Dijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef Supersheep het volgende:
Bovendien ben je niet getrouwd, dus de kans om zwanger te raken is niet aanwezig.
Aldus mijn goede vriendin Nelleke van Dijk
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:39 schreef Supersheep het volgende:http://frontpage.fok.nl/column/5549/1
quote:
quote:
Ik had het over andere pijn hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
TSE kan wel een beetje lasagne maken hoor![]()
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..quote:
Ik wil geen kloonquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..![]()
Zie het als een eer.quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Mijn ouders doen het Sonja Bakker diieet
Eenschquote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:36 schreef TheSilentEnigma het volgende:Langleve het spiraaltje!
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:57 schreef Nesle het volgende:
Mijn ouders doen het Sonja Bakker diieet
"quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:06 schreef TheSilentEnigma het volgende:
Wij krijgen vanavond iemand te eten, dus er wordt zowaar een fatsoenlijke maaltijd geproduceerd.
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:47 schreef geenaam het volgende:
[..]
B.ertha noemt haar nieuwe kind Supersheep of Geenaam. Heb ik vernomen uit betrouwbare bron..![]()
Ga toch shoarma etenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:29 schreef geenaam het volgende:
Ik weet dat je de schapen niet over een kam moet scheren, maar toch!
Ja, dat eet ik dan wel weer.quote:
Rook ze opquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:32 schreef wyccie het volgende:
Sta ik hier.. met schapenkeutels in mijn handen gedouwd....![]()
Há! Betrapt! Ik wist hetquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:33 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ja, dat eet ik dan wel weer.Hypocriet ben ik.
![]()
I'm touchedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:40 schreef Supersheep het volgende:
Speciaal voor geenaam dan, een mooie oude krant:
[afbeelding]
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bah![]()
Door wie?Ik zal 'm eens leren
![]()
Door hem:quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:44 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Bah![]()
Door wie?Ik zal 'm eens leren
![]()
Regel jij dat we zaterdag kunnen bowlen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk dat je komt Sheep!
Zullen we mensen nog tot morgen 13:13 geven om zich op te geven voor de meet? Als er dan nog vraagtekens staan mogen die niet mee bowlen
Is het zo lastig als er nog iemand bijkomt dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:53 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Leuk dat je komt Sheep!
Zullen we mensen nog tot morgen 13:13 geven om zich op te geven voor de meet? Als er dan nog vraagtekens staan mogen die niet mee bowlen
Ja ik heb het ook niet verzonnen.quote:
Ik moet werken tot half zes, dus denk niet dat dat handiger is. Maar bowlingbanen zijn vaak in de avond ook openquote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Yurithemaster het volgende:
[..]
Regel jij dat we zaterdag kunnen bowlen?
Want ik moet morgen tot 4 uur naar school en donderdag en vrijdag tot 5 uur werken.
Nee, maar het is wel afhankelijk van hoeveel mensen willen komen of we beter 1 of 2 banen kunnen reserveren. Of 1 baan en dat we teams doen, maar denk niet dat dat heel handig is.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:59 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Is het zo lastig als er nog iemand bijkomt dan?
Moet je dan ook al het gezeur over God Sonja aanhoren?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:01 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ja ik heb het ook niet verzonnen.
En ze zijn niet eens dik![]()
Ik hoor elke dag weer hoe goed het wel niet is en dat je helemala niet te weinig eten krijgt. Ze heeft het allemaal goed in dat boekkie neergezet en blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:03 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Moet je dan ook al het gezeur over God Sonja aanhoren?
Ach, het houdt ze van de straatquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:05 schreef Nesle het volgende:
[..]
Ik hoor elke dag weer hoe goed het wel niet is en dat je helemala niet te weinig eten krijgt. Ze heeft het allemaal goed in dat boekkie neergezet en blaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaat![]()
Maar de ouders van een vriendin zijn er ook mee begonnen dus ik moet het dubbel aanhoren.
Echt vreselijk![]()
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:19 schreef geenaam het volgende:
Ik doe aan het Vreet-je-vol-tot-je-er-bij-neervalt-dieet.![]()
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik had laatst een topic waarin een .zip stond met alle foksmileys voor msn. Wie helpt me eraan? Kan het nergens vinden, dacht dat het in Feedback stond, maar zie het niet...
Jij bent gooeeeedquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:23 schreef Nesle het volgende:
[..]
FAQ - Algemene kleine vragen. Part 2.
Ik help je
Ik heb hier wel wat, gooi het wel even op keepmyfilequote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:21 schreef B.ertha het volgende:
Ik had laatst een topic waarin een .zip stond met alle foksmileys voor msn. Wie helpt me eraan? Kan het nergens vinden, dacht dat het in Feedback stond, maar zie het niet...
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:35 schreef TradeMarkie het volgende:
Ik heb deze week het gehaktballendieet
Ik heb er nog 3 voor de komende 3 dagen![]()
![]()
was dat de voorwaarde?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:36 schreef Supersheep het volgende:
[..]Goed hoor, en de rest van de dag niks
![]()
Ik kan 'm wel bij yousendit uploaden als het nog zin heeft?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:38 schreef B.ertha het volgende:
Dat keepmyfile download niet, omdat het een .rar is. Wat nu?
Gewoon ook een centraal iets voor andere buitenlanders?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
Eén ding blijf ik me over verbazen: het NEDERLANDSE consulaat stond iedere keer dat ik er was vol met Pakistanen, Iraniers, Indiers, Turken, Marokkanen, Somaliers etc etc die én geen Engels spraken én geen Nederlands spraken.
Dat is toch enigzins apart
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:42 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Gewoon ook een centraal iets voor andere buitenlanders?
Mijn pc kent .rar gewoon niet, kan niet openen zegt ie. Wil eigenlijk ook vooralquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:41 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Ik kan 'm wel bij yousendit uploaden als het nog zin heeft?
Installeer dan ook gewoon Winrarquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Mijn pc kent .rar gewoon niet, kan niet openen zegt ie. Wil eigenlijk ook vooral![]()
![]()
![]()
Nog hebben, de rest heb ik al
winzip, maar dan winrarquote:
In de map zelf, Beeld, Deze map aanpassen, tabblad Aanpassen, bovenste uitklap of Afbeeldingen, OKquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:56 schreef Nesle het volgende:
hoe stel ik in dat als ik een map open met fotos dat hij hem dan altijd opent met miniatuurweergaven, en niet met tegels oid?
Dankuquote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:49 schreef Supersheep het volgende:
http://www.keepmyfile.com/download/b76bb51656829 hoppa
Blijkbaar kunnen ze ook niet lezen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:39 schreef Nembrionic het volgende:
die én geen Engels spraken én geen Nederlands spraken.
Blijkbaar welquote:
wyccie spreekt ook gewoon goed Nederlands.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:20 schreef Etcetera het volgende:
duidelijke taal begrijpen we allemaal
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Supersheep het volgende:
Opnieuw een komkommervraag:
Als ie geel is dan is ie wel bedorven lijkt me?
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:30 schreef Supersheep het volgende:
Opnieuw een komkommervraag:
Als ie geel is dan is ie wel bedorven lijkt me?
waar kom(en) je (ouders) vandaan dan?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:27 schreef wyccie het volgende:
Een tolkdochter bedoel ik.
Ergens andersquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:34 schreef Homdeck het volgende:
waar kom(en) je (ouders) vandaan dan?
nieuwsgierig![]()
ik pas ookquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ik heb eens een vloeibare komkommer in plastic achter in mijn kastje gevonden![]()
gohquote:
Hmm, dat weet ik niet. Er zijn vast een boel mensen die er heel erg trots op zijn. Ik heb er gewoon niks mee.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:41 schreef Homdeck het volgende:
goh![]()
niet echt een land om trots op te zijn begrijp ik![]()
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:33 schreef Homdeck het volgende:
[..]
![]()
ik heb eens een vloeibare komkommer in plastic achter in mijn kastje gevonden![]()
Had je nou een kinderfeestje ofzo?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..![]()
Sheep, nu baal ik nog erger dat ik zaterdag niet naar de meeting kan komen.![]()
Kan je doen natuurlijkquote:
quote:
Daar schieten we ook niet mee op iemand die wel even tijd heeft morgen om te reserveren/regelen?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 19:02 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Ik moet werken tot half zes, dus denk niet dat dat handiger is. Maar bowlingbanen zijn vaak in de avond ook open
Oh zo okayquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:12 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ik kan wel reserveren, maar dat is dan pas in de avond. En dan zijn bowlingcentra ook wel open
Laat die kindjes maar lekker zwemmen ga jij bowlen met onsquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:51 schreef Supersheep het volgende:
[..]
Had je nou een kinderfeestje ofzo?
Laat anders die kleuters gewoon zitten![]()
Geïnspireerd door deze opmerking, icm een opmerking die in het flatschrift staat en het feit dat ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd ga verhuizen ben ik nu ook maar begonnen met opruimen, en echt leuk vind ik het nietquote:Op dinsdag 12 juni 2007 20:46 schreef Soempie het volgende:
[..]
Laat ik m'n kast ook eens opruimen..![]()
Sheep, nu baal ik nog erger dat ik zaterdag niet naar de meeting kan komen.![]()
Dat is een betere belediging.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:38 schreef Mikkie het volgende:
Nu ben ik benieuwd waar je ouders dan wél vandaan komen?
Indonesië?
Een grote teringzooi met schimmels? Of heb je het toch wel bijgehouden?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:34 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Geïnspireerd door deze opmerking, icm een opmerking die in het flatschrift staat en het feit dat ik waarschijnlijk over niet al te lange tijd ga verhuizen ben ik nu ook maar begonnen met opruimen, en echt leuk vind ik het niet![]()
Nee geen schimmels (of nauwelijks, die groeien hier gek genoeg niet al te best) maar wel stapels papier, boeken die op een (weliswaar kapotte) stoel liggen enzovoorts. En een hoop meuk die ik niet nodig heb, andere zooi die verspreid ligt, kartonnen dozen van apparaten waar geen garantie meer op zit enzovoorts.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:46 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Een grote teringzooi met schimmels? Of heb je het toch wel bijgehouden?
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:47 schreef B.ertha het volgende:
Hoe laat begint de meet nou? Want mij is gevraagd of ik niet toch 's morgens kan bijspringen ivm drukte op het werk en dat moet ik toch eens gaan doorgeven
Ja, tot 12 uur ofzo en dan douchen, maar dan moet ik het wel ff zeker wetenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:52 schreef Mikkie het volgende:
[..]
Tot hoe laat is dat dan? Anders ga je toch aan 't begin van de middag?
Drastisch weggooien en dan heb je de rest zo gedaanquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:55 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nee geen schimmels (of nauwelijks, die groeien hier gek genoeg niet al te best) maar wel stapels papier, boeken die op een (weliswaar kapotte) stoel liggen enzovoorts. En een hoop meuk die ik niet nodig heb, andere zooi die verspreid ligt, kartonnen dozen van apparaten waar geen garantie meer op zit enzovoorts.
Dan moet ik om....quote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnen
16-22 ofzo, dat zijn 6 uur hoorquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:04 schreef geenaam het volgende:
Maar de meet duurt dus maar 2 á 3 uurtjes? En dan moeten dus veel mensen helemaal reizen voor die 3 uurtjes? En wikkie, koop een vaatwasser..
Ik ben nu ook bezig met weggooien, vraag me van sommige dingen echt af waarom ik dat zo lang bewaard hebquote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:59 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Drastisch weggooien en dan heb je de rest zo gedaan
Hmm.. Oké. Waarom gewoon niet een nacht uitgaan en de ochtend erna naar huis gaan?quote:
Dat is niet verkeerd. Ik word wel eens eerste alleen dan zijn het toernooien van 10 man.quote:
ik ging met een miezerige 2.000 chips naar de finaletafel, waar het gemiddelde op 10.000 lag. gelukkig wist ik met een aantal gelukkige all-ins het tij te kerenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:14 schreef geenaam het volgende:
[..]
Dat is niet verkeerd. Ik word wel eens eerste alleen dan zijn het toernooien van 10 man.Goed gedaan.
Dat is ook heel goed hoor wikkie.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren gewonnen met Hartenjagen op de pc.
Knap dat je van Annelies hebt gewonnenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:24 schreef wyccie het volgende:
Ik had gisteren gewonnen met Hartenjagen op de pc.
Da's ook best knap!quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:36 schreef geenaam het volgende:
Ik won laatst met voetballen tegen wat kleine kinderen uit de buurt..![]()
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:13 schreef geenaam het volgende:
[..]
Hmm.. Oké. Waarom gewoon niet een nacht uitgaan en de ochtend erna naar huis gaan?
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.
"Mam, pap... is het goed als ik met mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien 100 km verderop de hele nacht in de kroeg hang?"
Ach, reis 25 km naar het oosten en je kan zo bij mij thuis slapen..quote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?
Nesle mag bijvoorbeeld weer niet, dus dat jij wel mag zegt niet allesquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:45 schreef B.ertha het volgende:
[..]
Ik mag wel, alleen heb ik geen slaapplek. En ik ben de jongste, toch?
Ik mag welquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:41 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Omdat dat nog weer een stuk lastiger is voor de mensen die nog wat jonger zijn en bij hun ouders wonen, zie dan maar es toestemming te krijgen.
"Mam, pap... is het goed als ik met mensen die ik nog nooit in het echt heb gezien 100 km verderop de hele nacht in de kroeg hang?"
Nee, maar Nes mag sowieso niet. Van de mensen die komen, had ik het overquote:Op dinsdag 12 juni 2007 22:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Nesle mag bijvoorbeeld weer niet, dus dat jij wel mag zegt niet alles
Door de wc spoelenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik vond het wat laat om B. nog welterusten te wensen
Hebben er mensen nog goede tips over wat je kan doen met havermout?
Met dat idee heb ik het gekochtquote:
Dat komt daarna, in al dan niet semi-verteerde vormquote:
Brood met jam pindakaas en daarop pindakaas jam en dan havermout eroverheen.quote:Op dinsdag 12 juni 2007 23:49 schreef Hawaii_Tim het volgende:
Ja ik vond het wat laat om B. nog welterusten te wensen
Hebben er mensen nog goede tips over wat je kan doen met havermout?
Herkenbaarquote:Op woensdag 13 juni 2007 00:34 schreef geenaam het volgende:
Ben er toch maar. Zit nog Animal Planet te kijken.
Zet je zelf er maar inquote:Op woensdag 13 juni 2007 02:08 schreef MaJo het volgende:
Ik zie dat mijn verjaardag nog niet in de OP staatEn dat terwijl ik op de memorabele datum 07-07-07 jarig ben
![]()
hehequote:
Nee. Ik ben echt gek..quote:Op woensdag 13 juni 2007 03:57 schreef sig000 het volgende:
Ik wil wel wat posten dat 't minder erg lijkt.![]()
Nog 10 berichtjes en dit topic zit vol..quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:07 schreef sig000 het volgende:
[..]
Ok ik ben blij dat ik 't ben dan kan 't me niet meer overkomen.![]()
Ik nie snap.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:41 schreef svann het volgende:
O ja, sig, ik was even vergeten dat je niet inlogt.
Niet dat het uitmaakt, want ik zat fout.
Ik naam niet hebben. Ik naam kwijt. Maar jij mag me best sig noemen hoor..quote:
Ik had het tegen sig000.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:56 schreef geenaam het volgende:
[..]
Ik naam niet hebben. Ik naam kwijt. Maar jij mag me best sig noemen hoor..![]()
Ik was ff ingeloggert.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:41 schreef svann het volgende:
O ja, sig, ik was even vergeten dat je niet inlogt.
Niet dat het uitmaakt, want ik zat fout.
Ben nog gewoon wakker hoor.quote:Op woensdag 13 juni 2007 04:59 schreef svann het volgende:
[..]
Ik had het tegen sig000.
Trusten, naamloos!
quote:
Lijkt me nog steeds het bestequote:Op dinsdag 12 juni 2007 21:56 schreef Hawaii_Tim het volgende:
[..]
Redleader stelde voor om 16:00 te verzamelen, dan tussen 16:20 en 16:30 naar de bowlingbaan te gaan zodat we om 17:00 kunnen beginnen
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 17:50 schreef TheSilentEnigma het volgende:
PR, DaviniaHR en Guusje ken ik niet.
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:03 schreef wyccie het volgende:
terugvindpoep
quote:
quote:
quote:Op dinsdag 12 juni 2007 18:16 schreef Supersheep het volgende:
* veegt de boel bij elkaar en geeft het aan wyccie
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |